SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mol ze.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die 2e vent van rechts ken je wel.
Hallo, nog een namollen…
Schreeuwlelijk Bruce, en ik gok op Better Daysquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles weten.
Zo zul je deze artiest wel weten, maar weet je ook de titel van het nummer?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Schreeuwlelijk Bruce, en ik gok op Better Days
Hoi!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die 2e vent van rechts ken je wel.
Hallo, nog een namollen…
Fish?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:40 schreef Melting het volgende:
Van de volgende plaat vind livelink het vast schandalig dat deze niet meer in de top 2000 staat.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:41 schreef livelink het volgende:
Ah, van de film die ik nooit heb gezien:
Ah, ik zie het nu. Ik heb The Bold and the Beautiful wel eens gezien, ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hij speelt Ridge…
[ afbeelding ]
The Bold & The Beautiful.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:41 schreef livelink het volgende:
Ah, van de film die ik nooit heb gezien:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
She's a maniac - Michael nog wat (geen idee eigenlijk)
Ja, maar ik doelde op dit nummer. She's a maniac. Dat komt toch uit zo'n dansfilm? Ik heb The Bold and the Beautiful in de eerste jaren wel eens gekeken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Bold & The Beautiful.
30.000 Afleveringen of zo…
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
Als je een nummer niet kent is het vast terecht dat het niet in de top2000 staat.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
ANimals - We gotta get out of this Place![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef livelink het volgende:
The Style Counsil - Shout to the top
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:59 schreef livelink het volgende:
Is dit niet die Nederlandse band met This is the moment? Maar die staat wel in de top2000
Ik zie het. In 2023 welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:00 schreef Melting het volgende:
https://www.nporadio2.nl/top2000?search=son%2520mieux&hash=
Ik snap dat je het zegt. Er was ook een hoop kritiek hier op Fok! op deze band. Maar ik vind het wel een leuke bandquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
Toch knap om nog een nummer van Queen te vinden dat er niet in staat
Mee eens..... staan volgens mij wel 30 nummers van ze in.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
Toch knap om nog een nummer van Queen te vinden dat er niet in staat
Ik vind het geen onaardige band, moet ik zeggen. We hebben veel erger in Nederland.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap dat je het zegt. Er was ook een hoop kritiek hier op Fok! op deze band. Maar ik vind het wel een leuke band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |