abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216541209
Dat was sneller dan ik dacht:

twitter

Dit kan grote gevolgen hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 03-02-2025 21:15:32 ]
pi_216542209
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:50 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Ik was erg verbaasd over de opmerkingen dat men de Egg shaped UFO kan oproepen, en dit schijnbaar in de aanwezigheid van AARO is gedaan!
Ook leuk. Jesse vraagt op een gegeven moment wat ze met het ei hebben gedaan, waarop Barber zegt dat ze het waarschijnlijk op een plek hebben ondergebracht, begraven, of dat het zelfs zou kunnen zijn vernietigd omdat ze er inmiddels toch al zoveel van hebben dat het niet eens interessant meer voor ze is. (???)

:wtf:
  maandag 3 februari 2025 @ 22:51:34 #128
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216542713
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 21:57 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ook leuk. Jesse vraagt op een gegeven moment wat ze met het ei hebben gedaan, waarop Barber zegt dat ze het waarschijnlijk op een plek hebben ondergebracht, begraven, of dat het zelfs zou kunnen zijn vernietigd omdat ze er inmiddels toch al zoveel van hebben dat het niet eens interessant meer voor ze is. (???)

:wtf:
helemaal niet interessant inderdaad.. :{
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216543544
FWIW:

twitter

twitter

twitter

UAP committee?

[ Bericht 14% gewijzigd door 2172619626795 op 04-02-2025 06:56:32 ]
pi_216556453
Ik heb een beetje het idee dat het onderwerp vervalt in iets zoals Valle het beschrijft in Passport to Magonia. Vroeger had je luchtschepen, elfjes, religieuze objecten, later foo fighters, en op dit moment 'nuts and bolts' maar net zo goed dat 'psionic'.

Ik denk dat we het vooral bij de harde data moeten houden zoals het artikel over de tic tac en niet speculeren zoals David Fravor of Graves heel netjes doet als hij er over praat. Het wordt een beetje een wirwar van van alles, denk dat daarom ook dat psionic gedoe om de hoek komt kijken. We missen gewoon de concepten om er over te praten, vullen zelf van alles is, onze verbeelding gaat aan de haal, maar het mist allemaal een conceptueel fundament.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216556551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat het onderwerp vervalt in iets zoals Valle het beschrijft in Passport to Magonia. Vroeger had je luchtschepen, elfjes, religieuze objecten, later foo fighters, en op dit moment 'nuts and bolts' maar net zo goed dat 'psionic'.

Ik denk dat we het vooral bij de harde data moeten houden zoals het artikel over de tic tac en niet speculeren zoals David Fravor of Graves heel netjes doet als hij er over praat. Het wordt een beetje een wirwar van van alles, denk dat daarom ook dat psionic gedoe om de hoek komt kijken. We missen gewoon de concepten om er over te praten, vullen zelf van alles is, onze verbeelding gaat aan de haal, maar het mist allemaal een conceptueel fundament.
Lees nu zelfs allemaal dingen over de terugkeer van Jezus etc.

Ik ben wel weer even klaar met dit onderwerp :')
pi_216556704
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:56 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Lees nu zelfs allemaal dingen over de terugkeer van Jezus etc.

Ik ben wel weer even klaar met dit onderwerp :')
Ja, het verkeerde neemt de laatste weken flink de overhand.
pi_216557132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Discombobulate het volgende:

Is dit ook bedoeld richting mijn posts? Want dan zou ik je graag vriendelijk willen vragen om specifiek posts te benoemen, aangezien ik de harde lijn daarin wil kunnen doorgronden.

Wat ik in ieder geval probeer te doen, is nieuwe informatie te delen direct voor of nadat het naar buiten komt als dat gerelateerd is aan het onderwerp. Om het georganiseerd te houden pas ik ook vaak mijn eerdere posts aan om informatie toe te voegen, in plaats van hier een nieuwe post over te maken.

Graag gerichte feedback als je daarin iets van mij verlangt. Wat voor de een enkel speculatie is, kan voor de ander interessant zijn om een oog op te houden.
pi_216557311
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:52 schreef 2172619626795 het volgende:
Is dit ook bedoeld richting mijn posts?
Nee, gewoon een algemene observatie. Niet alleen hier.
pi_216557862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 11:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, gewoon een algemene observatie. Niet alleen hier.
Ah oke, bedankt.

Mocht dat wel zo zijn/worden dan zou ik dat graag horen.
pi_216563062
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 06:44 schreef 2172619626795 het volgende:
FWIW:

[ x ]

[ x ]

[ x ]

UAP committee?
Benieuwd of dit inderdaad met een committee of hearings te maken gaat hebben.
I want to believe...
pi_216564188
twitter

De verontwaardiging volg ik niet helemaal. Wat ik hier vooral als ‘nieuwtje’ uit haal is het volgende:

quote:
“There is a complex disclosure plan underway that is seven years in the making”
Daarmee doelt hij als startpunt waarschijnlijk op de gelekte beelden uit het Pentagon en het corresponderende artikel in de New York Times van Leslie Kean.

[ Bericht 5% gewijzigd door 2172619626795 op 05-02-2025 20:32:26 ]
pi_216571840
?
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:11 schreef 2172619626795 het volgende:
[ x ]

De verontwaardiging volg ik niet helemaal. Wat ik hier vooral als ‘nieuwtje’ uit haal is het volgende:
[..]
Daarmee doelt hij als startpunt waarschijnlijk op de gelekte beelden uit het Pentagon en het corresponderende artikel in de New York Times van Leslie Kean.
Wie is die average Chris dan?
Wel vreemd wat voor DM's hij heeft ontvangen van Barber. Kennen we hier wat context van
I want to believe...
pi_216572523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 14:41 schreef NoFoksGiven het volgende:
?
[..]
Wel vreemd wat voor DM's hij heeft ontvangen van Barber. Kennen we hier wat context van
Average Chirs spreekt zichzelf direct tegen in zijn eerste 2 punten:

quote:
1) From the first paragraph throughout the entire message, Jake never refers to himself as “I” or “me”, but “we” and “us”. Notice, this isn’t from the Skywatcher account. It’s from his personal account. So who is we?

2) I would encourage you to leave yourself a path out” - I’ve been told this before and it’s a tactic used to make a person believe that the inevitable is on the horizon and I’m on the wrong side and will want to be forgiven when I’m wrong.
Verder vind ik die DM's helemaal niet intimiderend overkomen als ik ze in context lees.
pi_216573893
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 14:41 schreef NoFoksGiven het volgende:
?
[..]
Geen idee, ik heb me niet in hem verdiept. Waar het mij om ging was de nieuwe informatie die Jake Barber met hem deelde.
pi_216575722
twitter
pi_216576847
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 19:47 schreef 2172619626795 het volgende:
[ x ]
Eerst waren het FAA approved drones, dus wat is het nou?
pi_216577673
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 20:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Eerst waren het FAA approved drones, dus wat is het nou?
Ja precies dat inderdaad. Totaal verwarrend.
pi_216586086
Waar is Grusch trouwens? Heeft hij al iets over Barber gezegd?

M.i. is het een grote disinfo compaign. Die podcast van Joe Rogan met die Lenval Logan en Jason Sands heeft dat wel weer bevestigd.
pi_216587175

[ Bericht 50% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 18:00:43 ]
pi_216587301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 20:44 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Trust No One. Geloof is geen zeker weten. Ik geloof ook wel eens wat. Later blijkt het onzin. Het hoort bij het leven.
Alles kan disinfo of een psy-op zijn. Elizondo is CIA, en Mellon is van alles geweest in intelligence. Greer was maatjes met de Rockefellers. Maakt verder niet uit. We volgen het circus. Joe Rogan nog niet gezien. Wat was daarmee?
Hoe het de laatste tijd gegaan is heb ik echt totaal mijn interesse en de geloofwaardigheid totaal verloren zowat.

In 2017 was de sfeer totaal anders.
pi_216587591

[ Bericht 100% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:59:22 ]
pi_216588594

[ Bericht 50% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:58:56 ]
pi_216588837
Ik zie geen sterke aanwijzingen voor een psy-op. Wel zie ik sterke aanwijzingen voor een disclosure waarbij de betrokken instanties controle uitoefenen op het verloop ervan, maar waarbij er druk op hen wordt uitgeoefend vanuit de whistleblowers door middel van leverage over diezelfde instanties in de vorm van data.

Dat is het spelletje wat er nu gespeeld moet worden en “de weg terug” waar Jake het steeds over heeft, geldt ook voor tegenstanders van disclosure op het hoogste niveau. Vandaar ook dat eindverantwoordelijken binnen de overheid die eigenaarschap hebben over dit onderwerp, voor wetgeving zijn die het naar buiten brengen van informatie via het whistleblower programma legaal maakt. Zij willen wel, de grote corporaties en technocraten werken dit tegen.

Disclosure is bezig. De bal rolt. De vraag is m.i. niet of, maar wanneer de bal de openbaarheid bereikt.
pi_216588864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef NatteLont het volgende:
Aanvulling: De openbaring (van de psy-op?) kan nog wel even duren wanneer Steven Spielberg bezig is met een nieuwe UAP film die pas uitkomt in plus minus Mei 2026 die mogelijk "Disclosure" als titel gaat krijgen.

Bekijk deze YouTube-video

*leunt achterover

"Taken" (UFO serie) van Steven Spielberg nog maar eens her be- kijken in de tussentijd.
Saillant detail:

De titel was eerst anders, maar is om nog onbekende redenen naar disclosure veranderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')