Dit gevoel deel ik graag, ik blijf erbij dat 2026 het jaar wordtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en over een paar maanden kunnen ze er een trailer uitgooien met een 2026 jaartal. “We hebben meer tijd nodig.”
Zit wel iets in maar dit is gewoon ten nadele van PC gebruikers die geen console hebben of willen aanschaffen omdat ze er niet mee overweg kunnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Denk dat het sowieso makkelijker is voor hen om eerst op twee platforms te focussen en daarna te polijsten voor pc, met betere graphics
Voor nog een release september tot november moet er wel snel meer gebeuren qua trailer, andere teasers, promo, pre orders etc.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en over een paar maanden kunnen ze er een trailer uitgooien met een 2026 jaartal. “We hebben meer tijd nodig.”
13 jaar hype verkoopt zichzelfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
Eigenlijk heeft een game als GTA niet eens een PR/marketing campagne nodig
Al zijn trailers (niet die exemplaren die achter vrachtwagens hangen) en teasers altijd fijn
Dat valt wel mee. Zelfs als je uitgaat van de vroegst mogelijke periode in de herfst in september, hebben ze nog meer dan voldoende tijd. Titels als Spider-Man 2 en Elden Ring hadden een marketing periode van nauwelijks 5 maanden, titels die bovendien nog langer stil bleven tussen reveal en start van de marketing campaign (ruim twee jaar). En dat zijn dan nog titels die in de verste verte niet in de buurt komen van de hype van een GTA game.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor nog een release september tot november moet er wel snel meer gebeuren qua trailer, andere teasers, promo, pre orders etc.
Dit is aantoonbaar nep. Mijn visie: GTA V mods zijn crazy.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:14 schreef over_hedge het volgende:
https://x.com/flexedera/status/1891299791197340085
zeg het maar
ja die kans is vrij grootquote:
Tja ik heb geen idee.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:14 schreef over_hedge het volgende:
https://x.com/flexedera/status/1891299791197340085
zeg het maar
Nee, dit is aantoonbaar. Ten eerste staat er voor launch gewoon in beeld 'Grand Theft Auto V'. Ten tweede zijn de introscreens gewoon aangepaste versies van die van GTA V. Ten derde is de gameplay gewoon opgenomen in Los Santos.quote:
Ik zie een gast die lijkt heel veel op die gast uit Breaking Bad (Mike, die kale), die hadden ze denk ik wel veranderd.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dit is aantoonbaar. Ten eerste staat er voor launch gewoon in beeld 'Grand Theft Auto V'. Ten tweede zijn de introscreens gewoon aangepaste versies van die van GTA V. Ten derde is de gameplay gewoon opgenomen in Los Santos.
Die op 0:35 is gewoon Michael met een snor, lol.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zie een gast die lijkt heel veel op die gast uit Breaking Bad (Mike, die kale), die hadden ze denk ik wel veranderd.
Fijn dat het uit de weg is in ieder geval. Veel theoretici die wel enige kennis van zaken hebben aangaande R* hebben altijd volgehouden dat trailer 2 pas na een E&E announcement zou komen, dat is nu achter de rug.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
4 maart krijgt PC GTA V de graphics update die er allang had moeten zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoppa nu in maart trailer 2 lfgquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fijn dat het uit de weg is in ieder geval. Veel theoretici die wel enige kennis van zaken hebben aangaande R* hebben altijd volgehouden dat trailer 2 pas na een E&E announcement zou komen, dat is nu achter de rug.
Zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |