Dat hoeft ook weer niet .. er moet wel iemand in zitten om je aan te ergerenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik erger me aan die hele vent en ik snap niet waarom BB hem er niet uit gooit
Dan krijgen anderen een voorsprong nu dusquote:Op zondag 26 januari 2025 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet....of het moet per dag gaan.
Hij is onderdeel van de verhaallijn met Jolienquote:Op zondag 26 januari 2025 11:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik erger me aan die hele vent en ik snap niet waarom BB hem er niet uit gooit
Goede zelfreflectie kan nooit kwaadquote:Op zondag 26 januari 2025 11:33 schreef Verity het volgende:
Jordy: Ik schaam me kapot, want mijn vader heeft een bouwbedrijf
BB: Is er een reden dat je niet in het bedrijf van je vader werkt?
Jordy: Dat heb je denk ik wel gezien, toch?
Een lijn die de kijker niet eens wil zien!quote:Op zondag 26 januari 2025 11:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij is onderdeel van de verhaallijn met Jolien
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
Keanu: "Ik ga heeeeelemaal stuk!!"
Mooi, spijkers en hamers zijn er genoeg..
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
Keanu: "Ik ga heeeeelemaal stuk!!"
Mooi, spijkers en hamers zijn er genoeg..
Diefstal vind ik een goede redenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet .. er moet wel iemand in zitten om je aan te ergeren
Dat heeft hij met alles wel, en zelfspot van hem kan ik ook wel waarderen. Vind axel trouwens ook leuk worden.quote:
Triest om iemand zo weg te zetten en alles erbij te halen....zelfs hele wijken.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Weerspiegelt jeff zijn houding en gedrag,niks waard
Jeffrey heeft BB gister uitgemaakt voor snitch. De liefde van Jeffrey voor BB is ietwat bekoeld.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Die arrogante kop ook van Jeffrey naar BB als BB praat.
Ongelooflijk!!
Druivensuiker van jordy gejat idd die waus jeffquote:Op zondag 26 januari 2025 11:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diefstal vind ik een goede reden
Is aan hem,hij zet zich zo waardeloos neerquote:Op zondag 26 januari 2025 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Triest om iemand zo weg te zetten en alles erbij te halen....zelfs hele wijken.
Hij heeft zelfs een verrekijker voor zijn verjaardag gekregen om naar vogels te kijkenquote:
Schattig.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een verrekijker voor zijn verjaardag gekregen om naar vogels te kijken
Dat zou wel eerlijk zijn , en aangezien ze er wel over mogen praten ga ik er ergens toch vanuit dat het iets anders zal zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:47 schreef PunkieePie het volgende:
Niels geeft even uitleg over wat ze moeten doen.
Ik hoop dat de anderen weer wat anders moeten maken!
We shall seequote:Op zondag 26 januari 2025 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is bouwvakker opleiding gedaan dus ook timmerwerk
Ik vrees dat het verloren moeite is van Nielsquote:Op zondag 26 januari 2025 11:48 schreef ledn81 het volgende:
Ondertussen krijgt Jolien een cursus vogelhuisjes maken
[ afbeelding ]
Hij kan idd beter tegen haar zeggen.. "Denk aan Jef die tegen je zegt dat je stinkt"quote:Op zondag 26 januari 2025 11:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het verloren moeite is van Niels
Ja, die David is best een aanwinst!quote:Op zondag 26 januari 2025 11:51 schreef -river- het volgende:
Ah mooi, ze zijn eindelijk bezig met zelfgemaakte spellen.
******quote:Op zondag 26 januari 2025 11:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja iedereen was jef zn gedrag beu hier bijna en dan nog gaan jatten van een zieke en arrogant tegen BB tjaaaaaa
Waren die niet nep?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien: "Ik kan niks vastnemen met mijn nageltjes."
🤣quote:Op zondag 26 januari 2025 11:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat kan zij eigenlijk wel?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Dan gaat ze maar lekker naar huis en mag ze haar onbeschoft vriendje mee nemen.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:52 schreef DGK-Eric het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |