abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216495280
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 19:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Het is toch wel echt een heel vreemde verklaring vanuit het Witte Huis. Dat er eigenlijk niets aan de hand is met de drones, en ze gewoon goedgekeurd waren door de FAA.

Terwijl er in december nog getuigenissen zijn afgelegd voor congress dat ze niet weten wat de drones zijn.

Ongeloofwaardig.

[ x ]
Hele vreemde statement....onder de vorige President wist het Witte Huis van niets, FAA wist van niets...en nu ineens weten ze dat het door de FAA is goedgekeurd? Zonder enige afstemming met federale en state diensten? En oh ja, er waren ook hobbyist drone-piloten bezig....
Volstrekt ongeloofwaardig als statement.
I want to believe...
pi_216496654
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 16:53 schreef 2172619626795 het volgende:
FWIW, vanaf morgen om 18:00:

Bekijk deze YouTube-video

Het begin is goed, Lue wordt uitgeknepen.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 20:43:49 #73
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216498492
De claims worden steeds groter en brutaler.

twitter

Dus de weerstand (bij mij althans) wordt ook groter als er geen bewijsmateriaal bij wordt geleverd.

Als het idee is om druppelsgewijs te disclosen dan werkt dat volgens mij niet, want geen hond die dit volgt.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216498758
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ x ]

Dus de weerstand (bij mij althans) wordt ook groter als er geen bewijsmateriaal bij wordt geleverd.

Als het idee is om druppelsgewijs te disclosen dan werkt dat volgens mij niet, want geen hond die dit volgt.
Dit alles is wellicht beter te absorberen met de context geschetst in het interview met Lue hierboven.

FWIW:

Ik volg je al een lange tijd en imho het is voor een substantieel deel jouw verdienste dat dit in Nederland hier op fok forum op een serieuze wijze besproken wordt. Je bent ongetwijfeld op de hoogte van Lue zijn geschiedenis, zeker van de afgelopen 7 jaar, maar ik denk dat het interview alsnog zal bijdragen aan een (nog) breder begrip over de absurditeit van het pfenomeen.

Het is wel een interview waar je tijd en ruimte voor zou moeten vrijmaken. Ruim 2:30u.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 21:15:06 #75
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216498864
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:06 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dit alles is wellicht beter te absorberen met de context geschetst in het interview met Lue hierboven.

FWIW:

Ik volg je al een lange tijd en imho het is voor een substantieel deel jouw verdienste dat dit in Nederland hier op fok forum op een serieuze wijze besproken wordt. Je bent ongetwijfeld op de hoogte van Lue zijn geschiedenis, zeker van de afgelopen 7 jaar, maar ik denk dat het interview alsnog zal bijdragen aan een (nog) breder begrip over de absurditeit van het pfenomeen.

Het is wel een interview waar je tijd en ruimte voor zou moeten vrijmaken. Ruim 2:30u.
thx! *)

Ik heb zoveel Lue podcasts gehoord, dat ik ze tegenwoordig eigenlijk skip.

Maar ik zal deze eens aanslingeren tijdens de dagelijkse wandeling.
pi_216499004
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
thx! *)

Ik heb zoveel Lue podcasts gehoord, dat ik ze tegenwoordig eigenlijk skip.

Maar ik zal deze eens aanslingeren tijdens de dagelijkse wandeling.
Well earned ^O^

Inhoudelijk geen nieuwe nuggets, al helemaal niet wanneer de kennis en ervaring al aanwezig is, maar met name de reden waarom disclosure plaatsvindt op de manier waarop het plaatsvindt, wordt imho duidelijk naar voren gebracht.

In de woorden van Jake: De (actoren binnen de) overheid moet een weg terug aangeboden worden, terwijl ze tegelijkertijd gedwongen worden om hun hand te spelen. Het gaat niet (alleen) om bewijs, het gaat om hoe wij dit als mens absorberen. De vrijzinnigheid van de huidige generatie is hierbij de sleutel.

De klok tikt.
pi_216499278
Kudo’s dat Bravo_sir_Robin dit in NWS heeft weten te houden en dit topic nooit meer belachelijk gemaakt KAN worden. Maar laten we user Probably_on_pcp niet vergeten toen hij het voortdurend als 1 van de weinigen over UFO’s had in een tijd op FOK (ergens rond 2011-2013) waar hij alleen maar bergen hoon en shit over zich heen kreeg toen alles “woo woo” was en iedereen hem hier belachelijk maakte. Ik vraag mij trouwens af waar hij is gebleven.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 31 januari 2025 @ 21:46:17 #78
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216499380
Het wordt er niet geloofwaardiger op
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_216499427
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:42 schreef Monomeism het volgende:
Kudo’s dat Bravo_sir_Robin dit in NWS heeft weten te houden en dit topic nooit meer belachelijk gemaakt KAN worden. Maar laten we user Probably_on_pcp niet vergeten toen hij het voortdurend als 1 van de weinigen over UFO’s had in een tijd op FOK (ergens rond 2011-2013) waar hij alleen maar bergen hoon en shit over zich heen kreeg toen alles “woo woo” was en iedereen hem hier belachelijk maakte. Ik vraag mij trouwens af waar hij is gebleven.
Absoluut een groot compliment. Mooi gezegd.
pi_216499509
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef Parafernalia het volgende:
Het wordt er niet geloofwaardiger op
Maar je hebt het wel een beetje meegekregen met de rest van de enorme kudde, dus zal je niet heel erg in paniek raken als men de grote bekentenis doet. Daarom gaat het waarschijnlijk zoals het gaat.

;)
pi_216500355
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ x ]

Dat is dus niet waar. Meer mensen dan ooit tevoren volgen dit nieuws. Dit is precies de bedoeling van soft-disclosure. Het is sociologisch en politiek werk ter voorbereiding.
Dat heeft een reden die al in 2018 door Elizondo is aangekaart. Het is niet de bedoeling dat iedereen dit zomaar geloofd. Dat heeft wereldwijd mogelijk veel onvoorziene gevolgen die waarschijnlijk niet meer in de hand zijn te houden.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_216500655
De threshold of ’troublesome knowledge’.
pi_216500870
Interview net afgekeken. Lange zit. Interessant was het verhaal van de "egg shaped" UAP's met daarop een soort van 'ancient hieroglyphs'. Ook bij de Rendelsham UFO incident heeft sergeant James Penniston een object betast met daarop teksten die volgens hem sterk leken op een soort van oude Egyptisch aandoende teksten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Dat heeft een reden die al in 2018 door Elizondo is aangekaart. Het is niet de bedoeling dat iedereen dit zomaar geloofd. Dat heeft wereldwijd mogelijk veel onvoorziene gevolgen die waarschijnlijk niet meer in de hand zijn te houden.
Even nagezocht bij sommige van zijn quotes

We have deliberately stayed away from going down the rabbit hole of who's behind the wheel and what are their intentions because a lot of people have a lot of feelings about that and are very emotional about that. - Luis Elizondo

There is a difference between putting out information right, and putting out information right now.
And I know people want information right now but sometimes that’s not the best solution. - Luis Elizondo

Luis Elizondo heeft inderdaad steeds aangegeven dat Disclosure niet een gebeurtenis is, maar een proces dat allereerst moet inzinken om diverse redenen. Dat is ook precies zo gegaan. Een periode waar iedereen om bewijs mag zeuren.

Hij had had het vrij vertaald over ‘familiarizing the general public’.
Deze periode gaat m.i. over het meten van de publieke opinie en reacties. Hoe reageren mensen er op.

Robert Bigalow heeft het hier ook al over gehad

”So, what I do is I try to distinguish the difference between Confirmation and Disclosure. To me, [there is] a very crucial difference, at least the way I choose to use those words. That is that, confirmation, means simply establishing, or the acknowledgment that the phenomena exists, that it's real. Getting the truth out, as too, just simply that the UFO topic is real, that these things really do exist, ET's really do exist. And that's it. You draw the line, you stop right there. And you've just once and for all, established that it's real. (Robert Bigelow)

Maar zelfs zover zijn we nog niet. Men heeft het alleen maar over. "It's not us and it's not some other country"

Deze quote van Elizondo is uit 2018

“I think disclosure already occurred. I don’t think necessarily disclosure is an event I think it’s a proces” (Luis Elizondo) - July 27- 2018
pi_216501340
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:59 schreef 2172619626795 het volgende:
De threshold of ’troublesome knowledge’.
De ultieme “Limited Hangout” van deze eeuw inderdaad.
― Thomas Sowell
pi_216503825
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 23:16 schreef NatteLont het volgende:
Deze quote van Elizondo is uit 2018

“I think disclosure already occurred. I don’t think necessarily disclosure is an event I think it’s a proces” (Luis Elizondo) - July 27- 2018
Dit is wat Festinger met cognitieve dissonantie verklaarde en hoe christenen de "spoedige terugkeer van Jezus" gingen interpreteren toen die terugkomst uitbleef.
pi_216504046
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 09:13 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Dit is wat Festinger met cognitieve dissonantie verklaarde en hoe christenen de "spoedige terugkeer van Jezus" gingen interpreteren toen die terugkomst uitbleef.
Interessant. Maar is dat niet iets voor verwarde gelovigen? Hier volgen wij met name officiële hearings die onderdeel zijn van het proces. Van cognitieve dissonantie in dit topic is m.i. geen sprake.

Ben jij zelf gelovig of religieus geweest?
Probeer jij doorgaans gelovigen te redden om jezelf relevant te vinden?

Niets erger dan belerende ex-rokers en ex-gelovigen trouwens. Of nog erger: Ex gelovige atheïsten met religieuze PTSS vanwege hun 'overwinning' op zichzelf, die nu met religieuze restverschijnselen uit vroegere geloofsovertuiging zich de rest van het leven bezig houden om alles in een anti religieuze context te plaatsten en gelovigen te beschamen vanwege hun eigen verleden van religieuze hersenrot.

Ik hoop dat we na jouw onderbreking weer snel on-topic zijn en het gewoon over UAP gaan hebben.
Christopher Hitchens zit vast wel ergens in een ander topic

[ Bericht 0% gewijzigd door NatteLont op 01-02-2025 09:54:19 ]
pi_216505159
Grusch repository:

https://www.uaprw.com/books/grusch-david

Het is een vrij uitgebreide lijst van alles wat hij openbaar heeft gezegd en enkele opmerkingen van derden over hem.

Als je citaten van Grusch wilt bekijken of hem in het algemeen wilt onderzoeken, is dit een uitstekende bron.
pi_216505270
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 09:48 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Interessant. Maar is dat niet iets voor verwarde gelovigen? Hier volgen wij met name officiële hearings die onderdeel zijn van het proces. Van cognitieve dissonantie in dit topic is m.i. geen sprake.

Ben jij zelf gelovig of religieus geweest?
Probeer jij doorgaans gelovigen te redden om jezelf relevant te vinden?

Niets erger dan belerende ex-rokers en ex-gelovigen trouwens. Of nog erger: Ex gelovige atheïsten met religieuze PTSS vanwege hun 'overwinning' op zichzelf, die nu met religieuze restverschijnselen uit vroegere geloofsovertuiging zich de rest van het leven bezig houden om alles in een anti religieuze context te plaatsten en gelovigen te beschamen vanwege hun eigen verleden van religieuze hersenrot.

Ik hoop dat we na jouw onderbreking weer snel on-topic zijn en het gewoon over UAP gaan hebben.
? :D

Ok, wat je wil.
pi_216505459
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:27 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ok, wat je wil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216505462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:27 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ok, wat je wil.
Je begrijpt mij prima. Vervuil dit topic verder niet. Dank
pi_216506199
Aanrader: Nightshift

De allerlaatste nieuwtjes besproken en ontspannen speculeren over de feiten en de fictie ivm UAP.
Alles per definitie op-vreten en met volle mond bespreekbaar maken maar niet zomaar door slikken.
pi_216508680
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:44 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Je begrijpt mij prima. Vervuil dit topic verder niet. Dank
Ik "vervuil" niks, ik waarschuw alleen maar.

Ben je überhaupt bekend met Festinger? Volgens mij niet, waardoor je de clou mist: Festinger deed in de jaren '50 al onderzoek naar ufo-cults. Ik neem het fenomeen uap wel degelijk serieus; zo hebben we onlangs nog Taede Smedes bij onze sterrenkundevereniging uitgenodigd.

Maar goed, ben al weg, veel plezier verder.
pi_216509385
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 16:22 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ben je überhaupt bekend met Festinger? Volgens mij niet, waardoor je de clou mist: Festinger deed in de jaren '50 al onderzoek naar ufo-cults. Ik neem het fenomeen uap wel degelijk serieus; zo hebben we onlangs nog Taede Smedes bij onze sterrenkundevereniging uitgenodigd.

Taede Smedes is echt geweldig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216509861
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 16:22 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Oh je neemt het UAP topic wel serieus. Wees dan duidelijk. Je lijkt in je bericht dit topic gelijk te stellen aan geloof en religieuze waan. Ik zie er geen serieuze toon in.
Je reageert op iets wat Elizondo heeft gezegd zonder blijk van kennis van de context, en haalt naar aanleiding van de quote daar dan de tanende wederkomst van Jezus bij? Je waarschuwt alleen maar? Tegen wat? UFO cults? En daar wil je in dit topic users voor behoeden? Er is veel ruimte om je met zo'n bericht als trol te duiden. Probeer eens een echt inhoudelijk bericht. Zeker als binnenkomer.
pi_216510620
Omdat ik het druk heb met werk en andere dingen, heb ik nog geen tijd en energie gehad om voor dit interview te gaan zitten. Ik wilde echt mijn agenda hiervoor vrijmaken.

quote:
Nu ik het gezien heb: dit is het. Dit is de real deal.

De klok tikt!
pi_216510679
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:04 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Oh je neemt het UAP topic wel serieus. Wees dan duidelijk. Je lijkt in je bericht dit topic gelijk te stellen aan geloof en religieuze waan. Ik zie er geen serieuze toon in.
Je reageert op iets wat Elizondo heeft gezegd zonder blijk van kennis van de context, en haalt naar aanleiding van de quote daar dan de tanende wederkomst van Jezus bij? Je waarschuwt alleen maar? Tegen wat? UFO cults? En daar wil je in dit topic users voor behoeden? Er is veel ruimte om je met zo'n bericht als trol te duiden. Probeer eens een echt inhoudelijk bericht. Zeker als binnenkomer.
Je bent dus niet bekend met Festinger.

Ik ben geen "binnenkomer", ik volg deze reeks al een tijd. En deze ",binnbinnenkomer" houdt niet van True Scotchmen drogargumenten. :W
pi_216510798
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik ben geen "binnenkomer", ik volg deze reeks al een tijd. En deze ",binnbinnenkomer" houdt niet van True Scotchmen drogargumenten. :W
Misschien niet. Wie zal het zeggen. Maar Festinger dien je uit te leggen in de context van de quote van Elizondo.
Al is dat maar summier. Duidelijk ben je dus niet. Inhoudelijk op mijn bericht ook niet. Uit niets blijkt dat je serieus bent. Ook nu weer niet.

:W
pi_216510840
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Wat is überhaupt het nut van deze discussie rondom Festinger, als ik vragen mag?

Dit onderwerp heeft niets te maken met elkaar overtuigen. Ik begrijp die neiging, maar als jij het onderwerp echt gevolgd hebt zoals je zegt dat je hebt gedaan, dan zou jij juist moeten begrijpen dat dit meer een tijdskwestie is van een proces dat in gang is gezet.

Even plat gezegd: de slechte gasten met verkeerde intenties zijn dood of inmiddels insignificant en de huidige verantwoordelijken binnen de instanties hebben over vroegere keuzes en besluiten geen verantwoording of schuldvordering af te leggen.

Imho in dit draadje is het overtuigen van elkaars zienswijze vrij zinloos. Het draait voornamelijk om het bijhouden van de gebeurtenissen en de eindjes aan elkaar knopen naarmate er, officieel of officieus, steeds meer informatie naar buiten gaat komen.

Dat gezegd hebbende: ik hoop dat je vanuit een informatief standpunt alsnog betrokken blijft bij dit topic. Zeker als je er klaarblijkelijk bovengemiddeld kennis van hebt. Dat draagt alleen maar bij aan de juiste duiding.

Dank je!
pi_216510977
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:17 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Wat is überhaupt het nut van deze discussie rondom Festinger, als ik vragen mag?
Hij vind het gevalletje cognitieve dissonantie erg leuk om aan ufo-gelovigen toe te te schrijven.
Hij vraagt ook naar zaken die hij van mij gemist heeft te lezen alsof ik Festinger niet zou kennen.
Ik schreef voordat hij aan mij vroeg of ik bekend was met Festinger al:

quote:

[..]
Dus lezen doet hij ook niet.
pi_216511253
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:25 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Hij vind het gevalletje cognitieve dissonantie erg leuk om aan ufo-gelovigen toe te te schrijven.
Hij vraagt ook naar zaken die hij van mij gemist heeft te lezen alsof ik Festinger niet zou kennen.
Ik schreef voordat hij aan mij vroeg of ik bekent was met Festinger al:
[..]
Dus lezen doet hij ook niet.
Ik wil me hier verder niet mee bemoeien, maar ik had het verder genegeerd, en alles wat ik erover kwijt zou willen is het volgende:

Als dat werkelijk zijn intentie is, het derailen en stigmatiseren van dit onderwerp, dan is dat (aannemend dat zijn bovenstaande bewering berust op de waarheid) tegen beter weten in. Terugkijkend op de geschiedenis is dit vaak onbewust en onbedoeld het geval bij mensen met een 'traditioneel' wereldbeeld, vanwege de generationele erfenis. Dat paradigma echter is simpelweg aan het verschuiven vanwege alleen al de verandering binnen het demografisch spectrum van de bevolking. Door de tijd zal dit wereldbeeld spoedig genoeg verschuiven naar de 'moderne' tijd. Verafgoding < Religie < klassieke natuurkunde < electrodynamics < extended electrodynamics.

En net zoals bij bovengenoemd proces:

Disclosure is ook zo’n proces en tijd is je vriend daarbij.

Persoonlijke zit ik liever achterover te genieten van alle informatie die eindelijk zijn weg naar buiten vindt en ik zou mijn tijd en energie daarvoor niet willen verbruiken om een discussie aan te gaan / anderen te overtuigen. En dit is niet bedoeld als een persoonlijke aanval, maar simpelweg als mijn zienswijze in algemene zin.

FWIW. Ik deel mijn zienswijze met de goede bedoelingen en ik hoop niet dat iemand, vanuit welk spectrum dan ook, hier aanstoot aan geeft.
pi_216511316
Ik had hem een hint gegeven

quote:

[..]

pi_216511451
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:41 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Ik wil me hier verder niet mee bemoeien, maar ik had het verder genegeerd, en alles wat ik erover kwijt zou willen is het volgende:

Als dat werkelijk zijn intentie is, het derailen en stigmatiseren van dit onderwerp, dan is dat (aannemend dat zijn bovenstaande bewering berust op de waarheid) tegen beter weten in. Terugkijkend op de geschiedenis is dit vaak onbewust en onbedoeld het geval bij mensen met een 'traditioneel' wereldbeeld, vanwege de generationele erfenis. Dat paradigma echter is simpelweg aan het verschuiven vanwege alleen al de verandering binnen het demografisch spectrum van de bevolking. Door de tijd zal dit wereldbeeld spoedig genoeg verschuiven naar de 'moderne' tijd. Verafgoding < Religie < klassieke natuurkunde < electrodynamics < extended electrodynamics.

En net zoals bij bovengenoemd proces:

Disclosure is ook zo’n proces en tijd is je vriend daarbij.

Persoonlijke zit ik liever achterover te genieten van alle informatie die eindelijk zijn weg naar buiten vindt en ik zou mijn tijd en energie daarvoor niet willen verbruiken om een discussie aan te gaan / anderen te overtuigen. En dit is niet bedoeld als een persoonlijke aanval, maar simpelweg als mijn zienswijze in algemene zin.

FWIW. Ik deel mijn zienswijze met de goede bedoelingen en ik hoop niet dat iemand, vanuit welk spectrum dan ook, hier aanstoot aan geeft.
Was ik op sommige momenten die er toe doen maar zo kalm en verstandig. Of net zo Brave als Sir Robin

;)
pi_216511492
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:57 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Was ik op sommige momenten die er toe doen maar zo kalm en verstandig. Of net zo Brave als Sir Robin

;)
Zonder onze imperfecties zouden we niet hebben bestaan. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 01-02-2025 20:32:07 ]
pi_216511519
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Omdat ik het druk heb met werk en andere dingen, heb ik nog geen tijd en energie gehad om voor dit interview te gaan zitten. Ik wilde echt mijn agenda hiervoor vrijmaken.
[..]
Nu ik het gezien heb: dit is het. Dit is de real deal.

De klok tikt!
Hier waren we volgens mij gebleven overigens. Nog niet gekeken. Ga ik morgen doen denk ik.
pi_216512304
quote:
"There's this calling to like, throw it all out, get rid of all of our institutions, get rid of the government, but that is not the answer. What this needs to be is a call to action for all brave, well-rounded people with work ethic and a deep sense of meaning to start occupying positions within these institutions and offices. [...] You need to stay in your job, put up with political HR shit, occupy positions of leadership and then make changes. That's the only way this works."

- Jake Baber

2:33:55
  zondag 2 februari 2025 @ 15:33:26 #106
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216522929
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat is dus niet waar. Meer mensen dan ooit tevoren volgen dit nieuws. Dit is precies de bedoeling van soft-disclosure. Het is sociologisch en politiek werk ter voorbereiding.
Oké, maar 'meer dan ooit tevoren' is alsnog heel weinig.

Niemand kent bijvoorbeeld Grusch en dat was de laatste keer, in zomer 2023, dat het onderwerp enigszins in het nieuws was. De hearing van vorig jaar is nergens opgepikt, om van het nieuws over Barber maar te zwijgen.

In de bubbel op Twitter en Youtube (en hier) sure, maar daarbuiten gebeurt er m.i. niets.

En als het al gebeurde dan was het op het gebied van nuts-and-bolts UFO's. Daar was wel progressie denk ik, daar werd gebouwd aan het opbouwen van de 'bewijspiramide' die ik hier wel eerder heb geschetst.

Maar de top van die piramide is qua bewijs nog lang niet geleverd, en nu wordt er met het verhaal van Barber een nieuwe piramide opgetuigd, rond het psionics deel.

Het is voor ons nog wel te behappen denk ik, want wij weten dat het UAP topic heel breed gaat, maar voor de acceptatie richting het brede publiek lijkt me dit een stap terug.
pi_216523877
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]

Net afgekeken. Indrukwekkend. Als deze Jake Barber in een hearing verschijnt ben ik echt benieuwd wat dan de volgende stap gaat worden. Hij geeft ook legitimiteit aan Greer heb ik opgemerkt. Iets waar o.a. Danny Sheehan en Gary Nolan ook geen moeite mee hebben. Ook kwamen bij Jake Barber klokkenluiders ter sprake die bij Greer hebben aangeklopt en bevestigde het getuigenis dat klokkenluider Michael Herrera in 2023 bij Greer gaf, als waarheid .

Barber geeft aanvulling/verduidelijking aan het verhaal van Herrera. Die conferentie in de National Press club was in 2023 en is 100% de moeite waard om te kijken. Het sluit mooi aan bij het interview met Barber.

[ Bericht 1% gewijzigd door NatteLont op 02-02-2025 16:24:07 ]
pi_216524068
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
En als het al gebeurde dan was het op het gebied van nuts-and-bolts UFO's. Daar was wel progressie denk ik, daar werd gebouwd aan het opbouwen van de 'bewijspiramide' die ik hier wel eerder heb geschetst.

Maar de top van die piramide is qua bewijs nog lang niet geleverd, en nu wordt er met het verhaal van Barber een nieuwe piramide opgetuigd, rond het psionics deel.
Dit. Wat betreft dat laatste ben ik er ook wel bijna klaar mee. Het is of nu een keer daadwerkelijk leveren, of ik blijf gewoon even op de achtergrond de komende tijd. Toevallig Taede Smedes 'The UFO's van Gorredijk' gekocht, dus die maar even lezen. Even een pauze van de UFO community op internet.
pi_216524588
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

In de bubbel op Twitter en Youtube (en hier) sure, maar daarbuiten gebeurt er m.i. niets.
De bubbel is juist daarbuiten. :) Deze generatie is tot in het diepst van hun vezels door de mainstream media en politiek gehersenspoeld om te denken dat alles buiten de bubbel uit complotten en nep-nieuws bestaat.
Knap is het wel. Operation Mockingbird 5.0
pi_216524654
twitter

Veel mensen zullen nu terecht vrezen dat dit de kant van Greer lijkt op te gaan.

Persoonlijk ben ik ook niet helemaal gecharmeerd van Greer zijn handelswijze. Als ik mijn persoonlijke emoties aan de kant zet echter, zie ik een persoon die vanuit de kennis binnen zijn vakgebied niet vergeet goed voor zichzelf te zorgen en daarin de grenzen van kapitalisatie opzoekt.

Misschien dat hij daar vanuit sommige ogen gezien in doorschiet, maar laten we wel wezen: zelfs in het beste geval van full-disclosure zal de wereld blijven draaien, en moeten we onze rekeningen blijven betalen. Daar zal niets in veranderen, behalve dan voor mensen zoals Greer die dan ineens een stuk minder schaars zijn om te bekostigen voor een interview of docu-serie.

Ik ben niet van de beste man gecharmeerd, maar nogmaals mijn emoties erbuiten gelaten valt er wat voor zijn handelswijze te zeggen.

Ik hoop alleen niet dat Skywatcher ook die richting op gaat. Gezien de uitspraken van Jake denk ik niet dat dit zijn intentie is, maar er is natuurlijk ook een heel team waar hij onderdeel van uitmaakt en voor hun kan het natuurlijk wel anders gaan voelen.

Ook daarin laat geld de wereld draaien zoals die doet.

[ Bericht 32% gewijzigd door 2172619626795 op 02-02-2025 17:52:25 ]
pi_216524711
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 16:46 schreef NatteLont het volgende:

[..]
De bubbel is juist daarbuiten. :) Deze generatie is tot in het diepst van hun vezels door de mainstream media en politiek gehersenspoeld om te denken dat alles buiten de bubbel uit complotten en nep-nieuws bestaat.
Knap is het wel. Operation Mockingbird 5.0
Dit is precies mijn ervaring ook. Elke keer als ik 'thuis' kom, voelt het alsof ik in die bubbel stap in plaats van eruit te komen.

La vie je pense :)
pi_216525358
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 16:12 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Net afgekeken. Indrukwekkend. Als deze Jake Barber in een hearing verschijnt ben ik echt benieuwd wat dan de volgende stap gaat worden. Hij geeft ook legitimiteit aan Greer heb ik opgemerkt. Iets waar o.a. Danny Sheehan en Gary Nolan ook geen moeite mee hebben. Ook kwamen bij Jake Barber klokkenluiders ter sprake die bij Greer hebben aangeklopt en bevestigde het getuigenis dat klokkenluider Michael Herrera in 2023 bij Greer gaf, als waarheid .

Barber geeft aanvulling/verduidelijking aan het verhaal van Herrera. Die conferentie in de National Press club was in 2023 en is 100% de moeite waard om te kijken. Het sluit mooi aan bij het interview met Barber.

Ik heb geen tijd om alles te bekijken helaas. De conferentie van Greer heb ik in het verleden wel helemaal gezien en het verhaal van Herrera vond ik wel interessant. Maar op wat voor manier geeft Barber aanvulling of verduidelijking aan het verhaal van Herrera? Waar doet hij dat?

Edit: de enige connectie die kan bedenken is dat Herrera sprak over een achthoekige UAP die hij in Indonesië van dichtbij had gezien en Barber zei in een interview iets dergelijks (een achthoekige UAP) te hebben geborgen. Bedoel je dat?
pi_216525409
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 17:53 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Maar op wat voor manier geeft Barber aanvulling of verduidelijking aan het verhaal van Herrera? Waar doet hij dat?
Vanaf 1 uur, 18 minuten
pi_216525496
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 17:59 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Vanaf 1 uur, 18 minuten
Dat is Herrera die spreekt, maar je had het over Jake Barber die aanvulling/verduidelijking gaf aan zijn verhaal. Op wat voor manier heeft Barber dat gedaan dan?
pi_216525596
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Dat is Herrera die spreekt, maar je had het over Jake Barber die aanvulling/verduidelijking gaf aan zijn verhaal. Op wat voor manier heeft Barber dat gedaan dan?
Je zit in de verkeerde video. :)

Hier moet je zijn op 1 uur en 18 minuten

pi_216526545
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 16:50 schreef 2172619626795 het volgende:
[ x ]

Veel mensen zullen nu terecht vrezen dat dit de kant van Greer lijkt op te gaan.

Persoonlijk ben ik ook niet helemaal gecharmeerd van Greer zijn handelswijze. Als ik mijn persoonlijke emoties aan de kant zet echter, zie ik een persoon die vanuit de kennis binnen zijn vakgebied niet vergeet goed voor zichzelf te zorgen en daarin de grenzen van kapitalisatie opzoekt.

Misschien dat hij daar vanuit sommige ogen gezien in doorschiet, maar laten we wel wezen: zelfs in het beste geval van full-disclosure zal de wereld blijven draaien, en moeten we onze rekeningen blijven betalen. Daar zal niets in veranderen, behalve dan voor mensen zoals Greer die dan ineens een stuk minder schaars zijn om te bekostigen voor een interview of docu-serie.

Ik ben niet van de beste man gecharmeerd, maar nogmaals mijn emoties erbuiten gelaten valt er wat voor zijn handelswijze te zeggen.

Ik hoop alleen niet dat Skywatcher ook die richting op gaat. Gezien de uitspraken van Jake denk ik niet dat dit zijn intentie is, maar er is natuurlijk ook een heel team waar hij onderdeel van uitmaakt en voor hun kan het natuurlijk wel anders gaan voelen.

Ook daarin laat geld de wereld draaien zoals die doet.
Ik heb daar niet zo veel last van. Ik laat me niet weerhouden om mensen aan te horen. Ik heb al helemaal geen last van meningen of wat anderen van iets of van iemand vinden en me te schikken in de kudde..

Hij was in ieder geval degene die met de hele godganse zaak wat we vandaag Disclosure noemen al begon in 2001 in de National Press Club. Greer had het toen al over ARV's. Net als Mark McCandlish en Michael Schratt bijvoorbeeld. Richard Dolan kon aan het werk. Anders was hij bij saaie geschiedenis lessen gebleven en hadden we nooit zoveel kunnen leren van hem ivm UAP.

Steve Bassett kon zijn UAP eieren kwijt op YouTube en ging vol in op het volbrengen van Disclosure

Greer heeft rond 2005 -2010 honderden klokkenluiders en ex-hooggeplaatsten van allerlei nationaliteiten voor zijn camera gehad waarvan de meesten de meest bizarre claims en beweringen deden die nu allemaal stuk voor stuk lijken uit te komen en schoorvoetend (vanwege hun NDA's) bevestigd lijken te worden door Mellon en Elizondo die mijns inziens de opdracht hebben de chaos te beperken van iets wat onvermijdelijk lijkt uit te komen.
Straks kan misschien heel BNW nog eens met 1 muis-klik worden overgeheveld naar NWS haha

Hij heeft er voor gezorgd dat steeds meer mensen die dienden in de politiek en in het leger hun angst zijn kwijtgeraakt en naar voren zijn gekomen met hun verhaal. Hierdoor kon the Nuke UFO connection worden blootgelegd en kwam Robert Hastings naar voren met zijn klokkenluiders in 2010 wat zelfs op CNN live werd uitgezonden. Stephen Bassett kon zijn klokkenluiders naar voren brengen in 2013 bij The Citizens Hearing on Disclosure.

En dan maakt men zich druk dat Greer Flares uit een vliegtuigje zou hebben gemieterd die voor orbs moesten doorgaan? Of dat hij zichzelf zo graag hoort praten?

Het zal allemaal best, maar ik denk dat we zonder Greer's vette ego nooit een Elizondo hadden gezien
pi_216526700
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ik heb daar niet zo veel last van. Ik laat me niet weerhouden om mensen aan te horen. Ik heb al helemaal geen last van meningen of wat anderen van iets of van iemand vinden en me te schikken in de kudde..

Hij was in ieder geval degene die met de hele godganse zaak wat we vandaag Disclosure noemen al begon in 2001 in de National Press Club. Greer had het toen al over ARV's. Net als Mark McCandlish en Michael Schratt bijvoorbeeld. Richard Dolan kon aan het werk. Anders was hij bij saaie geschiedenis lessen gebleven en hadden we nooit zoveel kunnen leren van hem ivm UAP.

Steve Bassett kon zijn UAP eieren kwijt op YouTube en ging vol in op het volbrengen van Disclosure

Greer heeft rond 2005 -2010 honderden klokkenluiders en ex-hooggeplaatsten van allerlei nationaliteiten voor zijn camera gehad waarvan de meesten de meest bizarre claims en beweringen deden die nu allemaal stuk voor stuk lijken uit te komen en schoorvoetend (vanwege hun NDA's) bevestigd lijken te worden door Mellon en Elizondo die mijns inziens de opdracht hebben de chaos te beperken van iets wat onvermijdelijk lijkt uit te komen.
Straks kan misschien heel BNW nog eens met 1 muis-klik worden overgeheveld naar NWS haha

Hij heeft er voor gezorgd dat steeds meer mensen die dienden in de politiek en in het leger hun angst zijn kwijtgeraakt en naar voren zijn gekomen met hun verhaal. Hierdoor kon the Nuke UFO connection worden blootgelegd en kwam Robert Hastings naar voren met zijn klokkenluiders in 2010 wat zelfs op CNN live werd uitgezonden. Stephen Bassett kon zijn klokkenluiders naar voren brengen in 2013 bij The Citizens Hearing on Disclosure.

En dan maakt men zich druk dat Greer Flares uit een vliegtuigje zou hebben gemieterd die voor orbs moesten doorgaan? Of dat hij zichzelf zo graag hoort praten?

Het zal allemaal best, maar ik denk dat we zonder Greer's vette ego nooit een Elizondo hadden gezien
Op de inhoud ben ik het volledig met je eens wat betreft Greer. Vanuit mijn emotie kan ik mij inleven in de manier waarop het grotere publiek naar zijn rol kijkt, maar pragmatisch gezien is dat beperkt relevant zolang het beoogde doel voorop blijft staan.

En daar is Greer, wat je zelf imho ook uitstekend uiteenzet, een onmisbare kopstuk in geweest (en nog steeds wel).
pi_216527352
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 19:31 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Vanuit mijn emotie kan ik mij inleven in de manier waarop het grotere publiek naar zijn rol kijkt.
Even speculerend.Ik vermoed sterk dat daar ook een flink stuk karaktermoord bij is komen kijken die dit binnen de UFO community online heeft bewerkstelligd. Vanuit overheden die op de achtergrond werken die mogelijk willen dat hij zwijgt. Ze hebben een groot deel van het (al dan niet valse) narratief dat gangbaar was tussen 2001 en 2017 gekaapt en de alien-UFO hypotheses die rondgingen sterk verdunt. Soms moet ik keihard zoeken naar bepaalde filmpjes. Veel UFO lore is verdwenen of verwijderd van YouTube. Misschien wel ten goede. Misschien wel ten kwade. Dat weet ik niet. Omdat niemand weet wat er daadwerkelijk achter de horizon van Disclosure tevoorschijn zal komen. Dat is koffiedik kijken. Maar mijn conclusie is dat als, weet ik veel, 20% van wat er destijds rondging aan beweringen en speculatie over UAP en bijvoorbeeld: "aliens die in ondergrondse gewelven zouden leven hier op aarde" en "alien kolonies" op de maan", (ik zeg maar wat) echt de waarheid zou zijn, ik dan prima begrijp dat men terughoudend is met keihard onweerlegbaar bewijs leveren. Dan heb je het over de doos van Pandora namelijk.

Iets waar wijlen sgt. Robert (Bob) Dean het over heeft gehad.
Die zei dat als je de deksel ook maar een klein stukje open zou doen de hel zou los barsten.
Probeer trouwens nu in 2025 eens iets te vinden van hem. Bijna niet te doen.
Rond 2010 stond het bomvol op YouTube..
pi_216527659
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 20:16 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Even speculerend.Ik vermoed sterk dat daar ook een flink stuk karaktermoord bij is komen kijken die dit binnen de UFO community online heeft bewerkstelligd. Vanuit overheden die op de achtergrond werken die mogelijk willen dat hij zwijgt. Ze hebben een groot deel van het (al dan niet valse) narratief dat gangbaar was tussen 2001 en 2017 gekaapt en de alien-UFO hypotheses die rondgingen sterk verdunt. Soms moet ik keihard zoeken naar bepaalde filmpjes. Veel UFO lore is verdwenen of verwijderd van YouTube. Misschien wel ten goede. Misschien wel ten kwade. Dat weet ik niet. Omdat niemand weet wat er daadwerkelijk achter de horizon van Disclosure tevoorschijn zal komen. Dat is koffiedik kijken. Maar mijn conclusie is dat als, weet ik veel, 20% van wat er destijds rondging aan beweringen en speculatie over UAP en bijvoorbeeld: "aliens die in ondergrondse gewelven zouden leven hier op aarde" en "alien kolonies" op de maan", (ik zeg maar wat) echt de waarheid zou zijn, ik dan prima begrijp dat men terughoudend is met keihard onweerlegbaar bewijs leveren. Dan heb je het over de doos van Pandora namelijk.

Iets waar wijlen sgt. Robert (Bob) Dean het over heeft gehad.
Die zei dat als je de deksel ook maar een klein stukje open zou doen de hel zou los barsten.
Probeer trouwens nu in 2025 eens iets te vinden van hem. Bijna niet te doen.
Rond 2010 stond het bomvol op YouTube..
Mocht je geïnteresseerd zijn: de kans is groot dat ik nagenoeg elke bron van informatie over dit onderwerp gepubliceerd vanaf ~2005 terug kan halen.

Moet ik wel een zo'n uitgebreid mogelijke dataset krijgen.

Verder inhoudelijk niets toe te voegen. Ik ben vooral onder de indruk van je kennis (en die van anderen in dit draadje) en positief verrast dat dit inderdaad de beste plek in Nederland lijkt te zijn om gelijkgestemden op dit niveau te vinden.

Blij dat ik na veel aarzeling toch besloten heb een account te openen.
pi_216528216
Ik moet even iets rechtzetten.Ik was iets te enthousiast met mijn zin.

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef NatteLont het volgende:

[..]

Greer heeft rond 2005 -2010 honderden klokkenluiders en ex-hooggeplaatsten van allerlei nationaliteiten voor zijn camera gehad
Dat moet zijn: Greer heeft rond 2005 -2010 honderden klokkenluiders en ex-hooggeplaatsten van allerlei nationaliteiten geïnterviewd, waarvan uit veiligheidsredenen veel anoniem zijn gedocumenteerd, en heeft er een flink aantal van hen voor zijn camera gehad. Ik heb ze bijna allemaal bekeken destijds en dat waren er dus geen honderden.
pi_216528338
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 20:32 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Mocht je geïnteresseerd zijn: de kans is groot dat ik nagenoeg elke bron van informatie over dit onderwerp gepubliceerd vanaf ~2005 terug kan halen.

Moet ik wel een zo'n uitgebreid mogelijke dataset krijgen.
Ik zou zeggen deel je kennis wanneer het uitkomt met ons in je berichten.
Als het video's betreft zou ik ze zo af en toe uploaden via YouTube. :)

Veel discussie en speculatie is in NWS misschien niet handig.
Helaas moeten we daarvoor naar het "Aluhoedje-hoekje" "BNW" of "TRU"
Ze hebben hier nog net geen "GGZ". Maar misschien komt dat nog

[ Bericht 0% gewijzigd door NatteLont op 02-02-2025 21:21:36 ]
pi_216528571
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 21:11 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ik zou zeggen deel je kennis wanneer het uitkomt met ons in je berichten.
Als het video's betreft zou ik ze zo af en toe uploaden via YouTube. :)

Veel discussie en speculatie is in NWS misschien niet handig.
Helaas moeten we daarvoor naar het "Aluhoedje-hoekje" "BNW" of "TRU"
Ze hebben hier nog net geen "GGZ". Maar misschien komt dat nog
Helder, we houden het bij recente gebeurtenissen.

Mocht er een data-request zijn dan hoor ik het wel. Ik heb naast dit account verder nergens een social media gerelateerde aanwezigheid. Ik doe het dus puur op verzoek vanuit deze community.

Anyhow, goed weekend allemaal. 👋
  maandag 3 februari 2025 @ 16:49:17 #123
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216537013
Ben nu op 1u45m van het Jesse Michels interview en twee zaken die er wat mij betreft uitspringen.

- "We can summon the egg. We have done it with AARO, in the daytime."
- "There are man-made psionics and machine-made psionics."

Ik quote uit mijn hoofd maar dat was zo ongeveer de strekking.

Paar posts terug al gezegd, ik vind die eerste claim erg brutaal. Dan ben je of heel zeker van je zaak en kom je binnenkort met bewijs. Of je valt door de mand.

Verder zit het hele verhaal en de manier waarop hij verteld solide in elkaar. Ik krijg daar geen ongeloofwaardige vibes van.
pi_216540943
Bij gebrek aan bronnen deze maar even:

FBI agents who investigate UFOs worried they could be pushed out in possible purge

Dit zal de komende uren meer wind gaan krijgen.

Voor de bredere context:

Trump Officials Fire Jan. 6 Prosecutors and Plan Possible F.B.I. Purge
pi_216541009
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 16:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ben nu op 1u45m van het Jesse Michels interview en twee zaken die er wat mij betreft uitspringen.

- "We can summon the egg. We have done it with AARO, in the daytime."
- "There are man-made psionics and machine-made psionics."

Ik quote uit mijn hoofd maar dat was zo ongeveer de strekking.

Paar posts terug al gezegd, ik vind die eerste claim erg brutaal. Dan ben je of heel zeker van je zaak en kom je binnenkort met bewijs. Of je valt door de mand.

Verder zit het hele verhaal en de manier waarop hij verteld solide in elkaar. Ik krijg daar geen ongeloofwaardige vibes van.
Ik was erg verbaasd over de opmerkingen dat men de Egg shaped UFO kan oproepen, en dit schijnbaar in de aanwezigheid van AARO is gedaan!
I want to believe...
pi_216541209
Dat was sneller dan ik dacht:

twitter

Dit kan grote gevolgen hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 03-02-2025 21:15:32 ]
pi_216542209
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:50 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Ik was erg verbaasd over de opmerkingen dat men de Egg shaped UFO kan oproepen, en dit schijnbaar in de aanwezigheid van AARO is gedaan!
Ook leuk. Jesse vraagt op een gegeven moment wat ze met het ei hebben gedaan, waarop Barber zegt dat ze het waarschijnlijk op een plek hebben ondergebracht, begraven, of dat het zelfs zou kunnen zijn vernietigd omdat ze er inmiddels toch al zoveel van hebben dat het niet eens interessant meer voor ze is. (???)

:wtf:
  maandag 3 februari 2025 @ 22:51:34 #128
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216542713
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 21:57 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ook leuk. Jesse vraagt op een gegeven moment wat ze met het ei hebben gedaan, waarop Barber zegt dat ze het waarschijnlijk op een plek hebben ondergebracht, begraven, of dat het zelfs zou kunnen zijn vernietigd omdat ze er inmiddels toch al zoveel van hebben dat het niet eens interessant meer voor ze is. (???)

:wtf:
helemaal niet interessant inderdaad.. :{
pi_216543544
FWIW:

twitter

twitter

twitter

UAP committee?

[ Bericht 14% gewijzigd door 2172619626795 op 04-02-2025 06:56:32 ]
pi_216556453
Ik heb een beetje het idee dat het onderwerp vervalt in iets zoals Vallée het beschrijft in Passport to Magonia. Vroeger had je luchtschepen, elfjes, religieuze objecten, later foo fighters, en op dit moment 'nuts and bolts' maar net zo goed dat 'psionic'.

Ik denk dat we het vooral bij de harde data moeten houden zoals het artikel over de tic tac en niet speculeren zoals David Fravor of Graves heel netjes doet als hij er over praat. Het wordt een beetje een wirwar van van alles, denk dat daarom ook dat psionic gedoe om de hoek komt kijken. We missen gewoon de concepten om er over te praten, vullen zelf van alles is, onze verbeelding gaat aan de haal, maar het mist allemaal een conceptueel fundament.
pi_216556551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat het onderwerp vervalt in iets zoals Vallée het beschrijft in Passport to Magonia. Vroeger had je luchtschepen, elfjes, religieuze objecten, later foo fighters, en op dit moment 'nuts and bolts' maar net zo goed dat 'psionic'.

Ik denk dat we het vooral bij de harde data moeten houden zoals het artikel over de tic tac en niet speculeren zoals David Fravor of Graves heel netjes doet als hij er over praat. Het wordt een beetje een wirwar van van alles, denk dat daarom ook dat psionic gedoe om de hoek komt kijken. We missen gewoon de concepten om er over te praten, vullen zelf van alles is, onze verbeelding gaat aan de haal, maar het mist allemaal een conceptueel fundament.
Lees nu zelfs allemaal dingen over de terugkeer van Jezus etc.

Ik ben wel weer even klaar met dit onderwerp :')
pi_216556704
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:56 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Lees nu zelfs allemaal dingen over de terugkeer van Jezus etc.

Ik ben wel weer even klaar met dit onderwerp :')
Ja, het verkeerde neemt de laatste weken flink de overhand.
pi_216557132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:47 schreef Discombobulate het volgende:

Is dit ook bedoeld richting mijn posts? Want dan zou ik je graag vriendelijk willen vragen om specifiek posts te benoemen, aangezien ik de harde lijn daarin wil kunnen doorgronden.

Wat ik in ieder geval probeer te doen, is nieuwe informatie te delen direct voor of nadat het naar buiten komt als dat gerelateerd is aan het onderwerp. Om het georganiseerd te houden pas ik ook vaak mijn eerdere posts aan om informatie toe te voegen, in plaats van hier een nieuwe post over te maken.

Graag gerichte feedback als je daarin iets van mij verlangt. Wat voor de een enkel speculatie is, kan voor de ander interessant zijn om een oog op te houden.
pi_216557311
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:52 schreef 2172619626795 het volgende:
Is dit ook bedoeld richting mijn posts?
Nee, gewoon een algemene observatie. Niet alleen hier.
pi_216557862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 11:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, gewoon een algemene observatie. Niet alleen hier.
Ah oke, bedankt.

Mocht dat wel zo zijn/worden dan zou ik dat graag horen.
pi_216563062
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 06:44 schreef 2172619626795 het volgende:
FWIW:

[ x ]

[ x ]

[ x ]

UAP committee?
Benieuwd of dit inderdaad met een committee of hearings te maken gaat hebben.
I want to believe...
pi_216564188
twitter

De verontwaardiging volg ik niet helemaal. Wat ik hier vooral als ‘nieuwtje’ uit haal is het volgende:

quote:
“There is a complex disclosure plan underway that is seven years in the making”
Daarmee doelt hij als startpunt waarschijnlijk op de gelekte beelden uit het Pentagon en het corresponderende artikel in de New York Times van Leslie Kean.

[ Bericht 5% gewijzigd door 2172619626795 op 05-02-2025 20:32:26 ]
pi_216571840
?
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:11 schreef 2172619626795 het volgende:
[ x ]

De verontwaardiging volg ik niet helemaal. Wat ik hier vooral als ‘nieuwtje’ uit haal is het volgende:
[..]
Daarmee doelt hij als startpunt waarschijnlijk op de gelekte beelden uit het Pentagon en het corresponderende artikel in de New York Times van Leslie Kean.
Wie is die average Chris dan?
Wel vreemd wat voor DM's hij heeft ontvangen van Barber. Kennen we hier wat context van
I want to believe...
pi_216572523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 14:41 schreef NoFoksGiven het volgende:
?
[..]
Wel vreemd wat voor DM's hij heeft ontvangen van Barber. Kennen we hier wat context van
Average Chirs spreekt zichzelf direct tegen in zijn eerste 2 punten:

quote:
1) From the first paragraph throughout the entire message, Jake never refers to himself as “I” or “me”, but “we” and “us”. Notice, this isn’t from the Skywatcher account. It’s from his personal account. So who is we?

2) I would encourage you to leave yourself a path out” - I’ve been told this before and it’s a tactic used to make a person believe that the inevitable is on the horizon and I’m on the wrong side and will want to be forgiven when I’m wrong.
Verder vind ik die DM's helemaal niet intimiderend overkomen als ik ze in context lees.
pi_216573893
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 14:41 schreef NoFoksGiven het volgende:
?
[..]
Geen idee, ik heb me niet in hem verdiept. Waar het mij om ging was de nieuwe informatie die Jake Barber met hem deelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')