Mee eens wel. Maar ze zijn wel lekker enthousiast en met een grote blaassectie. Daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het geen onaardige band, moet ik zeggen. We hebben veel erger in Nederland.
Maar ik heb er altijd wel een beetje het gevoel bij dat ze muzikaal nog behoorlijk beginnend zijn. Er gebeurt weinig spannends in hun nummers. Het zijn uitsluitend gebaande paden die ze bewandelen.
I'm Going Slightly Mad ook nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
Toch knap om nog een nummer van Queen te vinden dat er niet in staat
Ik kan er wel meer opnoemen. Maar dat zijn dan de onbekende albumtracks....quote:
Typisch een nummer dat ik wel ken, maar geen idee van band of titel. Ik vrees dat ik het morgen ook alweer vergeten ben.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen twijfel dat dit Just a Girl moet zijn
Nu vind je haar niet mooi meer?quote:
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:16 schreef DJ11 het volgende:
@:Melting ik ben deze week in Duitsland geweest en heb daar onder meer dit biertje meegenomen: König Ludwig Weissbier
Ga ik straks eens even proeven.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lets stick together., sws Bryan Ferry, maar dit is of solo of met Roxy Music
Ik liep vandaag langs een ezelopvang en heb Ezelbier gekochtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:16 schreef DJ11 het volgende:
@:Melting ik ben deze week in Duitsland geweest en heb daar onder meer dit biertje meegenomen: König Ludwig Weissbier
Ga ik straks eens even proeven.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik liep vandaag langs een ezelopvang en heb Ezelbier gekocht
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ezel_(bier)quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ezel_(bier)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is zeker niet verkeerd.![]()
Ikzelf open nu deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Vind zelf dat ze in Duitsland niet zo goed bier kunnen brouwen.
Hopelijk smaakt het lekkerder dan het klinkt...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik liep vandaag langs een ezelopvang en heb Ezelbier gekocht
iaia (lees; jaja)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk smaakt het lekkerder dan het klinkt...
Interessantquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ezel_(bier)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:28 schreef livelink het volgende:
Jon & Vangelis - I'll find my way home?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
InteressantVoor de kinderen maken ze ook frisdrank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Uitgemold?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat dat dit Jon & Vangel is…
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Typisch een nummer dat ik wel ken, maar geen idee van band of titel. Ik vrees dat ik het morgen ook alweer vergeten ben.
Big Yellow Taxi - COunting crows ft Vanessa Carltonquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Big Yellow Taxi - COunting crows ft Vanessa Carlton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |