Trump vergeet gemakshalve ook maar even dat 'ie Europa nog nodig heeft als 'ie China lam wil leggen. Als wij niet meespelen, of god verhoedde, naar de kant van China trekken, dan kan hij zijn MAGA programma wel vergeten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump die niet weet wat hij aan het doen is. Die geloofde waarschijnlijk echt dat de VS meer doet dan Europa en kwam er vorige week achter dat dat niet zo is. Dus heeft hij nu een probleem: Stopt de VS en gaat Europa door met steun verliest Rusland nog steeds en is hij de man die voor de verliezer koos. Misschien daarom het gedoe rondom Groenland omdat dat Europa dwingt naar hem te kijken.
Volgens wat andere artikelen en berichten werd die raket van een drone afgeschoten. Dus detecteren, aanwijzen met laser en lanceren en raken ging op afstand of automagisch.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat staat verder nergens in dat stuk. Maar goed verder prima gedaan natuurlijk.
Wat een huppelkutjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:13 schreef egayalS het volgende:
Hoewel ik het zou toejuichen wanneer Rusland in 10.000 stukjes uiteen zou vallen is dit dit niets wat en publiek propageert. Immers toont het voor de Russen als bewijs dat het westen Rusland wilt vernietigen .Bewijst maar hoe onervaren ze is.
[ x ]
En dan? Gaat putin dan een buurland binnenvallen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:13 schreef egayalS het volgende:
Immers toont het voor de Russen als bewijs dat het westen Rusland wilt vernietigen .
En wat nu? Gaan ze nog harder hun best doen om Oekraïne te veroveren?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:13 schreef egayalS het volgende:
Immers toont het voor de Russen als bewijs dat het westen Rusland wilt vernietigen
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan? Gaat putin dan een buurland binnenvallen?
Omdat je in gesprek moet blijven juist met je vijanden in plaats van de zaadjes te planten van een decennialange conflict. Hell. De Russen zijn al in Syrië geweest nadat ze een paar weken terug nog het land uit waren geschopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
En wat nu? Gaan ze nog harder hun best doen om Oekraïne te veroveren?
Ik denk niet dat Rusland dit decennialang gaat volhouden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:37 schreef egayalS het volgende:
[..]
[..]
Omdat je in gesprek moet blijven juist met je vijanden in plaats van de zaadjes te planten van een decennialange conflict.
Om wat te doen? Smeken of ze hun basis mogen houden, nadat ze het volk daar jarenlang hebben gebombardeerd? Ik geef het weinig kansquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:37 schreef egayalS het volgende:
[..]
[..]
De Russen zijn al in Syrië geweest nadat ze een paar weken terug nog het land uit waren geschopt.
Was het niet een paar jaar geleden nog zo dat Israël vooral achter Rusland stond? En dat er veel Russen naar Israël waren gevlucht. Fijn voor Oekraïne dat Israël nu zoveel doet ter ondersteuning van hen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef ExTec het volgende:
Israel heeft wel aardig wat goederen te doneren.
[ x ]
En waarom zou dat niet kunnen. Dat rus blijkbaar aanslagen wil plegen op onze captains of industry lijkt daar ook geen belemmering voor te zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:37 schreef egayalS het volgende:
[..]
[..]
Omdat je in gesprek moet blijven juist met je vijanden in plaats van de zaadjes te planten van een decennialange conflict.
Solovyov is sowieso genieten, ze doen niet eens moeite om propaganda te verhullen, de domste redeneringen..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mooi stukje entertainment en dan vooral het einde, heerlijk
Volgens mij gaf Israël na de Palestijnse aanval van 7 oktober 2023 al aan dat ze Oekraïne zouden gaan ondersteunen nadat ze met de Palestijnen afgerekend zouden hebben, dit vanwege de alliantie tussen de Palestijnen, Iran en Rusland.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Was het niet een paar jaar geleden nog zo dat Israël vooral achter Rusland stond? En dat er veel Russen naar Israël waren gevlucht. Fijn voor Oekraïne dat Israël nu zoveel doet ter ondersteuning van hen.
Ze vonden het inderdaad niet zo tof dat ze beschoten werden met hagelnieuw russisch materiaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Volgens mij gaf Israël na de Palestijnse aanval van 7 oktober 2023 al aan dat ze Oekraïne zouden gaan ondersteunen nadat ze met de Palestijnen afgerekend zouden hebben, dit vanwege de alliantie tussen de Palestijnen, Iran en Rusland.
Lever die user van het jaar award maar weer in, meneertje!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:03 schreef Parafernalia het volgende:
nyamuk, discocombulate, phpmystyle,linkseboomknuffelaar
https://www.nu.nl/314258/(...)ingen-te-lokken.html
Jullie droom kan in vervulling gaan! Ik zou zeggen wegwezen! Het land van de oneindige mogelijkheden. Goedkoop gas, mooie vrouwen! Iedereen is blij als jullie hier weg zijn. Win/win!
Ze zullen, als ze al leveren, voornamelijk klein spul leveren wat ze in beslag hebben genomen. Zal allemaal wel meevallen hoogstwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Was het niet een paar jaar geleden nog zo dat Israël vooral achter Rusland stond? En dat er veel Russen naar Israël waren gevlucht. Fijn voor Oekraïne dat Israël nu zoveel doet ter ondersteuning van hen.
Dat is allemaal leuk en aardig maar post betreffende berichten dan ook gewoon. Eerst mij taggen met een sarcastische "potentieel geweldige ontwikkeling" opmerking om een reactie uit te lokken waarop ik reageer dat het allemaal echt niet zo nieuw is en dan plotseling met drones en allerlei andere zaken aankomen...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:52 schreef Ulx het volgende:
Volgens wat andere artikelen en berichten werd die raket van een drone afgeschoten. Dus detecteren, aanwijzen met laser en lanceren en raken ging op afstand of automagisch.
Ohja goed punt die had ik even niet meer scherp. Maar inderdaad Hamas maakte onder andere gebruik van wapens van het Rusland/ Iran bondgenootschap. Mooi om te zien dan dat de IDF nu terugslaat via Oekraïne.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Volgens mij gaf Israël na de Palestijnse aanval van 7 oktober 2023 al aan dat ze Oekraïne zouden gaan ondersteunen nadat ze met de Palestijnen afgerekend zouden hebben, dit vanwege de alliantie tussen de Palestijnen, Iran en Rusland.
Haha wow. Sta ik even voor lul met mijn vorige post.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Wow
En dan hebben we het echt over meerdere hele systemen, inclusief radars, commandoposten en meerdere lanceerders.
Ja ik ben ook wel verbaasd,quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:54 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Haha wow. Sta ik even voor lul met mijn vorige post.
Nee de rechtstreekse vluchten zijn die 90 pac 2 missilesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:54 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Haha wow. Sta ik even voor lul met mijn vorige post.
Maar dit gaat niet over de rechtstreekse vluchten.
Dat is wat onhandig met Bsky. Vandaar die ene.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig maar post betreffende berichten dan ook gewoon. Eerst mij taggen met een sarcastische "potentieel geweldige ontwikkeling" opmerking om een reactie uit te lokken waarop ik reageer dat het allemaal echt niet zo nieuw is en dan plotseling met drones en allerlei andere zaken aankomen...
Die koers van het AD klopt alleen nietquote:Russische aanklagers proberen 3 miljard roebel (ruim 31 miljard euro) terug te krijgen die gestolen zou zijn door corrupte ambtenaren en zakenlieden. Het geld was bestemd voor de verdediging van de Russische regio Koersk, zegt justitie volgens het staatspersbureau RIA.
Oekraïne voerde begin augustus een aanval uit op Koersk en kreeg daarbij een deel van het gebied in handen. In de twee jaar voor die aanval had de toenmalige gouverneur van de regio aangekondigd dat er langs de grens met Oekraïne versterkingen gebouwd zouden worden om Koersk beter te beschermen. Volgens RIA is er in 2022 en 2023 ruim 19 miljard roebel gestoken in maatregelen als greppels en zogenoemde drakentanden, piramidevormige obstakels tegen tanks.
Justitie probeert nu het hoofd van het ontwikkelingsfonds van de regio Koersk te vervolgen, plus twee van zijn medewerkers. Zij zouden hebben samengespannen met bedrijven in handen van een aantal zakenlieden. Die bedrijven ,,deden het voorkomen alsof er werk verzet werd aan de bouw van verdedigingsbouwwerken en tuigden in plaats daarvan een constructie op met valse kostenposten". Het geld staken ze volgens de aanklagers in eigen zak.
https://www.ad.nl/buitenl(...)eggesluisd~ac216f8f/
miljard roebel (ruim 31 miljard euro)quote:
Was mij wel duidelijk, maar bij het AD dus nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
miljard roebel (ruim 31 miljard euro)
31 miljoen neem ik aan?
Ik heb het hier niet gepost, maar het regende artikelen over gearresteerde ambtenaren en zakenlieden in rusland het afgelopen jaar. Tientallen per dag, ook vandaag weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die koers van het AD klopt alleen niet
Ja, corruptie is 1 van de grote problemen van het Russische leger.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:18 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet gepost, maar het regende artikelen over gearresteerde ambtenaren en zakenlieden in rusland het afgelopen jaar. Tientallen per dag, ook vandaag weer.
Heeft qua design wat weg van de Lynx ofzo, beetje dat moderne/strakke weet niet hoe ik het moet omschrijvenquote:
Ja, en de lynx met turret is bijna het kleine broertje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heeft qua design wat weg van de Lynx ofzo, beetje dat moderne/strakke weet niet hoe ik het moet omschrijven
Ik zit in een telegram groep met 95.000 van die idioten. Allemaal op zoek naar hun man die kwijtgeraakt is in , Bakhmut, Kherson, etc.quote:
Het is lucratief om een Russische hoer te zijn.quote:
Hihi, zelfs Russische vrouwen zien Russische mannen graag om het leven gebracht worden. Stukje "weg met ons" mentaliteit.quote:
Zijn dit raketten, lanceerders of echt batterijen? Want 90 batterijen is echt heel veel. 90 lanceerder ook al trouwens. Dat zijn getallen die meteen impact hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Wow
En dan hebben we het echt over meerdere hele systemen, inclusief radars, commandoposten en meerdere lanceerders.
Man, als wij die nou ook samen met de Duitsers aanschaffen. Dat ding is epic.quote:
Nee nee, die 90 zijn raketten (pac 2).quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zijn dit raketten, lanceerders of echt batterijen? Want 90 batterijen is echt heel veel. 90 lanceerder ook al trouwens. Dat zijn getallen die meteen impact hebben.
Ah, PAC2 variant. Dan is het een mooie geste, maar die verschiet je bij wijze van spreken in een week.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee nee, die 90 zijn raketten (pac 2).
Maar het zou ook om minstens 1 , maar waarschijnlijk meerdere volledige batterijen gaan met alles er op en eraan.
Beetje hoop dat ze nog wel meer raketten leveren, maar wat iemand wel voorstelde is dat dit een ideaal systeem is om te hebben om weer van die ambushes te doen bij de grens zoals al eerder is gedaan met een patriot.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:32 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ah, PAC2 variant. Dan is het een mooie geste, maar die verschiet je bij wijze van spreken in een week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |