Ze zien nu dat het een wolf in schaapskleren is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:50 schreef ledn81 het volgende:
Niels wordt in en buiten het huis steeds meer uitgekotst
Inderdaad, ze moeten echt een weekopdracht of iets krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:52 schreef Jockari het volgende:
Het is dit jaar een zeer trieste bedoening. Deze week is er eigenlijk nix gebeurd.
BB brengt weinig voor de bewoners. Ook de bewoners doen uit zichzelf niets.
En als streamer is het puur tijdverlies.
Ze roddelt als de beste.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:59 schreef engine het volgende:
Milena trekt nog even een oude koe uit de sloot
Roddelen doe da gewoon niet zegt ze
Uhu vanmiddag had ze het over Jordy met een kliekje... die kwam de kamer onverwacht in.. maar Milena hield toen haar lipjes op elkaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:59 schreef engine het volgende:
Milena trekt nog even een oude koe uit de sloot
Roddelen doe da gewoon niet zegt ze
Echt een stokerquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij lult Wicky mee met de wind die dan draait...
Mattheus ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij lult Wicky mee met de wind die dan draait...
Maar die twee zijn toch ook niet zo dik.....Shar hoort dacht ik meer bij de meiden en heeft het ook niet zo op Jordy en Niels....quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:11 schreef marky het volgende:
Stom dat Keanu zijn kop zo naar de populaire laat hangen. Hij zou veel meer kunnen hebben aan een Jordy of een Sharice.
Dat ze zijn exclusieve eigendom is, en voor niemand anders.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:13 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Red flag van Jolien is dat ze te toegankelijk is. Hij wilt niet dat mannen het gevoel kunnen krijgen dat ze kunnen doen wat ze willen.
Hoezo is dar een red flag dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:13 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Red flag van Jolien is dat ze te toegankelijk is. Hij wilt niet dat mannen het gevoel kunnen krijgen dat ze kunnen doen wat ze willen.
Poh ze ziet wel hoe hij is.. oppervlakkig, jaloers, bezitterig, manipulatief..quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef Verity het volgende:
Jolien: Red flag van Jeffrey is dat hij soms jaloers is.
Jeffrey: Ik ben niet jaloers.
Jolien: ik vind het jammer dat we niet altijd diepgaande gesprekken kunnen hebben. Jeffrey lacht het snel weg.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:13 schreef Verity het volgende:
En de cirkel is rond!quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef Verity het volgende:
Jolien: Red flag van Jeffrey is dat hij soms jaloers is.
Jeffrey: Ik ben niet jaloers.
Jolien: ik vind het jammer dat we niet altijd diepgaande gesprekken kunnen hebben. Jeffrey lacht het snel weg.
Zal wel wat aantrekkingskracht, maar ik heb het idee dat dit niets gaat worden buiten BB.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Poh ze ziet wel hoe hij is.. oppervlakkig, jaloers, bezitterig, manipulatief..
Maar toch straalverliefd
Denk t idd ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Zal wel wat aantrekkingskracht, maar ik heb het idee dat dit niets gaat worden buiten BB.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar toch straalverliefd
Ze heeft ook leuke gesprekken gehad met Axel. Jammer dat Jeffrey haar zo terughoudt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef Dark het volgende:
Jeff mag er wel uit, dan kan hij thuis kijken hoe leuk Jo is met andere mannen.
bij binnenkomst 533, nu 1945, ik maak altijd een begin lijstje van de volgers om te zien hoe de verloop isquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:20 schreef mazaru het volgende:
Jordy is geobsedeerd van de volgers die hij heeft op Insta
Das niet zo vies hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:24 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Staat die Niels nou droge noodles te vreten?
Sharice kan wel aardig mooi zingenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En dat zijige stemmetje dat ze ineens heeft opgezetmaar even over naar s2 en daar krijgen we een ‘concert’ van Sharice en Keanu
Haha dat geloof ik meteen, alleen alles wat Niels doet daar stoor ik me aan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Das niet zo vies hoor.
Haal maar eens zo’n zakje;
[ link | afbeelding ]
(of Yumyum ofzo)
.. kruiden eruit, crunchen in het zakje en wat van de kruiden erbij en schudden. En smullen maar. Is net chips.
Ja tis niet slecht, ook niet heel goed, kweenie stoort gewoon denk ik, net als fluitenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Sharice kan wel aardig mooi zingen
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:33 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Haha dat geloof ik meteen, alleen alles wat Niels doet daar stoor ik me aan.![]()
Ik moet hem echt niet
Vind het wel leuk. Beter dan stille bende ;p zo lang er niet slecht wordt gezongen iigquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja tis niet slecht, ook niet heel goed, kweenie stoort gewoon denk ik, net als fluiten
Ik denk dat het vooral komt, doordat BB Jeffrey en Jolien wekelijks opbelde over of ze single waren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap niet wat Jolien in dat egoïstische arrogante jaloerse ventje ziet
Versta haar zingend wel beter dan pratendquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind het wel leuk. Beter dan stille bende ;p zo lang er niet slecht wordt gezongen iig
Ik denk dat dit juist haar ondergang is in het spelquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt, doordat BB Jeffrey en Jolien wekelijks opbelde over of ze single waren.
Ze begon er net tijdens het gesprek met Jeffrey en Wicky weer over.
Wellicht dat ze denkt om op deze manier ver te komen.
Gezien hoe snel ze smoorverliefd was/is, trekt ze denk ik vaker naar wat moeilijke mannen. Lekker de moeilijke dynamiek opzoeken. Onzeker voelen, vervolgens weer bevestiging krijgen etc, dat hele cirkeltje. Best wat mensen benaderen de liefde op die manier.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap niet wat Jolien in dat egoïstische arrogante jaloerse ventje ziet
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Versta haar zingend wel beter dan pratend
Ja ik ben er zelf ook goed in om vrouwen aan te trekken die destructief voor me zijn dus wel herkenbaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gezien hoe snel ze smoorverliefd was/is, trekt ze denk ik vaker naar wat moeilijke mannen. Lekker de moeilijke dynamiek opzoeken. Onzeker voelen, vervolgens weer bevestiging krijgen etc, dat hele cirkeltje. Best wat mensen benaderen de liefde op die manier.
Maar ze denkt zo wel. Ze hoopt ook nog als een van de twee eruit moet dat er dan niet te veel tijd tussen zit voordat de ander er uit wordt gestemd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist haar ondergang is in het spel
Dat ging vorig jaar compleet mis. Toen werd er speciaal voor Alice een jongen gezocht waar zij op zou kunnen vallen en dat werd Tyron. Bleek dat ze beide net voor het programma een soort van relatie hadden gekregen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt, doordat BB Jeffrey en Jolien wekelijks opbelde over of ze single waren.
Ze begon er net tijdens het gesprek met Jeffrey en Wicky weer over.
Wellicht dat ze denkt om op deze manier ver te komen.
Onzin Niels heeft van de week al meerdere keren staan koken. Er staan wel vaker mensen omheen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Niels staat zich ineens met het koken te bemoeien.... ergerlijk figuur met zijn gevreet. Ook Jordy zei er wat van, wij wassen onze handen en jij zit er zo met je handen aan.
En dat hield voor Alice na BB ook niet lang stand meen ik ergens te hebben gelezen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ging vorig jaar compleet mis. Toen werd er speciaal voor Alice een jongen gezocht waar zij op zou kunnen vallen en dat werd Tyron. Bleek dat ze beide net voor het programma een soort van relatie hadden gekregen.
Klopt en haar nieuwe vriend was een soort kleinere uitvoering van Tyron lol.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat hield voor Alice na BB ook niet lang stand meen ik ergens te hebben gelezen.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:58 schreef ledn81 het volgende:
Niels wil graag een update over Axel.. (mogelijk om straks het aantal suikerkorrels weer per persoon te kunnen tellen)
Hij begon meteen al te klagen dat het waarschijnlijk niet genoeg was, Er om heen staan is wat anders dan je er mee te bemoeienquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:57 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin Niels heeft van de week al meerdere keren staan koken. Er staan wel vaker mensen omheen.
Misschien moeten ze volgend jaar eens ergens anders de casting laten doenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat hield voor Alice na BB ook niet lang stand meen ik ergens te hebben gelezen.
en niet zoveel twintigersquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze volgend jaar eens ergens anders de casting laten doen
Die wil ze maar al te graag als vriend houden want die wil niet op haar stemmen en dat weet ze.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu vanmiddag had ze het over Jordy met een kliekje... die kwam de kamer onverwacht in.. maar Milena hield toen haar lipjes op elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of gewoon die focus op potentiële stelletjes compleet laten varen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze volgend jaar eens ergens anders de casting laten doen
Gewoon wederzijds voordeel (voor zolang het duurt), zij stemt ook niet op hem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die wil ze maar al te graag als vriend houden want die wil niet op haar stemmen en dat weet ze.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of gewoon die focus op potentiële stelletjes compleet laten varen.
Zo lang het niet van hout is valt het meequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zwart beddegoed is toch geen voorteken ?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo lang het niet van hout is valt het mee
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo lang het niet van hout is valt het mee
En dan wetende dat hij zijn handen niet wast nadat hij naar de wc is geweest .. en van de week alle M&M’s met de hand geteld en verdeeld heeftquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Niels staat zich ineens met het koken te bemoeien.... ergerlijk figuur met zijn gevreet. Ook Jordy zei er wat van, wij wassen onze handen en jij zit er zo met je handen aan.
Gezondheidsredenen ?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, Elsa heeft nog een mededeling voor straks .....
Die vriend had tijdens haar BB avontuur zelf ook avontuurtjes gehadquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, zal wel over het huishouden gaan of zo .... handenwassen, over de bril pissen, afwassen, whateverquote:
Ik geloof niet helemaal dat ze straal verliefd is......quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar toch straalverliefd
Denk ook niet dat ze straalverliefd is, hij heeft lang de boot afgehouden maar ze hengelde al vanaf dag 1 ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Zal wel wat aantrekkingskracht, maar ik heb het idee dat dit niets gaat worden buiten BB.
Zal ie 's nachts ook wel gebruiken, zodat ie niet naar de plee hoeftquote:
Als je die flessen niet regelmatig ECHT goed schoonmaakt is het net zo smerig...of nog smeriger dan likken aan het toilet!quote:
Jordy heeft de fles afgelopen week met heet water en afwasmiddel schoongemaaktquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Als je die flessen niet regelmatig ECHT goed schoonmaakt is het net zo smerig...of nog smeriger dan likken aan het toilet!
Dan zal het wel aan zijn frisse adem liggen..quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy heeft de fles afgelopen week met heet water en afwasmiddel schoongemaakt
Thanks en smakelijkquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga lekker in de stad eten, tot 1700 uur staat online, tot later ....
"Aluminium fles: Een aluminium fles, zoals een thermosfles, kan meestal om de paar dagen worden schoongemaakt, tenzij je merkt dat er een sterke geur of smaak aanwezig is. In dat geval is het raadzaam om de fles direct schoon te maken."quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Stinkt ook niet meer hoor ik 'm net zeggenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is beter voor het milieu maar ik vind het zo viesquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:24 schreef Dark het volgende:
[..]
"Aluminium fles: Een aluminium fles, zoals een thermosfles, kan meestal om de paar dagen worden schoongemaakt, tenzij je merkt dat er een sterke geur of smaak aanwezig is. In dat geval is het raadzaam om de fles direct schoon te maken."
Stinkflessen
Die mattie valt echt zo tegen. Doe het gewoon in iemand zijn gezichtquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:18 schreef ledn81 het volgende:
Milena en Mattie maken Niels belachelijk en giebelen
Waar kan ik dit zien? Ik zoek het stukje waarin ze noemen wie ze weer tot leven zouden willen wekken (15.38). Ik kan je niet Dm-en want dan moet ik een week lid zijn..quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga lekker in de stad eten, tot 1700 uur staat online, tot later ....
Het is vandaag opzich al fijn om iemand te horen lachen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:28 schreef lojanda het volgende:
Moet Jordy nou echt zo lang en hard lachen om zijn eigen graphet is niet eens grappig
Inderdaad wat een geroddel, gelieg en gestook vandaag.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:33 schreef marky het volgende:
[..]
Het is vandaag opzich al fijn om iemand te horen lachen.
Goede zelfkennis heeft ze, al was het elsa die er een zag lopen vanmiddagquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:37 schreef Verity het volgende:
Milena blijft maar roepen dat er ratten zijn in het spel
Welkomquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:30 schreef Linnied het volgende:
[..]
Waar kan ik dit zien? Ik zoek het stukje waarin ze noemen wie ze weer tot leven zouden willen wekken (15.38). Ik kan je niet Dm-en want dan moet ik een week lid zijn..
Jaaa dankje! (Ah. Ik dacht al dat ik hier verkeerd zat)quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ik heb hem hier in het filmpjes topic gezet.
Verzoekjes om bepaalde fragmenten kun je plaatsen in het daarvoor bedoelde topic
Er is een topic waar je speciaal filmpjes kan aanvragen, als je daar zn naam ook even tagged, heb je wel kans dat je het krijgt BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjes @DGK_Tegengasquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:30 schreef Linnied het volgende:
[..]
Waar kan ik dit zien? Ik zoek het stukje waarin ze noemen wie ze weer tot leven zouden willen wekken (15.38). Ik kan je niet Dm-en want dan moet ik een week lid zijn..
Iemand moet Lennie's honneurs waarnemen hequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:46 schreef ledn81 het volgende:
Jordy houdt toezicht op de afwas
[ afbeelding ]
Dankje! Inmiddels heb ik het!quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er is een topic waar je speciaal filmpjes kan aanvragen, als je daar zn naam ook even tagged, heb je wel kans dat je het krijgt BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjes @:DGK_Tegengas
Denk dat het maar voor een paar dagen is.....quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow, ze hebben voor een heel weeshuis aan noedels.
Wat een vreemde zin. Geen gruwelijkquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey : Ik heb ook geen gruwelijk, verschrikkelijk persoon he..
Ziet er creepy uit vanuit deze hoek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niels knipt z'n masker los?
Andere hoek ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ziet er creepy uit vanuit deze hoek.
quote:
Met de 2 kipfilets die Niels misttequote:Op woensdag 22 januari 2025 19:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duurde lang, ik denk dat Febo aan het fonduen was.
Ongeveer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:21 schreef -river- het volgende:
Konden we niet al vanaf donderdag ochtend stemmen?
Geen idee, ik kijk ook net even en Jordy zit te schaterlachenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef engine het volgende:
Ik zet net de stream aan. Wat is er met Jordy aan de hand?
Bus lachgas gekregen van BB.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef engine het volgende:
Ik zet net de stream aan. Wat is er met Jordy aan de hand?
Jordy 1x positief en niels gister target uit moeten delen die ander weet ik niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:29 schreef b_engeltje het volgende:
Ik begrijp dat niels vandaag pech heeft gehad met de telefoon (hoorde jordy iets van genomineerd zeggen, maar dat kan een grap zijn)
Terwijl als jordy de telefoon opneemt het 2x positief was
Dat is wat niels net zei he dat van 2xquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy 1x positief en niels gister target uit moeten delen die ander weet ik niet meer
Zo'n aankondiging betekent meestal dat ze een spel wil spelen, of spetters naast de wc heeft zien liggen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:32 schreef b_engeltje het volgende:
Is al bekend wat elsa te vertellen heeft
Vrijwillige exit?
Haha groepsgesprekquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo'n aankondiging betekent meestal dat ze een spel wil spelen, of spetters naast de wc heeft zien liggen of iets dergelijks.
Dit was te verwachten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:31 schreef engine het volgende:
Jolien is niet jaloers maar als het te lang duurt grijpt ze wel in.
Of handen wassen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo'n aankondiging betekent meestal dat ze een spel wil spelen, of spetters naast de wc heeft zien liggen of iets dergelijks.
Heb ik wat gemistquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:32 schreef b_engeltje het volgende:
Is al bekend wat elsa te vertellen heeft
Vrijwillige exit?
Niels en jordy doen dat ook alleen niet nuquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een verschil jordy en niels ziten bij elkaar en er wordt niet gestookt, geroddeld of kwaadgesproken. Zet Jeffrey en co bij elkaar en ze praten kwaad over.een ander
Inderdaad, ze doen niet anders.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niels en jordy doen dat ook alleen niet nu
Misschien verstaan ze hem wèl daar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
Niels wil een paar dagen naar Praag als hij eruit is.
Daar heeft Milena gelijk in.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:40 schreef Dark het volgende:
Milena - Jefke is een alpha manneke en ook een heel jaloers manneke!
Jefke is het er niet mee eens.
Daarna sleepy saturday en daarna knock out sunday om vervolgens weer door te gaan naar fokking monday.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef Jockari het volgende:
Morgen boring thursday, daarna lazy Friday, ...
Zijn meerdere mannen in het huis die dat doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Wetende dat niels zijn handen niet was na het plassen en nu die noodles allemaal vastpakt wordt ik wel misselijk
Hoop toch nog dat ze morgen een leuke opdracht krijgen, die ze kunnen uitvoeren in de woonkamer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef Jockari het volgende:
Morgen boring thursday, daarna lazy Friday, ...
Loop jij achter? Of loop ik achter en gaat het er weer over? :pquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:51 schreef Dark het volgende:
Volgens Milena kan Jefke niet tegen kritiek, Jefke reageert als een gebeten hond en iedereen lacht.
Ik hoor op de achtergrond dat ie er ook nog even overheen niestquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Wetende dat niels zijn handen niet was na het plassen en nu die noodles allemaal vastpakt wordt ik wel misselijk
Ik zal best achter lopen, maar ik volg gewoon een gesprek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Loop jij achter? Of loop ik achter en gaat het er weer over? :p
Ja was gewoon een vraag. Ik hoorde dit zo’n 15 min geleden. Dus raakte ervan in de war of ik achterliep of jij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zal best achter lopen, maar ik volg gewoon een gesprek.
Ik volg het heel onregelmatig, dus dat ik achterloop is totaal aannemelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja was gewoon een vraag. Ik hoorde dit zo’n 15 min geleden. Dus raakte ervan in de war of ik achterliep of jij.
Zet een koe in de tuin en wat kippenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben echt allemaal honger. Laat ze.brood maken en geef ze yoghurt of kwark
Ja vond ik ook wel een beetje. Man wordt flink als provider gezien. Een boel eisen 😅quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef Dark het volgende:
Deze jonge mensen zijn echt wel heel erg conservatief, niet te geloven!
Maar jolien liep daar net en vroeg later: ik vraag me iets af. Waar is Elsa? Ik was net in die kamer.quote:
Als hij dan ook een keer stopt met praten..quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:05 schreef Dark het volgende:
Kenau houdt ervan als iemand gewoon luistert.
jeffrey : Iedereen is zo gulzig met onze kruiden, als ik het niet doe doet een ander het.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt doe even wat rustig met die kruiden he we moeten nog een paar dagen he. Jeffrey gooit er gewoon nog meer in.
Dat is ook zo en dat met beperkte middelen. Gaat alleen nog maar meer worden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt wel alsof ze de hele dag door eten aan het koken zijn.
vast een trend , 20 jaar terug had iedereen tribalsquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:10 schreef Dark het volgende:
Waarom willen die jochies allemaal iets van inkt in hun nek?
Zo typisch weer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
jeffrey : Iedereen is zo gulzig met onze kruiden, als ik het niet doe doet een ander het.
Dan maak ik het liever op dan een ander.
zou het zo mooi vinden ..als hij toch onverwacht op de bank komtquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
jeffrey : Iedereen is zo gulzig met onze kruiden, als ik het niet doe doet een ander het.
Dan maak ik het liever op dan een ander.
Das hipquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:10 schreef Dark het volgende:
kunnen ze daarna janken dat ze geen geld hebben voor een autoquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:10 schreef Dark het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
kunnen ze daarna janken dat ze geen geld hebben voor een auto
fifyquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
kunnen ze daarna janken dat ze geen geld hebben voor een auto botox
Ze lag wel al op bed maar ze is een beetje van de waps laatste dagen.quote:
wiequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Na de uitzending van BB vanavond zal lennie met een uitgebreid statement komen lees ik
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
kunnen ze daarna janken dat ze geen geld hebben voor een auto
na een hele dag hard werken krijg je wel trek hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:20 schreef Lrod01 het volgende:
Niet normaal hoeveel sommigen daar vreten
Ze was vandaag regelmatig alleen in de woonkamer en sprak niet veel. Veel zaten te konkelen in de slaapkamer en daar is ook haar naam regelmatig gevallen. Misschien heeft ze daar iets van opgevangen.quote:
Oh vandaar Jeffrey en wicky naar dbk.vanmiddagquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:24 schreef Droopie het volgende:
"Ze mogen niet meer fluisteren"
Whahaha
Nu handhaven
Wie zei dit?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:24 schreef Droopie het volgende:
"Ze mogen niet meer fluisteren"
Whahaha
Nu handhaven
waar?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Na de uitzending van BB vanavond zal lennie met een uitgebreid statement komen lees ik
Werd tijdquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wicky in de groep, dat ze dat was medegedeeld.
Misschien was ze het niet eens met de beslissing, misschien straatje schoonvegen..quote:
Ik ben niet zo goed met insta, zou het best willen horen maar geen idee hoequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien was ze het niet eens met de beslissing, misschien straatje schoonvegen..
Maar t kan ook gewoon een uitleg zijn waar ze echt tegen aan liep qua ziekte
Haal de engelse woordenboek al maar boven !quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Binnen 2 minuten na plaatsen zal heus iemand dat wel melden hierquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met insta, zou het best willen horen maar geen idee hoe
Ik heb insta maar snap er na al die jaren nog steeds weinig vanquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten na plaatsen zal heus iemand dat wel melden hier
Niet alleen Sharice, ik denk dat ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:37 schreef Koos1958 het volgende:
Nee milena die sharice denkt dat en vult dat in.
Vals van niels dan, zou dat komen omdat jordy milena verdedigd en hij zo wil stoken of zo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:37 schreef ledn81 het volgende:
Niels heeft tegen Sharice gezegd dat Jordy Milena wel ziet zitten
[ afbeelding ]
Niels is misschien wel de grootste roddeltante van de hut daarquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vals van niels dan, zou dat komen omdat jordy milena verdedigd en hij zo wil stoken of zo.
Dan zou je als "vriend" moeten zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vals van niels dan, zou dat komen omdat jordy milena verdedigd en hij zo wil stoken of zo.
Na vanmorgen denk ik van even slijmen en later weer met milena praten over haarquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:42 schreef ledn81 het volgende:
Lief van Mattie dat we even informeert bij Elsa
ach is altijd wel toch. Heb niet idee dat het erger is dan andersquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:44 schreef marky het volgende:
Lijkt dit jaar veel erger met het geroddel.
Vooral het liegen over wat ze gezegd hebben en andere de schuld geven. Dat was vorig jaar niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:44 schreef marky het volgende:
Lijkt dit jaar veel erger met het geroddel.
Kan ook zijn dat ze gewoon een stukje tekst plaatstquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met insta, zou het best willen horen maar geen idee hoe
Best veel op tafel aan eetwerk, dus de reden zal dat niet zijn geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:46 schreef Droopie het volgende:
https://www.instagram.com/p/DFI1rTZuwli/?igsh=dDA3Ymx6NmhueG9w
Geen gekke maaltijd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best veel op tafel aan eetwerk, dus de reden zal dat niet zijn geweest.
[ afbeelding ]
Als een pruilend kindquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:00 schreef Puzzie het volgende:
1 of 2 dagen niet praten uit boosheid ....
Deed ze ook na dat "ik heb geen kip" verhaal en na de onthulling van Nele en Remi, toen heeft ze een dag amper een woord gezegd en zat alleen boos voor zich uit te kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:59 schreef Puzzie het volgende:
Jezus WTF Elsa negeert mensen als ze boos is
Raar iddquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Deed ze ook na dat "ik heb geen kip" verhaal en na de onthulling van Nele en Remi, toen heeft ze een dag amper een woord gezegd en zat alleen boos voor zich uit te kijken.
5x gegeten dus het kan wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:05 schreef Dark het volgende:
Ze zijn gewoon kapot moe van de verveling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |