Zei hij dat?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:18 schreef Poesjuh het volgende:
Vrouw maakt keany para, slaat hij tafels in elkaar. En dan is hij de agressieve terwijl hij zo gemaakt wordt door die ander
Wauwwwwww issues to the max
Nou dat wordt gezellig zo als Keanu een hamer te pakken heeftquote:Op zondag 26 januari 2025 11:17 schreef Poesjuh het volgende:
Keanu weer over Keanu en zijn onzekerheid dingen kapot rammen agressie
Daar zijn ze denk vlotter en handigerquote:Op zondag 26 januari 2025 11:21 schreef Cupfighter het volgende:
Het lijkt wel een sociale werkplaats
Ja 'want zij drukt op zijn buttons' en dan is hij de agressieve als hij daarna een tafel sloopt etcquote:
Welke vrouw ?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:18 schreef Poesjuh het volgende:
Vrouw maakt keany para, slaat hij tafels in elkaar. En dan is hij de agressieve terwijl hij zo gemaakt wordt door die ander
Wat een debiele uitspraak van Kikiquote:Op zondag 26 januari 2025 11:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja 'want zij drukt op zijn buttons' en dan is hij de agressieve als hij daarna een tafel sloopt etc
Mattie is nu 1 dag single zonder t te weten thank Jane for thatquote:Op zondag 26 januari 2025 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Ik vind, haar probleem is automatisch ook mijn probleem.
Nou Matt .. ze heeft op het moment een probleem... en klopt wel dat jij dat probleem ook hebt.
Dan kan ie vast ook goed vogelhuisjes timmerenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:17 schreef Poesjuh het volgende:
En dan moet je beseffen dat de "vrouw" in kwestie waarschijnlijk nog een kwetsbaarder type is.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:18 schreef Poesjuh het volgende:
Ik zou zeggen Toneelhaak.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:17 schreef Poesjuh het volgende:
Ben benieuwd naar de rugzak van de drie nieuwe bewoners. Vooral Jane schijnt nogal een verleden te hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:25 schreef Poesjuh het volgende:
De halve groep heeft volle rugzak nog en niet uitgepakt.
Dat is het recept
Rugzakken mag men naar ggz brengen, ik hoef er liever niet naar te kijken. Deal eerst je shit en dan praten wequote:Op zondag 26 januari 2025 11:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de rugzak van de drie nieuwe bewoners. Vooral Jane schijnt nogal een verleden te hebben.
Ik klets, ze hebben oordoppen in.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:28 schreef spapaars het volgende:
1 prijs hebben ze al te pakken, oorsuizen.
Dus nietquote:Op zondag 26 januari 2025 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal wellicht de volgende mee verder mogen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:30 schreef ledn81 het volgende:
Kan nu al niet wachten op het DRAMA dat Niels komende week 1 kiwi meer mag omdat hij 4 vogelhuisjes meer af had dan iemand anders
Hij zal ook wel bij zichzelf denken, had ik er maar 1 gemaakt. Dan was deze afgeweest.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:31 schreef Ireth het volgende:
De 2 huisjes van heff mag de volgende niet mee verder![]()
Ze hebben nog geen koffie gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |