Op 2 is Twente.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
Ik wil gvd Twente kijken, op de Ziggo-zenders die ik heb AZ en Ajax te zien. Wat is dit joh
zie je niet wat op het shirt van ajax staat....?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
Ik wil gvd Twente kijken, op de Ziggo-zenders die ik heb AZ en Ajax te zien. Wat is dit joh
Zelda?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga AZ kijken en de Switch op tweede scherm.
Sowieso.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:01 schreef ISVV het volgende:
Stelling: Twente heeft de beste sfeer van Nederland
Welk spel ga je doen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga AZ kijken en de Switch op tweede scherm.
Dat mag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ga Twente kijken, dat wordt wel spannend denk ik.
Tot aan de veilige 3-0?quote:
Op welke positie?quote:
Is jullie spitsenprobleem inmiddels al zo groot?quote:
Ga lekker mee Twente kijken joh, dat hotseknots-voetbal van Ajax in een wedstrijd die nergens meer om gaat kan je toch gewoon links laten liggen.quote:
Deze grap is al gemaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is jullie spitsenprobleem inmiddels al zo groot?
Ik heb een Nintendo Game Boy Advance Glacier. Geen Switch.quote:
quote:
Het is mooi geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is jullie spitsenprobleem inmiddels al zo groot?
Hahaha Quincy ProMESquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een Nintendo Game Boy Advance Glacier. Geen Switch.
Ik had vroeger ook een Game Boyquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk jij geen Ajax of heb je 2 schermen?quote:
je telt hier alleen mee als je een playstation 5 special edition hebquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk jij geen Ajax of heb je 2 schermen?
Ik heb wel 2 schermen maar kijk geen Ajax nee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gozer niemand kan Ajax iets schelen en andersomquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja anders Ajax natuurlijk maar wedstrijden die nergens om gaan hebben mijn interesse niet. En 2e scherm is voor dartsen.
God ziet allesquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:52 schreef KingRoland het volgende:
i.t.t. de rest die alleen maar voor 1 NLse club juichen of geen. Zijn toevallig allemaal kinderen van de duivel
Ja dat is ajaxquote:
Daarom hebben ze zelfs in de EL steeds de beste kijkcijfers denk ik ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gozer niemand kan Ajax iets schelen en andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |