Natuurlijk. Ps5 is hardware uit 2019 en zoveel beter is die pro niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Volgends een oud-medewerker van Rockstar is de verwachting dat GTA6 op de PS5 en de Series X locked 30fps zal zijn.
En of het op de PS5 Pro wel op 60fps draait is ook nog maar de vraag.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)ps5-en-xbox-series-x
30 fps…quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Volgends een oud-medewerker van Rockstar is de verwachting dat GTA6 op de PS5 en de Series X locked 30fps zal zijn.
En of het op de PS5 Pro wel op 60fps draait is ook nog maar de vraag.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)ps5-en-xbox-series-x
Een medewerker die al ruim acht jaar niet meer bij R* werkt en niets meer doet dan speculeren, lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
30 fps…
Wat![]()
Gewoon terug naar 2013 op de second gen. Ongelofelijk.
Niet echt als je kijkt dat Rockstar altijd de consoles naar hun max pushed.quote:
Ja maar vraag me af wat we kunnen verwachten van online. Verdwijnt wat we nu hebben gewoon? Krijgen we reismogelijkheden? Wordt het samengevoegd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denk dat je hem gewoon los mag kopen (de online).. Blijft rockstar he
Money glitches zijn er nog steeds!quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Van deze Nederlandse yt'er (als ik het zo hoor)
Geen heists
Matchmaking was defect
Progressie resets
Connectie issues
Characters deleted
Shark cards disabled
Money glitches
Etc
GTA V online livestream:
Bekijk deze YouTube-video
"Ja we blijken er stukken slechter voor te staan dan gedacht, na al onze liquide middelen in de Trumpmemecoin gestopt te hebben 😱quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:43 schreef Momo het volgende:
Nou morgen krijgen we waarschijnlijk wel een update gezien de financiele presentatie van Rockstar/Take Two.
Hoe laat is die presentatie?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:43 schreef Momo het volgende:
Nou morgen krijgen we waarschijnlijk wel een update gezien de financiele presentatie van Rockstar/Take Two.
Ik gok dat deze online over 10 jaar dood gebloed is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar vraag me af wat we kunnen verwachten van online. Verdwijnt wat we nu hebben gewoon? Krijgen we reismogelijkheden? Wordt het samengevoegd.
2,9 miljardquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:13 schreef -CRASH- het volgende:
‘Grand Theft Auto VI’ Sets Fall 2025 Release as Take-Two Posts $2.9 Billion Quarterly Loss
Grand Theft Auto VI” will be released during Take-Two’s fiscal year 2026,
meaning the company is not attributing any of that estimated fiscal 2025
revenue to the game’s forthcoming release.
Dat geeft helemaal niets.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:34 schreef rival het volgende:
en euhm, Take-Two is not prepared to get more specific than “Fall 2025” for the “GTA VI” release date.
Of wat gameplay ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat geeft helemaal niets.
Het enige wat we willen horen is dat er geen vertraging is. geen tegenslag met testen of logistiek.
De tweede trailer zou leuk zijn.
Ik lag me kapot als ze alleen maar met Fall 2025 komenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanavond om 22:30 weten we het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |