Lijkt me een onzin gerucht. Kan het me niet voorstellen dat ze dat zouden doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Ashley is oud nieuws.. die mag lekker buiten het huis blijven.
Denk dat de meesten tegenwoordig een pak boerenkool uit de diepvriezer halen, ipv stronken kopen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Smootie snap ik nog.
Maar in salade niet dank je wel.
Ik kookte de boerenkool altijd 45 minuten en stampen door de aardappelen met veel roomboter.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:05 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Lijkt me een onzin gerucht. Kan het me niet voorstellen dat ze dat zouden doen.
Vliegtuigje of geluidswagen sturen met dat Milena een homewrecker is en ze is wegquote:Op zondag 26 januari 2025 13:05 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Ashley wel naar Amsterdam Arena rijden idd. Maar als het zo zou zijn dan is het ook maar voor een week. Misschien komen er deze editie wel meer oud bewoners af en toe een paar dagen. Alles is tenslotte anders. Even de boel lekker opstoken..
Dan zijn Milena en Jolien zo vertrokken
Dan zit ze aardig uit de richting als ze bij de Arena rijd.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee die gaat naar Thailand. maar samen met Jane zou het wel vuurwerk zijn
Ik weet niet zozeer of dat de reden is ... ik denk dat het meer te maken heeft met de prutsers bij de FEBO ....quote:Op zondag 26 januari 2025 13:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze kunnen als ze willen de bewoners veel meer tegen elkaar uitspelen en zorgen
voor frustratie en schurend gedrag maar ja het huidige tv klimaat
Vooralsnog wordt er weinig gewerktquote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef Snensie het volgende:
Je zal je baan er maar voor opgezegd hebben. Nu voor een hongerloontje werken op de sociale werkplaats 😆
Er is een merk die adverteert dat je met koud water kunt afwassen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Ook niet lekker fris dat afwassen met koud water
Uit zakkenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de meesten tegenwoordig een pak boerenkool uit de diepvriezer halen, ipv stronken kopen.
Voorgesneden graagquote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de meesten tegenwoordig een pak boerenkool uit de diepvriezer halen, ipv stronken kopen.
Schiphol misschien?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zit ze aardig uit de richting als ze bij de Arena rijd.
Wel koud wassen, maar koud afwassen heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is een merk die adverteert dat je met koud water kunt afwassen.
Korte werkdagen hebben ze daarquote:
Nachtdienstenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tijd die ze nu missen, moeten ze vannacht inhalen ....
Ja Dreft. Maar heb het noodgedwongen een keer moeten doen. Maar vette bakpannen er mee afwassen gaat niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is een merk die adverteert dat je met koud water kunt afwassen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel koud wassen, maar koud afwassen heb ik nog nooit van gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zit ze aardig uit de richting als ze bij de Arena rijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:05 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Ashley wel naar Amsterdam Arena rijden idd. Maar als het zo zou zijn dan is het ook maar voor een week. Misschien komen er deze editie wel meer oud bewoners af en toe een paar dagen. Alles is tenslotte anders. Even de boel lekker opstoken..
Dan zijn Milena en Jolien zo vertrokken
O nee a.u.b. nietquote:
ze hebben gewerkt he, en hongerquote:Op zondag 26 januari 2025 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
Maar ze gaan nu boerenkool stampot eten als lunch en vanavond weer?
en het wordt in haar bondje ook niet moeilijk kiezen als ze iemand moet wegsturen. Die ? zal el vrijgesteld zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane heeft haar werknemers slim gekozen: er ontstaat gelijk een soort van bondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |