Lester Nare met een uiteenzetting van de mogelijke UAP-gerelateerde opties:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 06:44 schreef 2172619626795 het volgende:
FWIW:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
UAP committee?

Frankrijk snap ik nog. Maar de rest heb ik nog nooit iets van aanwijzingen van gezien. Canada? Die publiceerde vorig jaar al e.e.a. Brazili. Chili.quote:Op woensdag 12 februari 2025 02:18 schreef 2172619626795 het volgende:
Aangezien mijn eerdere speculaties ook UAP-gerelateerd bleken te zijn:
[ x ]
Ik denk Itali, Frankrijk of Zwitserland. In die volgorde.

Snap ik, die aanwijzingen zijn bij maar heel weinig mensen bekend. Voor een breder begrip over mijn vermoedens hierboven, zijn dit de topics die de moeite waard zijn om over in te lezen:quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Frankrijk snap ik nog. Maar de rest heb ik nog nooit iets van aanwijzingen van gezien. Canada? Die publiceerde vorig jaar al e.e.a. Brazili. Chili.

In het kader van volledigheid van informatie, hieronder de brieven aan alle 11 departementen inclusief de hiervoor gedeelde gericht aan de CIA:quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:09 schreef 2172619626795 het volgende:
Mijn observatie is dat dit (veel) verder gaat dan de JFK-files alleen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevoeging:
Of het gaat lukken is het tweede, maar in eerste instantie zou dit echt een geweldige zet zijn.
Toevoeging 2
Washington Post
Het blijft maar beter en beter worden.
[ Bericht 8% gewijzigd door 2172619626795 op 12-02-2025 19:25:06 ]

Ik ben erg benieuwd naar Lausanne Switserland, ik weet het verband niet. Mag ook per PB, als je tijd en zin hebt om het toe te lichten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Snap ik, die aanwijzingen zijn bij maar heel weinig mensen bekend. Voor een breder begrip over mijn vermoedens hierboven, zijn dit de topics die de moeite waard zijn om over in te lezen:
1933 Magenta Itali. Bijzonder interessant gezien te betrokkenheid van de VS. Je zou hier bijna kunnen spreken van d index case.
Lausanne Switzerland Het verband dat ik hierin trek gaat wel ver, alhoewel ik van mening ben dat ik ‘m goed kan onderbouwen. Maar omwille van mijn tijd en vanwege de uitgesproken wens om de informatievoorziening hier zo concreet mogelijk te houden, zal ik die uitleg bewaren voor als het inderdaad om Zwitserland blijkt te gaan.

Met het aluhoedje op, zou er een samenhang kunnen zijn tussen JFK, CIA en het UFO/UAP fenomeen....maar laten we die kant maar niet op gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De samenhang met al die andere issues vind ik maar niets.
UAP fenomeen is van een heel andere orde.
[ x ]

Aan zin ontbreekt het niet, maar de komende periode hangt er heel erg veel vanaf hoe ik mijn tijd indeel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:36 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar Lausanne Switserland, ik weet het verband niet. Mag ook per PB, als je tijd en zin hebt om het toe te lichten.

Artikel is origineel uit 2019 zie ik. Bekende namen als Gary Voorhis en Kevin Day. Wel bijzonder dat ze dit nu opnieuw publiceren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:55 schreef Discombobulate het volgende:
https://www.popularmechan(...)es-nimitz-encounter/
Nieuwe getuigen van het 2004 Nimitz tic tac incident. Bevestigd eigenlijk al wat iedereen er over zei. Het bijzondere is dat na het incident de data werd meegenomen door mensen uit een Black Hawk, wat ook door Fravor al eerder gezegd is.
En de originele video is veel langer.

Goed stuk inderdaad. The Guardian heeft het wel vaker aangedurfd als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:19 schreef 2172619626795 het volgende:
Zouden de recente gebeurtenissen nu dan ein-de-lijk beetje bij beetje door de grotere nieuws-outlets worden opgepikt?
https://www.theguardian.c(...)ght-to-serious-study
Hier lijken velen toch nog niet aan te willen.quote:The unspoken implication is that at least a small proportion of these sightings may relate to what is called NHI – non-human intelligence. If that were to turn out to be true, the consequences for our worldview as the human species would make the Copernican revolution pale into insignificance. Serious research is more than warranted.
quote:There is no credible evidence to support Sean Kirkpatrick’s suggestion that the photograph is the reflection of a rock in a lake

Heerlijk om te lezen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Goed stuk inderdaad. The Guardian heeft het wel vaker aangedurfd als ik me goed herinner.
[..]
Hier lijken velen toch nog niet aan te willen.
Ook mooi dat ze terloops even laten merken dat voormalig AARO directeur Kirkpatrick vaak maar lukraak verklaringen oppert zonder bewijsvoering.
[..]

Baby Rosemary...en wat ze daarmee gedaan hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:27 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Met het aluhoedje op, zou er een samenhang kunnen zijn tussen JFK, CIA en het UFO/UAP fenomeen....maar laten we die kant maar niet op gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |