abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216504800
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 10:34 schreef Rnie het volgende:

[..]
Waarom wil je dat weten?
Waarom geef je geen antwoord op de heel simpele vraag?
pi_216505386
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 10:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik zie vooralsnog geen aanleiding om antwoord te geven op een vraag aangaande het verleden van Twitter. Als je me een beetje kan bijbrengen waarom het wel relevant zou zijn en mij dus de richting in duwt waar jij mij wilt hebben, dan kunnen we verder.
De enige echte.
pi_216505851
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 10:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het verleden van Twitter is alleen relevant als dat in het voordeel van X is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216505968
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 10:18 schreef Rnie het volgende:

[..]
Is dat niet de realiteit dan? Dat er staatsmongolen zijn die dit soort dingen posten? :? Je doet zo raar met die hoofdletters en kleine letters. :')

Daarnaast wordt er over praktisch heel X met afkeur gereageert op de post van die oudere vrouw. Hoe het hoort overigens.

[ x ]

Hierbij een normale reactie tijdlijn met steunbetuigingen. Maargoed, X is bad, X is haat etc. Muskdfjfdv bad. _O-
De NOS is ook vrij normaal gebleven.
pi_216509878
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 18:29 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Whoah....
pi_216515210
Oh, naast de 30 miljoenste gebruiker was er nog een milestone deze week. Komt waarschijnlijk meteen weer gezanik dat er totaal niet in het Nederlands wordt gepost.

quote:
https://bsky.app/profile/bsky.app/post/3lh5iyaqqos24
30M users 1B posts
🤝
bluesky milestone
achieved this week

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2025 23:20:58 ]
pi_216517273
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:20 schreef Ulx het volgende:
Oh, naast de 30 miljoenste gebruiker was er nog een milestone deze week. Komt waarschijnlijk meteen weer gezanik dat er totaal niet in het Nederlands wordt gepost.
[..]

In je eigen goal schieten voordat je tegenstander in je goal schiet is zielig @Ulx

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige echte.
pi_216517314
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:20 schreef Ulx het volgende:
[..]

En dat is precies wat er gebeurt ^O^
pi_216517700
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dat is precies wat er gebeurt ^O^
Klopt, dat aantal staat al drie weken op hetzelfde cijfer. Dus post niemand post dus in het Nederlands. Dat moet dan wel.
  zondag 2 februari 2025 @ 16:13:05 #85
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_216523885
Wat maakt het sowieso uit hoeveel er in het Nederlands wordt gepost? Ik post ook nooit in het Nederlands op BlueSky, net zoals het handjevol Nederlanders dat ik volg. Net zoals voorheen op Twitter trouwens. Nogal logisch dat je het op een internationale website een beetje internationaal houdt.
  maandag 3 februari 2025 @ 15:22:10 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216535988
https://tweakers.net/nieu(...)vertentieboycot.html

X heeft onder meer LEGO, Nestlé, Pinterest en Shell aangeklaagd. Deze bedrijven zouden hun advertenties hebben teruggetrokken nadat Elon Musk het socialmediaplatform overnam. Volgens X was dat een 'systematische, illegale boycot'.

X klaagde vorig jaar al de advertentiecoalitie GARM aan, maar het bedrijf heeft de aanklacht nu uitgebreid met een handvol losse adverteerders. Deze bedrijven zouden zich eind 2022 hebben samengespannen om het toenmalige Twitter 'miljarden dollars aan advertentieopbrengsten te ontzeggen'. Volgens de aanklacht misbruikte de coalitie hiermee haar machtspositie op de advertentiemarkt, wat in strijd zou zijn met antitrustwetgeving.

Doordat deze adverteerders zich volledig of deels zouden hebben teruggetrokken van het platform, waren ook andere partijen bereid om minder voor hun advertenties te betalen, aldus X. Volgens het socialemediaplatform zijn de advertentieprijzen op X als gevolg van deze 'boycot' nog altijd 'een stuk lager' dan die van de concurrentie. Onlangs zou Elon Musk in een interne mail ook hebben gezegd dat de omzet van X zich in 'een zeer penibele situatie' bevindt.

Kort na de initiële aanklacht werd GARM opgedoekt, omdat de advertentiecoalitie daardoor naar eigen zeggen onvoldoende middelen had om te kunnen blijven opereren. Wel was GARM nog van plan om zichzelf te verdedigen tijdens de rechtszaak.

TLDR:

"Stomme woke multinationals zijn ONEERLIJK :'( !"
Huilen dan.
  maandag 3 februari 2025 @ 15:23:18 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216536000
Tweakers :')

Ook al lekker op de X is evil bandwagon gesprongen, niet meer serieus te nemen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 3 februari 2025 @ 15:26:00 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216536036
quote:
13s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:23 schreef HeatWave het volgende:

Ik zie gewoon een feitelijke beschrijving van gebeurtenissen. Geen idee wat dat met op bandwagons springen te maken heeft...
Huilen dan.
  maandag 3 februari 2025 @ 15:28:28 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216536068
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zie gewoon een feitelijk bericht. Geen idee wat dat met op bandwagons springen te maken heeft...
Dan heb je de, uiteraard onder het tapijt gemoffelde, discussie gemist daar. De redactie heeft eenzijdig, zogenaamd zonder politiek motief (uh hu) X afgestoten en elk FB topic waarin dat wordt aangekaart wordt gewoon gesloten.

Die bandwagon, al ben ik het met je eens dat dit artikel daar niet heel veel mee te maken heeft, fair enough.
Get woke, go broke!
  maandag 3 februari 2025 @ 15:31:01 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216536117
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan heb je de, uiteraard onder het tapijt gemoffelde, discussie gemist daar. De redactie heeft eenzijdig, zogenaamd zonder politiek motief (uh hu) X afgestoten en elk FB topic waarin dat wordt aangekaart wordt gewoon gesloten.

Die bandwagon, al ben ik het met je eens dat dit artikel daar niet heel veel mee te maken heeft, fair enough.
Inderdaad niks van meegekregen.
Huilen dan.
  maandag 3 februari 2025 @ 15:32:04 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216536138
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Inderdaad niks van meegekregen.
Begrijpelijk, snap dat mijn post zo vreemd uit het niets leek te komen.

My bad :).
Get woke, go broke!
  maandag 3 februari 2025 @ 15:32:30 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216536146
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Begrijpelijk, snap dat mijn post zo vreemd uit het niets leek te komen.

My bad :).
No worries.
Huilen dan.
pi_216536160
quote:
13s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:23 schreef HeatWave het volgende:

Als je de inhoud niet kunt bestrijden dan maar de bron?.

Een bron die overigens prima betrouwbaar is. Maar die bron heeft het gewaagd om niet meer te willen posten op een het platform van een staatsgreepplannende fascistische gek. Ow Ow Ow dat kan niet! Dan moet die bron kapot.

Als je nu nog steeds Musk en al zn gevaarlijke en onwettelijke strapatsen verdedigd ben je of teringdom, of evil.
  maandag 3 februari 2025 @ 15:33:47 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216536172
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:33 schreef koemleit het volgende:

[..]
Als je de inhoud niet kunt bestrijden dan maar de bron?.

Een bron die overigens prima betrouwbaar is. Maar die bron heeft het gewaagd om niet meer te willen posten op een het platform van een staatsgreepplannende fascistische gek. Ow Ow Ow dat kan niet! Dan moet die bron kapot.

Als je nu nog steeds Musk en al zn gevaarlijke en o wettelijke strapatsen verdedigd ben je of teringdom, of evil.
Wat ben je bang :).
Get woke, go broke!
pi_216536199
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat ben je bang :).
Ik zet jouw vooralsnog in het hokje teringdom.
  maandag 3 februari 2025 @ 15:36:15 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216536220
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:35 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ik zet jouw vooralsnog in het hokje teringdom.
jou*

Je doet maar lekker, this is why you lose :W.

Kansloos elke keer weer, dat anderen dom noemen en dan denken iets gewonnen te hebben, infantiel zelfs :').
Get woke, go broke!
pi_216536248
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
jou*

Je doet maar lekker, this is why you lose :W.

Kansloos elke keer weer, dat anderen dom noemen en dan denken iets gewonnen te hebben, infantiel zelfs :').
Kut :').
pi_216536279
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:33 schreef koemleit het volgende:
Als je nu nog steeds Musk en al zn gevaarlijke en onwettelijke strapatsen verdedigd ben je of teringdom, of evil.
Zoals welke gevaarlijke en onwettelijke strapatsen? X Blue? Livestreaming?
De enige echte.
  maandag 3 februari 2025 @ 15:41:23 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216536288
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:38 schreef koemleit het volgende:

[..]
Kut :').
Kan gebeuren, maar als iemand dan over dom begint kan ik het niet laten O-).

Maar serieus, ik kan me oprecht gewoon niet vinden in die mening, en ik vind jou niet dom omdat je die mening hebt.

Ik zie ook voornamelijk Amerikanen die het allemaal wel prima vinden, een keer een enorme schoonmaak in de overheid, wat ze nu al voor corruptie hebben blootgelegd is echt verbazingwekkend.
Get woke, go broke!
pi_216536353
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Kan gebeuren, maar als iemand dan over dom begint kan ik het niet laten O-).

Maar serieus, ik kan me oprecht gewoon niet vinden in die mening, en ik vind jou niet dom omdat je die mening hebt.

Ik zie ook voornamelijk Amerikanen die het allemaal wel prima vinden, een keer een enorme schoonmaak in de overheid, wat ze nu al voor corruptie hebben blootgelegd is echt verbazingwekkend.
Wanneer vind jij dat ze "te ver" gaan?

Ik zie ook Amerikanen het prima vinden, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het prima is.
Welke corruptie is er tot nu toe blootgelegd? En dan echte corruptie, niet het geschreeuw van Musk of Trump dat er daar en daar geld weglekt.

In den beginne was Musk de man van freedom of speech!!.
Dan moet zo'n man toch af zijn als aantoonbaar wordt gemaakt dat hij enkel alleen zn eigen idee pusht?.
Ik snap niet dat mensen met die man blijven weglopen, de enige reden die ik me kan bedenken is dat ze niet willen/kunnen toegeven dat ze in eerste instantie geen gelijk hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')