Ze zien nu dat het een wolf in schaapskleren is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:50 schreef ledn81 het volgende:
Niels wordt in en buiten het huis steeds meer uitgekotst
Inderdaad, ze moeten echt een weekopdracht of iets krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:52 schreef Jockari het volgende:
Het is dit jaar een zeer trieste bedoening. Deze week is er eigenlijk nix gebeurd.
BB brengt weinig voor de bewoners. Ook de bewoners doen uit zichzelf niets.
En als streamer is het puur tijdverlies.
Ze roddelt als de beste.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:59 schreef engine het volgende:
Milena trekt nog even een oude koe uit de sloot
Roddelen doe da gewoon niet zegt ze
Uhu vanmiddag had ze het over Jordy met een kliekje... die kwam de kamer onverwacht in.. maar Milena hield toen haar lipjes op elkaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:59 schreef engine het volgende:
Milena trekt nog even een oude koe uit de sloot
Roddelen doe da gewoon niet zegt ze
Echt een stokerquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij lult Wicky mee met de wind die dan draait...
Mattheus ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij lult Wicky mee met de wind die dan draait...
Maar die twee zijn toch ook niet zo dik.....Shar hoort dacht ik meer bij de meiden en heeft het ook niet zo op Jordy en Niels....quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:11 schreef marky het volgende:
Stom dat Keanu zijn kop zo naar de populaire laat hangen. Hij zou veel meer kunnen hebben aan een Jordy of een Sharice.
Dat ze zijn exclusieve eigendom is, en voor niemand anders.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:13 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Red flag van Jolien is dat ze te toegankelijk is. Hij wilt niet dat mannen het gevoel kunnen krijgen dat ze kunnen doen wat ze willen.
Hoezo is dar een red flag dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:13 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Red flag van Jolien is dat ze te toegankelijk is. Hij wilt niet dat mannen het gevoel kunnen krijgen dat ze kunnen doen wat ze willen.
Poh ze ziet wel hoe hij is.. oppervlakkig, jaloers, bezitterig, manipulatief..quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef Verity het volgende:
Jolien: Red flag van Jeffrey is dat hij soms jaloers is.
Jeffrey: Ik ben niet jaloers.
Jolien: ik vind het jammer dat we niet altijd diepgaande gesprekken kunnen hebben. Jeffrey lacht het snel weg.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:13 schreef Verity het volgende:
En de cirkel is rond!quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef Verity het volgende:
Jolien: Red flag van Jeffrey is dat hij soms jaloers is.
Jeffrey: Ik ben niet jaloers.
Jolien: ik vind het jammer dat we niet altijd diepgaande gesprekken kunnen hebben. Jeffrey lacht het snel weg.
Zal wel wat aantrekkingskracht, maar ik heb het idee dat dit niets gaat worden buiten BB.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Poh ze ziet wel hoe hij is.. oppervlakkig, jaloers, bezitterig, manipulatief..
Maar toch straalverliefd
Denk t idd ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Zal wel wat aantrekkingskracht, maar ik heb het idee dat dit niets gaat worden buiten BB.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Poh ze ziet wel hoe hij is.. oppervlakkig, jaloers, bezitterig, manipulatief..
Maar toch straalverliefd
Ze heeft ook leuke gesprekken gehad met Axel. Jammer dat Jeffrey haar zo terughoudt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef Dark het volgende:
Jeff mag er wel uit, dan kan hij thuis kijken hoe leuk Jo is met andere mannen.
bij binnenkomst 533, nu 1945, ik maak altijd een begin lijstje van de volgers om te zien hoe de verloop isquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:20 schreef mazaru het volgende:
Jordy is geobsedeerd van de volgers die hij heeft op Insta
Das niet zo vies hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:24 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Staat die Niels nou droge noodles te vreten?
Sharice kan wel aardig mooi zingenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En dat zijige stemmetje dat ze ineens heeft opgezetmaar even over naar s2 en daar krijgen we een ‘concert’ van Sharice en Keanu
Haha dat geloof ik meteen, alleen alles wat Niels doet daar stoor ik me aan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Das niet zo vies hoor.
Haal maar eens zo’n zakje;
[ link | afbeelding ]
(of Yumyum ofzo)
.. kruiden eruit, crunchen in het zakje en wat van de kruiden erbij en schudden. En smullen maar. Is net chips.
Ja tis niet slecht, ook niet heel goed, kweenie stoort gewoon denk ik, net als fluitenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Sharice kan wel aardig mooi zingen
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:33 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Haha dat geloof ik meteen, alleen alles wat Niels doet daar stoor ik me aan.![]()
Ik moet hem echt niet
Vind het wel leuk. Beter dan stille bende ;p zo lang er niet slecht wordt gezongen iigquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja tis niet slecht, ook niet heel goed, kweenie stoort gewoon denk ik, net als fluiten
Ik denk dat het vooral komt, doordat BB Jeffrey en Jolien wekelijks opbelde over of ze single waren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap niet wat Jolien in dat egoïstische arrogante jaloerse ventje ziet
Versta haar zingend wel beter dan pratendquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind het wel leuk. Beter dan stille bende ;p zo lang er niet slecht wordt gezongen iig
Ik denk dat dit juist haar ondergang is in het spelquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt, doordat BB Jeffrey en Jolien wekelijks opbelde over of ze single waren.
Ze begon er net tijdens het gesprek met Jeffrey en Wicky weer over.
Wellicht dat ze denkt om op deze manier ver te komen.
Gezien hoe snel ze smoorverliefd was/is, trekt ze denk ik vaker naar wat moeilijke mannen. Lekker de moeilijke dynamiek opzoeken. Onzeker voelen, vervolgens weer bevestiging krijgen etc, dat hele cirkeltje. Best wat mensen benaderen de liefde op die manier.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap niet wat Jolien in dat egoïstische arrogante jaloerse ventje ziet
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Versta haar zingend wel beter dan pratend
Ja ik ben er zelf ook goed in om vrouwen aan te trekken die destructief voor me zijn dus wel herkenbaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gezien hoe snel ze smoorverliefd was/is, trekt ze denk ik vaker naar wat moeilijke mannen. Lekker de moeilijke dynamiek opzoeken. Onzeker voelen, vervolgens weer bevestiging krijgen etc, dat hele cirkeltje. Best wat mensen benaderen de liefde op die manier.
Maar ze denkt zo wel. Ze hoopt ook nog als een van de twee eruit moet dat er dan niet te veel tijd tussen zit voordat de ander er uit wordt gestemd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist haar ondergang is in het spel
Dat ging vorig jaar compleet mis. Toen werd er speciaal voor Alice een jongen gezocht waar zij op zou kunnen vallen en dat werd Tyron. Bleek dat ze beide net voor het programma een soort van relatie hadden gekregen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt, doordat BB Jeffrey en Jolien wekelijks opbelde over of ze single waren.
Ze begon er net tijdens het gesprek met Jeffrey en Wicky weer over.
Wellicht dat ze denkt om op deze manier ver te komen.
Onzin Niels heeft van de week al meerdere keren staan koken. Er staan wel vaker mensen omheen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Niels staat zich ineens met het koken te bemoeien.... ergerlijk figuur met zijn gevreet. Ook Jordy zei er wat van, wij wassen onze handen en jij zit er zo met je handen aan.
En dat hield voor Alice na BB ook niet lang stand meen ik ergens te hebben gelezen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ging vorig jaar compleet mis. Toen werd er speciaal voor Alice een jongen gezocht waar zij op zou kunnen vallen en dat werd Tyron. Bleek dat ze beide net voor het programma een soort van relatie hadden gekregen.
Klopt en haar nieuwe vriend was een soort kleinere uitvoering van Tyron lol.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat hield voor Alice na BB ook niet lang stand meen ik ergens te hebben gelezen.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:58 schreef ledn81 het volgende:
Niels wil graag een update over Axel.. (mogelijk om straks het aantal suikerkorrels weer per persoon te kunnen tellen)
Hij begon meteen al te klagen dat het waarschijnlijk niet genoeg was, Er om heen staan is wat anders dan je er mee te bemoeienquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:57 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin Niels heeft van de week al meerdere keren staan koken. Er staan wel vaker mensen omheen.
Misschien moeten ze volgend jaar eens ergens anders de casting laten doenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat hield voor Alice na BB ook niet lang stand meen ik ergens te hebben gelezen.
en niet zoveel twintigersquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze volgend jaar eens ergens anders de casting laten doen
Die wil ze maar al te graag als vriend houden want die wil niet op haar stemmen en dat weet ze.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu vanmiddag had ze het over Jordy met een kliekje... die kwam de kamer onverwacht in.. maar Milena hield toen haar lipjes op elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of gewoon die focus op potentiële stelletjes compleet laten varen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze volgend jaar eens ergens anders de casting laten doen
Gewoon wederzijds voordeel (voor zolang het duurt), zij stemt ook niet op hem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die wil ze maar al te graag als vriend houden want die wil niet op haar stemmen en dat weet ze.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of gewoon die focus op potentiële stelletjes compleet laten varen.
Zo lang het niet van hout is valt het meequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zwart beddegoed is toch geen voorteken ?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo lang het niet van hout is valt het mee
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo lang het niet van hout is valt het mee
En dan wetende dat hij zijn handen niet wast nadat hij naar de wc is geweest .. en van de week alle M&M’s met de hand geteld en verdeeld heeftquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Niels staat zich ineens met het koken te bemoeien.... ergerlijk figuur met zijn gevreet. Ook Jordy zei er wat van, wij wassen onze handen en jij zit er zo met je handen aan.
Gezondheidsredenen ?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, Elsa heeft nog een mededeling voor straks .....
Die vriend had tijdens haar BB avontuur zelf ook avontuurtjes gehadquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |