Lijkt me een onzin gerucht. Kan het me niet voorstellen dat ze dat zouden doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Ashley is oud nieuws.. die mag lekker buiten het huis blijven.
Denk dat de meesten tegenwoordig een pak boerenkool uit de diepvriezer halen, ipv stronken kopen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Smootie snap ik nog.
Maar in salade niet dank je wel.
Ik kookte de boerenkool altijd 45 minuten en stampen door de aardappelen met veel roomboter.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:05 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Lijkt me een onzin gerucht. Kan het me niet voorstellen dat ze dat zouden doen.
Vliegtuigje of geluidswagen sturen met dat Milena een homewrecker is en ze is wegquote:Op zondag 26 januari 2025 13:05 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Ashley wel naar Amsterdam Arena rijden idd. Maar als het zo zou zijn dan is het ook maar voor een week. Misschien komen er deze editie wel meer oud bewoners af en toe een paar dagen. Alles is tenslotte anders. Even de boel lekker opstoken..
Dan zijn Milena en Jolien zo vertrokken
Dan zit ze aardig uit de richting als ze bij de Arena rijd.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee die gaat naar Thailand. maar samen met Jane zou het wel vuurwerk zijn
Ik weet niet zozeer of dat de reden is ... ik denk dat het meer te maken heeft met de prutsers bij de FEBO ....quote:Op zondag 26 januari 2025 13:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze kunnen als ze willen de bewoners veel meer tegen elkaar uitspelen en zorgen
voor frustratie en schurend gedrag maar ja het huidige tv klimaat
Vooralsnog wordt er weinig gewerktquote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef Snensie het volgende:
Je zal je baan er maar voor opgezegd hebben. Nu voor een hongerloontje werken op de sociale werkplaats 😆
Er is een merk die adverteert dat je met koud water kunt afwassen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Ook niet lekker fris dat afwassen met koud water
Uit zakkenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de meesten tegenwoordig een pak boerenkool uit de diepvriezer halen, ipv stronken kopen.
Voorgesneden graagquote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de meesten tegenwoordig een pak boerenkool uit de diepvriezer halen, ipv stronken kopen.
Schiphol misschien?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zit ze aardig uit de richting als ze bij de Arena rijd.
Wel koud wassen, maar koud afwassen heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is een merk die adverteert dat je met koud water kunt afwassen.
Korte werkdagen hebben ze daarquote:
Nachtdienstenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tijd die ze nu missen, moeten ze vannacht inhalen ....
Ja Dreft. Maar heb het noodgedwongen een keer moeten doen. Maar vette bakpannen er mee afwassen gaat niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel koud wassen, maar koud afwassen heb ik nog nooit van gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zit ze aardig uit de richting als ze bij de Arena rijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:05 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Ashley wel naar Amsterdam Arena rijden idd. Maar als het zo zou zijn dan is het ook maar voor een week. Misschien komen er deze editie wel meer oud bewoners af en toe een paar dagen. Alles is tenslotte anders. Even de boel lekker opstoken..
Dan zijn Milena en Jolien zo vertrokken
O nee a.u.b. nietquote:
ze hebben gewerkt he, en hongerquote:Op zondag 26 januari 2025 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
Maar ze gaan nu boerenkool stampot eten als lunch en vanavond weer?
en het wordt in haar bondje ook niet moeilijk kiezen als ze iemand moet wegsturen. Die ? zal el vrijgesteld zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane heeft haar werknemers slim gekozen: er ontstaat gelijk een soort van bondje
ze rijd er wel echt, filmpje https://www.instagram.com(...)3554001924470821536/quote:Op zondag 26 januari 2025 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat Ashley dit doet om 'ons' te fucken .. maar lukt haar aardig
Van mij mag zij het zijn die de vraagteken invult.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie ashley er wel voor aan om puur voor de show een ritje amsterdam te doen, alles voor de aandacht opzich
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
AshleyMeh moest het waar zijn ging ze het niet op haar sociale media spoilen. AandachtskindjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Meh moest het waar zijn ging ze het niet op haar sociale media spoilen. Aandachtskindje
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
AshleyVan mij mag ze dan eerder de andere mannen aanpakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij ook hoor. Maar dan is het maar voor een paar dagen helaasquote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij mag zij het zijn die de vraagteken invult.
Dat zal met het Slob-merk daar niet lukken vrees ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lekkerrrquote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef Ireth het volgende:
Boerenkool![]()
Das absoluut het enige wat ik niet lust en ook niet zal eten
Jij hebt wel zin in wat getik?quote:
Oehhhquote:Op zondag 26 januari 2025 13:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Met spekjes en worst! Misschien van de week ook maar eens maken
Ik ook nietquote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef Ireth het volgende:
Boerenkool![]()
Das absoluut het enige wat ik niet lust en ook niet zal eten
Denk sowieso dat Jolien nog niet zoveel heeft gezien buiten haar eigen wereldjequote:Op zondag 26 januari 2025 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat Jolien hiervoor nog nooit boerenkool had gezien.
Ik denk dat ze geweldig vogelhuisjes in elkaar kan timmerenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Denk wel dat Ashley in deze setting totaal misstaat. Vorig jaar was toch echt andere koek.
genot hahahquote:Op zondag 26 januari 2025 13:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geweldig vogelhuisjes in elkaar kan timmeren
Met haar tetten zekerquote:Op zondag 26 januari 2025 13:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die heeft mijn BB ervaring verpest vorig jaarquote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Meh moest het waar zijn ging ze het niet op haar sociale media spoilen. Aandachtskindje
Dat wil ik wel eens zien ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ook hier creëren we een culinair hoogstandje met boerenkool.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Met spekjes en worst! Misschien van de week ook maar eens maken
Ik vond haar heel lang leuk tot het laatste gedeelte en toen ging ze te ver. Maar ik heb wel genoten, het einde vond ik een afknapper met Dat jonge ding, Randy en Glenn in dat huis.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die heeft mijn BB ervaring verpest vorig jaar
Zal je je toch op moeten geven voor een cursus vogelhuisjes maken bij de vogelbeschermingquote:
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Ebinas het volgende:
Zijn er wel nu aan het timmeren?
Zo ja, wie?
Yup de mijne ookquote:Op zondag 26 januari 2025 13:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die heeft mijn BB ervaring verpest vorig jaar
nee er word afgewassen, bankgehangen en gekooktquote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Ebinas het volgende:
Zijn er wel nu aan het timmeren?
Zo ja, wie?
Ja, zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup de mijne ook
Maar nee denk dat het een roddel is dat ze komt.
Ze gaat geloof ik op vakantie naar .....? Dat had ze tegen iemand gezegd,
Ze hadden het gewoon samen met de aardappels moeten koken in een pan.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:23 schreef Ebinas het volgende:
Water van de boerenkool kookt niet meer. (te veel vermogen van de andere pannen denk ik).
Als iets niet te eten is, is het niet gare boerenkool
Vakantie in Zuid-Oost?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup de mijne ook
Thailandquote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup de mijne ook
Ah het influencer islandquote:Op zondag 26 januari 2025 13:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
bali ofzo, weet niet meer precies
Zelfde fabriek als waar ze die vogel vandaan hebben denkquote:Op zondag 26 januari 2025 13:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die telefooncel is ook stuk of zo denk ik .....![]()
Waarom ?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De drie winnaars wat mij betreft .... met stip![]()
Turkije of Thailandquote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup de mijne ook
Alleen in soepvorm.. maar ze hebben geen mixer.. dus tsjah..quote:Op zondag 26 januari 2025 13:30 schreef Puzzie het volgende:
David JR en SN eten beiden geen groente WTF
Van mij ookquote:Op zondag 26 januari 2025 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De drie winnaars wat mij betreft .... met stip![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zelfde fabriek als waar ze die vogel vandaan hebben denk
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste bewoners, om gezondheidsredenen heeft Jeffrey het huis moeten verlaten.
[..]
[..]
Dat hebben ze nietquote:Op zondag 26 januari 2025 13:37 schreef marky het volgende:
Stampot boerenkool is lekker met wat spekjes erdoor maar wel met rookworst.
Nee dat zou zonde zijn. Veel leuker als hij er wordt uitgestemt.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee dat zou zonde zijn. Veel leuker als hij er wordt uitgestemt.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee maar dat is steeds.quote:
Zo ik dacht effe dat je het meendequote:Op zondag 26 januari 2025 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
balletjes gehakt is lekkerderquote:Op zondag 26 januari 2025 13:40 schreef ledn81 het volgende:
ik had dat gehakt er denk ook niet zo doorheen geprakt
ja als ze nou gewoon smiddags het vlees overslaan. dan heb je savonds gewoon een redelijke portie gehakt per persoon.quote:
En hij weet zeker zonder dat gehakt erdoor was het niet lekkerquote:Op zondag 26 januari 2025 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy legt even uit hoe je boerenkool stamppot normaal eet
Denk wel dat hij gelijk heeft.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En hij weet zeker zonder dat gehakt erdoor was het niet lekker![]()
Nu wel
Ook een 'eetprobleem'quote:Op zondag 26 januari 2025 13:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik word toch wel zo moe van die kenau
Lijkt me ook lekkerder met het gehakt erdoor. Maar is voor iedereen persoonlijk.quote:
Die jenkt al als het regentquote:Op zondag 26 januari 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
keanu vind het echt niet lekker. Hij vindt het om te jenken
Hij is zelf om te jenken met z'n geklaag.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
keanu vind het echt niet lekker. Hij vindt het om te jenken
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:43 schreef Hznootje het volgende:
Wahaha..op FB gaan ze los op Mattheus. zijn vriendin doet in de commentaren op Instagram alsof hij al het bed heeft gedeeld met een ander..Mijn god!
Ja ik zie hetquote:Op zondag 26 januari 2025 13:43 schreef Hznootje het volgende:
Wahaha..op FB gaan ze los op Mattheus. zijn vriendin doet in de commentaren op Instagram alsof hij al het bed heeft gedeeld met een ander..Mijn god!
Zijn vriendin schijnt op Instagram alle connecties met hem al hebben verbroken.. It’s overquote:Op zondag 26 januari 2025 13:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik zie het(zit op mijn moeder haar facebook)
Nu weet ik weer waarom ik in 2018 facebook hebt verwijderd
Ja ze heeft de foto samen verwijderd.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn vriendin schijnt op Instagram alle connecties met hem al hebben verbroken.. It’s over
Ook hier, en ik heb Hyves ook al een tijdje niet meer bekeken.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik zie het(zit op mijn moeder haar facebook)
Nu weet ik weer waarom ik in 2018 facebook hebt verwijderd
Benieuwd of Mattheus dat krijgt te horen in het huis. Anders een vliegtuigjequote:Op zondag 26 januari 2025 13:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn vriendin schijnt op Instagram alle connecties met hem al hebben verbroken.. It’s over
Ik heb alleen insta en Xquote:Op zondag 26 januari 2025 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook hier, en ik heb Hyves ook al een tijdje niet meer bekeken.
Dan vreet ie maar niks. En volgende week 🐟quote:Op zondag 26 januari 2025 13:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vindt dit de ergste weekly basics tot nu toe
Jane lijkt ook geen grote fan te zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan vreet ie maar niks. En volgende week 🐟
Hyves, dat is nog eens lang geleden!quote:Op zondag 26 januari 2025 13:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb alleen insta en X
X is ook wel drama hoor, veel Karens ook.
Insta post ik voornamelijk foto;s van mijn katten
Ow en hyvesmy god
Wat een mietje is dat toch zegquote:Op zondag 26 januari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
keanu eerste week 6 week afgevallen was in de tweede week half dood volgens eigen zeggen
Ook maar naar huis dan om gezondheidsredenenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
keanu eerste week 6 week afgevallen was in de tweede week half dood volgens eigen zeggen
Daar hebben ze te weinig aardappels voorquote:Op zondag 26 januari 2025 13:45 schreef Jockari het volgende:
Milena heeft ideetje voor avondeten: Hamburgers met gebakken patatjes (NL = gebakken aardappelschijfkes)
* Jockari schuift dan mee aan, beetje sla en tomaten er bij
Ze zei volgens mij net dat ze niet wist wat boerenkool wasquote:Op zondag 26 januari 2025 13:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jane lijkt ook geen grote fan te zijn.
Inderdaad veel te weinig, en weing oliequote:Op zondag 26 januari 2025 13:51 schreef marky het volgende:
Ze hebben niet genoeg aardappels voor friet voor de hele groep.
dat komt omdat ze nu weer tijdens de lunch ook aardappels etenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:52 schreef marky het volgende:
[..]
Daar hebben ze te weinig aardappels voor
Al die bewoners werden daar al halfdood binnengebracht de eerste dag.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Die had gisteren opeens een eet stoornis.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Begrijp dat enigszins, zo droog als gort.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jane lijkt ook geen grote fan te zijn.
Kattenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb alleen insta en X
X is ook wel drama hoor, veel Karens ook.
Insta post ik voornamelijk foto;s van mijn katten
Ow en hyvesmy god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik vindt het ook wel tijd worden voor de spullen om brood te bakken en pindakaasquote:Op zondag 26 januari 2025 13:53 schreef Droopie het volgende:
Misschien moet Keanu even bij BB vragen of hij voor 100 euro een heel brood met kaas en ham mag kopen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Al die bewoners werden daar al halfdood binnengebracht de eerste dag.
Bedoel je Alice,?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond haar heel lang leuk tot het laatste gedeelte en toen ging ze te ver. Maar ik heb wel genoten, het einde vond ik een afknapper met Dat jonge ding, Randy en Glenn in dat huis.
Meer een 'lust ik niet' stoornisquote:Op zondag 26 januari 2025 13:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die had gisteren opeens een eet stoornis.
staat al ergens in de cosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat ik denk dat ik een beetje misselijk wordtquote:Op zondag 26 januari 2025 13:55 schreef rinardo het volgende:
Big Brother kost Mattheüs zijn relatie; bom gebarsten na komst Jane.
Het avontuur in Big Brother lijkt een keerzijde te hebben voor Mattheüs. Want de komst van Jane, die een bekende van hem en vooral zijn vriendin Deborah blijkt te zijn, heeft grote gevolgen. Inmiddels lijkt Deborah namelijk online iedere connectie met hem te hebben verbroken.
Nieuwkomer met vreemde connectie
Dit seizoen is Big Brother allerminst met onbekende Nederlanders die het avontuur van hun leven aan gaan. Want het gros van de bewoners heeft al een verleden in andere programma’s of is online al aardig aan de weg aan het timmeren. Dit is het geval voor nieuwkomer Jane, maar geldt ook voor Mattheüs, die al een karrenvracht aan programma’s op zijn cv heeft staan, maar ook voor nieuwkomer Jane. En al gelijk bij haar entree blijkt dat ze een vreemde connectie met Mattheüs is. Want Jane en zijn vriendin Deborah kennen elkaar erg goed, Mattheüs geeft alleen alleen te weten wie ze is.
Mattheüs en Milena
Via Instagram laat Deborah dit ook gelijk weten en dat niemand er meer achter met zoeken. Echter slaat dit al snel om. Want Jane vertelt aan Mattheüs dat ‘in de buitenwereld’ men vindt dat hij en Milena te close zijn in het huis. Daarop maakte Mattheüs een aantal onhandige opmerkingen. ‘Deborah zou ziekelijk jaloers zijn en dat hun relatie sowieso al niet zo goed zit.’ De gevolgen zijn direct zichtbaar. Deborah heeft foto’s van de twee van haar socials verwijderd. Zo is er een flinke bom gebarsten.
By Alex van Vogelpoel januari 26, 2025
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gisteravond zei hij heel duidelijk dat hij er schijt aan had wat zijn vriendin er van dachtquote:Op zondag 26 januari 2025 13:56 schreef odie22 het volgende:
ik hoop wel dat BB tegen matti verteld dat het uit is
Dan heeft hij carte blanche met Milena. Alhoewel willen we nog een tweede koppel ?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:56 schreef odie22 het volgende:
ik hoop wel dat BB tegen matti verteld dat het uit is
wat een kneus die gozer zegquote:Op zondag 26 januari 2025 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: hoe lang heb ik hier gezeten? kwartier? 20 min? normaal was het (maakt hap hap eet sloek beweging)
Keanu: dit wordt een lange week.. aardappel boerenkool.. mijn moeder maakt het wel eens ook niet lekker
maar ..![]()
Vandaag een uitgebreide zondagsbrunch.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:57 schreef Jockari het volgende:
Wel lange lunchpauze in die ondernemingen.
ja natuurlijk, hoe meer koppels hoe beterquote:Op zondag 26 januari 2025 13:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan heeft hij carte blanche met Milena. Alhoewel willen we nog een tweede koppel ?
Ik denk dat dit artikel geschreven is door @LionHeartquote:Op zondag 26 januari 2025 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik denk dat ik een beetje misselijk wordt
Zondagsdienstquote:Op zondag 26 januari 2025 13:57 schreef Jockari het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ik had het nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat al ergens in de cos
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Pauzes worden niet doorbetaald hè, werken voor je centenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:57 schreef Jockari het volgende:
En grote wandeling vandaag. Tis goed weer.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaag een uitgebreide zondagsbrunch.
Ga ik dadelijk ook doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:02 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En grote wandeling vandaag. Tis goed weer.
quote:Op zondag 26 januari 2025 14:03 schreef odie22 het volgende:
nu is 14 mensen om je heen weer te veel voor de baby
Als ik daarmee wakker zou worden gemaakt, ben ik chagrijnigquote:
Helaasquote:Op zondag 26 januari 2025 14:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit artikel geschreven is door @:lionheart
Ik sloeg aan toen ik las dat ondanks dat de hand over de microfoon het verstaanbaar was.
Alleen lionheart volgt het onnavolgbare
Ja haha hij krijgt niet echt een poot aan de grondquote:Op zondag 26 januari 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
Jeff weer aan het manipuleren ,althans poging
vogeltjesquote:Op zondag 26 januari 2025 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
Suikertje, theetje, koffietje
Praat normaal joh!
Inderdaad, Axel heeft daar ook een handje vanquote:Op zondag 26 januari 2025 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
vogeltjesJolien maakt overal een verkleinwoordje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |