Deze game heeft echt geen pre-orders nodigquote:Op maandag 24 februari 2025 18:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maart of april tijd
Pre-orders hopelijk binnenkort live en geen uitstel
???? Meer details aubquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:25 schreef Nober het volgende:
Ik kreeg zojuist een signaal dat ik op de rockstar socials moest kijken dus verwacht vandaag maar een trailer.
Dacht even door jouw post dat Rockstar weer was begonnen met GTA VI teasenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deze Davey-meme versie is zo briljant. Davey ziet de brokstukken naar beneden komen![]()
Bekijk deze YouTube-video
duurt langquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dacht even door jouw post dat Rockstar weer was begonnen met GTA VI teasen
Ben nu wel temptedquote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelf zit ik er niet in want lol, maar het *schijnt* dat als je 8 april zegt in de officiële R* Discord je post direct naar de prullenbak verwezen wordt en je een ban krijgt. Ik heb genoeg gezien, trailer 2 100%.
Mensen die er wel inzitten en zich wensen te sacrificen mogen dat doen.
Ban voor altijd of voor bepaalde tijd.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelf zit ik er niet in want lol, maar het *schijnt* dat als je 8 april zegt in de officiële R* Discord je post direct naar de prullenbak verwezen wordt en je een ban krijgt. Ik heb genoeg gezien, trailer 2 100%.
Mensen die er wel inzitten en zich wensen te sacrificen mogen dat doen.
Test even voor ons dan.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ban voor altijd of voor bepaalde tijd.
Ik wil best wel een poging wagen om dit uit te testenalleen beetje krom dat je instant ban krijgt door alleen een datum te zeggen. Stel je voor ben 8 april jarig en wil dat even vertellen
Zal day vanavond wel even doen, gisteren niet meer aan toe gekomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gebeuren!SOONY
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:20 schreef DKUp het volgende:
Dinsdag gaat hetHoe staat de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gebeuren!De enige echte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |