quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:33 schreef Ireth het volgende:
Keanu:
"Maar weet je..."
"Ja maar ik denk.. "
"En toch..."
"Maar..."
"Het enigste waar..."
Ja heerlijk ditquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zo mooi, ze willen lekker naar huis
arme KiKiquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:33 schreef Ireth het volgende:
Keanu:
"Maar weet je..."
"Ja maar ik denk.. "
"En toch..."
"Maar..."
"Het enigste waar..."
Net zo als Wicky naar huis moest.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:32 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Axel is gewoon heel hard afgerekend in het huis. Mocht hij niet ziek zijn geweest, was hij gewoon naar huis.
Ik ben zeker dat ik hier niet de enige was die dat gesprek met Jane gezien heeft; tenzij ik compleet blind begin te raken was er gewoon niets van een attitude te merkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena verwacht die attitude niet van iemand
Nou, dat is ook niet gelogen denk ik. Ze hebben het niet gedaan omdat hij zich zo goed heeft neergezet. Hij heeft nog niks kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh ja nu had de kijker medelijden met Axel
Yeah heel graagquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena is naar achter geweest en heeft gezegd dat ze naar huis wil.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien geeft Jane de schuld van haar eigen onzekerheid. Milena kan het niet verkroppen dat er iemand is binnengekomen die nog ongefilterder is dan zijzelf.
Juist!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien geeft Jane de schuld van haar eigen onzekerheid. Milena kan het niet verkroppen dat er iemand is binnengekomen die nog ongefilterder is dan zijzelf.
Ik niet, Milena doet stoerder dan dat ze daadwerkelijk isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel een bitchfight aankomen een deze dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |