quote:Op zondag 26 januari 2025 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had even niet door dat ik lapo had
ja!quote:Op zondag 26 januari 2025 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners die op de gang zaten weggestuurd
echt bizar he, eet ook liever geen groentenquote:
The Breakfast club met vice principal Vernonquote:Op zondag 26 januari 2025 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
De conrector spreekt even de hangjongeren op de gang van school toe:
[ afbeelding ]
Alleen in soepvormquote:Op zondag 26 januari 2025 12:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt bizar he, eet ook liever geen groenten
En even een uitbrander van BB ....quote:Op zondag 26 januari 2025 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners die op de gang zaten weggestuurd
Wat een kwatsquote:Op zondag 26 januari 2025 12:18 schreef Poesjuh het volgende:
Jane kiest en mannen hebben weinig te zeggen , ze overruled hun hoe ze praat.
Mogen we appels ruilen tegen banaan bb?
Nee
Jane: h nou dan nemen we xxxx alsof er dan maar 1 keus is.....
Ooh bb helpt david door vragen over soepmaken
Ik vraag me ook af waarom je überhaupt meedoet als je niets lustquote:
oeh even geluid van de andere stream aangezetquote:
Ik lust m'n hele leven al geen groente. Als ik het ineens eten. Moet ik overgeven. Ik ga dus ook niet het BB huis in omdat dat in zo'n een huis een probleem zou vormen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt bizar he, eet ook liever geen groenten
Mattie was aan het zeuren over iemand maar ik kwam er te laat in en toen wisselquote:Op zondag 26 januari 2025 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh even geluid van de andere stream aangezet
Ja en nu weer 20 filmkusjesquote:Op zondag 26 januari 2025 12:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mattie was aan het zeuren over iemand maar ik kwam er te laat in en toen wissel
Geloof niet dat dat duidelijk is?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:23 schreef Hznootje het volgende:
Maar zijn ze nu niet te nomineren? Omdat ze DM nu zijn?
Gaat nu over David en David, Jane is al besproken, jammer, meeste gemistquote:Op zondag 26 januari 2025 12:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en nu weer 20 filmkusjes
ahhh nu het roddelboudoir
Wicky heeft maar 20 en kan niet in de min dus begin daar met 20 aftrekken en restant delen door de bewonersquote:Op zondag 26 januari 2025 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is niet supermoeilijk ... 50x13 en dan de andere honderd nog een door 13 ... dus zo'n 56 euro.
Heb het idee dat we niet steeds mogen horen wat er over Jane gezegd wordt.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat nu over David en David, Jane is al besproken, jammer, meeste gemist
Ze moeten die lui echt gaan opbreken om het voor de kijkers leuk te makenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:26 schreef Flow3r het volgende:
Milena: iemand heeft een potje open gelaten en ; ik heb haar nog watjes gegeven '
Doelend op Jane
Voor make up remover gaf ze watjes aan Janequote:Op zondag 26 januari 2025 12:26 schreef Flow3r het volgende:
Milena: iemand heeft een potje open gelaten en ; ik heb haar nog watjes gegeven '
Doelend op Jane
Korting afgedwongenquote:
vooral blijven roepenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:27 schreef Flow3r het volgende:
Keanu : Axel is mega populair he
Mattie : nee dat is omdat ze hem zielig vinden
Als CEO hoef je dat ook niet te weten daar heb je personeel voorquote:Op zondag 26 januari 2025 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane snapt niet helemaal hoe je patat maakt.
Neuhquote:Op zondag 26 januari 2025 12:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Papagaai toch gelijk: er komt kortinggrapje
Is er wel olie voor patat?
Fact! Vind 'm nog steeds niks aanquote:Op zondag 26 januari 2025 12:27 schreef Flow3r het volgende:
Keanu : Axel is mega populair he
Mattie : nee dat is omdat ze hem zielig vinden
Je kan met aardappels van alles makenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane snapt niet helemaal hoe je patat maakt.
Dat wel, maar ze riep alleen maar 'PATAT'quote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Puzzie het volgende:
Je
[..]
kan met aardappels van alles maken
jongerenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Echt heftig die jongeren die kunnen allemaal niet hoofdrekenen heb ik het idee. Haha baard David zegt tussen de 50.en 60
Dat valt wel mee denk ik... het is maar 1 week he, en dan weer wat anders.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze de hele week hetzelfde moeten eten. Zo ongezond
och dat overleven ze wel hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Valt mee hoor. Doe ik al m'n hele levenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Die is nog niet vrijgespeeld.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Lrod01 het volgende:
Hebben ze daar een oven zodat ze ovenschotel kunnen maken? Lekker man.
Ze hadden het net ook over schijfjesquote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze riep alleen maar 'PATAT'
Was een suggestie van Havid ...quote:Op zondag 26 januari 2025 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden het net ook over schijfjes
Dat ligt er maar net aan. Gehakt wordt gemaakt van de resten vlees. Ik vermied zomaar dat dit niet mager rundergehakt is maar goedkopere half om half.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehakt is heel vettig aldus Jane
Heeft vast geen idee dat rundergehakt niet zo vettig is
halfomhalf is geen rundergehak,dus het zal wel rundergehakt zijn. Maar niet mager denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Gehakt wordt gemaakt van de resten vlees. Ik vermied zomaar dat dit niet mager rundergehakt is maar goedkopere half om half.
Als er rund op staat moet er rund inzitten. Als uitkomt dat de slager de boel belazert kan hij zijn toko sluitenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Gehakt wordt gemaakt van de resten vlees. Ik vermied zomaar dat dit niet mager rundergehakt is maar goedkopere half om half.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Niks anders???? Geen chocola?? Geen thee??
ja maarja dan staan ze weer de hele dag pannenkoeken te bakkenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
toch vind ik bij de andere BB's hadden de optie brood te maken voor in de ochtend nu niet moeten ze dan in de ochtend en middag Slob eten en alleen savonds dat menu is wel gaar hoor vind ik dit jaar
Er is hem groot onrecht aangedaan.quote:
Vooral aardappels zonder zoutquote:Op zondag 26 januari 2025 12:34 schreef Rhosyn het volgende:
Eten zonder zout is wel vies vind ik
maar ja
Ik kook altijd zonder zout, veel gezonder.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:34 schreef Rhosyn het volgende:
Eten zonder zout is wel vies vind ik
maar ja
hahahaquote:Op zondag 26 januari 2025 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : We maken gewoon een ovenschotel jongens !!!
Sharice : We hebben alleen geen oven...
dat waren dan lege potjes want het was ook opquote:Op zondag 26 januari 2025 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Dat zout en peper moesten ze dus weer inleveren
Het zal wennen na verloop van tijd..quote:Op zondag 26 januari 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kook altijd zonder zout, veel gezonder.
Het is gewoon ongezond , meeste mensen eten veel te zout..quote:Op zondag 26 januari 2025 12:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zal wennen na verloop van tijd..
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : We maken gewoon een ovenschotel jongens !!!
Sharice : We hebben alleen geen oven...
Is elke week zo snel, ik snap dat ook niet. Hebben vast opslagkoelcel daar BBquote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef spapaars het volgende:
Het staat al klaar, dit is dus vooraf al bekokstooft.
Ik ook al 40 jaarquote:Op zondag 26 januari 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kook altijd zonder zout, veel gezonder.
De vis is volgende week in de aanbiedingquote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
besef.. al die menu's staan daar gewoon al klaar![]()
menu a en b gaan mee naar huis met de FEBO
miss staan alle opties klaar maar dit was wel erg snel inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef spapaars het volgende:
Volgens mij zeiden jullie hetzelfde?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat jij wil , ik ga met jou niet meer in discussie
Daar dacht ik ook net aan. En die boerenkool moet toch in de koelkast?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
besef.. al die menu's staan daar gewoon al klaar![]()
menu a en b gaan mee naar huis met de FEBO
Net als in 2021.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het wordt echt tijd dat BB een paar koffers die hut inflikkert, wie weg wil kan nu gaan ....
Precies.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het wordt echt tijd dat BB een paar koffers die hut inflikkert, wie weg wil kan nu gaan ....
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja ga , nu directquote:Op zondag 26 januari 2025 12:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij naar huis wilt
oh zie nu dat jou dat ook al opviel!quote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef spapaars het volgende:
ja normaal bewaar je dat in de koelkast (ik wel)quote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan. En die boerenkool moet toch in de koelkast?
Oh doen ze nu ook..quote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja normaal bewaar je dat in de koelkast (ik wel)
Zout in de aardappels is nergens voor nodig. Sowieso is zout erg ongezond. Maar zeer beperkt nodig. Eerdere jaren ging er ook bakken zout in het etenquote:
Klopt iddmaar het is al goed zo, ben dat gewend van puzzie van voorgaande jaren. Heb al rapport gedaan ipv discussie deze hele dag doorquote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden jullie hetzelfde?
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Is boerenkool wellicht niet zo'n ding in Belgie?
[ afbeelding ]
Veel verwende moeders kindjes .....quote:Op zondag 26 januari 2025 12:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het wel heerlijk hoor
je moet gewoon die knop omzetten, dat lijken er een paar niet te lukken
kan het sneller gaan rottenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
1 pot is al flink geslagen
[ afbeelding ]
Omdat ze soms na een paar dagen weer aanvulling kregenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:44 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom weten ze niet of het voor een week is?
Ze weten toch ook voor hoelang ze de basics de vorige keer kreeg.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
Niels wist niet dat boerenkool gekookt moest worden.
Zwaar irritantquote:Op zondag 26 januari 2025 12:45 schreef Rhosyn het volgende:
Wat heeft Jolien ineens het hoogste woord. Dat heb ik haar nog nooit horen doen.
Denk dat ze.het daar niet kennen of zoquote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hoe dan?
hoe kun je deze basis dingen niet weten als volwassene
Boerenslobquote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zet het naast slob en het is een prima maaltijdje
En lang koken ook, zeker bij verse anders blijft de structuur te hard gelijk schuurpapier...quote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
Boerenkool moet je toch koken. Dat is te grof en te hard om rauw te eten.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb hier een paar keer gepleit voor normaal eten, ik heb daar nu spijt van, echt waar ....![]()
Dit geeft inderdaad veel mee reuring, en geen late night wok meer ....![]()
Misschien een handje rauwe boerenkool..quote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb hier een paar keer gepleit voor normaal eten, ik heb daar nu spijt van, echt waar ....![]()
Dit geeft inderdaad veel mee reuring, en geen late night wok meer ....![]()
Het groeit ook zo mooi gekruld hier elk jaar!! Superfood is hetquote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Weetje van de dag![]()
In Vlaanderen wordt boerenkool ook wel krulkool genoemd.
Gewoon de mango en fetakaas erbij denken. Smullen!quote:Op zondag 26 januari 2025 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Boerenkoolsalade met mango en fetakaas is ook lekker
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja eindelijk wat duidelijkheid.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
BB weer van zijn 4 gangen lunch gehaald
arme man
Zalm moet weer even terug in ijskast ............quote:Op zondag 26 januari 2025 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
BB weer van zijn 4 gangen lunch gehaald
arme man
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:52 schreef Schakeltopia het volgende:
dan kunnen ze met volle buikjes zo weer tuinhuisjes timmeren
Hebben ze een oven?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
Die moeten ze nog vrijspelen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hebben ze een oven?
Dan boerenkoolchips maken
Vertel dat maar aan de Amerikanen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
lame opdrachtquote:Op zondag 26 januari 2025 12:52 schreef Schakeltopia het volgende:
dan kunnen ze met volle buikjes zo weer tuinhuisjes timmeren
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lame opdracht
bb had beloofd dat er continue gewerkt ging worden..
Lekker juistquote:Op zondag 26 januari 2025 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ja dat had ik ook begrepen, dit was maar heel kortquote:Op zondag 26 januari 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lame opdracht
bb had beloofd dat er continue gewerkt ging worden..
Ze wordt met de dag stommerquote:Op zondag 26 januari 2025 12:54 schreef Poesjuh het volgende:
Weer kookstreams met politieagent Elsa er actief rekenend naast
Ja dacht eindelijk een 24 uurs opdrachtquote:Op zondag 26 januari 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook begrepen, dit was maar heel kort
Smootie snap ik nog.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de Amerikanen.
Die eten het als salade of smoothie, niet te hachelen, maar wel gezond is hun motto.
Lemmyquote:Op zondag 26 januari 2025 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
Niels: "The ace of spades! The ace of spades!"
+1
Echt he die gemiste kansen overalquote:Op zondag 26 januari 2025 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat ze de appels eerlijk kunnen verdelen, had er verdomme een stuk of vier minder geleverd .....
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Gerucht: Ashley onderweg naar BB als 15e bewoner.
Ze weten zelf niet eens wat het voorstelt allemaalquote:Op zondag 26 januari 2025 12:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Bem benieuwd waarom we op een bedrijf moesten stemmen.
Aub niet zo saai weer herhaling vind ik dan,quote:Op zondag 26 januari 2025 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Aandachtstrekkerij, niks andersquote:Op zondag 26 januari 2025 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Niet echt. Wel groene kool/Savooikoolquote:Op zondag 26 januari 2025 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Is boerenkool wellicht niet zo'n ding in Belgie?
[ afbeelding ]
Ja dat is zacht. Ook lekker in soep.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet echt. Wel groene kool/Savooikool
Vette issues nog hoor die kerelquote:Op zondag 26 januari 2025 13:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Niels is ook erg bang dat hij iets tekort komt, wat een lul .....![]()
![]()
Ze kunnen als ze willen de bewoners veel meer tegen elkaar uitspelen en zorgen voor frustratie en schurend gedrag maar ja het huidige tv klimaatquote:Op zondag 26 januari 2025 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat ze de appels eerlijk kunnen verdelen, had er verdomme een stuk of vier minder geleverd .....
Nee die gaat naar Thailand. maar samen met Jane zou het wel vuurwerk zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Hahaha nou Jane is rolling them livequote:Op zondag 26 januari 2025 13:01 schreef basicsaint het volgende:
Ik mis iemand die 'roll the tapes' zegt.
Echt welquote:Op zondag 26 januari 2025 13:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee die gaat naar Thailand. maar samen met Jane zou het wel vuurwerk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |