Wat een vooroordeel zeg ik als enigskind zijndequote:Op zondag 26 januari 2025 11:05 schreef Tascha071 het volgende:
Is Jordy enigskind? Niet dat dit iets met vogelhuisjes te maken heeft maar bespeur iets van enigsinds verwend gedrag
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:12 schreef engine het volgende:
Jeff slaat een spijker verkeerd en trekt zelf de conclusie dat het geen kwaad kan.
Hij slaat wel meer de plank mis.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:12 schreef engine het volgende:
Jeff slaat een spijker verkeerd en trekt zelf de conclusie dat het geen kwaad kan.
De schroefjes zijn ook klein en zoals @Kissingbird al zei safety firstquote:Op zondag 26 januari 2025 11:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben ook wel 'n heel ielig hamertje gekregen
Nopequote:Op zondag 26 januari 2025 11:14 schreef basicsaint het volgende:
Jordy gaat geen medewerker van de maand worden.
Wat een kindquote:Op zondag 26 januari 2025 11:13 schreef engine het volgende:
Joortje heeft weer een spijker halverwege zijn huisje zitten
[ afbeelding ]
Neeee... ik wil vaker AU horenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De schroefjes zijn ook klein en zoals @:kissingbird al zei safety first
Hoezo??quote:Op zondag 26 januari 2025 11:11 schreef Poesjuh het volgende:
Axel: deze geniet momentjesmoet je nemen,die slepen je er doorheen.
3.45u wekker elke dag voor Axel binnenland chauffeur 70 uur per week werken.
Denk dat jeff hier n puntje aan kan zuigen
Admin ivm stelende polen in dienst zei hijquote:Op zondag 26 januari 2025 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Havid is (wat wij in Nederland) ZZP'er noemen. Had eerder wel personeel, maar kwam zoveel administratie en gedoe bij kijken. Wou hij niet meer.
Jeffrey heeft er nu ook 2.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Niels al 4 gemaakt jordy is aan zijn 2e bezig
Jeffrey heeft ook pas net de 2e klaar.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Niels al 4 gemaakt jordy is aan zijn 2e bezig
Is een raar jochiequote:Op zondag 26 januari 2025 11:18 schreef Poesjuh het volgende:
Vrouw maakt keany para, slaat hij tafels in elkaar. En dan is hij de agressieve terwijl hij zo gemaakt wordt door die ander
Wauwwwwww issues to the max
Zei hij dat?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:18 schreef Poesjuh het volgende:
Vrouw maakt keany para, slaat hij tafels in elkaar. En dan is hij de agressieve terwijl hij zo gemaakt wordt door die ander
Nou dat wordt gezellig zo als Keanu een hamer te pakken heeftquote:Op zondag 26 januari 2025 11:17 schreef Poesjuh het volgende:
Keanu weer over Keanu en zijn onzekerheid dingen kapot rammen agressie
Daar zijn ze denk vlotter en handigerquote:Op zondag 26 januari 2025 11:21 schreef Cupfighter het volgende:
Het lijkt wel een sociale werkplaats
Ja 'want zij drukt op zijn buttons' en dan is hij de agressieve als hij daarna een tafel sloopt etcquote:
Welke vrouw ?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:18 schreef Poesjuh het volgende:
Wat een debiele uitspraak van Kikiquote:Op zondag 26 januari 2025 11:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja 'want zij drukt op zijn buttons' en dan is hij de agressieve als hij daarna een tafel sloopt etc
Mattie is nu 1 dag single zonder t te weten thank Jane for thatquote:Op zondag 26 januari 2025 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Ik vind, haar probleem is automatisch ook mijn probleem.
Nou Matt .. ze heeft op het moment een probleem... en klopt wel dat jij dat probleem ook hebt.
Dan kan ie vast ook goed vogelhuisjes timmerenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:17 schreef Poesjuh het volgende:
En dan moet je beseffen dat de "vrouw" in kwestie waarschijnlijk nog een kwetsbaarder type is.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:18 schreef Poesjuh het volgende:
Ik zou zeggen Toneelhaak.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:17 schreef Poesjuh het volgende:
Ben benieuwd naar de rugzak van de drie nieuwe bewoners. Vooral Jane schijnt nogal een verleden te hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:25 schreef Poesjuh het volgende:
De halve groep heeft volle rugzak nog en niet uitgepakt.
Dat is het recept
Rugzakken mag men naar ggz brengen, ik hoef er liever niet naar te kijken. Deal eerst je shit en dan praten wequote:Op zondag 26 januari 2025 11:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de rugzak van de drie nieuwe bewoners. Vooral Jane schijnt nogal een verleden te hebben.
Ik klets, ze hebben oordoppen in.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:28 schreef spapaars het volgende:
1 prijs hebben ze al te pakken, oorsuizen.
Dus nietquote:Op zondag 26 januari 2025 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal wellicht de volgende mee verder mogen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:30 schreef ledn81 het volgende:
Kan nu al niet wachten op het DRAMA dat Niels komende week 1 kiwi meer mag omdat hij 4 vogelhuisjes meer af had dan iemand anders
Hij zal ook wel bij zichzelf denken, had ik er maar 1 gemaakt. Dan was deze afgeweest.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:31 schreef Ireth het volgende:
De 2 huisjes van heff mag de volgende niet mee verder![]()
Ze hebben nog geen koffie gehad
Ik verwacht targetpins voor het slechtst presterende team.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:30 schreef ledn81 het volgende:
Kan nu al niet wachten op het DRAMA dat Niels komende week 1 kiwi meer mag omdat hij 4 vogelhuisjes meer af had dan iemand anders
Story of his life vermoed ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:31 schreef happyme28 het volgende:
Arme Jeffrey, 2 halve huisjes voor niets
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Story of his life vermoed ik.
Allemaal 'net niet'
Maar die tellen niet .. BB is streng.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey en niels gingen gewoon door terwijl ze moesten stoppen.
ja maar is ook wel beetje stom dat anderen neit verder ermee mogenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:33 schreef -river- het volgende:
Waarom maak je er twee tegelijk, nu zijn ze beide waardeloos.
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:33 schreef Verity het volgende:
Jordy: Ik schaam me kapot, want mijn vader heeft een bouwbedrijf
BB: Is er een reden dat je niet in het bedrijf van je vader werkt?
Jordy: Dat heb je denk ik wel gezien, toch?
In Jeffreys defense... Dat was niet verteld. Niet duidelijk hoe lang ze mochten en dat de volgende niet door mocht.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:33 schreef -river- het volgende:
Waarom maak je er twee tegelijk, nu zijn ze beide waardeloos.
Begin me te storen aan Jeff zijn disrespect voor BB en De Stem en mensen hun medische suikers jatten zelfs. \quote:Op zondag 26 januari 2025 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Die arrogante kop ook van Jeffrey naar BB als BB praat.
Ongelooflijk!!
chaggie nu vanwege z'n huisjesquote:Op zondag 26 januari 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Die kop van Jeffrey wat een vervelend rot joch is het toch
Totaal geen fatsoen.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Ongelooflijk!!
Volgens mij hadden ze geen idee hoelang ze moesten werken....quote:Op zondag 26 januari 2025 11:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
In Jeffreys defense... Dat was niet verteld. Niet duidelijk hoe lang ze mochten en dat de volgende niet door mocht.
Maar ja
Misschien wel egelhuisjes maken, past wel in het themaquote:Op zondag 26 januari 2025 11:36 schreef Puzzie het volgende:
De andere groep krijgt vast een andere opdracht hoop ik
Dies weer depri hele dag pffquote:Op zondag 26 januari 2025 11:37 schreef Adat231 het volgende:
Jeffrey heeft er echt de pest in die 2 halve huisjes. De vogelbescherming boeit hem niet
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Die kop van Jeffrey wat een vervelend rot joch is het toch
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Alles ligt al klaar? Dat wordt ff 10 huisjes in elkaar timmeren...
Denk het niet....of het moet per dag gaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:36 schreef Puzzie het volgende:
De andere groep krijgt vast een andere opdracht hoop ik
Weerspiegelt jeff zijn houding en gedrag,niks waardquote:Op zondag 26 januari 2025 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]Jemig hoe kan je je zo ergeren aan iemand zijn gezicht.
Niet alleen aan z'n gezicht..quote:Op zondag 26 januari 2025 11:39 schreef zodeju het volgende:
Ik erger me aan die hele vent en ik snap niet waarom BB hem er niet uit gooitquote:Op zondag 26 januari 2025 11:39 schreef zodeju het volgende:
Dat hoeft ook weer niet .. er moet wel iemand in zitten om je aan te ergerenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik erger me aan die hele vent en ik snap niet waarom BB hem er niet uit gooit
Dan krijgen anderen een voorsprong nu dusquote:Op zondag 26 januari 2025 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet....of het moet per dag gaan.
Hij is onderdeel van de verhaallijn met Jolienquote:Op zondag 26 januari 2025 11:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik erger me aan die hele vent en ik snap niet waarom BB hem er niet uit gooit
Goede zelfreflectie kan nooit kwaadquote:Op zondag 26 januari 2025 11:33 schreef Verity het volgende:
Jordy: Ik schaam me kapot, want mijn vader heeft een bouwbedrijf
BB: Is er een reden dat je niet in het bedrijf van je vader werkt?
Jordy: Dat heb je denk ik wel gezien, toch?
Een lijn die de kijker niet eens wil zien!quote:Op zondag 26 januari 2025 11:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij is onderdeel van de verhaallijn met Jolien
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
Keanu: "Ik ga heeeeelemaal stuk!!"
Mooi, spijkers en hamers zijn er genoeg..
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
Keanu: "Ik ga heeeeelemaal stuk!!"
Mooi, spijkers en hamers zijn er genoeg..
Diefstal vind ik een goede redenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet .. er moet wel iemand in zitten om je aan te ergeren
Dat heeft hij met alles wel, en zelfspot van hem kan ik ook wel waarderen. Vind axel trouwens ook leuk worden.quote:
Triest om iemand zo weg te zetten en alles erbij te halen....zelfs hele wijken.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Weerspiegelt jeff zijn houding en gedrag,niks waard
Jeffrey heeft BB gister uitgemaakt voor snitch. De liefde van Jeffrey voor BB is ietwat bekoeld.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Ongelooflijk!!
Druivensuiker van jordy gejat idd die waus jeffquote:Op zondag 26 januari 2025 11:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diefstal vind ik een goede reden
Is aan hem,hij zet zich zo waardeloos neerquote:Op zondag 26 januari 2025 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Triest om iemand zo weg te zetten en alles erbij te halen....zelfs hele wijken.
Hij heeft zelfs een verrekijker voor zijn verjaardag gekregen om naar vogels te kijkenquote:
Schattig.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een verrekijker voor zijn verjaardag gekregen om naar vogels te kijken
Dat zou wel eerlijk zijn , en aangezien ze er wel over mogen praten ga ik er ergens toch vanuit dat het iets anders zal zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:47 schreef PunkieePie het volgende:
Niels geeft even uitleg over wat ze moeten doen.
Ik hoop dat de anderen weer wat anders moeten maken!
We shall seequote:Op zondag 26 januari 2025 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is bouwvakker opleiding gedaan dus ook timmerwerk
Ik vrees dat het verloren moeite is van Nielsquote:Op zondag 26 januari 2025 11:48 schreef ledn81 het volgende:
Ondertussen krijgt Jolien een cursus vogelhuisjes maken
[ afbeelding ]
Hij kan idd beter tegen haar zeggen.. "Denk aan Jef die tegen je zegt dat je stinkt"quote:Op zondag 26 januari 2025 11:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het verloren moeite is van Niels
Ja, die David is best een aanwinst!quote:Op zondag 26 januari 2025 11:51 schreef -river- het volgende:
Ah mooi, ze zijn eindelijk bezig met zelfgemaakte spellen.
******quote:Op zondag 26 januari 2025 11:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja iedereen was jef zn gedrag beu hier bijna en dan nog gaan jatten van een zieke en arrogant tegen BB tjaaaaaa
Waren die niet nep?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien: "Ik kan niks vastnemen met mijn nageltjes."
🤣quote:Op zondag 26 januari 2025 11:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat kan zij eigenlijk wel?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Dan gaat ze maar lekker naar huis en mag ze haar onbeschoft vriendje mee nemen.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Echt wat is dat groepje bij elkaar de streams niet waard. Hoop zo dat Jeffrey heel snel verdwijnt uit bbquote:Op zondag 26 januari 2025 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de kringspier
Jeffrey : Vieze praat man, zo marginaal...
Helemaal eens die horen daar niet in bb te zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 11:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een naargeestig groepje zo in de gang, zo negatief
Geen bezwaar hahaquote:Op zondag 26 januari 2025 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ze nu ook de vogeltjesdans moeten doen
Dat is wel de club in een neerwaartse spiraal, die hebben zicht echt laten kennen.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer een onderonsje van de Belgische snotneuzen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:59 schreef PunkieePie het volgende:
met heel veel moeite doet Milena haar benen ietsje aan de kant zodat Jane langs kan lopen
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wilde een of andere getto nemen als voorbeeld waar je dat gedrag eerder verwacht en nam het stereotype wijk uit ons eigen land.
Sorry aan de bijlmer bewoners hoor
Ze zegt net tegen Jolien: Ze kon daar toch overstappenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane komt de gang in en wil de anderen passeren die met hun uitgestrekte benen de gang blokkeren.
Jolien: "Dit is verboden terrein."
Iedereen trekt zijn benen in, Milena als allerlaatste met forse tegenzin.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
De conrector spreekt even de hangjongeren op de gang van school toe:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Rancuneuze bendequote:Op zondag 26 januari 2025 12:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane komt de gang in en wil de anderen passeren die met hun uitgestrekte benen de gang blokkeren.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze zegt net tegen Jolien: Ze kon daar toch overstappen
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:03 schreef spapaars het volgende:
Het zal tijd worden dat BB weer eens zegt, als je het niet bevalt, pak je koffer.
Ja dat was mooiquote:Op zondag 26 januari 2025 12:03 schreef spapaars het volgende:
Het zal tijd worden dat BB weer eens zegt, als je het niet bevalt, pak je koffer.
Had BB niet gezegd dat "de fabriek" nonstop zou werken? Dan vind ik het niet zo verkeerd dat Jeffrey dacht dat de volgende shift zou mogen verder werken aan zijn halve huisjes, want zo werken shiften en fabrieken nu eenmaal. En dat hij daar dan wat pissig om was, omdat dat niet eens werd uitgelegd, dat lijkt me vrij normaal?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet iedereen
Maar niet iedereen vindt het nodig daar constant over in discussie te gaan
Want daar is de cos niet voor
Nou dat staat ook niet bovenaan mijn lijstje hoor!!quote:Op zondag 26 januari 2025 12:04 schreef PunkieePie het volgende:
ze vinden een Ikea kast in elkaar zetten moeilijk
😂😂quote:Op zondag 26 januari 2025 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin dusquote:Op zondag 26 januari 2025 12:05 schreef ledn81 het volgende:
Beste bewoners de voorraadkamer is nu geopend![]()
Ze zijn even niet op voorraad omdat BB alles heeft opgekocht
Dit niet opnemen in de streamverslagen aub![]()
[ afbeelding ]
Is gewoon lekker goedkoop voor BB. Gratis sponsoring van materialenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy vind het leuk dat er ook iets is gedaan voor goede doel
Niemand, denk inderdaad lunchtijd, maar met BB weet je het maar nooit.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
Wie zitten nu in de werkplaats?
Of is het lunchtijd?
Jammer jaquote:Op zondag 26 januari 2025 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het jammer dat David senior zo naar de Belgen jeugd trekt
hongerstaking zekerquote:Op zondag 26 januari 2025 12:08 schreef BigBreg83 het volgende:
jef gaat in staking als ie geen eten krijgt!
is dat niet zijn team?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Morning, gaat weer een TOP dag worden ...quote:Op zondag 26 januari 2025 12:02 schreef Rhosyn het volgende:
Die nu in de gang zitten.
Dikke boe voor hun.
Wel anderen negeren en slecht over praten en als ze zelf een tegenslag hebben zitten mokken..
Mooi kan hij richting de uitgangquote:Op zondag 26 januari 2025 12:08 schreef BigBreg83 het volgende:
Er zitten er vier in zijn team.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Blufquote:Op zondag 26 januari 2025 12:08 schreef BigBreg83 het volgende:
erg mooiquote:Op zondag 26 januari 2025 12:08 schreef BigBreg83 het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze zijn de klas uitgestuurd door Jane
Wat een kleutergedragquote:Op zondag 26 januari 2025 12:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind het een heel mooie vrouw, rustig en goed luisterend.quote:
Ze zei er gelijk achter aan .. grapje ... natuurlijk mag je er door.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een kleutergedrag
en heel volwassen hoe Jane gewoon blijft wachten tot iedereen zijn benen heeft weggehaald.
Maar om dan te zeggen "verboden terrein" hoe zielig ben je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |