Ik las in dit topic als feit, dat het na de overname snel offline zou gaan. Ik vroeg me af wat de status was.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 02:10 schreef Ulx het volgende:
Geen idee. Heb je dit gelezen, dat je daarnaar vraagt?
Kun je die post even quoten?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik las in dit topic als feit, dat het na de overname snel offline zou gaan. Ik vroeg me af wat de status was.
Post? Ik denk 4 hele topicreeksenquote:
Ik las dat na de overname X snel een "everything app" zou worden met o.a. de mogelijkheid om betalingen te doen. Wat is de status daarvan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik las in dit topic als feit, dat het na de overname snel offline zou gaan. Ik vroeg me af wat de status was.
Nou, die everything app is een ding wat zeker is. Update na update, functionaliteit na functionaliteit, het houdt maar niet op.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik las dat na de overname X snel een "everything app" zou worden met o.a. de mogelijkheid om betalingen te doen. Wat is de status daarvan?
Hier is niemand verbaasd over. Het gaat met vlagen. Net zoals op x het met vlagen omlaag gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:12 schreef Rnie het volgende:
De influx aan dagelijkse aanmeldingen op Bluesky nemen weer met 20K a 30K per dag af. Maar nee hoor, het heeft totaal niks met AM politiek te maken.![]()
Terug naar het normaal van 35.000
quote:AMSTERDAM, Jan 27 (Reuters) - The European Medicines Agency (EMA) said on Monday it would no longer post on X and would use rival Bluesky instead, becoming the latest organisation to quit a social media platform that some have criticised for its content.
"EMA will no longer post updates and content on X. We believe the X platform no longer suits our communication needs," the agency said in a statement.
"After careful consideration, the Agency has decided to open an account on Bluesky.[...]
https://tweakers.net/nieu(...)joen-gebruikers.htmlquote:Socialemediaplatform Bluesky heeft meer dan dertig miljoen gebruikers. Die mijlpaal komt zo'n twee maanden nadat het bedrijf vijftien miljoen gebruikers behaalde. Vermoedelijk komt een deel van de nieuwe aanwas door recente ophef rondom X.
Dat is gewoon de realiteit waar links niet tegen kan...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort reacties voornamelijk.
ReAliTeiT
Is dat niet de realiteit dan? Dat er staatsmongolen zijn die dit soort dingen posten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort reacties voornamelijk.
ReAliTeiT
Wat heeft Musk met reacties onder de posts van een Nederlands medium te maken?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maargoed, X is bad, X is haat etc. Muskdfjfdv bad.![]()
Waarom wil je dat weten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:25 schreef Basp1 het volgende:
Maar beste rnie zou bij het woke twitter zo'n bizarre reactie hebben blijven staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |