Lijkt me een onzin gerucht. Kan het me niet voorstellen dat ze dat zouden doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Ashley is oud nieuws.. die mag lekker buiten het huis blijven.
Denk dat de meesten tegenwoordig een pak boerenkool uit de diepvriezer halen, ipv stronken kopen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Smootie snap ik nog.
Maar in salade niet dank je wel.
Ik kookte de boerenkool altijd 45 minuten en stampen door de aardappelen met veel roomboter.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:05 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Lijkt me een onzin gerucht. Kan het me niet voorstellen dat ze dat zouden doen.
Vliegtuigje of geluidswagen sturen met dat Milena een homewrecker is en ze is wegquote:Op zondag 26 januari 2025 13:05 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Ashley wel naar Amsterdam Arena rijden idd. Maar als het zo zou zijn dan is het ook maar voor een week. Misschien komen er deze editie wel meer oud bewoners af en toe een paar dagen. Alles is tenslotte anders. Even de boel lekker opstoken..
Dan zijn Milena en Jolien zo vertrokken
Dan zit ze aardig uit de richting als ze bij de Arena rijd.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee die gaat naar Thailand. maar samen met Jane zou het wel vuurwerk zijn
Ik weet niet zozeer of dat de reden is ... ik denk dat het meer te maken heeft met de prutsers bij de FEBO ....quote:Op zondag 26 januari 2025 13:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze kunnen als ze willen de bewoners veel meer tegen elkaar uitspelen en zorgen
voor frustratie en schurend gedrag maar ja het huidige tv klimaat
Vooralsnog wordt er weinig gewerktquote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef Snensie het volgende:
Je zal je baan er maar voor opgezegd hebben. Nu voor een hongerloontje werken op de sociale werkplaats 😆
Er is een merk die adverteert dat je met koud water kunt afwassen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Ook niet lekker fris dat afwassen met koud water
Uit zakkenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de meesten tegenwoordig een pak boerenkool uit de diepvriezer halen, ipv stronken kopen.
Voorgesneden graagquote:Op zondag 26 januari 2025 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de meesten tegenwoordig een pak boerenkool uit de diepvriezer halen, ipv stronken kopen.
Schiphol misschien?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zit ze aardig uit de richting als ze bij de Arena rijd.
Wel koud wassen, maar koud afwassen heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is een merk die adverteert dat je met koud water kunt afwassen.
Korte werkdagen hebben ze daarquote:
Nachtdienstenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tijd die ze nu missen, moeten ze vannacht inhalen ....
Ja Dreft. Maar heb het noodgedwongen een keer moeten doen. Maar vette bakpannen er mee afwassen gaat niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel koud wassen, maar koud afwassen heb ik nog nooit van gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zit ze aardig uit de richting als ze bij de Arena rijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:05 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Ashley wel naar Amsterdam Arena rijden idd. Maar als het zo zou zijn dan is het ook maar voor een week. Misschien komen er deze editie wel meer oud bewoners af en toe een paar dagen. Alles is tenslotte anders. Even de boel lekker opstoken..
Dan zijn Milena en Jolien zo vertrokken
O nee a.u.b. nietquote:
ze hebben gewerkt he, en hongerquote:Op zondag 26 januari 2025 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
Maar ze gaan nu boerenkool stampot eten als lunch en vanavond weer?
en het wordt in haar bondje ook niet moeilijk kiezen als ze iemand moet wegsturen. Die ? zal el vrijgesteld zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane heeft haar werknemers slim gekozen: er ontstaat gelijk een soort van bondje
ze rijd er wel echt, filmpje https://www.instagram.com(...)3554001924470821536/quote:Op zondag 26 januari 2025 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat Ashley dit doet om 'ons' te fucken .. maar lukt haar aardig
Van mij mag zij het zijn die de vraagteken invult.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie ashley er wel voor aan om puur voor de show een ritje amsterdam te doen, alles voor de aandacht opzich
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
AshleyMeh moest het waar zijn ging ze het niet op haar sociale media spoilen. AandachtskindjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Meh moest het waar zijn ging ze het niet op haar sociale media spoilen. Aandachtskindje
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
AshleyVan mij mag ze dan eerder de andere mannen aanpakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij ook hoor. Maar dan is het maar voor een paar dagen helaasquote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij mag zij het zijn die de vraagteken invult.
Dat zal met het Slob-merk daar niet lukken vrees ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lekkerrrquote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef Ireth het volgende:
Boerenkool![]()
Das absoluut het enige wat ik niet lust en ook niet zal eten
Jij hebt wel zin in wat getik?quote:
Oehhhquote:Op zondag 26 januari 2025 13:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Met spekjes en worst! Misschien van de week ook maar eens maken
Ik ook nietquote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef Ireth het volgende:
Boerenkool![]()
Das absoluut het enige wat ik niet lust en ook niet zal eten
Denk sowieso dat Jolien nog niet zoveel heeft gezien buiten haar eigen wereldjequote:Op zondag 26 januari 2025 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat Jolien hiervoor nog nooit boerenkool had gezien.
Ik denk dat ze geweldig vogelhuisjes in elkaar kan timmerenquote:Op zondag 26 januari 2025 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Denk wel dat Ashley in deze setting totaal misstaat. Vorig jaar was toch echt andere koek.
genot hahahquote:Op zondag 26 januari 2025 13:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geweldig vogelhuisjes in elkaar kan timmeren
Met haar tetten zekerquote:Op zondag 26 januari 2025 13:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die heeft mijn BB ervaring verpest vorig jaarquote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Meh moest het waar zijn ging ze het niet op haar sociale media spoilen. Aandachtskindje
Dat wil ik wel eens zien ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ook hier creëren we een culinair hoogstandje met boerenkool.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Met spekjes en worst! Misschien van de week ook maar eens maken
Ik vond haar heel lang leuk tot het laatste gedeelte en toen ging ze te ver. Maar ik heb wel genoten, het einde vond ik een afknapper met Dat jonge ding, Randy en Glenn in dat huis.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die heeft mijn BB ervaring verpest vorig jaar
Zal je je toch op moeten geven voor een cursus vogelhuisjes maken bij de vogelbeschermingquote:
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Ebinas het volgende:
Zijn er wel nu aan het timmeren?
Zo ja, wie?
Yup de mijne ookquote:Op zondag 26 januari 2025 13:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die heeft mijn BB ervaring verpest vorig jaar
nee er word afgewassen, bankgehangen en gekooktquote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Ebinas het volgende:
Zijn er wel nu aan het timmeren?
Zo ja, wie?
Ja, zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup de mijne ook
Maar nee denk dat het een roddel is dat ze komt.
Ze gaat geloof ik op vakantie naar .....? Dat had ze tegen iemand gezegd,
Ze hadden het gewoon samen met de aardappels moeten koken in een pan.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:23 schreef Ebinas het volgende:
Water van de boerenkool kookt niet meer. (te veel vermogen van de andere pannen denk ik).
Als iets niet te eten is, is het niet gare boerenkool
Vakantie in Zuid-Oost?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup de mijne ook
Thailandquote:Op zondag 26 januari 2025 13:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup de mijne ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |