ik las gisteren een gerucht dat een containernummer zou wijzen op een trailer op 30 januariquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens de laatste geruchten zou de datum van 17 september 2025 gelekt zijn door een retailer 😱
Een trailer is ook een aanhanger voor een vrachtwagen, en containers worden vervoerd per vrachtwagen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik las gisteren een gerucht dat een containernummer zou wijzen op een trailer op 30 januari
Dan is oktober/november logischer, voldoende tijd voor distributie en nog op tijd voor een andere belangrijke feestdag in de VS, Thanksgivingquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb op december gestemd, want Kerst/Holidays.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een trailer is ook een aanhanger voor een vrachtwagen, en containers worden vervoerd per vrachtwagen.
Confirmed dus
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens in de club be like
[ afbeelding ]
"Ik heb gehoord dat GTA6 nog dit jaar uitkomt"
Imo een goed teken. Praktisch alle resources gaan imo voor framerates.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Volgends een oud-medewerker van Rockstar is de verwachting dat GTA6 op de PS5 en de Series X locked 30fps zal zijn.
En of het op de PS5 Pro wel op 60fps draait is ook nog maar de vraag.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)ps5-en-xbox-series-x
Natuurlijk. Ps5 is hardware uit 2019 en zoveel beter is die pro niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Volgends een oud-medewerker van Rockstar is de verwachting dat GTA6 op de PS5 en de Series X locked 30fps zal zijn.
30 fps…quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Een medewerker die al ruim acht jaar niet meer bij R* werkt en niets meer doet dan speculeren, lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
30 fps…
Wat![]()
Gewoon terug naar 2013 op de second gen. Ongelofelijk.
Niet echt als je kijkt dat Rockstar altijd de consoles naar hun max pushed.quote:
Ja maar vraag me af wat we kunnen verwachten van online. Verdwijnt wat we nu hebben gewoon? Krijgen we reismogelijkheden? Wordt het samengevoegd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denk dat je hem gewoon los mag kopen (de online).. Blijft rockstar he
Money glitches zijn er nog steeds!quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Van deze Nederlandse yt'er (als ik het zo hoor)
Geen heists
Matchmaking was defect
Progressie resets
Connectie issues
Characters deleted
Shark cards disabled
Money glitches
Etc
GTA V online livestream:
Bekijk deze YouTube-video
"Ja we blijken er stukken slechter voor te staan dan gedacht, na al onze liquide middelen in de Trumpmemecoin gestopt te hebben 😱quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:43 schreef Momo het volgende:
Nou morgen krijgen we waarschijnlijk wel een update gezien de financiele presentatie van Rockstar/Take Two.
Hoe laat is die presentatie?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:43 schreef Momo het volgende:
Nou morgen krijgen we waarschijnlijk wel een update gezien de financiele presentatie van Rockstar/Take Two.
Ik gok dat deze online over 10 jaar dood gebloed is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar vraag me af wat we kunnen verwachten van online. Verdwijnt wat we nu hebben gewoon? Krijgen we reismogelijkheden? Wordt het samengevoegd.
2,9 miljardquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:13 schreef -CRASH- het volgende:
‘Grand Theft Auto VI’ Sets Fall 2025 Release as Take-Two Posts $2.9 Billion Quarterly Loss
Grand Theft Auto VI” will be released during Take-Two’s fiscal year 2026,
meaning the company is not attributing any of that estimated fiscal 2025
revenue to the game’s forthcoming release.
Dat geeft helemaal niets.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:34 schreef rival het volgende:
en euhm, Take-Two is not prepared to get more specific than “Fall 2025” for the “GTA VI” release date.
Of wat gameplay ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat geeft helemaal niets.
Het enige wat we willen horen is dat er geen vertraging is. geen tegenslag met testen of logistiek.
De tweede trailer zou leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |