Ik zie vooralsnog geen aanleiding om antwoord te geven op een vraag aangaande het verleden van Twitter. Als je me een beetje kan bijbrengen waarom het wel relevant zou zijn en mij dus de richting in duwt waar jij mij wilt hebben, dan kunnen we verder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op de heel simpele vraag?
Het verleden van Twitter is alleen relevant als dat in het voordeel van X is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op de heel simpele vraag?
De NOS is ook vrij normaal gebleven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Is dat niet de realiteit dan? Dat er staatsmongolen zijn die dit soort dingen posten?Je doet zo raar met die hoofdletters en kleine letters.
![]()
Daarnaast wordt er over praktisch heel X met afkeur gereageert op de post van die oudere vrouw. Hoe het hoort overigens.
[ x ]
Hierbij een normale reactie tijdlijn met steunbetuigingen. Maargoed, X is bad, X is haat etc. Muskdfjfdv bad.![]()
quote:https://bsky.app/profile/bsky.app/post/3lh5iyaqqos24
30M users 1B posts
🤝
bluesky milestone
achieved this week
In je eigen goal schieten voordat je tegenstander in je goal schiet is zielig @Ulxquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:20 schreef Ulx het volgende:
Oh, naast de 30 miljoenste gebruiker was er nog een milestone deze week. Komt waarschijnlijk meteen weer gezanik dat er totaal niet in het Nederlands wordt gepost.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
En dat is precies wat er gebeurtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:20 schreef Ulx het volgende:
Oh, naast de 30 miljoenste gebruiker was er nog een milestone deze week. Komt waarschijnlijk meteen weer gezanik dat er totaal niet in het Nederlands wordt gepost.
[..]
Klopt, dat aantal staat al drie weken op hetzelfde cijfer. Dus post niemand post dus in het Nederlands. Dat moet dan wel.quote:
Ik zie gewoon een feitelijke beschrijving van gebeurtenissen. Geen idee wat dat met op bandwagons springen te maken heeft...quote:Op maandag 3 februari 2025 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Tweakers![]()
Ook al lekker op de X is evil bandwagon gesprongen, niet meer serieus te nemen.
Dan heb je de, uiteraard onder het tapijt gemoffelde, discussie gemist daar. De redactie heeft eenzijdig, zogenaamd zonder politiek motief (uh hu) X afgestoten en elk FB topic waarin dat wordt aangekaart wordt gewoon gesloten.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een feitelijk bericht. Geen idee wat dat met op bandwagons springen te maken heeft...
Inderdaad niks van meegekregen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je de, uiteraard onder het tapijt gemoffelde, discussie gemist daar. De redactie heeft eenzijdig, zogenaamd zonder politiek motief (uh hu) X afgestoten en elk FB topic waarin dat wordt aangekaart wordt gewoon gesloten.
Die bandwagon, al ben ik het met je eens dat dit artikel daar niet heel veel mee te maken heeft, fair enough.
Begrijpelijk, snap dat mijn post zo vreemd uit het niets leek te komen.quote:
No worries.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijpelijk, snap dat mijn post zo vreemd uit het niets leek te komen.
My bad.
Als je de inhoud niet kunt bestrijden dan maar de bron?.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Tweakers![]()
Ook al lekker op de X is evil bandwagon gesprongen, niet meer serieus te nemen.
Wat ben je bangquote:Op maandag 3 februari 2025 15:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als je de inhoud niet kunt bestrijden dan maar de bron?.
Een bron die overigens prima betrouwbaar is. Maar die bron heeft het gewaagd om niet meer te willen posten op een het platform van een staatsgreepplannende fascistische gek. Ow Ow Ow dat kan niet! Dan moet die bron kapot.
Als je nu nog steeds Musk en al zn gevaarlijke en o wettelijke strapatsen verdedigd ben je of teringdom, of evil.
jou*quote:Op maandag 3 februari 2025 15:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik zet jouw vooralsnog in het hokje teringdom.
Kutquote:Op maandag 3 februari 2025 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jou*
Je doet maar lekker, this is why you lose.
Kansloos elke keer weer, dat anderen dom noemen en dan denken iets gewonnen te hebben, infantiel zelfs.
Zoals welke gevaarlijke en onwettelijke strapatsen? X Blue? Livestreaming?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:33 schreef koemleit het volgende:
Als je nu nog steeds Musk en al zn gevaarlijke en onwettelijke strapatsen verdedigd ben je of teringdom, of evil.
Kan gebeuren, maar als iemand dan over dom begint kan ik het niet latenquote:
Wanneer vind jij dat ze "te ver" gaan?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar als iemand dan over dom begint kan ik het niet laten.
Maar serieus, ik kan me oprecht gewoon niet vinden in die mening, en ik vind jou niet dom omdat je die mening hebt.
Ik zie ook voornamelijk Amerikanen die het allemaal wel prima vinden, een keer een enorme schoonmaak in de overheid, wat ze nu al voor corruptie hebben blootgelegd is echt verbazingwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |