Snap ik, die aanwijzingen zijn bij maar heel weinig mensen bekend. Voor een breder begrip over mijn vermoedens hierboven, zijn dit de topics die de moeite waard zijn om over in te lezen:quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Frankrijk snap ik nog. Maar de rest heb ik nog nooit iets van aanwijzingen van gezien. Canada? Die publiceerde vorig jaar al e.e.a. Brazilië. Chili.

In het kader van volledigheid van informatie, hieronder de brieven aan alle 11 departementen inclusief de hiervoor gedeelde gericht aan de CIA:quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:09 schreef 2172619626795 het volgende:
Mijn observatie is dat dit (veel) verder gaat dan de JFK-files alleen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevoeging:
Of het gaat lukken is het tweede, maar in eerste instantie zou dit echt een geweldige zet zijn.
Toevoeging 2
Washington Post
Het blijft maar beter en beter worden.
[ Bericht 8% gewijzigd door 2172619626795 op 12-02-2025 19:25:06 ]

Ik ben erg benieuwd naar Lausanne Switserland, ik weet het verband niet. Mag ook per PB, als je tijd en zin hebt om het toe te lichten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Snap ik, die aanwijzingen zijn bij maar heel weinig mensen bekend. Voor een breder begrip over mijn vermoedens hierboven, zijn dit de topics die de moeite waard zijn om over in te lezen:
1933 Magenta Italië. Bijzonder interessant gezien te betrokkenheid van de VS. Je zou hier bijna kunnen spreken van dé index case.
Lausanne Switzerland Het verband dat ik hierin trek gaat wel ver, alhoewel ik van mening ben dat ik ‘m goed kan onderbouwen. Maar omwille van mijn tijd en vanwege de uitgesproken wens om de informatievoorziening hier zo concreet mogelijk te houden, zal ik die uitleg bewaren voor als het inderdaad om Zwitserland blijkt te gaan.

Met het aluhoedje op, zou er een samenhang kunnen zijn tussen JFK, CIA en het UFO/UAP fenomeen....maar laten we die kant maar niet op gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De samenhang met al die andere issues vind ik maar niets.
UAP fenomeen is van een heel andere orde.
[ x ]

Aan zin ontbreekt het niet, maar de komende periode hangt er heel erg veel vanaf hoe ik mijn tijd indeel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:36 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar Lausanne Switserland, ik weet het verband niet. Mag ook per PB, als je tijd en zin hebt om het toe te lichten.

Artikel is origineel uit 2019 zie ik. Bekende namen als Gary Voorhis en Kevin Day. Wel bijzonder dat ze dit nu opnieuw publiceren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:55 schreef Discombobulate het volgende:
https://www.popularmechan(...)es-nimitz-encounter/
Nieuwe getuigen van het 2004 Nimitz tic tac incident. Bevestigd eigenlijk al wat iedereen er over zei. Het bijzondere is dat na het incident de data werd meegenomen door mensen uit een Black Hawk, wat ook door Fravor al eerder gezegd is.
En de originele video is veel langer.

Goed stuk inderdaad. The Guardian heeft het wel vaker aangedurfd als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:19 schreef 2172619626795 het volgende:
Zouden de recente gebeurtenissen nu dan ein-de-lijk beetje bij beetje door de grotere nieuws-outlets worden opgepikt?
https://www.theguardian.c(...)ght-to-serious-study
Hier lijken velen toch nog niet aan te willen.quote:The unspoken implication is that at least a small proportion of these sightings may relate to what is called NHI – non-human intelligence. If that were to turn out to be true, the consequences for our worldview as the human species would make the Copernican revolution pale into insignificance. Serious research is more than warranted.
quote:There is no credible evidence to support Sean Kirkpatrick’s suggestion that the photograph is the reflection of a rock in a lake

Heerlijk om te lezen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Goed stuk inderdaad. The Guardian heeft het wel vaker aangedurfd als ik me goed herinner.
[..]
Hier lijken velen toch nog niet aan te willen.
Ook mooi dat ze terloops even laten merken dat voormalig AARO directeur Kirkpatrick vaak maar lukraak verklaringen oppert zonder bewijsvoering.
[..]

Baby Rosemary...en wat ze daarmee gedaan hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:27 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Met het aluhoedje op, zou er een samenhang kunnen zijn tussen JFK, CIA en het UFO/UAP fenomeen....maar laten we die kant maar niet op gaan.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog geen reactie ontvangen.
Het onderstaande had ik gistermiddag al hier willen delen, maar ik had er de tijd en energie niet voor om eraan te denken. Maar bij deze alsnog. Enjoy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Er zijn veel van dit soort onderwerpen geweest, de afgelopen tachtig jaar. Nooit een parlementaire enquête of iets wat in de buurt kwam over geweest, terwijl de claims die neergelegd werden, en niet op logen. Kamervragen zijn er mbt Soesterberg wel gesteld aan de minister van Defensie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:30 schreef 2172619626795 het volgende:
Een online kennis van mij had het er gisteren over dat “de overheid echt niet betrokken is geweest in het belachelijk maken van de mensen die in UFO’s geloofden”, maar dat deze mensen belachelijk zijn gemaakt puur “omdat het onderwerp zelf gewoon belachelijk zou zijn.”. Daar bemoeit de overheid zich niet mee, en “al helemaal vroeger niet, toen hadden ze hun handen vol aan de Russen.”
Dat deed bij mij een belletje rinkelen dus ik dook even mn data in en stuurde hem deze samenvatting, met het aanbod het hele document te sturen:
Heb nog geen reactie ontvangen.
Het onderstaande had ik gistermiddag al hier willen delen, maar ik had er de tijd en energie niet voor om eraan te denken. Maar bij deze alsnog. Enjoy!

Het Engelse alien is inderdaad gewoon vreemdeling. Het Rosswell incident was een van de eerste spionageballonnen. Men was er wel content mee dat de spionage in de kelder verdween en werd vervangen door een ET cult. Het werd een toeristisch bedevaartsoord ook; goed voor de economie.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:20 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Er zijn veel van dit soort onderwerpen geweest, de afgelopen tachtig jaar. Nooit een parlementaire enquête of iets wat in de buurt kwam over geweest, terwijl de claims die neergelegd werden, en niet op logen. Kamervragen zijn er mbt Soesterberg wel gesteld aan de minister van Defensie.
Hoogtijdagen van UFO geloof in NL- en de grappen daarover- liggen in de jaren 70-80. Het was een mediacultuurdingetje. Overheid bemoeit zich daar niet mee, tenzij het verhaal ze goed uitkomt. Maar dat is meer iets voor Nieuwspoort en familiefeesten. Of "hee daar loopt een alien" waarmee dus gewoon een vreemdeling, al dan niet uit een ander land mee wordt bedoeld.
Maar naar de VVV (vereniging vreemdelingen verkeer) gaan en vragen of er nog UFO's gezien waren naar aanleiding van aandacht in de pers, dat gebeurde. Maar met vreemdeling werd niet zelden buitenlandse spion bedoeld. In het normale taalgebruik gingen die dingen een beetje door elkaar heen lopen.

Niet alleen Amerikanen, ook Nederlanders, alleen dan met een Nederlandse invulling aan het sprookjesvertellen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het Engelse alien is inderdaad gewoon vreemdeling. Het Rosswell incident was een van de eerste spionageballonnen. Men was er wel content mee dat de spionage in de kelder verdween en werd vervangen door een ET cult. Het werd een toeristisch bedevaartsoord ook; goed voor de economie.
Dat Rosswell verhaal komt in een andere vorm ook voor elders. Er was een wezen / vermeend cryptoid bij point pleasant (bleek later een uil) waar mensen bang voor waren en waarop “big fish” verhalen op toe werden gepast. Dat is nu de toeristisch goed scorend verhaal van “the mothman” (nog verfilmd ook met Richard Gere). Plaatsje en de legende trekken hordes bezoekers per jaar. Ook al voor de film uitkwam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De werkelijke uil die later is geschoten staat ergens opgezet in een verlaten museumpje op een locatie waar geen hond komt.
[ afbeelding ]
Stygian Owl known for red reflection of their eyes that are often associated with the Devil
Twee voorbeelden waarin de bedwelming als sprookje beter scoort dan de waarheid. Amerikanen zijn daar helaas ontzettend vatbaar voor. Aan lokale natuur wordt op scholen blijkbaar ook nauwelijks aandacht besteed.

quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:30 schreef 2172619626795 het volgende:
Een online kennis van mij had het er gisteren over dat “de overheid echt niet betrokken is geweest in het belachelijk maken van de mensen die in UFO’s geloofden”, maar dat deze mensen belachelijk zijn gemaakt puur “omdat het onderwerp zelf gewoon belachelijk zou zijn.”. Daar bemoeit de overheid zich niet mee, en “al helemaal vroeger niet, toen hadden ze hun handen vol aan de Russen.”
Dat deed bij mij een belletje rinkelen dus ik dook even mn data in en stuurde hem deze samenvatting, met het aanbod het hele document te sturen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog geen reactie ontvangen.
Het onderstaande had ik gistermiddag al hier willen delen, maar ik had er de tijd en energie niet voor om eraan te denken. Maar bij deze alsnog. Enjoy!Wat is de bron van die Australische samenvatting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je verstopt leuk spul onder spoiler tags:
Is dit antwoord van Elizondo dan formeel ook onder ede, zo als nabrander?Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8

Ik geloof dat de beantwoording van de schriftelijke vragen inderdaad formeel onder ede zijn, als aanvulling op hetgeen is gevraagd in de hearing.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wat is de bron van die Australische samenvatting?
[ afbeelding ]
Is dit antwoord van Elizondo dan formeel ook onder ede, zo als nabrander?

Blijft hoogst opmerkelijk toch hoezeer die hearing onder de radar is gebleven. Betrouwbare getuigen die onder ede uitspreken dat de U.S. in het bezit is van niet-menselijke technologieën.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:39 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ik geloof dat de beantwoording van de schriftelijke vragen inderdaad formeel onder ede zijn, als aanvulling op hetgeen is gevraagd in de hearing.

Bron: https://recordsearch.naa.(...)x?B=30030606&S=1&R=0quote:Op zondag 16 februari 2025 13:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wat is de bron van die Australische samenvatting?
[ afbeelding ]
Is dit antwoord van Elizondo dan formeel ook onder ede, zo als nabrander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondergedoken vanwege doodsbedreigingen vanuit LM naar personeel die hiermee de openbaarheid in dreigen te treden.
[ Bericht 33% gewijzigd door 2172619626795 op 17-02-2025 10:04:02 ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 17 februari 2025 05:15 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Bron: https://recordsearch.naa.(...)x?B=30030606&S=1&R=0
En zoals ik het begrijp wel inderdaad.
Verder FWIW naar verluid een nieuwe whistleblower die het ware gezicht van Lockheed Martin zal gaan laten zien:
[ x ]Laten we hopen dat de Task Force van Luna dan inderdaad dit soort informatie naar buiten gaat brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondergedoken vanwege doodsbedreigingen vanuit LM naar personeel die hiermee de openbaarheid in dreigen te treden.
Als eerder gezegd, 2025 begint zeer interessant.I want to believe...

Want?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:07 schreef Discombobulate het volgende:
Coulthart komt ook echt m'n strot uit

Ik vind hem toch ook wel wat irritants hebben. Zijn verhaal gaat altijd hetzelfde. Hij weet iets, het heeft grote impact op de mensheid, hij kan er niets over zeggen en we horen er snel meer over. Hij mag iets minder sensatiebelust zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:13 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Want?
Ik ben blij dat via hem er nog mainstream media aandacht is, hij brengt nieuws, heeft ogenschijnlijk goede bronnen.
Een van de belangrijke schrijvers qua UFO boeken in de laatste jaren....
Kortom, niet met je eens....

All talk. Gisteren weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:13 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Want?
Ik ben blij dat via hem er nog mainstream media aandacht is, hij brengt nieuws, heeft ogenschijnlijk goede bronnen.
Een van de belangrijke schrijvers qua UFO boeken in de laatste jaren....
Kortom, niet met je eens....

Nog niet de inhoud ingedoken, ik ben benieuwd welke wijzigingen er doorgevoerd worden, om te zorgen het deze keer wel lukt. Net als je zegt BSR, drie maal is scheepsrecht, er lijkt voldoende animo voor het topic, gaat het dan toch een keer lukken?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Drie keer is scheepsrecht?
Dit is wettelijk gezien de heilige graal in UFO land, als dit er een keer doorkomt..
[ x ]

Amerikanen dachten ook "hun UFO's" gezien te hebben in de Sovjet Unie.quote:

Er zijn vele 'bekende' casussen vanuit de voormalige Sovjet Unie, maar wat is je punt hier?quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:18 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Amerikanen dachten ook "hun UFO's" gezien te hebben in de Sovjet Unie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dyatlov_Pass_incident
https://diggingupancienta(...)ra-dyatlov-pass.html

Het UFO-UAP fenomeen is in zeventig jaar tijd een mondialer gespreksonderwerp geworden, maar als onderwerp voor politiek discours komt het uit de USA.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:36 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Er zijn vele 'bekende' casussen vanuit de voormalige Sovjet Unie, maar wat is je punt hier?

Die is te druk bezig met soevereine landen leeg te roven.quote:Op donderdag 27 februari 2025 00:18 schreef polderturk het volgende:
Trump zou dit toch allemaal vrijgeven?

Ook in Europa is er serieus werk van gemaakt hoor. Wat te denken van het Franse Cometa rapport, de openheid waarmee de Belgische luchtmacht heeft geacteerd tijdens de Belgische UFO golf. De Scandinavische landen, waar sinds WW2 regelmatig wat te doen is met orbs (al weet ik hier wat minder van).quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:09 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het UFO-UAP fenomeen is in zeventig jaar tijd een mondialer gespreksonderwerp geworden, maar als onderwerp voor politiek discours komt het uit de USA.
Al zijn er religieuze stromingen die met hun idee van reïncarnatie, er zwevende zielen in het universum zijn, die met levende wezens op aarde communiceren.
Verhalen mengen zich wel eens, in de loop van generaties. Huidige generatie heeft heel andere visie op UAP-UFO dan veertig jaar geleden. Natuurreligies van de Taiga, met boeddhistische invloed, maar onder wetenschappelijk Sovjet regime, zijn boeiend, omdat Russen en Amerikanen een synthese in opvattingen leken proberen te vinden.
Ik heb dit nog niet heel veel verder uitgediept, een paar populair wetenschappelijke publicaties uit de jaren zeventig gelezen, maar er is nog veel nog te bestuderen! Kwam de belangstelling voor UFO in Europa nu uit de VS, of hebben Russische narratieven-propaganda de meningen ook beïnvloed, en hoe dan?
Als ik docent of student moderne Geschiedenis was, zou ik dat graag willen onderzoeken, en de invloed van de populair cultuur over dit onderwerp, er ook bij betrekken.

Precies hierom zou het toch mooi zijn als er een overzichtswerk was over het Europese UFO fenomeen. En artikelen in zo'n bundel door lokale experts laten schrijven. Over de Nederlandse naoorlogse UFOlogie is volgens mij nog nooit een naslagwerk geschreven dat de meldingen in historische context plaatst. Die nuchtere Nederlanders zagen ze vliegen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:21 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ook in Europa is er serieus werk van gemaakt hoor. Wat te denken van het Franse Cometa rapport, de openheid waarmee de Belgische luchtmacht heeft geacteerd tijdens de Belgische UFO golf. De Scandinavische landen, waar sinds WW2 regelmatig wat te doen is met orbs (al weet ik hier wat minder van).
Qua Russische context ook wel interessant om naar wat ouder materiaal van Knabb te luisteren, die is een aantal keer naar de (voormalig) Sovjet Unie geweest en heeft daar veel documentatie van terug kunnen nemen. Ook behandeld in een van de eerdere Weaponize pocasts.

Ik zou zeggen, wat hindert je er aan dat te schrijven?quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:35 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Precies hierom zou het toch mooi zijn als er een overzichtswerk was over het Europese UFO fenomeen. En artikelen in zo'n bundel door lokale experts laten schrijven. Over de Nederlandse naoorlogse UFOlogie is volgens mij nog nooit een naslagwerk geschreven dat de meldingen in historische context plaatst. Die nuchtere Nederlanders zagen ze vliegen.
Over UFO in literatuur en filmnarratologie is misschien nog wel wat te vinden. Maar een monografie over de specifiek Nederlandse UFO-cultuur wordt gemist.
De Sterrenwacht van Westerbork en mentale ervaringen die bezoekers kregen als ze in de buurt waren geweest, is een typisch Nederlands verschijnsel bijvoorbeeld. Die brede context over het denken over buitenaards leven, vliegende objecten, literatuur en wetenschap, en het technisch-militaire aspect, dat is razend interessant.

Budget. Ik moet toch wat reizen, overnachten, de archieven in.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, wat hindert je er aan dat te schrijven?

Ik ben geen TRU of BNW vriendje, maar nee, dat zou ik niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zou jij yessie234 laten we zeggen 100 Euro geven om zijn boek research te doen?

Even een reactie op de verzameling reacties hierboven:quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:36 schreef Discombobulate het volgende:
Doe gewoon TR, laten we dit topic gewoon netjes houden.
Oprotten met BNW en TRU. En vooral ook de users die dat hier verwijten. Het ging zo goed.

Boek van Richard Dolan over Unidentified Submerged Objects (USO) is net verschenen. Ziet er veelbelovend uit. Van vreemd licht dat Christoffel Columbus waarnam tot 1969. Al voor er vliegtuigen bestonden, werden waarnemingen gedaan. Dolan positioneert zichzelf als al dertig jaar onderzoeker op dit gebied, met de overtuiging dat "non human intelligence" bestaat.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:27 schreef NoFoksGiven het volgende:
Weinig UAP nieuws dit weekend.
Iemand al kennis genomen van Dolan's nieuwe boek over USO's?
Wordt blijkbaar in meerdere delen uitgebracht. Als ik het goed zie is het eerste deel tot en met 1969.

Ik heb inderdaad afgelopen jaar meerdere podcast gehoord waar Dolan te gast was. Ik zag dat hij nu weer de ronde doet, dus het boek zal net beschikbaar zijn, zag al wel op Amazon, maar nog niet op de Nederlandse online shops.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:28 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Boek van Richard Dolan over Unidentified Submerged Objects (USO) is net verschenen. Ziet er veelbelovend uit. Van vreemd licht dat Christoffel Columbus waarnam tot 1969. Al voor er vliegtuigen bestonden, werden waarnemingen gedaan. Dolan positioneert zichzelf als al dertig jaar onderzoeker op dit gebied, met de overtuiging dat "non human intelligence" bestaat.
Ik heb nog wat anders liggen dat ik uit wil lezen, maar deze gaat met stip naar mijn leeslijst, want het lijjkt me een prima naslagwerk.
Op youtube staat een lezing van Dolan van 1,5 uur over dit USO-onderwerp, alleen te zien voor leden van zijn kanaal.

Dit vind ik een interessant zijpad voor verdieping en verbreding op het onderwerp, goed dat je het noemt.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Soms lijkt het wel of alles bij elkaar komt. UFO's en bewustzijn. Plus een duit in het zakje vanuit AI:
Best intrigerende theorie.
In UFO wereld gaat het al best vaak over 'andere dimensies', en nu Barber met 'psionics'. Wat als 'bewustzijn' inderdaad de oplossing is voor alle vage shit.
[/observatie]

Mooie rustige stem ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:07 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad afgelopen jaar meerdere podcast gehoord waar Dolan te gast was. Ik zag dat hij nu weer de ronde doet, dus het boek zal net beschikbaar zijn, zag al wel op Amazon, maar nog niet op de Nederlandse online shops.
Vind altijd erg prettig luisteren naar de verhalen en cassussen die Dolan bespreek in de podcast waar hij te gast is.
Ik zal zijn Youtube ook eens checken, goede tip. Dank!

Gevoelsmatig is er afgelopen tijd ontzettend veel gebeurt, daarom lijkt het inderdaad zo.quote:

Dit weekend de première van Age of Disclosure. Dat belooft wel weer wat nieuws te gaan brengen. Zal allemaal geen aardverschuiving zijn maar toch.quote:

Er wordt inderdaad hoog over opgegeven, Premiere is op SxSW toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dit weekend de première van Age of Disclosure. Dat belooft wel weer wat nieuws te gaan brengen. Zal allemaal geen aardverschuiving zijn maar toch.

Verwacht er weinig van. Is gewoon media wat goed verkoopt, maar ik verwacht niets nieuws.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dit weekend de première van Age of Disclosure. Dat belooft wel weer wat nieuws te gaan brengen. Zal allemaal geen aardverschuiving zijn maar toch.

Grusch lijkt inderdaad van de aardbodem verdwenen, na het nieuws rondom een rechtzaak vanwege het vrijgeven van zijn medische gegevens (wat is daar eigenlijk uit gekomen?) heb ik niets meer vernomen. ZIjn Op-ed is al een jaar te laat...zou het toch een bookdeal zijn, waarna hij weer in de media gaat komen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Verwacht er weinig van. Is gewoon media wat goed verkoopt, maar ik verwacht niets nieuws.
Helaas. Ben de afgelopen tijd er ook echt veel minder mee bezig, want "extraordinary claims require (extraordinary) evidence."
We horen ook niets meer van Grusch.

Gevoelsmatig vind ik dat altijd linke soep, dat dreigen argumenten onderuit halen omdat er "mentale problemen" zijn gesignaleerd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Grusch lijkt inderdaad van de aardbodem verdwenen, na het nieuws rondom een rechtzaak vanwege het vrijgeven van zijn medische gegevens (wat is daar eigenlijk uit gekomen?) heb ik niets meer vernomen. ZIjn Op-ed is al een jaar te laat...zou het toch een bookdeal zijn, waarna hij weer in de media gaat komen?

Tue, dat is natuurlijk z'n goed recht, maar wel jammer voor het publiek,quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:09 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig vind ik dat altijd linke soep, dat dreigen argumenten onderuit halen omdat er "mentale problemen" zijn gesignaleerd.
We weten zelf hier in Nederland ook wat voor type O Sullivan is, die deed dat namelijk ook. Niet het meest frisse soort, en die jochies die ze aanstuurt denken al helemaal niet na over waar ze nou eigenlijk voor ingezet worden.
Misschien kiest Grusch zelf nu even de luwte. Vergeet niet dat Trump de bezem door de CIA gehaald heeft ook. Valt mij altijd op de huidige US-UFO scene weinig contact met het geestverwanten in het buitenland zoekt.

Alles wordt momenteel volledig weggeduwd uit het nieuws door de onrust vanuit Trump, maat het Witte Huis onder de 'most transparant president' blijkt inderdaad een verklaring vol lulkoek te hebben gegeven over de NJ drones.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Het is toch wel echt een heel vreemde verklaring vanuit het Witte Huis. Dat er eigenlijk niets aan de hand is met de drones, en ze gewoon goedgekeurd waren door de FAA.
Terwijl er in december nog getuigenissen zijn afgelegd voor congress dat ze niet weten wat de drones zijn.
Ongeloofwaardig.
[ x ]

Zag het vandeweek ook op X, bizar toch...ik kan me niet voorstellen dat de FAA de veiligheid in het luchtruim zo in het gedrang zou brengen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Alles wordt momenteel volledig weggeduwd uit het nieuws door de onrust vanuit Trump, maat het Witte Huis onder de 'most transparant president' blijkt inderdaad een verklaring vol lulkoek te hebben gegeven over de NJ drones.
Air Control weet niets van de zogenaamde FAA goedgekeurde drones.
[ x ]

Crypto-zoologie vs USO, als je interesse hebt, dit zijn de oudere discussies oa over diepzeeleven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
"Non-human Intelligence Is Hiding in the World’s Oceans" - Ex-Navy Admiral & NOAA Administrator Tim Gallaudet - “I don’t believe they’re of the natural world as we know it. They may come from Earth, but I don’t believe they belong to the plant and animal kingdoms as we know it".
https://12ft.io/https://w(...)s-hiding-underwater/
Nog geen tijd gehad om te lezen. Gallaudet oogt mij wel integer, zoals Mellon bijvoorbeeld.

quote:Disclosure details what is being called an 80-year cover-up of the existence of non-human intelligence and secret efforts to reverse engineer technology of non-human origin
quote:34 high-ranking members of the U.S. government, military and intelligence community share never-before released information on UFOs and their potential impact on humanity

Waar kunnen wij die zien?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Interview in People met Dan Farah, maker van de Age of Disclosure docu die vandaag in première gaat.
[..]
[..]
[ x ]
Benieuwd waar en wanneer we deze docu kunnen zien.

Geen idee..quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |