Jij bent een goed mensquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ik juich voor alle Nederlandse clubs
Zou liever een andere website of app gebruiken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
Eens kijken of Flashscore blijft werken vanavond.
@monkyyy en ik hebben KPMG niet echt hoog zittenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Ontzettend slechte reclame van KPMG @:KingRoland
Powered by Omroep Zwart. @Noberquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Ontzettend slechte reclame van KPMG @:KingRoland
Welke mafkees geeft daar nou goedkeuring voor?
Ja die ook, maar ik ga alleen Twente kiekn.quote:
Ziggogo.tvquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
Ik wil gvd Twente kijken, op de Ziggo-zenders die ik heb AZ en Ajax te zien. Wat is dit joh
https://voetbaloptv.wordpress.com/quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
Ik wil gvd Twente kijken, op de Ziggo-zenders die ik heb AZ en Ajax te zien. Wat is dit joh
Ik hoop dat er wat te juichen valt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Jojo.
Voor wie juich jij deze avond?
Oej.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
https://www.ziggogo.tv/nl(...)o%20Sport%20Free%202quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
Op 2 is Twente.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
zie je niet wat op het shirt van ajax staat....?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
Zelda?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga AZ kijken en de Switch op tweede scherm.
Sowieso.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:01 schreef ISVV het volgende:
Stelling: Twente heeft de beste sfeer van Nederland
Welk spel ga je doen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga AZ kijken en de Switch op tweede scherm.
Dat mag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ga Twente kijken, dat wordt wel spannend denk ik.
Tot aan de veilige 3-0?quote:
Op welke positie?quote:
Is jullie spitsenprobleem inmiddels al zo groot?quote:
Ga lekker mee Twente kijken joh, dat hotseknots-voetbal van Ajax in een wedstrijd die nergens meer om gaat kan je toch gewoon links laten liggen.quote:
Deze grap is al gemaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is jullie spitsenprobleem inmiddels al zo groot?
Ik heb een Nintendo Game Boy Advance Glacier. Geen Switch.quote:
quote:
Het is mooi geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is jullie spitsenprobleem inmiddels al zo groot?
Hahaha Quincy ProMESquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een Nintendo Game Boy Advance Glacier. Geen Switch.
Ik had vroeger ook een Game Boyquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk jij geen Ajax of heb je 2 schermen?quote:
je telt hier alleen mee als je een playstation 5 special edition hebquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk jij geen Ajax of heb je 2 schermen?
Ik heb wel 2 schermen maar kijk geen Ajax nee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gozer niemand kan Ajax iets schelen en andersomquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja anders Ajax natuurlijk maar wedstrijden die nergens om gaan hebben mijn interesse niet. En 2e scherm is voor dartsen.
God ziet allesquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:52 schreef KingRoland het volgende:
i.t.t. de rest die alleen maar voor 1 NLse club juichen of geen. Zijn toevallig allemaal kinderen van de duivel
Ja dat is ajaxquote:
Daarom hebben ze zelfs in de EL steeds de beste kijkcijfers denk ik ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gozer niemand kan Ajax iets schelen en andersom
Ik heb een PSone en een PS3 Slim.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je telt hier alleen mee als je een playstation 5 special edition heb
zo niet ...daar is de uitgang
In the sky with diamonds?quote:
Bestaat er ook een PS3 Dom dan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een PSone en een PS3 Slim.
Sow hier krijg ik even een tikquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus slaat de altijd onzin uitkramende @:isvv met feiten om de oren
Ik denk toch haar versie van As Tears Go By. Dat nummer met Metallica waar ze dronken lalt is ook wel lachenquote:
quote:
quote:
Vraag maar aan DeepSeekquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:09 schreef Nober het volgende:
Heeft Twente genoeg aan een gelijkspel om de top 24 te halen?
Vanavond hoor je als Nederlander naar Twente te kijken. Die spelen nog ergens omquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom hebben ze zelfs in de EL steeds de beste kijkcijfers denk ik ja.
quote:
quote:T
Thuisbezorgd.nl-reviewer
Review van Thuisbezorgd.nl
3,5/5
· een maand geleden
Kip vandaag was oud en hard. Bestelling van gisteren had een na smaak, frituur olie was niet ververst. Jammer, want eerste paar keren was het erg lekker en vers.
Forbs is wel een leuke voor Ajax!quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan komt er in ieder geval een links boetoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |