Farioli blijft maar trollen met het opstellen van Fitz-Jim.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk heeft Fitz Jim geoefend op juist passen
Blijven doneren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, ik heb momenteel geen toegang tot real-time informatie of nieuwsberichten. Ook weet ik niets over een recente vliegtuigramp als mijn kennis beperkt is tot oktober 2021.
Voor de meest up-to-date en nauwkeurige informatie raad ik aan om betrouwbare nieuwssites te bekijken. Als er specifieke aspecten zijn die je wilt bespreken (zoals veiligheid in de luchtvaart), dan help ik daar natuurlijk graag mee!
Ik zapte eens langs toen dat erop was, je voelt je ontzettend debiel zoals die presentator dan tegen je praat. Niet te doen als normaal persoon.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:3rr0r gaat dit nog even kijken.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zapte eens langs toen dat erop was, je voelt je ontzettend debiel zoals die presentator dan tegen je praat. Niet te doen als normaal persoon.
[ afbeelding ]
Hoe verhoudt het zich tot het jeugdjournaal?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zapte eens langs toen dat erop was, je voelt je ontzettend debiel zoals die presentator dan tegen je praat. Niet te doen als normaal persoon.
[ afbeelding ]
Kunnen ze dit niet bij Omroep Brabant houden?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De montage is ook een leuke rubriek.
Jeugdjournaal praten ze opzich normaal alleen met een debiel kinderstemmetje, JiMT praten ze ontzettend langzaam. Verder behandelen ze bij het jeugdjournaal redelijk wat items, JiMT is heel beperkt, voor de aandacht wegvalt kennelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe verhoudt het zich tot het jeugdjournaal?
Boerenkoolsmaak?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de favoriete smaak van @:ggmm
Zie UIquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Jojo.
Voor wie juich jij deze avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |