abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:55:50 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216459966
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:49 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Dan gaat dat ca 1 miljard kosten. Ga je dat eruit krijgen?
Voor die grondstoffen? Tuurlijk.
pi_216459986
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:55 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Had iets voorbij zien komen maar wist niet in hoeverre het serieus was :{
tamelijk serieus, lijkt t https://operationrainbowbridge.com/navajo-immigration-ice/
pi_216460052
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik schiet de poll niet af om dat de uitkomsten mij niet bevallen, maar omdat de situatie waar rond de poll zijn waargenomen zeer twijfelachtig zijn. Ik had ook een paar interviews kunnen pakken die verschillende westerse media hebben gemaakt in Groenland met bewoners. Maar dat ga ik ook niet als bewijs aanvoeren dat een overduidelijke meerderheid van Groenland niet bij VS zouden willen horen. Er is geen goed statistisch onderzoek op dit moment.
En dit natuurlijk :P

Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 28 januari 2025 @ 15:04:01 #204
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216460054
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is dan geen sprake van een totalitair systeem of een dictator. Amerika is een democratie, zo is Trump ook verkozen en er gewoon een tweepartijenstelsel daar, dus ook een grote oppositie. Het staat je helemaal vrij het oneens met Trump te zijn en die man zelf verwerpelijk te vinden (het is ook een enorme narcist natuurlijk) maar dat doet de aard van het politieke systeem in de VS niet veranderen.
Mooi hoe bedreven je bent in het totaal niet beantwoorden van de echte vraag, maar in plaats daarvan steeds weer een iets ander zijpad in te slaan. Je zou bijna denken dat het je vak is.

De oorspronkelijke vraag blijft dan gewoon staan natuurlijk. Is deze manier van omgang met landen die je bondgenoot zijn in jouw ogen normaal? Ja of nee?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:01:24 #205
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216460430
quote:
Deense premier na gesprek Macron: Europa steunt Denemarken over Groenland

Europese leiders staan achter Denemarken als het land zijn eigen landsgrenzen wil beschermen, heeft de Deense premier Mette Frederiksen gezegd na een ontmoeting met de Franse president Emmanuel Macron in Parijs. Denemarken maakt zich zorgen over Groenland, omdat Donald Trump dat liefst onder Amerikaanse controle zou hebben.

"De duidelijke boodschap van vrienden in de Noordse landen en Europa, en ook van buiten Europa, is dat natuurlijk grondgebieden en de soevereiniteit van landen gerespecteerd moeten worden", aldus Frederiksen tegen omroep TV2. "Dat is essentieel voor de internationale gemeenschap zoals we die hebben opgebouwd sinds de Tweede Wereldoorlog."

Groenland is een zelfstandig land, maar valt wel onder het Koninkrijk Denemarken. Trump zou het enorme eiland graag in handen hebben, maar Denemarken maakt daar bezwaar tegen. Frederiksen is bezig met een toer in Europa om steun te vergaren. Eerder was ze in Berlijn. Na haar bezoek aan Parijs gaat ze naar NAVO-secretaris-generaal Mark Rutte in Brussel.

https://www.telegraaf.nl/(...)arken-over-groenland

Groenland gewoon bij Europa houden, dan houden we als NAVO wisselgeld over met de VS.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 16:08:25 #206
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216460465
Trump wants Greenland, China wants Greenland, Europe wants Greenland, Russia wants Greenland

And eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeverybody wants Greenland!!1!!!!1!1!!!!!!1!!

dinsdag 28 januari 2025 @ 16:21:12 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216460562
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Howard en jij neemt dat van Patriot Polling blind aan ?
[..]
WC eend tot de macht 100.
Ja, ze hebben vast die mensen die ze eerst een maaltijd en een MAGA petje hadden gegeven gevraagd de poll in te vullen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216460868
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het lijkt mij geen partijdige organisatie en wordt ook gebruikt door FiveThirtyEight en de New York Times.
Gebruikt lijkt me een groot woord. Ze hebben 10 polls van Patriot Polling ergens in een aggregatie zitten met een pollster-score van 1.1 (uit de 3).

De 'achtergrond aan gerenommeerde universiteiten' betekent dat ze er op dit moment studeren, he. Dit zijn gewoon wat studentjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216460890
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 12:15 schreef HowardRoark het volgende:

[.

Dit sluit elkaar niet uit. Amerika is natuurlijk een zelfstandig land en legt het belang eerst bij de eigen burgers, iets dat de vorige regering helaas na heeft gelaten. Daarnaast is de VS een onderdeel van het Westen.

Despite this, Biden oversaw the strongest economic recovery of any G7 nation post COVID-19 and one of the strongest economic recoveries in United States history, breaking a 70-year record for low unemployment, and the creation of over 16 million new jobs, the most of any single term president.

https://en.wikipedia.org/(...)e%20term%20president.

Maar nee joh, Biden heeft het nagelaten. :')

En dit deed je favo clown:

https://www.epi.org/publi(...)g-trumps-first-year/
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:21:59 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216461012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Gebruikt lijkt me een groot woord. Ze hebben 10 polls van Patriot Polling ergens in een aggregatie zitten met een pollster-score van 1.1 (uit de 3).

De 'achtergrond aan gerenommeerde universiteiten' betekent dat ze er op dit moment studeren, he. Dit zijn gewoon wat studentjes.
Ik wacht nog altijd op een goed argument waarom de bevindingen van deze poll niet zouden kloppen. Wat we nu vooral is dat de uitkomsten van deze poll een aantal users hier niet welgevallig zijn en dat er dus wordt geprobeerd om deze organisatie om te werknemers in diskrediet te brengen. En wat zijn alternatieven? Die zijn ook nog niet voorbijgekomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216461028
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik wacht nog altijd op een goed argument waarom de bevindingen van deze poll niet zouden kloppen. Wat we nu vooral is dat de uitkomsten van deze poll een aantal users hier niet welgevallig zijn en dat er dus wordt geprobeerd om deze organisatie om te werknemers in diskrediet te brengen. En wat zijn alternatieven? Die zijn ook nog niet voorbijgekomen.
:')

'dit is een niet te verifieren poll zonder methodologie of context bij de uitkomsten. Laat maar zien waarom dit niet klopt'.

Lekker gewerkt weer pik.
pi_216461040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik zou willen zeggen:

Kom op Trump, ben jij nou een zakenman? Je weet toch hoe dat werkt, je koopt ze gewoon om. Geef iedere bewoner 17.711 dollar als ze er vrijwillig voor kiezen eerst zelfstandig en daarna een staat van de VS te worden. Dan ben je voor een miljard klaar.

Zo, dat was het.
Maak daar maar minstens het tienvoudige van. Want nu betaalt Denemarken jaarlijks 500 miljoen aan Groenland.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:25:11 #213
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216461044
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
:')

'dit is een niet te verifieren poll zonder methodologie of context bij de uitkomsten. Laat maar zien waarom dit niet klopt'.

Lekker gewerkt weer pik.
Rare claim. Er wordt gewoon een methodologie op hun website gegeven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216461157
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Rare claim. Er wordt gewoon een methodologie op hun website gegeven.
Ik zou denk ik een onvoldoende geven aan eerstejaars als ze dit zouden inleveren als methodologie.

Hoe komen ze bijvoorbeeld aan de telefoonnummers die ze random gaan selecteren? Werkt dat in Groenland hetzelfde als in Amerika? Zit er een bias in, bijvoorbeeld qua leeftjd, als je vaste lijnen belt ten opzichte van mobiel? Hoe corrigeren ze daarvoor?

Wees even een beetje kritisch, grote vriend.
pi_216461165
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 09:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijft dan ook onduidelijk wat een klein en nietszeggend land als Denemarken met Groenland moet.

En het is ook bijzonder dat men in bepaalde kringen (waar men altijd zegt tegen Westerse imperialisme te zijn) met Groenland als vermeend Deens territorium met hand en tand willen verdedigen. Blijkbaar is het nu ineens wél goed dat Europese landen elders een verkapte kolonie hebben.
Het het is niet nietszeggend.
Wel is het zo dat in de huidige geopolitieke tijd het misschien niet verstandig is dat Denemarken het alleen moet dragen.
Ook wel makkelijk, gewoon de NAVO als verdediging inzetten en verder ook maar weinig geld in het enorme land steken.

Toch zou dit gewoon netjes diplomatiek besproken moeten worden en niet zo openbaar en met zo’n grote bek. Das echt niet oké.
Vakman pur sang
pi_216461171
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Maak daar maar minstens het tienvoudige van. Want nu betaalt Denemarken jaarlijks 500 miljoen aan Groenland.
Ja, dat is dan de volgende vraag: wat levert het die mensen op om lid van de VS te worden, behalve een leuke cent? De VS heeft ook een aantal gebieden die geen staat zijn en waarvan de bevolking officieel geen burgers van de VS zijn. Die hebben niet erg veel te vertellen. Nou is Groenland wel groot in oppervlakte, maar niet in bevolking.

En inderdaad, als je dat allemaal bij elkaar optelt is die 18.000 dollar per persoon niet zo veel. Maar die subsidies van Denemarken krijgt de bevolking niet rechtstreeks op hun bankrekening gestort. Bij een bepaald bedrag stemt de helft van de bevolking er voor, het is dus maar de vraag hoe hoog dat bedrag moet zijn.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:39:54 #217
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216461192
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik zou denk ik een onvoldoende geven aan eerstejaars als ze dit zouden inleveren als methodologie.

Hoe komen ze bijvoorbeeld aan de telefoonnummers die ze random gaan selecteren? Werkt dat in Groenland hetzelfde als in Amerika? Zit er een bias in, bijvoorbeeld qua leeftjd, als je vaste lijnen belt ten opzichte van mobiel? Hoe corrigeren ze daarvoor?

Wees even een beetje kritisch, grote vriend.
Ik ben kritisch, maar het is hier dweilen met de kraan open omdat zoals ik al aangaf sommigen de uitkomst simpelweg niet bevalt dus moet er wel iets miszijn met de poll zo vindt men. Maar de realiteit is dat als er nu uit deze poll was gebleken dat een meerheid van Groenlanders niet bij de VS zou willen, was het meteen als een onomstreden bewijs gezien. En ik heb ook aangegeven dat mensen met alternatieve polls of onderzoeken komen, maar er is niemand die dit doet.
pi_216461200
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben kritisch, maar het is hier dweilen met de kraan open omdat zoals ik al aangaf sommigen de uitkomst simpelweg niet bevalt dus moet er wel iets miszijn met de poll zo vindt men. Maar de realiteit is dat als er nu uit deze poll was gebleken dat een meerheid van Groenlanders niet bij de VS zou willen, was het meteen als een onomstreden bewijs gezien. En ik heb ook aangegeven dat mensen met alternatieve polls of onderzoeken komen, maar er is niemand die dit doet.
'ik ben kritisch, om dat te bewijzen doe ik een ongefundeerde aanname'.

Oke, het is wel weer genoeg Howard voor vandaag.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:44:09 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216461235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
'ik ben kritisch, om dat te bewijzen doe ik een ongefundeerde aanname'.

Oke, het is wel weer genoeg Howard voor vandaag.
Een alternatieve poll/onderzoek lukt dus niet, ik merk het alweer.
pi_216461260
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een alternatieve poll/onderzoek lukt dus niet, ik merk het alweer.
Waarom zou ik ook? Mijn punt over de kwaliteit van deze poll staat los van andere polls.
pi_216461308
Eigenlijk is het van de zotte dat hier met droge ogen wordt beweerd dat Denemarken geen recht heeft op Groenland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:52:45 #222
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_216461319
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Waarom zou ik ook? Mijn punt over de kwaliteit van deze poll staat los van andere polls.
Het artikel waar Howard naar linkt trekt de poll in twijfel: However, during such times, the credibility of the survey is actually questionable as FiveThirtyEight rates Patriot Polling with only one star out of three and this is the very first international poll of the organizations.

Waar haalt een club zonder internationale ervaring 400 Groenlandse respondenten vandaan? Niet het meest gangbare land voor onderzoekr.
I am a black hole shitting into the void
pi_216461329
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is het frame dat jij plaatst.

En dat geeft te denken.
Zou het misschien zo zijn dat jij deze poll vanwege de uitkomst juist veel waarde toedicht?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 17:55:45 #224
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216461347
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is het frame dat jij plaatst.

En dat geeft te denken.
Zou het misschien zo zijn dat jij deze poll vanwege de uitkomst juist veel waarde toedicht?
Nee, het is de enige poll die ik zag. Daarom heb ik ook meermaals aangeboden dat mensen met een alternatief kunnen komen als zij die wel ergens weten te vinden.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 18:01:48 #225
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_216461405
Trump wordt gewoon afgezet als hij een bevel tot het aanvallen van een bondgenoot geeft nog afgezien of z'n leger het überhaupt gaat uitvoeren.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_216461497
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het is de enige poll die ik zag. Daarom heb ik ook meermaals aangeboden dat mensen met een alternatief kunnen komen als zij die wel ergens weten te vinden.
Nee?
Het staat er toch echt dat jij anderen het verwijt geeft dat ze deze poll onbetrouwbaar vinden.
pi_216461505
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 17:52 schreef Wantie het volgende:
Eigenlijk is het van de zotte dat hier met droge ogen wordt beweerd dat Denemarken geen recht heeft op Groenland.
Precies. Wij hebben ook gewoon recht op Indonesië.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_216461526
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Trump wordt gewoon afgezet als hij een bevel tot het aanvallen van een bondgenoot geeft nog afgezien of z'n leger het überhaupt gaat uitvoeren.
Gezien de Republikeinse ruggengraat ook nauwelijks te bekennen was toen hij Oekraine probeerde te chanteren en later een meutte opjutte om het Capitool te bestormen met leugens over een zogenaamd gestolen verkiezing lijkt me dat sterk.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 18:18:54 #229
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216461534
quote:
Ha ha ha ha. Naïeveling.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 28 januari 2025 @ 18:20:23 #230
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_216461543
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:18 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Gezien de Republikeinse ruggengraat ook nauwelijks te bekennen was toen hij Oekraine probeerde te chanteren en later een meutte opjutte om het Capitool te bestormen met leugens over een zogenaamd gestolen verkiezing lijkt me dat sterk.
Het zou een artikel 5 worden. Zie ik niet gebeuren.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 18:21:11 #231
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_216461551
Hier een poll uit 2024 waarin 60 procent aangeeft om na onafhankelijkheid lid te willen worden van de EU.

60 > 57. EU wint!

https://knr.gl/da/nyheder/flertal-vil-have-groenland-tilbage-i-eu
pi_216461561
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:08 schreef Tengano het volgende:
Trump wants Greenland, China wants Greenland, Europe wants Greenland, Russia wants Greenland

[ afbeelding ]

And eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeverybody wants Greenland!!1!!!!1!1!!!!!!1!!

[ afbeelding ]
Denemarken heeft Groenland, case closed.
pi_216461574
quote:
Zou mooi zijn, maar ben daar zelf niet zo zeker van.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 18:28:43 #234
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_216461601
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:15 schreef mackinac het volgende:

[..]
Kom maar halen. :P
Heel veel sambal
pi_216461639
quote:
Trump wordt gewoon afgezet a
ls hij een bevel tot het aanvallen van een bondgenoot geeft nog afgezien of z'n leger het überhaupt gaat uitvoeren.
Door wie dan? Niet door de mensen die hij heeft vervangen door yesmen. En laat hij die nou net overal neer hebben gezet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216461662
quote:

[..]
Dan zou Nederland het land met de meeste moslims ter wereld worden. _O-

En zuid Afrika hebben we ook recht op, misschien wilt musk daar wel president worden om apartheid 2.0 op te starten. :')
  dinsdag 28 januari 2025 @ 18:37:19 #237
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_216461664
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Door wie dan? Niet door de mensen die hij heeft vervangen door yesmen. En laat hij die nou net overal neer hebben gezet.
Die zullen wel even gaan nadenken wat het ze gaat kosten nog afgezien van de braindrain door de amerikanen die hun land zullen verlaten. Denk ook even aan de amerikaanse bedrijven in Europa, die zijn dan van ons.

Nee, Amerika komt dan echt helemaal alleen te staan. Dat kunnen ze zich niet veroorloven.
pi_216461689
quote:

[..]
Want dat is vastgelegd in een verdrag tussen Nederland en Indonesië?

De argumenten worden steeds gekker.
pi_216461697
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En zuid Afrika hebben we ook recht op, misschien wilt musk daar wel president worden om apartheid 2.0 op te starten. :')
Op Friesland heeft Nederland dan weer geen recht :7
pi_216461774
Amerika is het meest gehate land ter wereld en dat zal met Trump aan de macht alleen nog maar erger worden. Hij moet wel echt ontzettend dom zijn om zijn enige overgebleven bondgenoten aan te vallen. Daarnaast zal het Amerikaanse volk (op wat MAGA gekkies na) deze stap ook niet accepteren. Er zijn teveel historische (familie)banden met Europese landen.

Allemaal blufpoker dus van die engnek. Hopelijk laat de EU zich niet gek maken, het is ons fucking grondgebied.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:09:35 #241
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216461945
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:21 schreef Gimmick het volgende:
Hier een poll uit 2024 waarin 60 procent aangeeft om na onafhankelijkheid lid te willen worden van de EU.

60 > 57. EU wint!

https://knr.gl/da/nyheder/flertal-vil-have-groenland-tilbage-i-eu
Behalve dat Groenland in Noord-Amerika ligt en niet in Europa.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hmm, dat zal sommigen als muziek in de oren klinken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 18:51 schreef Simmertje het volgende:
Amerika is het meest gehate land ter wereld en dat zal met Trump aan de macht alleen nog maar erger worden. Hij moet wel echt ontzettend dom zijn om zijn enige overgebleven bondgenoten aan te vallen. Daarnaast zal het Amerikaanse volk (op wat MAGA gekkies na) deze stap ook niet accepteren. Er zijn teveel historische (familie)banden met Europese landen.

Allemaal blufpoker dus van die engnek. Hopelijk laat de EU zich niet gek maken, het is ons fucking grondgebied.
China staat schijnbaar nog altijd op plek #1. Zie bijvoorbeeld: Most Hated Country 2024
pi_216462303
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Cyprus ligt in Azië.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:51:19 #243
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_216462566
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Hmm, dat zal sommigen als muziek in de oren klinken.
[..]
China staat schijnbaar nog altijd op plek #1. Zie bijvoorbeeld: Most Hated Country 2024
- Groenland is onderdeel van het Deense koninkrijk
Howard: maar ze willen bij de VS horen, zie deze poll. En niemand komt met een andere poll!
- Zie deze poll. 60 procent wilt bij de EU
- Howard: Groenland ligt in Noord-Amerika!
pi_216462618
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:36 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Cyprus ligt in Azië.
Guam in Azië. Wedden dat de VS dat eiland niet op gaan geven?
pi_216462731
quote:

[..]
En Suriname. Daar kunnen we dan lekker een berg zonnecentrales neerzetten ^O^
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:03:15 #246
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_216462783
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Guam in Azië. Wedden dat de VS dat eiland niet op gaan geven?
Hawaï ligt 1000 km verder bij Amerika vandaan dan Groenland van Kopenhagen.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:08:24 #247
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216462871
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:51 schreef Gimmick het volgende:

[..]
- Groenland is onderdeel van het Deense koninkrijk
Howard: maar ze willen bij de VS horen, zie deze poll. En niemand komt met een andere poll!
- Zie deze poll. 60 procent wilt bij de EU
- Howard: Groenland ligt in Noord-Amerika!
Inderdaad, Groenland ligt in Noord-Amerika. En we hebben het hier over een eventuele toetreding tot de VS, niet over of Groenlanders wel of niet bij de EU zouden willen. Daar zou natuurlijk ook eerst zelfstandigheid voor nodig zijn.
pi_216462892
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:03 schreef Gimmick het volgende:

[..]
Hawaï ligt 1000 km verder bij Amerika vandaan dan Groenland van Kopenhagen.
En het ligt niet eens in Amerika.
pi_216462987
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:00 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
En Suriname. Daar kunnen we dan lekker een berg zonnecentrales neerzetten ^O^
Ja, handig. En we hebben ook nog recht op New York.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:51:17 #250
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_216463700
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad, Groenland ligt in Noord-Amerika. En we hebben het hier over een eventuele toetreding tot de VS, niet over of Groenlanders wel of niet bij de EU zouden willen. Daar zou natuurlijk ook eerst zelfstandigheid voor nodig zijn.
Anders lees je eerst het artikel. Zelfstandigheid is daar onderdeel van.

Hier, nieuwe poll: https://www.berlingske.dk(...)landers-reject-trump
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:51:48 #251
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216463710
quote:

[..]
He kijk, het toverwoord. Zelfstandigheid! Misschien willen veel Groenlanders dat wel op enige termijn? En niet de ene kolonisator die in ieder geval de laatste decennia behoorlijk wat geld in de leefbaarheid steekt inruilen voor de andere kolonisator die een nogal slechte trackrecord heeft wanneer het gaat over überhaupt het zorgen voor mensen?

Ik durf je nu al te voorspellen dat een onafhankelijk Groenland van harte welkom gaat zijn in de EU. Het gedoe over viswater is wel over zijn hoogtepunt heen en de EU is net wat voorspelbaarder wanneer het gaat over het zelf kunnen beslissen over natuurlijke rijkdommen dan de VS. De volgende idioot kan zomaar nog een graadje erger zijn.

Dat doet mij eraan herinneren dat je geen antwoord hebt gegeven op de vraag of je het gedrag van Trump nou normaal vind in deze. Deze vraag dus: Is deze manier van omgang met landen die je bondgenoot zijn in jouw ogen normaal? Ja of nee?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:54:06 #252
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216463737
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:51 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
He kijk, het toverwoord. Zelfstandigheid! Misschien willen veel Groenlanders dat wel op enige termijn? En niet de ene kolonisator die in ieder geval de laatste decennia behoorlijk wat geld in de leefbaarheid steekt inruilen voor de andere kolonisator die een nogal slechte trackrecord heeft wanneer het gaat over überhaupt het zorgen voor mensen?

Ik durf je nu al te voorspellen dat een onafhankelijk Groenland van harte welkom gaat zijn in de EU. Het gedoe over viswater is wel over zijn hoogtepunt heen en de EU is net wat voorspelbaarder wanneer het gaat over het zelf kunnen beslissen over natuurlijke rijkdommen dan de VS. De volgende idioot kan zomaar nog een graadje erger zijn.

Dat doet mij eraan herinneren dat je geen antwoord hebt gegeven op de vraag of je het gedrag van Trump nou normaal vind in deze. Deze vraag dus: Is deze manier van omgang met landen die je bondgenoot zijn in jouw ogen normaal? Ja of nee?
Die vraag is al eerder gesteld en ook beantwoord: zie hier.
pi_216463964
Groenlanders mogen zelf beslissen maar ze mogen niet beslissen bij de EU te willen alleen maar bij Amerika nou groetjes weer he.
pi_216464046
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 12:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is manier van onderhandelen. Het is niet erg beschaafd, wel erg Trumpesque.
Ik noem dat geen onderhandeling.

Ik vind het ook verbazend dat je het een goed idee vindt dat Groenland onder Trump wordt toegevoegd aan de VS.

Trump laat ook weinig respect zien richting de oorspronkelijke bewoners van Alaska, door Denali te hernoemen naar McKinley.

Hoezo valt dan te verwachten dat hij de huidige bewoners van Groenland respecteert.
pi_216464056
quote:

[..]
Toetreding tot de VS, geïnitieerd door Trump.
Niet door Groenland.
Daar gaat het al mank.
pi_216464375
Heeft er ook nog iemand een poll of de Groenlanders bij Canada zouden willen aansluiten? Zou nota bene ook 20 keer logischer zijn dan de VS, als ze uberhaupt Denemarken zouden willen verlaten.
pi_216464432
quote:
88s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Heeft er ook nog iemand een poll of de Groenlanders bij Canada zouden willen aansluiten? Zou nota bene ook 20 keer logischer zijn dan de VS, als ze uberhaupt Denemarken zouden willen verlaten.
Ze kunnen vast wel 10 zwervers vinden die tegen betaling voor gaan stemmen.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:40:08 #258
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216464786
quote:
The survey by pollster Verian, commissioned by the Danish paper, showed only 6% of Greenlanders are in favour of becoming part of the U.S., with 9% undecided, Berlingske said.
https://www.reuters.com/w(...)-part-us-2025-01-28/

Mooi zo.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:43:14 #259
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216464820
quote:
Zo te zien een UK based onderzoeksbureau. Ben benieuwd hoe groot de sample size is.

-edit- gevonden, 497 en een gewogen onderzoek

quote:
497 representatively selected citizens in Greenland aged 18 years or older and is weighted by gender, age, region, and party choice in the last Greenlandic parliamentary election in 2021.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:51:59 #260
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216464919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo te zien een UK based onderzoeksbureau. Ben benieuwd hoe groot de sample size is.

[..]

Prima steekproefgrootte dus, op een totale populatie van 50000.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:52:54 #261
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216464933
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vooral belangrijk dat het gewogen is naar de bevolking. Je kan niet zomaar 500 eerste mensen die op straat ziet aanspreken.
pi_216467264
Wat zijn eigenlijk de NAVO-regels voor oorlogen binnen NAVO-verband?
pi_216467329
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat gaat niet, want je moet als NAVO-lid een ander NAVO-land dat wordt aangevallen verdedigen. Dus je moet dan eigenlijk eerst het aanvallende land uit de NAVO knikkeren.
pi_216467420
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen.

https://incasumagazine.nl(...)-against-each-other/
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:33:49 #265
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_216467514
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef Momo het volgende:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Vooral belangrijk dat het gewogen is naar de bevolking. Je kan niet zomaar 500 eerste mensen die op straat ziet aanspreken.
Mooi, dan is deze zelf verzonnen "misschien willen de Groenlanders wel US citizens worden"-discussie ook meteen klaar.
Het was volstrekt hallucinant om dit topic te lezen gisteren. Mentale gymnastiek tot de max.
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:36:40 #266
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_216467543
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik noem dat geen onderhandeling.

Ik vind het ook verbazend dat je het een goed idee vindt dat Groenland onder Trump wordt toegevoegd aan de VS.

Trump laat ook weinig respect zien richting de oorspronkelijke bewoners van Alaska, door Denali te hernoemen naar McKinley.

Hoezo valt dan te verwachten dat hij de huidige bewoners van Groenland respecteert.
Trump heeft alleen respect voor de natuurlijke rijkdommen in de grond.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_216475536
Mooie analyse van Trump zijn aspiraties om Groenland in te lijven.

woensdag 29 januari 2025 @ 21:05:14 #268
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216475675

Van dat zelfde onderzoek
pi_216482284
We zullen als Europa, als Groenland en Denemarken dat willen, troepen moeten sturen en sancties opleggen als de US de plannen om Groenland te annexeren toch doorzet.

Troepen sturen zal uiteraard symbolisch zijn tegenover een grote macht als de US maar de vraag is dan wel: gaat de US het politieke risico nemen?

Niets doen is geen optie.
pi_216482902
Nou, wat fijn dat denemarken als bondgenoot van de US troepen gaat sturen naar Groenland, zodat het Trump geen geld gaat kosten. Ik meen Frankrijk doet, als echte bondgenoot of de US, ook al mee? De rest zal wel volgen.

Fijn idee voor Trump dat Groenland op kosten van de EU beschermd gaat worden. Dan hoeven er geen Amerikaanse troepen meer heen. Probleem opgelost.
pi_216502282
quote:
Denemarken geeft Gazprom groen licht voor reparatie beschadigde Nord Stream 2 pijpleiding

[...]

Deze ontwikkeling valt samen met een gespannen situatie tussen Denemarken en de Verenigde Staten over de soevereiniteit van Groenland, omdat Denemarken steun zoekt bij Europese bondgenoten tegen de dreigementen van president Trump over annexatie.
https://businessam.be/den(...)tream-2-pijpleiding/

Ik ben benieuwd hoe Trump dit gaat zien.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 10:33:51 #272
66444 Lord_Vetinari
pi_216544844
Als ik overigens Denemarken was, zou ik alle diplomatieke banden verbreken. Ambassadeur terughalen naar huis, ambassade in Washington dicht, alle Amerikaanse diplomaten in Denemarken persona non grata verklaren. Visumplicht voor Amerikanen instellen. Opzouten met die yanks.
pi_216545057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
We zullen als Europa, als Groenland en Denemarken dat willen, troepen moeten sturen en sancties opleggen als de US de plannen om Groenland te annexeren toch doorzet.

Troepen sturen zal uiteraard symbolisch zijn tegenover een grote macht als de US maar de vraag is dan wel: gaat de US het politieke risico nemen?

Niets doen is geen optie.
We zijn daar te zwak voor. Er ligt volgens mij al een VS basis in Groenland waar een handvol Amerikanen zijn gestationeerd.

En welke sancties. Alleen al ons meeste legermateriaal is made by USA. Dus die slag is ondenkbaar.

We hebben nauwelijks grondstoffen. De weg naar Rusland hebben we afgesloten. Met China hebben we ook problemen.

Groenland zou voor de VS ideaal zijn vanwege hun invloedssfeer en grens waarmee het bereik voor grondstoffen aan de Noordpool word vergroot. Als EU zijnde zijn we daar schijnbaar niet toe instaat om daarvan te profiteren. Vraag mij niet waarom.

Samengevat, het gaat net als in Oekraïne om grondstoffen en invloedssfeer. Als EU zijnde met een zwakke von der Leyen die geen deuk in een pakje boter kan slaan zijn we gemangeld en hebben we maar te bukken voor de Scherrif. Maar ja beter dat dan een Rusland/China.

Je moet het zo zien. Overal waar ter wereld ook waar de VS een basis heeft hebben ze daarmee ook de macht.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 11:00:34 #274
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216545067
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 10:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als ik overigens Denemarken was, zou ik alle diplomatieke banden verbreken. Ambassadeur terughalen naar huis, ambassade in Washington dicht, alle Amerikaanse diplomaten in Denemarken persona non grata verklaren. Visumplicht voor Amerikanen instellen. Opzouten met die yanks.
Gewoon de Deense geheime dienst 'm laten omleggen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 4 februari 2025 @ 11:02:38 #275
66444 Lord_Vetinari
pi_216545095
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 11:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat lijkt me ietwat onrealistisch.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 11:03:46 #276
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216545105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
helaas inderdaad.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_216720067
Wel grappig, als de US echt Canada erbij zou willen als 51e staat, dan krijgen ze daar ook flink wat kiesmannen (op basis van de 40 miljoen inwoners) en zullen de Republikeinen nooit meer een meerderheid halen bij verkiezingen, gezien de politieke voorkeur in Canada.

Omdat er maximaal 538 kiesmannen mogen zijn, zullen alle 50 bestaande staten dus ook wat kiesmannen moeten inleveren voor de 51e staat.
pi_216720252
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 16:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel grappig, als de US echt Canada erbij zou willen als 51e staat, dan krijgen ze daar ook flink wat kiesmannen (op basis van de 40 miljoen inwoners) en zullen de Republikeinen nooit meer een meerderheid halen bij verkiezingen, gezien de politieke voorkeur in Canada.

Omdat er maximaal 538 kiesmannen mogen zijn, zullen alle 50 bestaande staten dus ook wat kiesmannen moeten inleveren voor de 51e staat.

Kan ook anders vetgrappig: California en Canada bij de EU. Een paar oostelijke staten zouden ook wel willen.
Blijft de rust belt voor Trump en de techmiljardairs over. Zoek het maar uit met je Tesla en Space X.
pi_216720303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 11:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het geheim van Stoltenberg. Iets wat Rutte nog niet weet.
  Moderator maandag 17 februari 2025 @ 17:14:36 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216721021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
dit ook

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 10:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216721082
quote:

En als Canada zegt: Okay, maar niet als één staat. Onze 10 provincies en 3territories komen apart in de Senaat met elk twee senatoren. Dan komen er dus ineens 26 senatoren bij. Die nou niet bepaald allemaal heel erg MAGA zijn.
pi_216721207
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 17:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
En als Canada zegt: Okay, maar niet als één staat. Onze 10 provincies en 3territories komen apart in de Senaat met elk twee senatoren. Dan komen er dus ineens 26 senatoren bij. Die nou niet bepaald allemaal heel erg MAGA zijn.
En dan zegt de vs gewoon dat ze geannexeerd zijn maar geen stemrechten krijgen een beetje vergelijkbaar met Puerto Rico.
pi_216721273
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 17:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En dan zegt de vs gewoon dat ze geannexeerd zijn maar geen stemrechten krijgen een beetje vergelijkbaar met Puerto Rico.
Dan gaan Canadezen jacht maken op Amerikanen. Die lui hebben ook geweren. Geen goed idee.
pi_216721286
En zouden ze in Quebec nog Frans mogen spreken?
  maandag 17 februari 2025 @ 17:42:31 #285
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_216721338
quote:

Er komen geen verkiezingen meer, dat heeft Trump beloofd.
  maandag 17 februari 2025 @ 18:06:00 #286
66444 Lord_Vetinari
pi_216721625
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 17:42 schreef Zelva het volgende:

[..]
Net als vanaf 1936 alle Olympische Spelen in Berlijn zouden worden gehouden.
  maandag 17 februari 2025 @ 19:12:39 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216722416
Het is een handenbindertje.
  donderdag 20 februari 2025 @ 17:27:47 #288
28033 Pek
je moet wat
pi_216765894
Hier is de invasie straks live te volgen:

Kunnen we de Black Hawks zien landen *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door Pek op 20-02-2025 17:36:20 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_216766098
quote:

Haha jij denkt dat regeringsleiders die buurlanden veroveren aan eerlijke verkiezingen doen.
pi_216767247
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 17:42 schreef Zelva het volgende:

[..]
Hij zal wel denken: Wat Vladje kan, kan ik ook.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 20 februari 2025 @ 19:21:15 #291
66444 Lord_Vetinari
pi_216767866
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Haha jij denkt dat regeringsleiders die buurlanden veroveren aan eerlijke verkiezingen doen.
Natuurlijk. Dat deed Ome Adolf toch ook na de Anschluss? _O-
  zondag 23 februari 2025 @ 13:37:34 #292
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216806264
quote:
Donald Trump Reiterates Greenland and Canada Should Become Part Of The United State
s

https://youtube.com/shorts/MWFlXD0ZOto?si=kChG7b2lPeJ0gj2l
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 29 maart 2025 @ 18:16:42 #293
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217221418
Misschien deze weer even omhoog krikken gezien er laatste tijd best wel weer wat gebeurd is met bezoek Vance en zijn vrouw aan Groenland onder andere.

Ik zag via Instagram deze voorbij komen van Fox News:
https://www.instagram.com/p/DHx8_N6IDGy/
quote:
Fox News host Jesse Watters: “We don’t need friends. If we have to burn some bridges with Denmark to take Greenland, so be it. We’re big boys. We dropped bombs on Japan, and now they’re our ally. America isn’t handcuffed by history.”
Stapje per stapje worden bepaalde zaken genormaliseerd omtrent Groenland. Wat nou als je bommen op een bepaald land moet gooien om je doel te bereiken? Daarna worden ze toch weer je allies.

Hier ook op Twitter

twitter
pi_217221499
En dan denken sommige mensen dat ik radicaal ben.

Wtf is er mis met die Amerikanen.

De EU zou Groenland helemaal vol moeten plempen met militairen etc.
Maar goed, wij zijn helemaal slap gehouden door de Amerikanen 80 jaar lang.

En dat weet trump maar al te goed uit te buiten, dan ook nog eens constant zijn eigen volgers de trump jugend of maga wat jij wil, gek te maken dat de EU leunt en Amerika beroofd al tig jaar lang de hele reden van de EU zijn bestaan.

En kijk maar eens op Twitter, die gekken geloven dat ook, blind.
Gevaarlijke combinatie.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 18:46:53 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217221760
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 18:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En dan denken sommige mensen dat ik radicaal ben.

Wtf is er mis met die Amerikanen.

De EU zou Groenland helemaal vol moeten plempen met militairen etc.
Maar goed, wij zijn helemaal slap gehouden door de Amerikanen 80 jaar lang.

En dat weet trump maar al te goed uit te buiten, dan ook nog eens constant zijn eigen volgers de trump jugend of maga wat jij wil, gek te maken dat de EU leunt en Amerika beroofd al tig jaar lang de hele reden van de EU zijn bestaan.

En kijk maar eens op Twitter, die gekken geloven dat ook, blind.
Gevaarlijke combinatie.
Er zijn ook wel veel bots actief die elke scheet en poep van Trump en Musk fantastisch vinden. Maar wel zorgwekkend dat nog veel Amerikanen zo positief staan tegenover Trump en co na alle gebeurtenissen van de laatste weken.
pi_217249428
Greenland: We found oil!

USA: You mean WE found oil.

https://x.com/Mericamemed/status/1906677860963893644
pi_217249433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 10:48 schreef QAnonn het volgende:
Greenland: We found oil!

USA: You mean WE found oil.

https://x.com/Mericamemed/status/1906677860963893644
Heb je al zin in oorlog?
pi_217249464
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 april 2025 10:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heb je al zin in oorlog?
Nee ik ben niet zo'n oorlogshitser als jou.
pi_217249501
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 10:52 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Nee ik ben niet zo'n oorlogshitser als jou.
?
pi_217249511
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2025 10:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
?
je bent altijd druk in het oorlogstopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')