abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216575722
twitter
pi_216576847
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 19:47 schreef 2172619626795 het volgende:
[ x ]
Eerst waren het FAA approved drones, dus wat is het nou?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216577673
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 20:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Eerst waren het FAA approved drones, dus wat is het nou?
Ja precies dat inderdaad. Totaal verwarrend.
pi_216586086
Waar is Grusch trouwens? Heeft hij al iets over Barber gezegd?

M.i. is het een grote disinfo compaign. Die podcast van Joe Rogan met die Lenval Logan en Jason Sands heeft dat wel weer bevestigd.
pi_216587175

[ Bericht 50% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 18:00:43 ]
pi_216587301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 20:44 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Trust No One. Geloof is geen zeker weten. Ik geloof ook wel eens wat. Later blijkt het onzin. Het hoort bij het leven.
Alles kan disinfo of een psy-op zijn. Elizondo is CIA, en Mellon is van alles geweest in intelligence. Greer was maatjes met de Rockefellers. Maakt verder niet uit. We volgen het circus. Joe Rogan nog niet gezien. Wat was daarmee?
Hoe het de laatste tijd gegaan is heb ik echt totaal mijn interesse en de geloofwaardigheid totaal verloren zowat.

In 2017 was de sfeer totaal anders.
pi_216587591

[ Bericht 100% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:59:22 ]
pi_216588594

[ Bericht 50% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:58:56 ]
pi_216588837
Ik zie geen sterke aanwijzingen voor een psy-op. Wel zie ik sterke aanwijzingen voor een disclosure waarbij de betrokken instanties controle uitoefenen op het verloop ervan, maar waarbij er druk op hen wordt uitgeoefend vanuit de whistleblowers door middel van leverage over diezelfde instanties in de vorm van data.

Dat is het spelletje wat er nu gespeeld moet worden en “de weg terug” waar Jake het steeds over heeft, geldt ook voor tegenstanders van disclosure op het hoogste niveau. Vandaar ook dat eindverantwoordelijken binnen de overheid die eigenaarschap hebben over dit onderwerp, voor wetgeving zijn die het naar buiten brengen van informatie via het whistleblower programma legaal maakt. Zij willen wel, de grote corporaties en technocraten werken dit tegen.

Disclosure is bezig. De bal rolt. De vraag is m.i. niet of, maar wanneer de bal de openbaarheid bereikt.
pi_216588864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef NatteLont het volgende:
Aanvulling: De openbaring (van de psy-op?) kan nog wel even duren wanneer Steven Spielberg bezig is met een nieuwe UAP film die pas uitkomt in plus minus Mei 2026 die mogelijk "Disclosure" als titel gaat krijgen.

Bekijk deze YouTube-video

*leunt achterover

"Taken" (UFO serie) van Steven Spielberg nog maar eens her be- kijken in de tussentijd.
Saillant detail:

De titel was eerst anders, maar is om nog onbekende redenen naar disclosure veranderd.
pi_216589449

[ Bericht 25% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:58:14 ]
pi_216591880
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Het narratief beheersen/aanpassen en de uitkomst sturen met halve waarheden kun je ook een psy-op noemen.
Maar die conclusie trok je hieronder dus ook al.
[..]
Ik vermoed hetzelfde na het zien van tal van getuigenissen van de afgelopen jaren van vele klokkenluiders. Ook de vermeende besturing van UAP met puur gedachten kracht zijn de revue al gepasseerd waarbij ik mijn wenkbrauwen destijds al fronste.

Grappig dat sommigen niets moeten hebben van Bob Lazar maar wel zonder kritiek weglopen met Elizondo uit een organisatie die mensen omlegt of martelt als 'nodig'. Of zelfs regeringen buiten de USA die niet meewerken 'uitschakelt'. Of president Kennedy uit zijn limo hebben geschoten. Het kunnen stuk voor stuk allemaal marionetten zijn. Greer, Elizondo, Grush, Mellon, Lazar etc....

Anyways .... Lazar beschreef een interieur van een NHI UAP zonder enige zichtbare besturing. Ik houd dit soort zaken altijd in het achterhoofd. Ik schrijf niemand zomaar even af als iets mij persoonlijk iets niet aanstaat. Maar ook Elizondo niet. Ook hij kan uiteindelijk integer zijn in zijn handelen. We kunnen het simpelweg nooit echt weten.
[..]
Zo zie ik het ook. Iets groots alles omvattend staat te gebeuren en de wereld gaat goedschiks of kwaadschiks rigoureus veranderen.

Dit zien we al langer maar zeker sinds de 'pandemie' en de opkomst/opdringen van 'A.I' gekoppeld aan 'vaccinaties' en "Eugenetica". De "nieuwe mens". Maar dat is weer een apart verhaal wat hier offtopic is. En ook niet te verdragen is door sommigen om het hier over te hebben. Echter kan het m.i. niet los van elkaar worden gezien.
Er broeit heel veel.
Ik ben best heel erg blij jouw reactie te lezen.

Vanwege de aard van mijn werk kan ik niet geassocieerd worden met dit onderwerp. Ik heb dus weinig contacten met wie ik het over dit onderwerp kan hebben. En de mensen met wie ik het wl over dit onderwerp kan hebben, zijn ofwel nauwelijks genteresseerd, of ze benaderen het vanuit een vrij irreel en complot-achtig perspectief waar gelijk alles erbij wordt gehaald: deep state, fake moonlanding, 9-11 inside job, reptilians en zo verder.

De manier waarop jij zojuist op mijn post reageert en hoe je dit onderwerp al maandenlang benaderd geeft mij de bevestiging dat ik echt voor het eerst een gelijkgestemde heb gevonden over dit onderwerp. Ik overdrijf niet als ik zeg dat dit best wel bevrijdend voelt.

quote:
Iets groots alles omvattend staat te gebeuren en de wereld gaat goedschiks of kwaadschiks rigoureus veranderen.
Voor mij voelt het namelijk heel erg eenzaam om dit bovenstaande exact woord voor woord ook zo aan te zien/voelen komen, terwijl ik er met niemand over kan praten.

Bedankt, ofzo. :P
pi_216593120
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 22:02 schreef 2172619626795 het volgende:
Ik zie geen sterke aanwijzingen voor een psy-op. Wel zie ik sterke aanwijzingen voor een disclosure waarbij de betrokken instanties controle uitoefenen op het verloop ervan, maar waarbij er druk op hen wordt uitgeoefend vanuit de whistleblowers door middel van leverage over diezelfde instanties in de vorm van data.

Dat is het spelletje wat er nu gespeeld moet worden en “de weg terug” waar Jake het steeds over heeft, geldt ook voor tegenstanders van disclosure op het hoogste niveau. Vandaar ook dat eindverantwoordelijken binnen de overheid die eigenaarschap hebben over dit onderwerp, voor wetgeving zijn die het naar buiten brengen van informatie via het whistleblower programma legaal maakt. Zij willen wel, de grote corporaties en technocraten werken dit tegen.

Disclosure is bezig. De bal rolt. De vraag is m.i. niet of, maar wanneer de bal de openbaarheid bereikt.
Ik moet het maar zien. Zo veel claims en zo bar weinig bewijs. Het wordt nu wel een keertje tijd, de Reddit community is er ook aardig klaar mee. Wat nu overblijft zijn de woo woo mensen, die overigens al decennia bestaan, maar dit is weer totaal het verkeerde hoekje.
pi_216593249
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik moet het maar zien. Zo veel claims en zo bar weinig bewijs. Het wordt nu wel een keertje tijd, de Reddit community is er ook aardig klaar mee. Wat nu overblijft zijn de woo woo mensen, die overigens al decennia bestaan, maar dit is weer totaal het verkeerde hoekje.
Die gedachte begrijp ik.

Wat ik vooral belangrijk vind, is dat ze dit proces strategisch en in lijn met de wet aanpakken. Als je dit niet doet geef je de “andere kant” leverage en dan wordt dit ten volste gebruikt om het onderwerp weer op slot te gooien, want “nationale veiligheid”.

Ik begrijp de ongeduld, maar iemand vragen om nu naar buiten te komen met bewijs zou dezelfde gevolgen hebben als voor Edward Joseph Snowden. Er gingen geluiden rond om hem op te sporen en ter dood te veroordelen. Daarom zit hij ook in Rusland, en niet in bijvoorbeeld Europa of Azi.

Persoonlijk zou ik best bereid zijn om informatie te lekken. Voor zo’n wereldgrote openbaring zou ik bereid zijn om mijzelf “als martelaar” op te offeren. Het probleem is alleen niet dat jijzelf doelwit wordt, maar dat jouw familie doelwit wordt. En het spijt me zeer, mijn leven tot daar aan toe, maar ik zou niet mijn familie hun veiligheid op het spel zetten, in een poging de wereld te verbeteren. Dat is het mij niet waard, en dat zal niet anders werken voor klokkenluiders.

Het klokje tikt. Maar het klokje tikt in het voordeel van disclosure.
pi_216593454
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:44 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Die gedachte begrijp ik.

Wat ik vooral belangrijk vind, is dat ze dit proces strategisch en in lijn met de wet aanpakken. Als je dit niet doet geef je de “andere kant” leverage en dan wordt dit ten volste gebruikt om het onderwerp weer op slot te gooien, want “nationale veiligheid”.

Ik begrijp de ongeduld, maar iemand vragen om nu naar buiten te komen met bewijs zou dezelfde gevolgen hebben als voor Edward Joseph Snowden. Er gingen geluiden rond om hem op te sporen en ter dood te veroordelen. Daarom zit hij ook in Rusland, en niet in bijvoorbeeld Europa of Azi.

Persoonlijk zou ik best bereid zijn om informatie te lekken. Voor zo’n wereldgrote openbaring zou ik bereid zijn om mijzelf “als martelaar” op te offeren. Het probleem is alleen niet dat jijzelf doelwit wordt, maar dat jouw familie doelwit wordt. En het spijt me zeer, mijn leven tot daar aan toe, maar ik zou niet mijn familie hun veiligheid op het spel zetten, in een poging de wereld te verbeteren. Dat is het mij niet waard, en dat zal niet anders werken voor klokkenluiders.

Het klokje tikt. Maar het klokje tikt in het voordeel van disclosure.
Maar jij zit in de veronderstelling dat dit allemaal waar is. Zoals ik zei: heel veel claims, maar geen bewijs.
pi_216594081
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar jij zit in de veronderstelling dat dit allemaal waar is.
Dat het proces van disclosure in gang is, daar is geen twijfel over mogelijk.

Welke actoren binnen dit proces vanuit de juiste intenties en vanuit de juiste informatiebronnen handelen, dat is nog niet voor iedereen duidelijk inderdaad.

quote:
Zoals ik zei: heel veel claims, maar geen bewijs.
Er is wel degelijk bewijs, alleen is dat bewijs nog niet openbaar toegankelijk.

Het publiek domein is (hoe frustrerend ook) helemaal geen relevante partij in het inzien, beoordelen en het kaderen van bewijsmateriaal. Dat is, wat we er ook van vinden, toebedeeld aan onze volksvertegenwoordigers alvorens zij een inschatting hebben gemaakt in hoeverre bepaalde bewijslasten verantwoord genoeg openbaar kunnen worden gemaakt.

Dat zegt imho niet zozeer over de validiteit van het proces disclosure en de betrokken partijen, maar meer over hoe de procedures in het kader van zo’n proces zijn ingeregeld.
pi_216594332
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef 2172619626795 het volgende:
Er is wel degelijk bewijs, alleen is dat bewijs nog niet openbaar toegankelijk.
Dat klinkt gewoon esoterisch.

Laat dat onafhankelijke wetenschappers en de gewone mensen maar beoordelen.

We moeten het allemaal nog maar zien h? Zou mij niet verbazen als dit weer de zoveelste ridiculisering is. Over een half jaar hoor je niks meer over Barber en bevindt hij zich gewoon in het woo woo groepje wat altijd al bestaan heeft.
pi_216595047

[ Bericht 50% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:57:46 ]
pi_216595147
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef NatteLont het volgende:
Christopher Mellon stoat bij jou om de een of andere reden hoog in aanzien had ik begrepen. Alles wat hij beweerd is om dergelijke reden voor jou geen woo woo? Hoe werkt dat precies?
Nee, want Mellon is heel integer en is altijd van de 'nuts and bolts' geweest. Ik heb hem ook nog nooit gehoord over woo woo. Mellon nog nooit gehoord over psionics, grey aliens, orbs, abductions of wat dan ook.

Maar het is heel simpel als we de balans opmaken na de 2017 Pentagon video's: Laat het nou eens gewoon allemaal zien. Iedereen op Reddit is er ook wel klaar mee op dit moment, want over 20 jaar zijn we geen steek verder en is er opeens weer iemand als Jake Barber, die dan weer in de vergetelheid raakt. Waarom? Omdat hij uiteindelijk toch niks levert.

Edit: Ik betwijfel of we ergens naartoe bewegen.
pi_216595501

[ Bericht 17% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:57:29 ]
pi_216595682
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:24 schreef NatteLont het volgende:

[..]

In die podcast van Joe Rogan met Lenval Logan en Jason Sands wordt alles voor mij wel duidelijk eerlijk gezegd. En dat is allesbehalve positief.
pi_216595915

[ Bericht 42% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:57:10 ]
pi_216596061
Nederlandse UFO gepost op reddit.

https://www.reddit.com/r/UFOs/s/mXa86eLxDG

Is wel een vreemde. Lijkt op een stuk space debries dat naar beneden komt vallen ?
pi_216596112
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:06 schreef NatteLont het volgende:
Wat werd jou duidelijk?
Dat UFO experts heel goed zijn in het niet identificeren van vliegende objecten.

En met termen gooien zoals "eightgon" en "trintium" in plaats van octagon en tritium. Dat zouden ze allemaal echt wel moeten weten. Leuk mij eerder bullshit.
pi_216596115
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:32 schreef Sjemmert het volgende:
Nederlandse UFO gepost op reddit.

https://www.reddit.com/r/UFOs/s/mXa86eLxDG

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Is wel een vreemde. Lijkt op een stuk space debries dat naar beneden komt vallen ?
Waar is dit? Had je maar een bootje.
pi_216596135
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Waar is dit? Had je maar een bootje.
Locatie breezanddijk dus vanaf de aflsuitdijk gefilmd denk. Volgens OP is het gezonken daar. Wie heeft er een bootje en duikspullen lol ?
pi_216596142
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:42 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Locatie breezanddijk dus vanaf de aflsuitdijk gefilmd denk.
UFOmeldpunt.nl.
pi_216596182

[ Bericht 100% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:56:45 ]
pi_216596316
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat klinkt gewoon esoterisch.

Laat dat onafhankelijke wetenschappers en de gewone mensen maar beoordelen.
Er zijn genoeg redenen te bedenken waardoor dat niet zomaar kan.

quote:
We moeten het allemaal nog maar zien h? Zou mij niet verbazen als dit weer de zoveelste ridiculisering is. Over een half jaar hoor je niks meer over Barber en bevindt hij zich gewoon in het woo woo groepje wat altijd al bestaan heeft.
Ik snap je gedachtengang daarover. Ikzelf sta er iets anders in. Ik denk dat die discrepantie ook te groot is om er vanuit dezelfde invalshoek naar te kijken. En dat is ook helemaal niet erg, vind ik.

Persoonlijk vind ik het 't belangrijkst dat de bewijsvoering wetmatig wordt veiliggesteld en openbaar wordt gemaakt, om te voorkomen dat de vrijgemaakte weg weer kan worden dichtgetimmerd. Als dat langer de tijd kost dan mijn nieuwsgierigheid zou willen, dan is dat maar zo.
pi_216596347
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef NatteLont het volgende:

Het maakt me ook al niet uit of dit topic nu in NWS staat of in BNW.
Dit maakt mij persoonlijk wel uit. Ik ben hier juist gekomen, omdat dit de enige Nederlandstalige vorm van media is, waar dit onderwerp vanuit een serieus oogpunt wordt besproken. Als het onderwerp van UAP hier na de gebeurtenissen van 2017 niet meer als nieuws benaderd worden, maar als "BNW"-materiaal, dan ben ik heel snel weer weg.

Maar dat is een persoonlijke afweging.
pi_216596380
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:50 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Mooi dan ga ik dat dus ook niet verder kijken. Zit er net tien minuten in.
Veel te lange zit. Praten door elkaar. Ik ken die gasten ook helemaal niet.
Alhoewel. Zat die ene niet een keer bij Ross Coulthard?
Het gaat nu zelfs over grey aliens en portals. :')

Totaal de geloofwaardigheid verloren. Dit is gewoon een disinfo campaign om te ridiculiseren.
pi_216596386
*Zucht*
pi_216597400

[ Bericht 52% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:56:24 ]
pi_216597503
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 18:09 schreef NatteLont het volgende:

[..]

Er wordt gezegd dat er ook helende stenen zijn, Jomanda, astrologie, etc. Dat wordt allemaal gekarakteriseerd als pseudowetenschap.

Maar, het tegendeel is makkelijk te bewijzen... Laat het dan zien. Laat Barber het eens allemaal zien. Hij heeft ten slotte gezegd dat hij UAPs kan oproepen.

Dit is al sinds de 1950s bezig h, die greys, abductions, etc. Ik dacht dat we een stuk verder gekomen waren na die Pentagon video's van 2017 en het werk van Mellon of Elizondo, maar het beweegt zich gewoon weer in hetzelfde hoekje waar het altijd, helaas, in gezeten heeft.

Het is mij zo far out, dat ik het gewoonweg niet serieus kan nemen tenzij er gewoon harde feiten gaan zijn. En dat kun je gewoon testen met de wetenschappelijke methode. Laten we eens beginnen met de claims van Barber dat hij UAPs kan oproepen met zijn psionic gedoe.

Ik heb even terug gezegd,

quote:
Ik heb een beetje het idee dat het onderwerp vervalt in iets zoals Valle het beschrijft in Passport to Magonia. Vroeger had je luchtschepen, elfjes, religieuze objecten, later foo fighters, en op dit moment 'nuts and bolts' maar net zo goed dat 'psionic'.

Ik denk dat we het vooral bij de harde data moeten houden zoals het artikel over de tic tac en niet speculeren zoals David Fravor of Graves heel netjes doet als hij er over praat. Het wordt een beetje een wirwar van van alles, denk dat daarom ook dat psionic gedoe om de hoek komt kijken. We missen gewoon de concepten om er over te praten, vullen zelf van alles is, onze verbeelding gaat aan de haal, maar het mist allemaal een conceptueel fundament.
pi_216597509

[ Bericht 100% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:56:08 ]
pi_216597544

[ Bericht 100% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:55:41 ]
pi_216598405
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ik heb gisteren al een mogelijke verklaring gegeven waarom ik denk dat het gaat zoals het gaat.
Ik blijf niet in herhaling vallen en in rondjes draaien. Ga jij gerust verder met ridiculiseren.
Ik vind dat redelijk kritiekloos eerlijk gezegd. Sceptisch zijn is ook goed. Al helemaal bij zo'n onderwerp wat nu zo far out is. Het wordt tijd dat er daadwerkelijk geleverd wordt.

Ik blijf echt wel ontzettend genteresseerd in dit onderwerp, maar de sfeer zoals die eerst was is wel echt weg nu. En dat is echt heel jammer. Ik zal iig proberen me wat afzijdig te houden van dit onderwerp, het is wel even mooi geweest.

Als het zo doorgaat zitten we over twintig jaar gewoon weer over hetzelfde te praten.
pi_216599005
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 18:18 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ik heb zelf geen goedkeuring of instemming van anderen nodig voor mijn mening.
Ik ook niet. Althans, op anonieme basis dan, helaas.
pi_216599369

[ Bericht 33% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:55:15 ]
pi_216600040
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:18 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Iemand moet die objecten besturen toch? Ik zie daar dus persoonlijk geen enkel probleem in.
Portals zijn theoretisch wetenschappelijk niet on-waarschijnlijk.
Elizondo heeft het ook over "other dimensions" gehad.

En over the five observables is ook voldoende gezegd door Elizondo en David Grush.

Allemaal WOO toch. Zie de link hierboven. Bij het copy-en van bovenstaande quote heb ik dat bericht aldaar vernacheld omdat ik daar per ongeluk op invoeren heb geklikt. |:(

We gaan verder:

Elizondo zag orbs door zijn huis zweven. Dat lijkt me ook redelijk "woo" toch? Gary Nolan zegt sinds zijn kindertijd last te hebben gehad van "greys"

UAP bestaan niet uit alleen maar Nuts & Bolts, Ze worden bestuurd.

En dat is mogelijk een probleem voor heel veel mensen.

Het kan mogelijk verstandig zijn dat de meeste mensen nog even niet in de WOO geloven omdat het voor hen te "far out" is. Zoals jij het noemt.

Waarschijnlijk is dat ook de bedoeling. Geloof het vooral nog maar even niet, maar krijg het allemaal maar wel een beetje mee. Hoor het lacherig aan, en wees maar een tijdje sceptisch.

Want wat er nog aankomt na een eventuele disclosure is mogelijk te veel voor de meeste mensen om in een keer te kunnen verwerken zonder weet ik veel wat voor sociologische problemen. Het moet het meest ongemakkelijke en onbegrijpelijke verhaal ooit zijn om aan de wereld te vertellen, en ze kunnen het om onbekende redenen niet zo gemakkelijk aan de wereld vertellen.

Ondertussen:

Mellon en Elizondo onderschrijven gewoon alle woo en dat is duidelijk gezien hun connecties met allerlei hoge woo-mensen zoals o.a. Hal Puthoff e.d. maar spreken er niet te luid over om miljoenen anderen mentaal een beetje te beschermen. Ze laten alle woo eerst een beetje inwerken. Sinds 2017 ongeveer. Dan is straks de enorme klap die disclosure mogelijk (want ik weet het niet) gaat geven wat beter te behappen voor de mensheid.

Vooral de religieuzen fanaten zullen uit hun dak gaan. Althans, dat zou ik me zo kunnen voorstellen.
Als je die claims maakt moet je die natuurlijk ook kunnen staven. Het is zo ver weg verwijderd van onze dagelijkse realiteit. Bovendien zijn er genoeg betere verklaringen voor bijvoorbeeld orbs. Abductions zijn heel waarschijnlijk slaapverlamming, etc.

Je moet het gewoon bewijzen, klaar. Dan is het voor iedereen duidelijk toch?

En ik acht de nuts and bolts misschien wel mogelijk als ik naar de tic tac kijk. Veel makkelijker om hele geavanceerde A.I. drones door het heelal te sturen, die kunnen honderdduizenden jaren gewoon hun ding doen. Waarom zouden die grays al die moeite doen? En hoe kunnen ze dat zo lang volhouden. Oh, dan moeten ze wel sneller dan de lichtsnelheid. Ok, maar volgens onze natuurkunde is dat niet mogelijk. Ja, maar... Nou, dan moet je het toch ook aantonen?

Je vult het allemaal voor jezelf al helemaal in. Ik hou alles gewoon open. Het zijn gigantische claims waar verder op gesurfd wordt.
pi_216600250
@Brave_Sir_Robin hoe denk jij er momenteel over, hoe het er nu allemaal aan toe gaat?

Ik denk dat het goed is voor mezelf om even het onderwerp te mijden de komende tijd.
pi_216600276

[ Bericht 100% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:54:52 ]
pi_216600753

[ Bericht 72% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:54:34 ]
pi_216602609
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:58 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ik vul niets in. Ik geef aan aan de hand van alles wat er over is gezegd in interviews met o.a. Elizondo waarom ik denk dat men terughoudend is met hard bewijs, maar erg scheutig met de woo. Daarin zie ik de haast.
Men kan het mogelijk mentaal niet aan wat er achter "disclosure" zal opdoemen.
Dat is hier in dit topic ook te merken.

Wel nuts & bolts die rondvliegen maar ze hebben geen bestuurders. Want die bestaan niet.
Lachwekkend

En dat heb ik niet geheel van mijzelf maar dat concludeer ik eveneens uit de woorden van Elizondo.
Ik heb het daar al eerder over gehad
Je vult niks in, maar je hebt wel heel sterk de veronderstelling dat dit allemaal is zoals gezegd wordt.
pi_216602924

[ Bericht 33% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:54:17 ]
pi_216603413

[ Bericht 5% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 17:54:01 ]
pi_216603864

[ Bericht 56% gewijzigd door NatteLont op 09-02-2025 18:01:55 ]
pi_216606907
???

Waarom werden juist de heel zinnige en kritische reacties verwijderd? Dit is NWS mensen. Laten we dit topic ook zo in ere houden zoals het vaak was. Maak hier alsjeblieft geen BNW van zeg.
  zondag 9 februari 2025 @ 13:54:06 #189
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216607087
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:56 schreef Discombobulate het volgende:
@:Brave_Sir_Robin hoe denk jij er momenteel over, hoe het er nu allemaal aan toe gaat?

Ik denk dat het goed is voor mezelf om even het onderwerp te mijden de komende tijd.
Ik ervaar nu even een overload aan nieuwe zaken rond UAP's. Veel nieuwe namen en nieuwe claims. Mijn neiging is dan altijd om eerst maar even rustig af te wachten en kijken van wat er na verloop van tijd van overblijft.

Ik sta best open voor de nieuwe invalshoeken, want het n kan wellicht niet zonder het ander. Maar heb meer onderbouwing nodig. Misschien zitten er wel nuggets waarheid tussen de overload aan info momenteel, maar ik ben het overzicht even kwijt. Ik ben net als jij ook waakzaam voor disinfo maar het is gewoon nog niet helder nu.

Ik vind het prettiger om het concreet over n zaak te hebben (fysieke nuts and bolts) en dan is het prima om ondertussen meer te filosoferen / speculeren over de achterliggende motieven en mogelijke verklaringen (waaronder de 'woo' zou kunnen passen).

Barber heeft wat dat betreft een heel grote broek aangetrokken. Hij kan 'eggs' (nuts and bolts) oproepen met zijn team door middel van psionics (woo). Mooie daarvan is dat het makkelijk te bewijzen zou moeten zijn, dus lijkt het me een heel gegrond standpunt om dat van hem te verwachten.

Dus dat is een beetje mijn modus, afwachtend.

En ondertussen probeer ik ook nog bij te blijven in de AI ontwikkelingen dus er is veel concurrentie in mijn podcast-app :)
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216608460
Van mij hadden die posts gewoon mogen blijven staan. De ridiculisering is wel de realiteit van dit onderwerp. Ik snap dat ook.

Feit blijft dat de VS dit thema al lange tijd onderzoekt. Dat er meerdere getuigen onder ede hebben verklaard dat ‘we’ beschikken over craft en biologics van niet menselijke komaf en dat er alleen maar meer naar buiten komt de afgelopen jaren.

[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 10-02-2025 08:34:04 ]
pi_216613289
twitter

The plot thickens
pi_216616870
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 08:34 schreef alpeko het volgende:

[..]
Waar doelt Burchett op?
Over dat overheidsbudgetten overschreven en niet verantwoord worden. Bij o.a. het Pentagon gaat dit om enkele miljarden dollars. Dit gat in de begroting wordt ook wel de “black box” genoemd en uit de verklaringen van diverse ingewijden & whistleblowers is het vermoeden ontstaan dat dit onder anderen wordt besteed aan (reverse-)engineering programma’s t.b.v. militaire doeleinden.

Omdat het onder natsec valt hoeven presidenten hier ook niet over worden ingelicht, tenzij het nodig is op “need-to-know basis”.
pi_216619345
Hebben we al meer gehoord over de 'historische' bekendmaking van Luna? Is dat dinsdag/woensdag onze tijd?
I want to believe...
pi_216619738
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef NoFoksGiven het volgende:
Hebben we al meer gehoord over de 'historische' bekendmaking van Luna? Is dat dinsdag/woensdag onze tijd?
Dat kan van alles zijn. Tot aan het inlijven van Groenland aan toe :P
pi_216620616
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef alpeko het volgende:

[..]
Naar verluid wel een stukje gerichter dan dat:

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 10-02-2025 14:57:13 ]
  maandag 10 februari 2025 @ 15:41:21 #197
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216621477
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef NoFoksGiven het volgende:
twitter

Morgen 21 uur NL tijd

En heeft deze tweet van Elizondo ermee te maken?

twitter
pi_216622471
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef alpeko het volgende:

[..]
Jep, maar dat is vast een ander FOK topic, er waren meerdere hints dat het gaat om transparancy en/of raakt aan het UAP topic.
I want to believe...
pi_216622524
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
[ x ]

Morgen 21 uur NL tijd

En heeft deze tweet van Elizondo ermee te maken?

[ x ]
Er komt best wat ruis en hype omtrent die aankondiging langs...meerdere namen die op X verwachtingen uitspreken...

As usual...we wachten maar af en zien wat er neerdaalt.
I want to believe...
pi_216626748
AARO rapport over de gofast video

Van begin tot eind gelezen. Mijn samenvatting: kennelijk is hun analyse dat hij niet snel ging en het optische effect toe te wijden is aan het “Parralax effect”.

Verder hebben ze 0 poging gedaan om de overige brondata te bemachtigen en te analyseren. Er zitten nogal wat sensoren op een F18, maar ze hebben dus alleen gekeken naar de publiekelijk toegankelijke beelden en op basis daarvan de conclusie getrokken.

AARO is bij mij definitief klaar.
pi_216629418
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 06:44 schreef 2172619626795 het volgende:
FWIW:

[ x ]

[ x ]

[ x ]

UAP committee?
Lester Nare met een uiteenzetting van de mogelijke UAP-gerelateerde opties:

twitter

We gaan het straks weten! :)
pi_216637174
Om 21:00 weten we definitief meer, maar ik post hem toch maar even:

twitter
  dinsdag 11 februari 2025 @ 19:04:05 #203
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_216637297
Zou toch mooi zijn als we straks een persco krijgen gezamenlijk met de officile gezanten uit Zeta Reticuli en de Pleijaden *O* _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 20:51:09 #204
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216639281
Hier te volgen zo:

twitter

Maar zal vooral over JFK files gaan zo te zien.

twitter
pi_216639638
Ik had al het vermoeden dat het om JFK ging. Trump tekende onlangs nog voor vrijgave daarvan. Kan zeker interessant zijn voor dit topic als wat er gelekt is waar is. Maar vooralsnog meer voor een ander topic.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 21:07:26 #206
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216639701
UAP en USO's ook genoemd als onderwerpen
  dinsdag 11 februari 2025 @ 21:27:50 #207
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216640086
Yes, binnenkort kunnen we investeren in Alien Tech:

twitter
pi_216643617
Mijn observatie is dat dit (veel) verder gaat dan de JFK-files alleen:

twitter
pi_216643821
Aangezien mijn eerdere speculaties ook UAP-gerelateerd bleken te zijn:

twitter

Ik denk Itali, Frankrijk of Zwitserland. In die volgorde.

[ Bericht 14% gewijzigd door 2172619626795 op 12-02-2025 02:34:41 ]
pi_216644105
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 02:18 schreef 2172619626795 het volgende:
Aangezien mijn eerdere speculaties ook UAP-gerelateerd bleken te zijn:

[ x ]

Ik denk Itali, Frankrijk of Zwitserland. In die volgorde.
Frankrijk snap ik nog. Maar de rest heb ik nog nooit iets van aanwijzingen van gezien. Canada? Die publiceerde vorig jaar al e.e.a. Brazili. Chili.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')