SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij alleen de bestuurder overleden en de passagiers niet, wat een godswonder mag heten.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zichzelf ook of dat dan weer niet?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nootje?quote:Op zondag 26 januari 2025 02:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Moet ineens aan Borrel denken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kut buurman met ze praat programma’s shit in se nacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nootjes jaquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Doet ‘ie gewoon om jou te zieken. Zelf ligt hij in de slaapkamer met oordopjes in te snurken.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut buurman met ze praat programma’s shit in se nacht.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je brengt me wel op ideeën broeder Wieft.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doet ‘ie gewoon op jou te zieken. Zelf ligt hij in de slaapkamer met oordopjes in te snurken.
Heb je zo’n hekel aan je buren?quote:Op zondag 26 januari 2025 02:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je brengt me wel op ideeën broeder Wieft.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Haha flikker het is altijd wel op momenten dat ik mij heb voorgenomen er vroeger uit te gaan de volgende dag.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doet ‘ie gewoon op jou te zieken. Zelf ligt hij in de slaapkamer met oordopjes in te snurken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoor je erdoorheenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom zijn er nog geen klappen gevallen?quote:Op zondag 26 januari 2025 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha flikker het is altijd wel op momenten dat ik mij heb voorgenomen er vroeger uit te gaan de volgende dag.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3707 / +162 / +0 / 11752 / 12706
2. _UserName_ / 1612 / +38 / +0 / 1642 / 2114
3. Harrie / 1229 / +23 / +19 / 3220 / 3687
4. Dr.Mikey / 666 / +12 / +1 / 1154 / 1474
5. KillemWieft / 531 / +6 / +3 / 914 / 1200
6. drakin / 481 / +1 / +8 / 1685 / 1964
7. ToT / 438 / +47 / +0 / 4026 / 4334
8. Lovely / 438 / +24 / +0 / 2895 / 3282
9. kree / 406 / +74 / +0 / 2605 / 2895
10. hemarookworst / 345 / +27 / +9 / 1473 / 1741
11. sinterklaaskapoentje / 334 / +11 / +0 / 2467 / 2781
12. HappyCharly / 319 / +8 / +0 / 2052 / 2292
13. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
14. MizzezAmy / 281 / +10 / +0 / 2532 / 2811
15. AardappelSchotel / 275 / +0 / +0 / 1898 / 2167
16. gebrokenglas / 237 / +38 / +0 / 2012 / 2248
17. maily / 230 / +12 / +0 / 2324 / 2550
18. sp3c / 225 / +25 / +0 / 1157 / 1310
19. devzero / 207 / +7 / +0 / 527 / 608
20. roos94 / 160 / +0 / +0 / 426 / 512SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Somsquote:Op zondag 26 januari 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je zo’n hekel aan je buren?
DuurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dit in Nederland?quote:Op zondag 26 januari 2025 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze Nederlander heeft ook wel zeer efficiënt zijn BMW in onderdelen ontleedt:
Edit: Nee, klik maar eens. "Polizei" en een Duits(talig) bushalte bordje
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
In Apeldoorn ramde een auto de deur van de kfc eruit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al besproken.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Apeldoorn ramde een auto de deur van de kfc eruit.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
F1 gewendquote:
APTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar wat is dat in hemelsnaam voor klap geweest. Heel die auto is niet meer herkenbaar.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dit in Nederland?
Edit: Nee, klik maar eens. "Polizei" en een Duits(talig) bushalte bordje![]()
![]()
Als je met 50 tegen een muur rijdt heb je nog niet de helft van deze ellende."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
In Duitsland mag je wat harder...?quote:Op zondag 26 januari 2025 02:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wat is dat in hemelsnaam voor klap geweest. Heel die auto is niet meer herkenbaar.![]()
Als je met 50 tegen een muur rijdt heb je nog niet de helft van deze ellende.
Maar da's op de snelweg..
Hij is niet van die fly-over af gekomen, of wel? Die ligt links....
Edit: zou mss nog wel eens kunnen. Maar er ligt iets links van het midden, in het midden, een paal die omver is (vierkante onderkant). Die is van rechts naar links uit de grond gerukt?
Dus dan zou de auto van rechts izjn gekomen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb echt geen idee, behalve dan dat hij er nogal een extreme zooi van heeft gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:38 schreef Sally het volgende:
[..]
In Duitsland mag je wat harder...?
Maar da's op de snelweg..
Hij is niet van die fly-over af gekomen, of wel? Die ligt links...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zie mn edit:quote:Op zondag 26 januari 2025 02:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, behalve dan dat hij er nogal een extreme zooi van heeft gemaakt.
Edit: zou mss nog wel eens kunnen. Maar er ligt iets links van het midden, in het midden, een paal die omver is (vierkante onderkant). Die is van rechts naar links uit de grond gerukt?
Dus dan zou de auto van rechts izjn gekomen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Apt apt aptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat Google Lens al niet kan doen
https://www.bd.nl/buitenl(...)64755c707d&auth_rd=1
Het is idd Duitsland, Dusseldorf. Maar het gaat om een Nederlander.....
En.. het is idd vandaag (gisteren) gebeurd
Ik zocht naar lichaamsdelen, maar niks gevonden.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie mn edit:
Dus dan zou de auto van rechts izjn gekomen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lees het artikelquote:Op zondag 26 januari 2025 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zocht naar lichaamsdelen, maar niks gevonden.![]()
Maar ehm, ironisch?
Overzichtsfotoquote:Het ongeval gebeurde een paar kilometer van de luchthaven van Düsseldorf, vlak bij de begraafplaats Nordfriedhof.
Dit is toch ook geen 'ongeval' meer? Meer een aanslag tegen de wereld en alles wat leeft als je zo naar de schade kijktquote:Op zondag 26 januari 2025 02:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Lees het artikel![]()
Maar ehm, ironisch?
[..]
Overzichtsfoto
[ afbeelding ]![]()
Serieus, hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar
Toeter, laat al, slaapjes doen nu.![]()
![]()
Blijkbaar 'iets' te hard op het verkeersplein af gereden...?quote:Op zondag 26 januari 2025 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen 'ongeval' meer? Meer een aanslag tegen de wereld en alles wat leeft als je zo naar de schade kijkt![]()
Serieus, hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar
Maar ehm, waarom?
Baldadigheid (van een 60-jarige in zijn dikke BMW)? Of een noodlottig ongeval omdat hij onwel werd, en het gaspedaal steeds verder indrukte?
Of zo.
Vind forensisch onderzoek altijd erg leuk - heb zelfs forensisch rechercheur willen worden ooit. Maar dan moest ik 4 jaar politieopleiding doen. Nu mag je een 2-jarige instroomopleiding doen...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Doodstraf geven.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen 'ongeval' meer? Meer een aanslag tegen de wereld en alles wat leeft als je zo naar de schade kijkt![]()
Serieus, hoe krijg je het in godsnaam voor elkaarProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou, artikel gaf ik je alquote:Op zondag 26 januari 2025 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Artikel zoeken, dan lezen. Teveel handelingen.![]()
![]()
Maar kans op nog meer doden... zijn er 2 in levensgevaar - aldus het artikel (Laatste update: 25-01-25, 22:54).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wha.Ha.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
iig niet het rempedaal wat hij steeds verder indruktequote:Op zondag 26 januari 2025 02:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Blijkbaar 'iets' te hard op het verkeersplein af gereden...?
Maar ehm, waarom?
Baldadigheid (van een 60-jarige in zijn dikke BMW)? Of een noodlottig ongeval omdat hij onwel werd, en het gaspedaal steeds verder indrukte?
Of zo.
Vind forensisch onderzoek altijd erg leuk - heb zelfs forensisch rechercheur willen worden ooit. Maar dan moest ik 4 jaar politieopleiding doen. Nu mag je een 2-jarige instroomopleiding doen...
Maar goed, zonder enige forensische kenniw en"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou..het was het dagje (en nachtje) wel weer...
Het wachten is op UN![]()
![]()
(hopelijk ligt hij nog lang te slapen)
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee op duitse mtv is de hosen vs ärzte nachtquote:Op zondag 26 januari 2025 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Is er nu een clip van ze op een Pools tv kanaal?![]()
Bestaan die nog? komen men uit de jaren 80quote:Op zondag 26 januari 2025 03:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee op duitse mtv is de hosen vs ärzte nacht![]()
Hosen vs ärschequote:Op zondag 26 januari 2025 03:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee op duitse mtv is de hosen vs ärzte nacht
De Stones lopen ook nog rond, hè.quote:Op zondag 26 januari 2025 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Bestaan die nog? komen men uit de jaren 80
Dat is AIquote:Op zondag 26 januari 2025 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De Stones lopen ook nog rond, hè.![]()
HosenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij bent ook permanent aan flakka of nietquote:Op zondag 26 januari 2025 03:43 schreef mario390 het volgende:
ärzte singen ook sowat wie fette elke of madonnas dickdarm![]()
Man manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook? Wie nog meer?quote:Op zondag 26 januari 2025 03:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij bent ook permanent aan flakka of nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mogguh UN!quote:Op zondag 26 januari 2025 04:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee Killem
gastje was op de FP ook al bezig pas
ik heb weer relatief goed geslapen, zo "laat" als dit was ik vorige week niet wakker geworden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
450 urenquote:Op zondag 26 januari 2025 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi
Hoe lang zou het duren voor er op een tr wordt gereageerd?![]()
Dat hij alleen van de FP is gewieberd verbaast mij eigenlijk.. deed ie een paar dage terug hetzelfde
edit: is een nieuw account..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb wat screenshots naar de FBI & DHS gemaild. Die wordt binnenkort opgepakt en uitgeleverd aan de VS.quote:Op zondag 26 januari 2025 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi
Hoe lang zou het duren voor er op een tr wordt gereageerd?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
soms komen er eens cammerts langs, die zijn dan wel weer leuk
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Jezus, katten zijn kleine beesten maar stinken.. de tandjes.. wandelende giertanksTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja ik vind het ook goor. Je ruikt meestal ook als je bij iemand binnen komt dat ze een kat hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij ons valt het heel erg mee (tenzij ze net nummer 2 hebben losgelaten), sls ik ons bezoek moet geloven. Wij hebben voor elke kat een bak en scheppen dagelijks uit en verschonen 2 maal in de weekTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ruik het altijd, die lucht vind ik zo goorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe toch niet aan meetsquote:
O jij ook niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh als de mogelijkheid zich toedient wel, ik doelde op iemand die er nu niet is. Heb @DJMO pas gemeet in Duitsland
A gezellig, DJMO is wel van het mensen ontmoeten van FOK!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt ja, en ik denk dat ik qltel eens gezien heb in de kringloop, maar ben er niet zeker van.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat zou maar zo kunnen.
Ik heb misschien ook wel eens DTSers gezien zonder dat ik het weet
@greysbones winkelt ook wel eens hier in het winkelcentrum of hier in de stad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, lijkt mij ook een gezellig iemand
Ik zou best wel eens een DTS meet willen bezoeken, met een stuk of 10 DTSers, gewoon ergens een hapje eten en daarna bowlen ofzo, of andersom.. Daarna ff drankje doen.. Ik ben voor! Maar dat zit er voorlopig niet in voor mij, zeg het komende half jaar
Nou dan weet je wat je te doen staan, eentje organiseren.quote:Op zondag 26 januari 2025 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
Ah, lijkt mij ook een gezellig iemand
Ik zou best wel eens een DTS meet willen bezoeken, met een stuk of 10 DTSers, gewoon ergens een hapje eten en daarna bowlen ofzo, of andersom.. Daarna ff drankje doen.. Ik ben voor! Maar dat zit er voorlopig niet in voor mij, zeg het komende half jaar
kom jij ook?quote:Op zondag 26 januari 2025 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je te doen staan, eentje organiseren.
Nope never.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 26 januari 2025 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope never.was een sarcastisch inkoppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En dat op de vroege morgenquote:
ZO heb maar even een bakkie gepakt, was ff druk tussen door.
Ik zat op de bank wilde kijken of er een leuke serie was
Kijk ik op mobiel even naar fok en zag dat er een bezig is overal troep te posten.
Dus tv maar uitgedaan en laptop aangeslingerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb de bezem ook al over de FP mogen halen idd, is ook niet de eerste (en ook niet de laatste, vrees ik)quote:Op zondag 26 januari 2025 05:44 schreef Dotteke het volgende:
ZO heb maar even een bakkie gepakt, was ff druk tussen door.
Ik zat op de bank wilde kijken of er een leuke serie was
Kijk ik op mobiel even naar fok en zag dat er een bezig is overal troep te posten.
Dus tv maar uitgedaan en laptop aangeslingerdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, vast niet, wat hebben mensen er toch aanquote:Op zondag 26 januari 2025 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de bezem ook al over de FP mogen halen idd, is ook niet de eerste (en ook niet de laatste, vrees ik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen idee, wil het ook niet weten. Gewoonn geen aandacht aan geven behalve wegmieterenquote:Op zondag 26 januari 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vast niet, wat hebben mensen er toch aan
Dat is het beste wat je kan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DOe maar eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb pas andere telefoon en kreeg ik een samsung galaxy watch 7 bij, gaaf ding welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
IK heb er ook een gehad, een I watch maar ik vind ze te log.
Ik heb hem in de la liggen en draag een gewoon horlogeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik was ook nooit va de horloges tot ik een fitbit had voor oa mijn slaap, die beviel wel en wilde al langer overstappen naa een completer iets, nu heb ik m gratis (waarde 289 euro), dus ja dan laat ik m niet liggenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O nee dat hoef ik allemaal niet
Zoals gezegd ik heb er een nog geen maand gedragen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind het wel mooi, kan de tv er ook mee bedienen en spotify.. nu eens zien ermee te betalenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat betalen er mee is wel makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GG BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm, kennelijk werkt ING niet met de google wallet, jammer welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ha die Username.
Jawel hoor, ING werkt wel met de Google Wallet.
Dat is een reden dat ik niet meer contactloos betaal met de telefoon.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ik loop vast op het CVC nummer, dat heb ik nietquote:Op zondag 26 januari 2025 06:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha die Username.
Jawel hoor, ING werkt wel met de Google Wallet.
Dat is een reden dat ik niet meer contactloos betaal met de telefoon.
Ja hoor, ik heb ook INGquote:Op zondag 26 januari 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, kennelijk werkt ING niet met de google wallet, jammer welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan willen ze een creditcardnummer hebben.
CVC is het 3-cijferig nummer op de achterkant van je creditcard.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is toch gewoon de veiligheidscode op je kaart?quote:Op zondag 26 januari 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik loop vast op het CVC nummer, dat heb ik niet![]()
of heb je geen kaart?
Smile, it's free therapy.![]()
Goedemorgen. Je bent vroeg wakker.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
heb enkel betaalpas maar het zou wel moete kunnen, op een of andere manier kan ING geen verbinding maken met google pay, ofzoquote:Op zondag 26 januari 2025 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
O dan willen ze een creditcardnummer hebben.
CVC is het 3-cijferig nummer op de achterkant van je creditcard.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh Birdiequote:
Nee, ik probeer de kaart van ene E. Musk te gebruiken maar die heb ik niet..quote:Op zondag 26 januari 2025 06:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is toch gewoon de veiligheidscode op je kaart?![]()
of heb je geen kaart?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja.. helaas wel......al poosjequote:Op zondag 26 januari 2025 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Je bent vroeg wakker.![]()
Hoofd weet nog niet dat ik nog even slapen wil. Fok maar aangeslingerd en BB streams.. maar zijn streamlocks
Gmogguh Dott!quote:
Aiiiquote:Op zondag 26 januari 2025 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik probeer de kaart van ene E. Musk te gebruiken maar die heb ik niet..
En.. het horloge aan en uitzetten? of de app opnieuw erop zetten? dat al geprobeerd?Smile, it's free therapy.![]()
Oh, da's balen.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. helaas wel......al poosje![]()
Hoofd weet nog niet dat ik nog even slapen wil. Fok maar aangeslingerd en BB streams.. maar zijn streamlocks
Ik lig nog wat te sluimeren en hoop nog even in slaap te vallen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik was er om 3.30 uit eindelijk weer eens iets beter geslapenquote:Op zondag 26 januari 2025 06:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. helaas wel......al poosje![]()
Twee nachten daar voor al heel vroeg er uit een keer rond de klok van 0.30 uur en gisteren rond 1,45 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
probleem ligt tussen ING en Google pay, die kan de kaart niet toevoegen, dus het probleem is al voordat ik het op de smartwatch kan zettenquote:Op zondag 26 januari 2025 06:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh Dott!
[..]
Aiii
En.. het horloge aan en uitzetten? of de app opnieuw erop zetten? dat al geprobeerd?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is toch watquote:Op zondag 26 januari 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er om 3.30 uit eindelijk weer eens iets beter geslapen
Twee nachten daar voor al heel vroeg er uit een keer rond de klok van 0.30 uur en gisteren rond 1,45 uur
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja wilde gaan schaatsen maar niet als ik straks moe benquote:Op zondag 26 januari 2025 06:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, da's balen.
Ik lig nog wat te sluimeren en hoop nog even in slaap te vallen.![]()
Ander keertje dan.
In slaap vallen gaat makkelijker zonder FOK!
Ik kan je niet helpen, ik heb zelf geen Google Pay gekoppeld aan de ING app dus ik weet niet hoe dat moet.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
probleem ligt tussen ING en Google pay, die kan de kaart niet toevoegen, dus het probleem is al voordat ik het op de smartwatch kan zettenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja was niet leuk, maar aan de andere kant heb je dan ook veel aan je dagquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er om 3.30 uit eindelijk weer eens iets beter geslapen
Twee nachten daar voor al heel vroeg er uit een keer rond de klok van 0.30 uur en gisteren rond 1,45 uurpfff wat een brakke nachten! En dan heb je ook nog aanloop in het weekend.
Hmm schiet niet echt op zo.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
probleem ligt tussen ING en Google pay, die kan de kaart niet toevoegen, dus het probleem is al voordat ik het op de smartwatch kan zetten
Al gezocht op google of dit te verhelpen is?
Vind het vaak irri als iets zou moeten werken.. maar niet lukt.
Dat klopt. Of toch eruit gaan en een heerlijke kop koffie pakken. Ik heb nog niet besloten.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja wilde gaan schaatsen maar niet als ik straks moe ben![]()
Ander keertje dan.
In slaap vallen gaat makkelijker zonder FOK!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of dat jaquote:Op zondag 26 januari 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
morgen maar even bellen ofzo met ing hoe of wat
Hele dag nog de tijd om te beslissenquote:Op zondag 26 januari 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Of toch eruit gaan en een heerlijke kop koffie pakken. Ik heb nog niet besloten.
![]()
belangrijkste is dat ik kan betalen, hoe maakt mij dan ff niet uit, maar het zal lukken, vroeg of laatquote:Op zondag 26 januari 2025 06:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]pfff wat een brakke nachten! En dan heb je ook nog aanloop in het weekend.
[..]
Hmm schiet niet echt op zo.
Ja ook dat nog en ziek ook nog. Als ik het doe doe ik het goedquote:Op zondag 26 januari 2025 06:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]pfff wat een brakke nachten! En dan heb je ook nog aanloop in het weekend.
[..]
Hmm schiet niet echt op zo.
Altijd positief....quote:Op zondag 26 januari 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was niet leuk, maar aan de andere kant heb je dan ook veel aan je dag![]()
's Nachts is er op FOK ook niet veel te beleven. Ja in BB misschien
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb het hier anders best gezellig met mijn persoonlijkheden, dan lees ik ze voor en moeten we allemaal lachenquote:Op zondag 26 januari 2025 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd positief....![]()
's Nachts is er op FOK ook niet veel te beleven. Ja in BB misschien
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat nog en ziek ook nog. Als ik het doe doe ik het goedzeg dat !!
Niet bevorderlijk voor het herstel die weinige uurtjes slaap.. maar je doet er niks aan.
Krijg je vandaag ook weer bezoek?Smile, it's free therapy.![]()
Ik ga ook niet gelijk op FOK!quote:Op zondag 26 januari 2025 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Altijd positief....![]()
's Nachts is er op FOK ook niet veel te beleven. Ja in BB misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO ver ik weet niet, maar hier komen ook wel mensen onaangekondigd.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zeg dat !!
Niet bevorderlijk voor het herstel die weinige uurtjes slaap.. maar je doet er niks aan.
Krijg je vandaag ook weer bezoek?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet gelijk op FOK!hmm was het weer zoverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
ja, die grapjurk zat zomaar mijn zuurverdiende punten af te pakkenquote:
OH die zat ook hierquote:Op zondag 26 januari 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, die grapjurk zat zomaar mijn zuurverdiende punten af te pakken![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, die grapjurk zat zomaar mijn zuurverdiende punten af te pakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op de FP zat hij ook, daar heb ik de bezem even gepakt.. Dot en ik hebben da ook het motto|: "Samen houden we FOK!schoon"quote:
Ik wist niet dat je hier voor de punten zatquote:Op zondag 26 januari 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, die grapjurk zat zomaar mijn zuurverdiende punten af te pakken
verkeerde account, sorryquote:Op zondag 26 januari 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hier voor de punten zat
Ja, door het hele forum heen en niet een epistel lang bericht maar tig achterelkaar in een forum onderdeel. Heb er een scrolvinger vanquote:
Beter weg er meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de taktiek dat ik Dot heel veel koffie aanbied, dan mag ik blijven bolken...quote:Op zondag 26 januari 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op de FP zat hij ook, daar heb ik de bezem even gepakt.. Dot en ik hebben da ook het motto|: "Samen houden we FOK!schoon"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
aii daar ook al!!quote:Op zondag 26 januari 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op de FP zat hij ook, daar heb ik de bezem even gepakt.. Dot en ik hebben da ook het motto|: "Samen houden we FOK!schoon"quote:Op zondag 26 januari 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, door het hele forum heen en niet een epistel lang bericht maar tig achterelkaar in een forum onderdeel. Heb er een scrolvinger van![]()
t was een fanatiekeling lol
rare actie wie boeit dat nu die spam berichten helemaal op dit tijdstip.Smile, it's free therapy.![]()
ik zal weer wat in de fooienpot doen, zal wel leeg zijn inmiddelsquote:Op zondag 26 januari 2025 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb de taktiek dat ik Dot heel veel koffie aanbied, dan mag ik blijven bolken...
Ik snap dat ook nooit, dat ze daar lol aan beleven.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aii daar ook al!!
[..]![]()
rare actie wie boeit dat nu die spam berichten helemaal op dit tijdstip.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die is heel erg leeg. Al weken trouwens.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik zal weer wat in de fooienpot doen, zal wel leeg zijn inmiddels
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gewoon een frusjosti, ontsnapt uit de gesloten instellingquote:Op zondag 26 januari 2025 07:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aii daar ook al!!
[..]![]()
rare actie wie boeit dat nu die spam berichten helemaal op dit tijdstip.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
zal er even wat in doen met mijn smartwatchquote:Op zondag 26 januari 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die is heel erg leeg. Al weken trouwens.
All cards accepted.quote:Op zondag 26 januari 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zal er even wat in doen met mijn smartwatch
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja dat moet wel hè.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh DJMO
Ik ga even een kop koffie pakken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
oe, ik zie dat ik toeslagen ga krijgen, ik dacht aan 2 maanden maar is dus voor 3 maanden omdat in december voor januari wordt uitgekeerd, da's wel ff lekker
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 januari 2025 07:18 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Ik ga nog even de binnenkant van mn ogen bekijken
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3707 / +162 / +0 / 11752 / 12706
2. _UserName_ / 1689 / +38 / +77 / 1671 / 2161
3. Harrie / 1229 / +23 / +19 / 3220 / 3687
4. Dr.Mikey / 671 / +12 / +6 / 1160 / 1483
5. KillemWieft / 583 / +6 / +55 / 928 / 1226
6. drakin / 481 / +1 / +8 / 1685 / 1964
7. ToT / 438 / +47 / +0 / 4026 / 4334
8. Lovely / 438 / +24 / +0 / 2895 / 3282
9. kree / 406 / +74 / +0 / 2605 / 2895
10. hemarookworst / 345 / +27 / +9 / 1473 / 1742
11. sinterklaaskapoentje / 334 / +11 / +0 / 2467 / 2781
12. HappyCharly / 319 / +8 / +0 / 2052 / 2292
13. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
14. MizzezAmy / 281 / +10 / +0 / 2532 / 2811
15. AardappelSchotel / 275 / +0 / +0 / 1898 / 2167
16. gebrokenglas / 250 / +38 / +13 / 2022 / 2265
17. maily / 230 / +12 / +0 / 2324 / 2550
18. sp3c / 225 / +25 / +0 / 1157 / 1310
19. devzero / 207 / +7 / +0 / 532 / 613
20. roos94 / 165 / +0 / +5 / 430 / 519SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekker mispoesquote:
Hoe is het hier verder?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Rustig
O nee he.
Mini ga papa eens vermaken, hou hem eens bezig
Late reactiequote:
Ja ik was even weggedommeld. Ik ben nu beneden, en heb koffie gezet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe, die is weer in een super blije, lieve ne ondeugende biu!quote:Op zondag 26 januari 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
O nee he.
Mini ga papa eens vermaken, hou hem eens bezig
Mini-ToTdinnetje is ook lekker mal met hem bezig!![]()
![]()
Ik dacht nog van mijn punten lopen toch wel binnen, met mijn laatste strategische bolk. Helaas.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter tochquote:Op zondag 26 januari 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik was even weggedommeld. Ik ben nu beneden, en heb koffie gezet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben al doorgegeven dat ze weer stokbrood willen met kruidenboter.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, die is weer in een super blije, lieve ne ondeugende biu!
Mini-ToTdinnetje is ook lekker mal met hem bezig!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een goed humeur opgestaan dusquote:Op zondag 26 januari 2025 08:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, die is weer in een super blije, lieve ne ondeugende biu!
Mini-ToTdinnetje is ook lekker mal met hem bezig!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je toch echt vroeger opstaan, als ik er ben kan je er na fluituhquote:Op zondag 26 januari 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht nog van mijn punten lopen toch wel binnen, met mijn laatste strategische bolk. Helaas.
Ja, dat weet ik, maar dan denk ik van toch proberen. Misschien is Dot wel druk met het modden van de ondeugende users in BB.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt vroeger opstaan, als ik er ben kan je er na fluituhAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe nee ze hebben gisteravond al aangegeven deze keer gewoon brood te willen.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze hebben al doorgegeven dat ze weer stokbrood willen met kruidenboter.![]()
![]()
Dat is inmiddels al herzien.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ze hebben gisteravond al aangegeven deze keer gewoon brood te willen.
Didn't you get the memo?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat had ik al genoeg gedaan vanmorgen, zelfs hierquote:Op zondag 26 januari 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar dan denk ik van toch proberen. Misschien is Dot wel druk met het modden van de ondeugende users in BB.
Ow.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik al genoeg gedaan vanmorgen, zelfs hierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Voor Dot: brand in oud pand in Zutphen: https://nos.nl/artikel/25(...)bewoners-geevacueerdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe ze zitten nu bammetjes te eten hier.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al herzien.
Didn't you get the memo?![]()
![]()
Thnx, had het al gelezen vanmorgen.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor Dot: brand in oud pand in Zutphen: https://nos.nl/artikel/25(...)bewoners-geevacueerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ga je met ze doen vandaag? Even naar een speeltuin?quote:Op zondag 26 januari 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ze zitten nu bammetjes te eten hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog onbekend. Ligt er aan hoe laat ze allebei weg moeten. (Mini naar zijn mama, en dinnetje naar haar ouders.)quote:Op zondag 26 januari 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ga je met ze doen vandaag? Even naar een speeltuin?
Ik ga er van uit dat ze beiden tot vroeg in de middag blijven.
Misschien dat we nog wat gaan rondfietsen in het centrum of zo, dat wilde dinnetje gisteren de hele tijd al doen, maar Mini had daar weinig zin in.![]()
Gaat hij tegenwoordig niet meer een heel weekend naar zijn moeder?quote:Op zondag 26 januari 2025 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog onbekend. Ligt er aan hoe laat ze allebei weg moeten. (Mini naar zijn mama, en dinnetje naar haar ouders.)
Ik ga er van uit dat ze beiden tot vroeg in de middag blijven.
Misschien dat we nog wat gaan rondfietsen in het centrum of zo, dat wilde dinnetje gisteren de hele tijd al doen, maar Mini had daar weinig zin in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, maar die was op vakantie, is gisteravond thuis gekomen.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hij tegenwoordig niet meer een heel weekend naar zijn moeder?![]()
Aha. Maar mini heb je morgen weer, zoals gebruikelijk?quote:Op zondag 26 januari 2025 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar die was op vakantie, is gisteravond thuis gekomen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 26 januari 2025 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Maar mini heb je morgen weer, zoals gebruikelijk?![]()
![]()
A zo, wel fijn dat het onderling zo kanquote:Op zondag 26 januari 2025 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar die was op vakantie, is gisteravond thuis gekomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Lekker uitgeslapen Jussie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook. Wij bolken pardon houden de boel hier wel in de gaten voor je.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is liefquote:Op zondag 26 januari 2025 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ook. Wij bolken pardon houden de boel hier wel in de gaten voor je.![]()
![]()
Wel gewildquote:Op zondag 26 januari 2025 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je had wel wat langer kunnen maffen?![]()
![]()
Ja ja, je bent gewoon in slaap gedommeld, hoezo oplettenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ook. Wij bolken pardon houden de boel hier wel in de gaten voor je.
Ehh jaquote:Op zondag 26 januari 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja, je bent gewoon in slaap gedommeld, hoezo opletten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat dus idd.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog half.
Wel goed geslapen vannacht, maar had ook net iets langer gekund.
Maar gelukkig goed geslapen![]()
![]()
kree loopt hier alle goede, diepe gesprekken mis!quote:Op zondag 26 januari 2025 09:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat dus idd.
Maar gelukkig goed geslapen![]()
![]()
"Goed geslapen?"
- "Ja hoor, mocht alleen wel langer. En jij?"
"Ook."
- "Ja, dat dus."
"Cool story, bro!"![]()
Zijn die er dan als hij er niet is?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
kree loopt hier alle goede, diepe gesprekken mis!![]()
![]()
Echt niet, hij is altijd degene die de de discussies op gang moet brengen met interessante stellingen!quote:Op zondag 26 januari 2025 09:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn die er dan als hij er niet is?![]()
![]()
Nog geneukt?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:11 schreef ToT het volgende:
"Goed geslapen?"
- "Ja hoor, mocht alleen wel langer. En jij?"
"Ook."
- "Ja, dat dus."
"Cool story, bro!"![]()
Geen bezoek, dus neequote:Op zondag 26 januari 2025 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het bezoek hier was nog niet 18+, dus nee.
En jij?![]()
![]()
Hier is het nog te vroeg voor hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff een toekomstige wet van Mississippi overtreden dan?![]()
![]()
Mississippi: 'anti-conceptie begint bij erectie-wet' in de maakquote:
Om abortussen te voorkomen, mag je daar binnenkort misschien alleen nog maar klaarkomen om iemand zwanger te maken.
Fappen mag dus ook niet vanwege die reden!![]()
![]()
Ja ik wilde net vragen wat je bedoelde.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mississippi: 'anti-conceptie begint bij erectie-wet' in de maakAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mississippi: 'anti-conceptie begint bij erectie-wet' in de maak
Om abortussen te voorkomen, mag je daar binnenkort misschien alleen nog maar klaarkomen om iemand zwanger te maken.![]()
Ja die is overtreden![]()
![]()
Dus als je een natte droom hebt, krijg je een boete van $1000?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Om abortussen te voorkomen, mag je daar binnenkort misschien alleen nog maar klaarkomen om iemand zwanger te maken.
Fappen mag dus ook niet vanwege die reden!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe willen ze dat controlerenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Fappen mag dus ook niet vanwege die reden!
Zo'n idioot die dit soort onzin bedenkt moet je toch direct uit z'n functie ontheffen?
Die heeft blijkbaar niks nuttigers te doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die kan beter gaan fappenquote:Op zondag 26 januari 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo'n idioot die dit soort onzin bedenkt moet je toch direct uit z'n functie ontheffen?
Die heeft blijkbaar niks nuttigers te doen.![]()
![]()
No nut November, maar dan permanent.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, dan drinken we maar een extra kopje koffie en thee.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blijkbaar!quote:Op zondag 26 januari 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus als je een natte droom hebt, krijg je een boete van $1000?![]()
![]()
Urologen en oncologen gaan schatrijk worden!quote:Op zondag 26 januari 2025 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
No nut November, maar dan permanent.![]()
![]()
Hoe is het daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: