abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216446053

quote:
Na maanden van onzekerheid is het nu toch echt zover. Elon Musk is officieel eigenaar van Twitter. De man die in april vol enthousiasme een deal sloot - en daar vervolgens eenzijdig van afzag - liet deze maand weten alsnog bereid te zijn 44 miljard dollar neer te leggen. En nu is de kogel door de kerk.

Mogelijk heeft voor Musk meegespeeld dat als hij voet bij stuk had gehouden, hij naar de rechter had gemoeten. Waarschijnlijk wist hij dat zijn kansen in de rechtszaal niet zo groot waren. Zijn bewering dat Twitter niet eerlijk is geweest over de hoeveelheid nep- en spamaccounts horen we in elk geval niet meer. Ook bleek hij opeens wel weer toekomst te zien in Twitter: het zou onderdeel worden van de 'allesomvattende' app X.

Waarom is dit groot nieuws?
De kans is groot dat je dit leest, maar niet zoveel met Twitter hebt. In vergelijking met bijvoorbeeld Facebook en Instagram is het platform relatief klein - in Nederland zijn volgens onderzoeksbureau Newcom 1,1 miljoen mensen dagelijks actief.

Toch wordt Twitter gezien als invloedrijk omdat er veel journalisten, politici en opiniemakers op zitten. Gesprekken en reacties op het nieuws kunnen daardoor verstrekkende gevolgen hebben voor de 'echte wereld'. Het vervult daarmee soms een invloedrijke rol in het maatschappelijke debat. Het is spannend om te zien hoe Musk daarmee omgaat.

Wordt Musk zelf de baas bij Twitter, of wordt hij alleen eigenaar?
Het is wel de verwachting dat hij de leiding op zich zal nemen, zij het tijdelijk. Vannacht werd al bekend dat de top is ontslagen.

quote:
BlueSky is een nieuw social media platform dat als doel heeft om gebruikers meer controle te geven over hun online ervaring. Het is opgericht door Jack Dorsey, een van de oprichters van Twitter, en is bedoeld als een alternatief voor de traditionele sociale media zoals we die kennen.
Wat maakt BlueSky anders?

* Decentralisatie: In tegenstelling tot veel andere platforms, is BlueSky niet afhankelijk van één centrale server. Dit maakt het systeem stabieler en geeft gebruikers meer keuzevrijheid.

* Algoritmes: Bij BlueSky kun je zelf bepalen welke algoritmes je gebruikt om je tijdlijn samen te stellen. Dit betekent dat je meer controle hebt over wat je te zien krijgt.

* Openheid: Het platform is gebouwd op open standaarden, waardoor het makkelijker is om het te integreren met andere diensten en apps.

quote:
Threads is een app die wat wegheeft van de functionaliteiten van Twitter (nu X). Net zoals Mastodon, Bluesky, Post en Spill is het een social media-platform dat inspeelt op het gemis van het oude Twitter.

Sinds Elon Musk aan het roer kwam, zijn er verschillende veranderingen doorgevoerd waar veel gebruikers door zijn afgehaakt. Voorbeelden zijn het kunnen kopen van verificatievinkjes, de toename van nepaccounts en spam en het weer herstellen van eerder verbannen accounts.

Threads laat je tekstberichten plaatsen, waar andere gebruikers op kunnen reageren of deze kunnen delen. Het plaatsen van tekstberichten op deze manier wordt ook wel gezien als microblogging: in compacte vorm bloggen over welk onderwerp dan ook. Op het platform is het mogelijk om berichten van maximaal 500 tekens te posten, waar dit op Twitter maximaal 280 tekens is. Ook kun je er foto's en video's van maximaal vijf minuten delen.
Game on!
pi_216446054
Er is een online tool waarmee je eenvoudig kunt migreren van X naar Mastodont en Bluesky.

X-fans zijn viesmad, en de toolmakers zijn meerdere malen online belaagd, inclusief doodsbedreigingen...

https://helloquittex.com/
pi_216446143
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 07:05 schreef Wantie het volgende:
Er is een online tool waarmee je eenvoudig kunt migreren van X naar Mastodont en Bluesky.

X-fans zijn viesmad, en de toolmakers zijn meerdere malen online belaagd, inclusief doodsbedreigingen...

https://helloquittex.com/
Wow dus jij zat gewoon op X

:')
Heel veel sambal
pi_216446207
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 07:26 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Wow dus jij zat gewoon op X

:')
Waar staat dat?
pi_216446409
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 07:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar staat dat?
Nergens inderdaad. Ik vond het ook al zo'n absurd idee
Heel veel sambal
pi_216446413
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 08:13 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Nergens inderdaad. Ik vond het ook al zo'n absurd idee
Dat ligt verder aan jezelf.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 09:07:22 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216446739
quote:
Musk preaches on the evils of race mixing by selling it as "preserving culture".

Woman on the left gets it right away.

https://bsky.app/profile/jayinkyiv.bsky.social/post/3lgpgsdxzr226
Hij gaat vol voor de rassenwetten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216446818
Ik mis de tijden dat de rijkste man ter wereld zich nog inzette voor vaccinaties en wereld gezondheid. Gek genoeg zijn de mensen die daar heel boos over werden nu wel blij met zijn vervanger.
pi_216446838
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
I did nazi that coming.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 27 januari 2025 @ 11:27:59 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216447884
Ja maar what about pedo's op bluesky!!!!!
Huilen dan.
pi_216448545
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Bijzonder argument. Dus stellen dat Europese landen hun cultuur zouden moeten behouden is inzetten op rassenwetten?

Laten we het eens omdraaien: waarom vinden velen in progressief linkse kringen eigenlijk dat de Westerse/Europese culturen juist wél moeten veranderen? En zodra mensen dan stellen dat men dit niet wil, wordt daar meteen een raciaal argument van gemaakt wat natuurlijk niets meer dan een achterbakse stropop is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 27 januari 2025 @ 12:38:10 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216448598
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:34 schreef HowardRoark het volgende:

Laten we het eens omdraaien: waarom vinden velen in progressief linkse kringen eigenlijk dat de Westerse/Europese culturen juist wél moeten veranderen?
Ze zijn niet woke genoeg!!!!!!!
Huilen dan.
pi_216448763
quote:
8s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ze zijn niet woke genoeg!!!!!!!
Tja, je zou natuurlijk ook een onderbouwing kunnen geven voor waarom jullie zo'n groot voorstander van multiculturaliteit zijn, selectief als het om het Westen gaat. In progressief linkse kringen wil men culturen van niet-Westerse volkeren beschermen, waar de Westerse cultuur moet veranderen. Hoe komt dit?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 27 januari 2025 @ 13:29:39 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216449160
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, je zou natuurlijk ook een onderbouwing kunnen geven voor waarom jullie zo'n groot voorstander van multiculturaliteit zijn, selectief als het om het Westen gaat. In progressief linkse kringen wil men culturen van niet-Westerse volkeren beschermen, waar de Westerse cultuur moet veranderen. Hoe komt dit?
Geen idee. Ik zou er een topic over openen!
Huilen dan.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 13:42:55 #15
3928 Ulx
pi_216449296
Trump's Chief of Staff Blocks Elon Musk's Entry into White House's West Wing

"Bedankt voor je hulp, Twitter kopen hielp enorm, en nou oprotten, we willen terug naar benzineauto's. Drill Baby Drill! Yeah!"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 27 januari 2025 @ 13:44:59 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216449313
Het wensdenken is weer sterk vandaag :').

OH noes, hij krijgt slechts een plek in een ander gebouw, het staat nu al allemaal op instorten!!

Mooi dat ik dik geïnvesteerd heb in copium, dat gaat sky high op het moment :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 13:47:41 #17
3928 Ulx
pi_216449348
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Het wensdenken is weer sterk vandaag :').

OH noes, hij krijgt slechts een plek in een ander gebouw, het staat nu al allemaal op instorten!!

Mooi dat ik dik geïnvesteerd heb in copium, dat gaat sky high op het moment :7.
Musk moet nu rapporteren aan de stafchef. Hij heeft geen directe lijn met Trump meer. Hij kan niet meer even de Oval Office binnenstappen.

Dus het is wel iets meer dan alleen een kantoortje aan de andere kant van de straat.
pi_216449426
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Geen idee. Ik zou er een topic over openen!
Leuk staaltje gaslighting. Je weet dit natuurlijk wel maar wilt het simpelweg niet bespreken.
  maandag 27 januari 2025 @ 13:59:05 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216449466
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:42 schreef Ulx het volgende:

"Bedankt voor je hulp, Twitter kopen hielp enorm, en nou oprotten, we willen terug naar benzineauto's. Drill Baby Drill! Yeah!"
Wanneer Trump en Musk het aan de stok krijgen, en dat is slechts een kwestie van tijd, wordt me dat een partijtje smullen zeg :9~ .
Huilen dan.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:00:38 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216449481
Copium, +6345%
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 14:07:15 #21
3928 Ulx
pi_216449550
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Copium, +6345%
Coping wegens wat precies? Ik rapporteer alleen maar feiten.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:08:30 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216449560
quote:

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Coping wegens wat precies? Ik rapporteer alleen maar feiten.
Het feit van een alleen in jouw hoofd spelend wensdenken scenario, uhuh :7.
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 14:13:00 #23
3928 Ulx
pi_216449610
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Het feit van een alleen in jouw hoofd spelend wensdenken scenario, uhuh :7.
Musk is niet de directe toegang tot de Oval Office ontzegd en Trump roept niet te pas en te onpas dat benzine beter is en drill baby drill en zo? Kun je wat duidelijker zijn wat niet klopt, wat daar wensdenken aan is?
pi_216449647
quote:

Hulpeloos desinformatieslachtoffertje gespot.

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik mis de tijden dat de rijkste man ter wereld zich nog inzette voor vaccinaties en wereld gezondheid. Gek genoeg zijn de mensen die daar heel boos over werden nu wel blij met zijn vervanger.
De achterbakse stiekemerds die achter de schermen van alles bekonkelen waren voor veel mensen geen enkel probleem, maar een miljardair die geld verliest om de vrijheid van meningsuiting te redden van die censuurpushers en verder gewoon open kaart speel en alleen zijn mening geeft is voor hen een probleem. Wat zegt dat over die mensen zelf?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 14:19:18 #25
3928 Ulx
pi_216449657
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat klopt niet?
  maandag 27 januari 2025 @ 14:19:28 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216449659
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:13 schreef Ulx het volgende:

[..]
Musk is niet de directe toegang tot de Oval Office ontzegd en Trump roept niet te pas en te onpas dat benzine beter is en drill baby drill en zo? Kun je wat duidelijker zijn wat niet klopt, wat daar wensdenken aan is?
Voornamelijk dat "en nou oprotten" gedeelte :).

Je wenst, bidt, hoopt dat Elon en Trump ruzie krijgen en daar verzin je allerlei scenario's bij.

Prima hoor, en wie weet krijg je nog gelijk ook, maar tot die tijd is het voornamelijk, wensdenken :).
Get woke, go broke!
pi_216449687
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat klopt niet?
Eerst wordt verzonnen dat Musk Trump overschaduwt en dan wordt verzonnen dat Trumps stafchef dat blokkeert. Geen enkele bron, alleen maar stellingen, doorzichtige mediatrucjes om het aan te kleden als een journalistiek artikel wat het niet is. Het is dezelfde formule waarmee voetbaltransfernieuws uit het niets wordt gemaakt. Er staat helemaal geen nieuwsfeit in.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 14:25:05 #28
3928 Ulx
pi_216449709
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Voornamelijk dat "en nou oprotten" gedeelte :).

Je wenst, bidt, hoopt dat Elon en Trump ruzie krijgen en daar verzin je allerlei scenario's bij.

Prima hoor, en wie weet krijg je nog gelijk ook, maar tot die tijd is het voornamelijk, wensdenken :).
Trump heeft Musk gewoon gebruikt om in het WH te komen en hem daarna gedegradeerd. Afgedankt is hij (nog) niet, maar ik kan me niet voorstellen dat Musk zo'n publieke vernedering na alles wat hij heeft gedaan -en heeft uitgegeven- goed trekt. De kerel heeft nogal een ego. Misschien is het ook een waarschuwing richting de andere techbro's dat ze niet moeten denken dat ze Trump wel even kunnen runnen.
pi_216449712
Maar Musk is toch de (vice) president? :? Althans, die feiten las ik hier en elders op het forum. Waarom zou je die de toegang tot het Witte Huis weigeren? Dat mag toch staatsrechtelijk niet?

[ Bericht 20% gewijzigd door Rnie op 27-01-2025 14:37:16 ]
De enige echte.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:26:27 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216449722
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:25 schreef Ulx het volgende:

[..]
Trump heeft Musk gewoon gebruikt om in het WH te komen en hem daarna gedegradeerd. Afgedankt is hij (nog) niet, maar ik kan me niet voorstellen dat Musk zo'n publieke vernedering na alles wat hij heeft gedaan -en heeft uitgegeven- goed trekt. De kerel heeft nogal een ego. Misschien is het ook een waarschuwing richting de andere techbro's dat ze niet moeten denken dat ze Trump wel even kunnen runnen.
Ik zie alleen weer hetzelfde, verzonnen verhalen over vernederen etc.
Get woke, go broke!
pi_216449815
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
De achterbakse stiekemerds die achter de schermen van alles bekonkelen waren voor veel mensen geen enkel probleem, maar een miljardair die geld verliest om de vrijheid van meningsuiting te redden van die censuurpushers en verder gewoon open kaart speel en alleen zijn mening geeft is voor hen een probleem. Wat zegt dat over die mensen zelf?
Hoe jij Elon omschrijft is hoe hij zichzelf graag neerzet, maar er klopt natuurlijk geen kloot van. Meneertje was zelf vorige maand nog druk met censureren toen mensen erachter kwamen dat hij niet de l33t gamer was zoals hij zichzelf had gepresenteerd. Als hij al censureert over zijn gameprestaties, dan is het nog maar raden hoe progressief linkse mensen benadeeld worden door het heilige algoritme.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:34:49 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216449827
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoe jij Elon omschrijft is hoe hij zichzelf graag neerzet, maar er klopt natuurlijk geen kloot van. Meneertje was zelf vorige maand nog druk met censureren toen mensen erachter kwamen dat hij niet de l33t gamer was zoals hij zichzelf had gepresenteerd. Als hij al censureert over zijn gameprestaties, dan is het nog maar raden hoe progressief linkse mensen benadeeld worden door het heilige algoritme.
Ja maar die zitten toch allemaal op PedoSky inmiddels :?.
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 14:36:13 #33
3928 Ulx
pi_216449839
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik zie alleen weer hetzelfde, verzonnen verhalen over vernederen etc.
Kom op, het is toch ook vernederen? De afgelopen maanden stond Musk steeds naast Trump. Nu zit Trump in het Witte Huis en het eerste wat hij doet is zeggen dat Musk moet rapporteren aan de stafchef. En de stafchef filtert wat op het bureau van Trump terechtkomt.

Kortom: Go wait in the lobby.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216449842
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Volgens mij was het Twitter waar de hoeveelheid pedo shit enorm toenam nadat de profeet Elon daar de baas werd.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:37:58 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216449852
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Kom op, het is toch ook vernederen? De afgelopen maanden stond Musk steeds naast Trump. Nu zit Trump in het Witte Huis en het eerste wat hij doet is zeggen dat Musk moet rapporteren aan de stafchef. En de stafchef filtert wat op het bureau van Trump terechtkomt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij dat nou zo precies?

Wie weet ging het zo, hey Elon, ik heb een ander plekje voor je! Ok Donald prima, het maakt me niet zoveel uit, ik doe alleen tijdelijk DOGE en stap dan uit de politiek!

Je wil dat het gaat zoals jij hebt bedacht, gebaseerd op lucht.
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 14:38:09 #36
3928 Ulx
pi_216449857
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Volgens mij was het Twitter waar de hoeveelheid pedo shit enorm toenam nadat de profeet Elon daar de baas werd.
Daarom vertrekken de Republikeinen ook niet.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:38:35 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216449860
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat klopt niet?
Jouw nare woordjes over Musk :'( :'(
Huilen dan.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 14:39:47 #38
3928 Ulx
pi_216449873
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat nou zo precies?

Wie weet ging het zo, hey Elon, ik heb een ander plekje voor je! Ok Donald prima, het maakt me niet zoveel uit, ik doe alleen tijdelijk DOGE en stap dan uit de politiek!

Je wil dat het gaat zoals jij hebt bedacht, gebaseerd op lucht.
Ja, vast. Musk huurt mensen in om te doen alsof hij een supergamer is maar in dit geval geeft hij niets om zijn ego.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:43:31 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216449914
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ja, vast. Musk huurt mensen in om te doen alsof hij een supergamer is maar in dit geval geeft hij niets om zijn ego.
Wederom een verzonnen verband. Sorry, maar ik zie echt niets gebaseerd op feiten, alleen maar op jouw vurige hoop.

En nogmaals, kan allemaal hoor, maar ik zie het op dit moment gewoon niet. Elon is meer een adviseur, geen voorgedragen en verkozen iemand zoals Pete Hegseth en zet hij hem daarom in een ander gebouw. Who knows :).

Tot we de ruzie, de vernedering, de breuk echt zien blijft het bij hopen van "jouw" kant.
Get woke, go broke!
pi_216450005
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

SPOILER
Dit zijn van die typische spelletjes die je vaak ziet binnen autoritaire regimes. De grote baas laat de mensen onder hem onderling ruziën zodat hij zelf buiten schot kan blijven. Zie je ook in een zeker erg groot land in het oosten.
pi_216450583
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Vertel dan is hoe, als ik het goed begrijp ligt het algoritme ter inzage. Ik heb weinig verschil gezien sinds de overname behalve dat de censuur en wegdrukking van corona meningen en Biden corruptie verhalen is opgehouden. Linkse mensen worden vooral benadeeld door community notes in de zin dat hun leugens niet meer onweersproken blijven.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 16:09:35 #42
3928 Ulx
pi_216450830
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit zijn van die typische spelletjes die je vaak ziet binnen autoritaire regimes. De grote baas laat de mensen onder hem onderling ruziën zodat hij zelf buiten schot kan blijven. Zie je ook in een zeker erg groot land in het oosten.
Dat is noodzakelijk. Je moet voorkomen dat lui onder je je gaan verbeteren. Dat tast je gezag aan.
pi_216450842
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 16:09 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat is noodzakelijk. Je moet voorkomen dat lui onder je je gaan verbeteren. Dat tast je gezag aan.
Exact.
pi_216451488
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Vertel dan is hoe, als ik het goed begrijp ligt het algoritme ter inzage. Ik heb weinig verschil gezien sinds de overname behalve dat de censuur en wegdrukking van corona meningen en Biden corruptie verhalen is opgehouden. Linkse mensen worden vooral benadeeld door community notes in de zin dat hun leugens niet meer onweersproken blijven.
Ja, dat is de bekende propaganda.
pi_216451849
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
“PedoSky”… Really? :')
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2025 @ 18:38:16 #46
3928 Ulx
pi_216452409
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:46 schreef Weird- het volgende:

[..]
“PedoSky”… Really? :')
Ter voorkoming van het vertrek van X-gebruikers naar BSky is het noodzaak dat platform zo af te schilderen.
pi_216453756
Is X al offline?
De enige echte.
pi_216454283
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:05 schreef Rnie het volgende:
Is X al offline?
Hoop je daar op?
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 januari 2025 @ 02:10:51 #49
3928 Ulx
pi_216456186
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:05 schreef Rnie het volgende:
Is X al offline?
Geen idee. Heb je dit gelezen, dat je daarnaar vraagt?

https://tweakers.net/nieu(...)problemen-bij-x.html

quote:
De omzet van X zit nu in een 'zeer penibele situatie', schrijven The Wall Street Journal en The Verge op basis van interne e-mails van Elon Musk. Volgens de interne e-mail zou het platform moeite hebben met winst maken. Musk ontkent op X de e-mail te hebben verstuurd.

"Onze gebruikersaantallen groeien niet, de omzet is niet indrukwekkend en we spelen nog maar net quitte", zegt X-eigenaar Elon Musk volgens The Verge en The Wall Street Journal. Beide media zeggen de e-mail los van elkaar te hebben ingezien.[..]
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 januari 2025 @ 09:15:44 #50
3928 Ulx
pi_216456906
quote:
This month I'll be working on Roomy, an experimental peer-to-peer group chat for BlueSky.

I just got the first bit of data synced to the PDS.

We've got a public repo and roadmap. I hope to have a public demo app in 2-3 weeks!

https://github.com/muni-town/roomy

https://github.com/orgs/muni-town/projects/8/views/4

#pigeon #roomy

https://bsky.app/profile/(...)p/post/3lgreq62nxs2w
Ah, ook wel interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')