Wat een genot dit zegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : ik heb m'n dinge [microfoon] weggegooid
Jolien : Het kwam op mij over alsof wij de hoeren zijn die achter de venten zitten.
Ow ja shit eten makenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:27 schreef Ireth het volgende:
Ik ben net met mijn avondeten bezig, neem ff de streams en fok mee de keuken in
Daarom was ze niet meer op beeldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : ik heb m'n dinge [microfoon] weggegooid
Jolien : Het kwam op mij over alsof wij de hoeren zijn die achter de venten zitten.
Sharice is gewoon een fokking schaapje ..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
En sharice daalt nu verder in mijn lijstje.... ergens bij Jeffrey en milena in de buurt
Ja welke mannenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:27 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey: Ik zie aan haar kop... zij wil ook aandacht van mannen.
Mannen??? Snotporken bedoel die zeker
Waarom doe je dan mee met BB? Je weet toch dat alles op de live/tv komt. Wees gewoon jezelf, dan is het altijd goed.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Ik wil gewoon geen verkeerd beeld tonen naar de buitenwereld. We zijn er zelf zo mee bezig.
Hopelijk !quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane is de Jerrel van dit seizoen qua opschudding
Die staat op de lijst van de inboedelverzekering...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice is gewoon een fokking schaapje ..
Weinig mensenkennis
Gaat lastig worden met Mattheus, Jane is een vriendin van zijn vriendinquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan haar dus het idee geven dat ze helemaal alleen staat daar. Jane wordt de paria.
Waarschijnlijk tot ze gered wordt met eliminaties net zoals Axel.
Nummer 3 die vanavond gaat huilenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Keanu wil wat zeggenmaar hij krijgt de kans niet
Als dat gebeurt dan is ie op zijn pikje getraptquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Keanu wil wat zeggenmaar hij krijgt de kans niet
Ik snap nu waarom Jeffrey persé die spiegel uit de suite wilde meenemen: hij kan wel een spiegel gebruiken in dezequote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey Jane is typisch een vrouw die andere vrouwen jaloers wil maken om zelf hogerop te komen
Wat een mensenkennis toch
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:33 schreef Ireth het volgende:
Keanu:
"Maar weet je..."
"Ja maar ik denk.. "
"En toch..."
"Maar..."
"Het enigste waar..."
Ja heerlijk ditquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zo mooi, ze willen lekker naar huis
arme KiKiquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:33 schreef Ireth het volgende:
Keanu:
"Maar weet je..."
"Ja maar ik denk.. "
"En toch..."
"Maar..."
"Het enigste waar..."
Net zo als Wicky naar huis moest.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:32 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Axel is gewoon heel hard afgerekend in het huis. Mocht hij niet ziek zijn geweest, was hij gewoon naar huis.
Ik ben zeker dat ik hier niet de enige was die dat gesprek met Jane gezien heeft; tenzij ik compleet blind begin te raken was er gewoon niets van een attitude te merkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena verwacht die attitude niet van iemand
Nou, dat is ook niet gelogen denk ik. Ze hebben het niet gedaan omdat hij zich zo goed heeft neergezet. Hij heeft nog niks kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh ja nu had de kijker medelijden met Axel
Yeah heel graagquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena is naar achter geweest en heeft gezegd dat ze naar huis wil.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien geeft Jane de schuld van haar eigen onzekerheid. Milena kan het niet verkroppen dat er iemand is binnengekomen die nog ongefilterder is dan zijzelf.
Juist!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien geeft Jane de schuld van haar eigen onzekerheid. Milena kan het niet verkroppen dat er iemand is binnengekomen die nog ongefilterder is dan zijzelf.
Ik niet, Milena doet stoerder dan dat ze daadwerkelijk isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel een bitchfight aankomen een deze dagen
Geloof ik niets van. Die gaan niet rechtstreeks op volle sterkte.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel een bitchfight aankomen een deze dagen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:38 schreef mazaru het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als die papagaai vanavond wat van die praatjes zou herhalen
ze moesten vorig jaar ook bij ashley liggen, en dat is ook goed gekomenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:37 schreef Adat231 het volgende:
Het leukst is nog dat die meiden met zijn allen op 1 kamer liggen. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Lol echt he? héééééquote:
Everybody is a gangster until they meet a gangster.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:37 schreef DGK-Eric het volgende:
omdat ze huilt, ze is gekwetstquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat ze niet tegen de waarheid kan?
Ja duh omdat ze niet tegen de waarheid kan.quote:
Ik hoop dat ze echt gaatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:40 schreef ben34567 het volgende:
Gaat Milena echt naar huis of impulsieve uitspraak ?
Elkaar hetzelfdequote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een tere zieltjes zijn het eigenlijk ook. 1 iemand lekt een beetje info van buiten en ze zijn direct compleet van slag
Ik denk niet dat ze nu gaat vertrekken, maar zou me niets verbazen dat het een keer gaat gebeuren. Ze roept het al zo vaak.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:40 schreef ben34567 het volgende:
Ik ga alvast niet turven hoeveel keer ze toch nog een woord zegtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena: Nog 1 zo 'n opmerking en ik zeg geen woord meer
Peter de Papegaai mag van mij nu weer een week zijn mond houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een tere zieltjes zijn het eigenlijk ook. 1 iemand lekt een beetje info van buiten en ze zijn direct compleet van slag
ik dacht dat je nederlander wasquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kotnondeju.. Komt Goplay weer met reclame
Er was helemaal niets aan de hand behalve iets met perceptiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
om die ene opmerking, al weet ik ook niet precies welke ze bedoelt
Heel herkenbaar, heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik moet eten maken, maar dit is te spannend om te volgen nu
Ze huilt, omdat Jane heeft gezegd Milena en Mattheus heel close over komen. Ze gaat nu ook niet meer close zijn met Mattheusquote:
Dat gaat niet lukken.. Jane is een vriendin van Mattheus zijn vriendinquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey stookt Matheus een beetje op
pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
die komt gewoon stoken aldus jeffrey
Ja maar dat is toch ook zo vanuit Milena?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof omdat Jane zei dat ze nogal close met Matt was... ik weet het niet zeker.
Stuur haar een vliegtuigje als supportquote:
Moet een pizza in de oven schuivenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, heel herkenbaar.
Ik zou gaan beginnen op het moment dat ie batterijwissel roept en dan heel snel
Ik vind eerder dat Jane zich er grof uitlaat bij iemand die je net kent met je konkringspier.....en weet niet of het haar goed doet en cool is of dat je iets anders wil laten zien waar je al zeven jaar mee bezig is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:40 schreef ben34567 het volgende:
Ja, enige hypocrisie is haar niet vreemd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ook zo vanuit Milena?
Milena zit al dagen te flirten en uit te dagen
Maar ik zie Jeff ook regelmatig close bij Milena ... maar volgens mij was dat ook van Jolene in de omarmde girlstalksessie eerder vanmiddagquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof omdat Jane zei dat ze nogal close met Matt was... ik weet het niet zeker.
Dan had ze niet moeten porren over hoe ze overkomt op tv. Dan kun je dingen horen die je niet leuk vind. Dan had ze erbij moeten zeggen dat ze alleen veren in haar kont wouquote:
Ze had ook kunnen zeggen dat de kijkers ze uitkotsen, da was heftiger geweest.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat Jane zich er grof uitlaat bij iemand die je net kent met je konkringspier.....en weet niet of het haar goed doet en cool is of dat je iets anders wil laten zien waar je al zeven jaar mee bezig is.
Dat het zo is oke maar je kan het anders zeggen.....het is geen voorbeeld,
binnen een uur waren de dames al overstuurquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:45 schreef engine het volgende:
In 1 dag heel de boel opfokken....wauwww
Yepquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:46 schreef Puzzie het volgende:
Als Mattie hier in meegaat dan zegt dat ook veel over hem
Dan daalt het hele groepje naar plaats 14quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:46 schreef Puzzie het volgende:
Als Mattie hier in meegaat dan zegt dat ook veel over hem
Axel is niet gelukt om weg te krijgen, dus richt hij nu zijn pijlen maar op Jane. Wat een bully die gast. Heel naarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
die komt gewoon stoken aldus jeffrey
Ja prachtigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
binnen een uur waren de dames al overstuur![]()
Thx! Damn ik weet niet wat ik moet kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu beginnen Matt en Jeff ook steeds meer te koken ... haha.. .dit is wel briljant na 1 zinnetje.
Ja, dat vind jij.....ik zie er niks als"directeur" netjes in.....denk dat ik de heren hoger in schat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze had ook kunnen zeggen dat de kijkers ze uitkotsen, da was heftiger geweest.
Ze zei het nog redelijk netjes
Helaas zorgt Jeffje er oor dat Matti weer terugkomt bij het groepje door wat leugens te verspreiden 😡quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:40 schreef Hznootje het volgende:
Milena is van haar troon gelazerd.. en Mattheus kwijt
Nou.. ze zijn natuurlijk ook geen directeur.. hooguit tijdens het BB speel bedrijf spelletje.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij.....ik zie er niks als"directeur" netjes in.....denk dat ik de heren hoger in schat.
Ik heb goede hoop dat Jane daar nog wel voor gaat zorgenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
Zou zo graag eens willen dat Jeffrey en mattie exposed worden.
Ze bezitten toch alle 3 eigen bedrijfjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou.. ze zijn natuurlijk ook geen directeur.. hooguit tijdens het BB speel bedrijf spelletje.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hahx junijhsd ee, isijapsxi9-0kk ee, jhdaiie ee. Giwjewji hh eedehhh c ee.
(Kort verslag van de uitspraken van Niels)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hahx junijhsd ee, isijapsxi9-0kk ee, jhdaiie ee. Giwjewji hh eedehhh c ee.
(Kort verslag van de uitspraken van Niels)
Net wat tactischer. Dit valt positief uit te leggen voor die Narcistenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:53 schreef Puzzie het volgende:
David bevestigd dus gewoon precies wat Jane heeft gezegd
Heerlijk ditquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Mag ik iets vragen?
DavidD : Ja
J : Hoe ervaar jij dat Jolien en ik overkomen op televisie?
D: Pfff.......
Matt : Eerlijke mening.
D : [lange stilte] .. als 2 jonge verliefde pubers...
J : En hoe denk je dat de mensen er thuis op reageren.
D : Sowieso negatief en sowieso positief.. pff.. .je kunt er niet vanuit
J : Dat interesseert me ook niet
Meer klasse dan haar.....dacht een mooie vrouw maar het is een dikke laag poeder.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:52 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey vraagt aan David hoe hij en Jolien overkomen op tv.
David probeert tactisch te zijn en zegt 'als 2 jonge.... eh....'
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:54 schreef Willewa het volgende:
DavidD is wel wat tactischer in z’n antwoord. Is wel veel slimmer natuurlijk. Bommen droppen is leuk voor streams, maar voor je eigen positie superdom natuurlijk.
Maar je kan iets woordelijk goed praten maar dit was niet wat Jeff wilde horen en reken maar dat die lange pauze van David genoeg zei voor Jeffquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net wat tactischer. Dit valt positief uit te leggen voor die Narcisten
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:55 schreef mazaru het volgende:
Hij had moeten zeggen 'als 2 jonge aandachtshoeren die hun plekje in huis met tongen proberen te veroveren.'
Ik hoop het echt, maar ik denk dat hij daar te arrogant voor is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar je kan iets woordelijk goed praten maar dit was niet wat Jeff wilde horen en reken maar dat die lange pauze van David genoeg zei voor Jeff
Waarschijnlijk hangt Jeffrey een verhaal op dat wat Jane heeft gezegd, gewoon gelogen is. En dat het allemaal heel romantisch op beeld komtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, maar ik denk dat hij daar te arrogant voor is.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:57 schreef Verity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hangt Jeffrey een verhaal op dat wat Jane heeft gezegd, gewoon gelogen is. En dat het allemaal heel romantisch op beeld komt
Nee dat probeert hij wel maar dit gaat echt wel vretenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, maar ik denk dat hij daar te arrogant voor is.
We gaan het zien. Ik heb het idee dat hij denkt dat iedereen aan de streams hangt om te kijken hoe deze 'romance'quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat probeert hij wel maar dit gaat echt wel vreten
Nou ik nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik heb het idee dat hij denkt dat iedereen aan de streams hangt om te kijken hoe deze 'romance'![]()
![]()
zich verder gaat ontwikkelen.
ah lieverd die milenaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena over haar emotie na de uitspraken van Jane: "Het komt gewoon omdat ik zelf niet zo ben."![]()
Milena een halfuur eerder: "Ze is een heks!"
Ze zei het iets anders...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena over haar emotie na de uitspraken van Jane: "Het komt gewoon omdat ik zelf niet zo ben."![]()
Milena een halfuur eerder: "Ze is een heks!"
precies datquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:03 schreef KinKiJan het volgende:
Die overdreven reacties zorgen er juist voor dat Jane niet hoeft te vrezen als ze op de bank komt
En het vooral niet bij de bron zelf gaan verifiërenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:01 schreef mazaru het volgende:
En Mattie wordt nog wat verder opgestookt door de volgende roddeltante
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:03 schreef KinKiJan het volgende:
Die overdreven reacties zorgen er juist voor dat Jane niet hoeft te vrezen als ze op de bank komt
Ja erg jammer dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En het vooral niet bij de bron zelf gaan verifiëren:N
Jane begon met te zeggen dat Jeffrey 'zo'n sterke speler was en altijd eerlijk'. Ik hoop dat het ironisch bedoelt was.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat Jane daar nog wel voor gaat zorgen
Nu weer mattheus en keanuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moeten we weer naar buurman en buurman??
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer, heb denk ik net het drama gemist.
Duurde vorige week ook een dag bij Sharice en Wicky.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:07 schreef Hznootje het volgende:
Denk dat deze mensen al veel eerder weer vertrekken..weet niet waarom, zijn ook nog geen insta accounts etc..
Ik kreeg het idee dat het over Milena ging, omdat ze nu niet meer close wilt zijn met Mattheus. Dat heeft Keanu denk ik net verteld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:06 schreef Willewa het volgende:
Keanu zegt: ‘iemand die feitelijk voor jou had moeten zorgen en dat niet heeft gedaan’. Op wie doelt ie? Lijkt wel Jane omdat het daar een beetje over ging. Hoezo moet Jane feitelijk voor Keanu zorgen?
Op hun insta account staant al dat ze in bb zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:07 schreef Hznootje het volgende:
Denk dat deze mensen al veel eerder weer vertrekken..weet niet waarom, zijn ook nog geen insta accounts etc..
Die blijven geen week.....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:07 schreef Hznootje het volgende:
Hmm okeej..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Op hun insta account staan al dat ze in bb zitten
Ahhhhh zo, makes way more sensequote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat het over Milena ging, omdat ze nu niet meer close wilt zijn met Mattheus. Dat heeft Keanu denk ik net verteld.
Net als bij Jordy, "we gaan wel net doen of we dom zijn'quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:09 schreef PunkieePie het volgende:
En niemand neemt even de moeite om Jane erover te vragen?
Kan ie niet zeggen, wordt z’n vriendin pissedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:09 schreef Puzzie het volgende:
Mattie weet ook heel veel slechte dingen over Jane ... maar
Daar gaan we al ... Mattie is af
Maar wel suggeren op de streamsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
oh mattie weet ook heel veel slechte dingen over jane. maarja dat is niet aan hem om naar buiten te brengen
Zou mij niet verbazen in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:08 schreef PunkieePie het volgende:
Mattie weet heel veel slechte dingen over haar..
Nee zeg, stel je voor dat het verhaal niet kloptquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:09 schreef PunkieePie het volgende:
Mwah, die Jane is inwisselbaar en daarvan zou je kunnen denken die blijft geen week, maar die andere 2 wel hoor.quote:
Heb het ook hoofdzakelijk over Jane....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, die Jane is inwisselbaar en daarvan zou je kunnen denken die blijft geen week, maar die andere 2 wel hoor.
Dan weet Jane misschien ook wel heel veel dingen over Mattiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kan ie niet zeggen, wordt z’n vriendin pissed
Nee en is ook allemaal eigen interpretatie uit wat woorden van Jane en niemand vraagt om uitlegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:09 schreef PunkieePie het volgende:
Gezien haar 'beroep' is het te easy te denken dat die blijft.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het ook hoofdzakelijk over Jane....
Ik vind Jane niet echt inwisselbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, die Jane is inwisselbaar en daarvan zou je kunnen denken die blijft geen week, maar die andere 2 wel hoor.
Idd, voor zover we zien niet idd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en is ook allemaal eigen interpretatie uit wat woorden van Jane en niemand vraagt om uitleg
Daarom en dat is elke keer bij die groep. Stoken en opruiende woorden over iets wat ze via en via te horen krijgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en is ook allemaal eigen interpretatie uit wat woorden van Jane en niemand vraagt om uitleg
Voor even misschien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind Jane niet echt inwisselbaar![]()
Juist iemand die de boel daar helemaal op de schop kan gooien.
Het zijn Belgen, die durven dat nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:09 schreef PunkieePie het volgende:
Zonder echt haar dingen die ze allemaal doet....twee maanden lang.....denk het niet. Of mag ze haar werk daar voortzetten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gezien haar 'beroep' is het te easy te denken dat die blijft.
Het was zo spannend, dat ik vergeten ben eten te makenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
Weer het een en ander gemist lees ik.
Alleen streams met matt et en keuna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |