Ja, en moet je wel een voorliefde voor superschurken hebben in comics en films om nog steeds deze man als een 'normale' president te zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij heeft het ook nog niet aangekondigd of mee gedreigd. Ik ben daar voor de toekomst ook niet bang voor.
Voorlopig is hij beloftes aan het inlossen die hij wel heeft uitgesproken.
Ik weet nog wel dat een van de duizenden school shootings misschien door een transgender was gedaan, en meteen kwamen de bekende antimensen vertellen dat 'zie je wel, die transgenders zijn geestesziek en moet je verbieden'.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
De founding fathers deden dat ook, dus het niet doen is anti-amerikaans.
En moet je zien hoe die Republikeinen gaan janken als een ICE-posse wordt aangevallen en de leden worden gescalpeerd.
Ben jij 6 januari vergeten? Die checks stellen dus geen reet voor, want een president die zijn minions de democratie liet aanvallen mocht gewoon weer deelnemen. Tot zover dat zogenaamd moraal van de GOP van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:45 schreef Repentless het volgende:
Ik hoop en denk niet dat dit voorstel een meerderheid haalt. Als de Republikeinen slim zijn, schieten ze dit soort voorstellen ook intern af. Je moet niet de wet gaan veranderen om een persoon langer aan de macht proberen te houden dan de gebruikelijke maximale termijn die geldt, want dan ga je een persoonlijkheidscultus creëren en is het ook niet zo gek meer als anderen je als extremistisch gaan zien.
Man, wat een armoe, het wordt alleen op die manier gezegd zodat Obama niet meer plaats kan nemen. Het is een beetje een stel kinderen op een schoolplein die tijdens een spelletje constant de regels zo veranderen dat alleen zij daar voordeel van hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:03 schreef Rnie het volgende:
Wijzigen naar de mogelijkheid om 8 jaar aaneengesloten President te kunnen zijn zou echt niet zo gek zijn.
Eens hoor, dit moet ook niet de manier zijn, maar verandering van de 22ste zou ik echt niet gek vinden. Er wordt al sinds de jaren 50 voor gepleit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Man, wat een armoe, het wordt alleen op die manier gezegd zodat Obama niet meer plaats kan nemen. Het is een beetje een stel kinderen op een schoolplein die tijdens een spelletje constant de regels zo veranderen dat alleen zei daar voordeel van hebben.
'Nee, als iemand onder de glijbaan zit verstopt, moet je die twee keer tikken'
Ja, maar er zijn gewoon mensen die dat woke gedoe zat zijn, dus dan krijg je dit, ofzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:01 schreef Monolith het volgende:
Kent u die mop van dat laten we aan de staten over? Leuk was die he?
https://www.politico.com/(...)on-policies-00200212
Dit is natuurlijk een grote win voor alle moeders en baby's:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn gewoon mensen die dat woke gedoe zat zijn, dus dan krijg je dit, ofzo.
Hypocriet gedoe.quote:Marjorie Dannenfelser, the president of Susan B. Anthony Pro-Life America, called the executive orders “a big win for babies and mothers.”
“With this action the president is getting American taxpayers out of the abortion business and restoring sanity to the federal government,” she said.
Wat wil hij. Wat is zijn doel?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:11 schreef Vis1980 het volgende:
Ondertussen heeft Musk een speech gehouden bij AfD, de partij die bol staat van de holocaustontkenners.
Dat de EU omver geworpen wordt zodat hij minder last heeft van die vervelende regels die hem steeds worden opgelegd. Daarvoor moet er genoeg voeding zijn voor nog meer anti-EU geluid, mensen via zijn sociale media constant blijven voeden met haat en het gevoel geven dat ze moeten deelnemen aan de 'revolutie'. En dat doe je dan weer het beste met mensen die boos zijn en geen zin hebben o zich in de waarheid te verdiepen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat wil hij. Wat is zijn doel?
(Denk jij)
De verkopen van Tesla dalen super hard. In NL (en dat was de grootste Tesla markt in de eu).quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat de EU omver geworpen wordt zodat hij minder last heeft van die vervelende regels die hem steeds worden opgelegd. Daarvoor moet er genoeg voeding zijn voor nog meer anti-EU geluid, mensen via zijn sociale media constant blijven voeden met haat en het gevoel geven dat ze moeten deelnemen aan de 'revolutie'. En dat doe je dan weer het beste met mensen die boos zijn en geen zin hebben o zich in de waarheid te verdiepen.
Ja, dat zou zeker kunnen en het heeft er zeker de schijn van, maar ik sluit niet uit dat, net als met Trump, hij inmiddels begrijpt dat je de loyaalste minions schept met dat soort taal en acties. Bij groepen die streven naar eerlijkheid, gelijkheid en mensenrechten moet je een heel stuk genuanceerder tewerk gaan. Dat terwijl je de groep die hij nu voorziet van een doel in het leven alleen maar leugens hoeft te voeden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
De verkopen van Tesla dalen super hard. In NL (en dat was de grootste Tesla markt in de eu).
Hij gooit echt zijn eigen zakelijke glazen in.
Ik denk dat zijn ambities verder gaan dan zakelijk. Sws dat hele gedoe over de mensheid en het veilig stellen van de toekomst voor bepaalde groepen.
nou dat valt mee, ik denk dta er heel veel op de nieuwe model y wachten, dat gaat zeer goedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
De verkopen van Tesla dalen super hard. In NL (en dat was de grootste Tesla markt in de eu).
Dat is een mooie wagen. Maar ik kies sws Europees. Bmw iX ofzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou dat valt mee, ik denk dta er heel veel op de nieuwe model y wachten, dat gaat zeer goed
Bekijk deze YouTube-video
Éen alinia lager:quote:
Gaat dus alleen over Federale centen en financiering voor abortus in het buitenlandquote:including restrictions on federal funding for family planning and other health programs abroad that discuss abortion as an option or provide referrals for the procedure.
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Éen alinia lager:
[..]
Gaat dus alleen over Federale centen en financiering voor abortus in het buitenland
Federale overheidsfinanciering voor anticonceptie en buitenlandse gezondheidsprogramma waarbinnen abortus een optie is, wordt beperkt.quote:
What could go wrong, toch? Amerika grossiert in tienerzwangerschappen/bevallingen/ouderschap., maar alles om het te voorkomen wordt geschrapt door de GOP.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:30 schreef Repentless het volgende:
Federale overheidsfinanciering voor anticonceptie en buitenlandse gezondheidsprogramma waarbinnen abortus een optie is, wordt beperkt.
Dat was het punt niet. Er werd gezegd dat Trumps belofte om abortusregelgeving aan de staten over te laten maar een paar dagen heeft geduurd. Echter ligt het beperken van federale overheidsfinanciering voor anticonceptie en buitenlandse programma's waarbinnen abortus een optie is juist in lijn daarmee.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
What could go wrong, toch? Amerika grossiert in tienerzwangerschappen/bevallingen/ouderschap., maar alles om het te voorkomen wordt geschrapt door de GOP.
Ja, leuk, die discussie heb je met de andere user. Daarom heb ik ook dat gedeelte eruit geknipt. Het gaat mij om de absolute schofterigheid waarmee deze administration acteert en hoe maf het is dat er zelfs in Nederland mafkezen zijn die op hem zouden stemmen. Voor mij is 'of de staat het nu doet of de overheid' een non-discussie, maar als blijkt dat er staten zijn die dit soort rechten en hulp willen schrappen, dat je dan op federaal niveau zou moeten zeggen dat zoiets per staat niet kan. Het is verdorrie 2025. Elke vorm van het wegduwen van abortusrechten, voorlichting, vangnetten is in mijn optiek politiek tegen mensen die net zo Amerikaans zijn als al die wereldvreemde mannen die denken voor een vrouw te moeten beslissen.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Er werd gezegd dat Trumps belofte om abortusregelgeving aan de staten over te laten maar een paar dagen heeft geduurd. Echter ligt het beperken van federale overheidsfinanciering voor anticonceptie en buitenlandse programma's waarbinnen abortus een optie is juist in lijn daarmee.
Of zou het een ietsje pietsje te maken hebben dat er in Nederland geen subsidie meer op die auto’s zit vanaf 1 januari? Wel heel toevallig dat het exact samenvalt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn ambities verder gaan dan zakelijk. Sws dat hele gedoe over de mensheid en het veilig stellen van de toekomst voor bepaalde groepen.
Ja, prima. Mag je vinden. Maar dat was niet de discussie die ik voerde. Ik ben ook niet tegen abortus.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, leuk, die discussie heb je met de andere user. Daarom heb ik ook dat gedeelte eruit geknipt. Het gaat mij om de absolute schofterigheid waarmee deze administration acteert en hoe maf het is dat er zelfs in Nederland mafkezen zijn die op hem zouden stemmen. Voor mij is 'of de staat het nu doet of de overheid' een non-discussie, maar als blijkt dat er staten zijn die dit soort rechten en hulp willen schrappen, dat je dan op federaal niveau zou moeten zeggen dat zoiets per staat niet kan. Het is verdorrie 2025. Elke vorm van het wegduwen van abortusrechten, voorlichting, vangnetten is in mijn optiek politiek tegen mensen die net zo Amerikaans zijn als al die wereldvreemde mannen die denken voor een vrouw te moeten beslissen.
quote:Marjorie Dannenfelser, the president of Susan B. Anthony Pro-Life America, called the executive orders “a big win for babies and mothers.”
quote:Kristi Hamrick, the vice president of media and policy with Students for Life of America, called the Mexico City policy “low-hanging fruit.”
Maar beweer jij nu dat de huidige directie van BMW bestaat uit leden van meer dan 100 jaar oud die voor 1939 in het zadel zaten bij BMW?quote:Op zondag 26 januari 2025 02:06 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Of zou het een ietsje pietsje te maken hebben dat er in Nederland geen subsidie meer op die auto’s zit vanaf 1 januari? Wel heel toevallig dat het exact samenvalt.
En dat je dan als alternatief een BMW noemt, een beetje ironisch mag ik dat wel vinden, toch?
[ x ]
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |