Neuhquote:Op zondag 26 januari 2025 12:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Papagaai toch gelijk: er komt kortinggrapje
Is er wel olie voor patat?
Fact! Vind 'm nog steeds niks aanquote:Op zondag 26 januari 2025 12:27 schreef Flow3r het volgende:
Keanu : Axel is mega populair he
Mattie : nee dat is omdat ze hem zielig vinden
Je kan met aardappels van alles makenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane snapt niet helemaal hoe je patat maakt.
Dat wel, maar ze riep alleen maar 'PATAT'quote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Puzzie het volgende:
Je
[..]
kan met aardappels van alles maken
jongerenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Echt heftig die jongeren die kunnen allemaal niet hoofdrekenen heb ik het idee. Haha baard David zegt tussen de 50.en 60
Dat valt wel mee denk ik... het is maar 1 week he, en dan weer wat anders.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze de hele week hetzelfde moeten eten. Zo ongezond
och dat overleven ze wel hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Valt mee hoor. Doe ik al m'n hele levenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Die is nog niet vrijgespeeld.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Lrod01 het volgende:
Hebben ze daar een oven zodat ze ovenschotel kunnen maken? Lekker man.
Ze hadden het net ook over schijfjesquote:Op zondag 26 januari 2025 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze riep alleen maar 'PATAT'
Was een suggestie van Havid ...quote:Op zondag 26 januari 2025 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden het net ook over schijfjes
Dat ligt er maar net aan. Gehakt wordt gemaakt van de resten vlees. Ik vermied zomaar dat dit niet mager rundergehakt is maar goedkopere half om half.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehakt is heel vettig aldus Jane
Heeft vast geen idee dat rundergehakt niet zo vettig is
halfomhalf is geen rundergehak,dus het zal wel rundergehakt zijn. Maar niet mager denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Gehakt wordt gemaakt van de resten vlees. Ik vermied zomaar dat dit niet mager rundergehakt is maar goedkopere half om half.
Als er rund op staat moet er rund inzitten. Als uitkomt dat de slager de boel belazert kan hij zijn toko sluitenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Gehakt wordt gemaakt van de resten vlees. Ik vermied zomaar dat dit niet mager rundergehakt is maar goedkopere half om half.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Niks anders???? Geen chocola?? Geen thee??
ja maarja dan staan ze weer de hele dag pannenkoeken te bakkenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
toch vind ik bij de andere BB's hadden de optie brood te maken voor in de ochtend nu niet moeten ze dan in de ochtend en middag Slob eten en alleen savonds dat menu is wel gaar hoor vind ik dit jaar
Er is hem groot onrecht aangedaan.quote:
Vooral aardappels zonder zoutquote:Op zondag 26 januari 2025 12:34 schreef Rhosyn het volgende:
Eten zonder zout is wel vies vind ik
maar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |