Heb je hem de minuten daarvoor zien stuiteren als een kleuter die net te horen heeft gekregen dat Sinterklaas kadootjes heeft gebracht?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hij wilde inderdaad gewoon een vogelthe aanwijzen...
Kom op, Hitlergroet of niet.. het lijkt er weldegelijk op. Van een man van zijn statuur mag je toch wel iets meer hersenen verwachten.
Ik denk dat jij degene bent die zichzelf voor lul zet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat is duidelijk geen hitlergroet, zie mijn eerdere toelichting daarop.
Maar als mensen hierover door willen drammen, mij best. Je zet jezelf ongelofelijk voor lul. Maar dat mag.
Je wilt eigenlijk zeggen dat Elon zo ongecontroleerd is en zo'n gebrek aan kennis, ontwikkeling en fatsoen heeft dat hij per ongeluk 2 keer een beweging maakt die zou kunnen worden uitgelegd als hitlergroet?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je hem de minuten daarvoor zien stuiteren als een kleuter die net te horen heeft gekregen dat Sinterklaas kadootjes heeft gebracht?
Het is een rare kwast af en toe.
Maar het is overduidelijk op essentiële punten anders dan de hitlergroet, zoals ik al netjes heb uitgelegd.
I know. Maar het lijkt er wel op. Niet goed uitgevoerd, misschien ook niet zo bedoelt. Maar ontkennen dat het er in de basis op lijkt, slaat nergens op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je hem de minuten daarvoor zien stuiteren als een kleuter die net te horen heeft gekregen dat Sinterklaas kadootjes heeft gebracht?
Maar het is overduidelijk op essentiële punten anders dan de hitlergroet, zoals ik al netjes heb uitgelegd.
En hij is tegelijkertijd een briljant zakenman. In sommige mensen hun brein gaan dat soort dingen samen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt eigenlijk zeggen dat Elon zo ongecontroleerd is en zo'n gebrek aan kennis, ontwikkeling en fatsoen heeft dat hij per ongeluk 2 keer een beweging maakt die zou kunnen worden uitgelegd als hitlergroet?
Er hat es nicht gewußt?
Op essentiële punten maakt hitler precies dezelfde beweging en zien we ook wat rechts radicalen in Amerika die beweging maken. Maar nee wij moeten geloven dat elon als rare kwast er echt iets anders mee bedoelde.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooral veel mensen die zich 'kritische Nederlander' noemen zijn daar gevoelig voor.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met veel succes trouwens. Straks gelooft bijna iedereen dit gewoon.
De plannen van Trump tav deportatie gaat om het uitzetten van illegalen die misdrijven gepleegd hebben. Faber gaf afgelopen week aan hetzelfde in Nederland te willen en daar gingen de handen (terecht!) voor op elkaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:47 schreef zuco het volgende:
[..]
Nu de woordjes deportatie en AFD erbij en kijk dan nog eens naar het plaatje...
Ik ken zijn slappe handjes, maar heb jij dat gifje bekeken. Quasi een 1 op 1 kopie van hoe Musk het deed, alsof Musk zich gebaseerd heeft op dit filmpje. Dit gifje was niet zo één van die slappe handjes, dat is toch duidelijk. Goed geprobeerd om het te deflecteren,quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En de rest weet dat je kennelijk nog nooit hitler een hitlergroet hebt zien maken.
Ik heb inhoudelijk onderbouwd waarom het een totaal andere beweging is. En laten we wel zijn: als Harris het had gedaan hadden de idioten die hier nu een hitlergroet in gezien hadden direct geroepen dat het geen hitlergroet is (en helaas velen aan de rechterzijde de idioot uitgehangen door haar dat wel in de mik te willen schuiven).
At best kun je zeggen dat het een beetje ervan weg heeft en dan nog verdient eenieder, gelet op de ernst van de beschuldiging, het voordeel van de twijfel, tenzij die persoon overduidelijk het nazisme een warm hart toedraagt.
Ik kan tenminste mijn standpunt onderbouwen. Tot op heden hoor ik van de andersdenkenden niets anders dan ‘nietus’.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:50 schreef zuco het volgende:
[..]
Ik denk dat jij degene bent die zichzelf voor lul zet.
Maar dat geeft niks
Je kan zeggen dat gelet op de kwaadwillendheid bij de Democraten en hun neiging om overal over te liegen hij het had moeten zien aankomen, maar uiteindelijk is dat een kort rokje argument…quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt eigenlijk zeggen dat Elon zo ongecontroleerd is en zo'n gebrek aan kennis, ontwikkeling en fatsoen heeft dat hij per ongeluk 2 keer een beweging maakt die zou kunnen worden uitgelegd als hitlergroet?
Er hat es nicht gewußt?
Die andere meuk wordt ook prima gezien hoor. De Muskofielen zorgen hier gewoon voor wat entertainment.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Een semi Hitlergroet blijkt wel een perfecte afleiding van allerlei andere meuk die beide heren momenteel teweeg brengen.
Nee, niet 90%. 90% van de mensen die hem toch al haat, dat wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
I know. Maar het lijkt er wel op. Niet goed uitgevoerd, misschien ook niet zo bedoelt. Maar ontkennen dat het er in de basis op lijkt, slaat nergens op.
90%+ van de mensen zouden als eerste denken aan de Hitlergroet. Dan ben je dus op z'n zachtst gezegd 'wat lomp' met je beweging.
Verder is Musk natuurlijk een doorgesnoven idioot, maar dat doet er verder niet zoveel toe.
Je mag je niet als spook verkleden?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:56 schreef kl1172 het volgende:
Ik moet ook niet met een witte capuchon en KKK op de borst in de spotlight gaan staan als ik niet als Klu Klux Klan adept neergezet wil worden.
Zal best. Maar je geeft ze een discussie die ze graag willen omdat ze er kunnen schermen met valide punten. Kan men ook mooi andere discussies naar toebuigen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die andere meuk wordt ook prima gezien hoor. De Muskofielen zorgen hier gewoon voor wat entertainment.
Hitler wapperde ook veel met zijn vingertje. Conclusie: mensen die met hun vinger wapperen (met name heel populair in progressieve kringen…) zijn stiekem nazi.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op essentiële punten maakt hitler precies dezelfde beweging en zien we ook wat rechts radicalen in Amerika die beweging maken. Maar nee wij moeten geloven dat elon als rare kwast er echt iets anders mee bedoelde.
Man man man, gooi jezelf weg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op basis van wat dan, aangezien het niet op een hitlergroet lijkt, anders dan als je een foto op het verkeerde moment maakt en dan heeft de halve democratische partij ook hitlergroeten gemaakt.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hitler wapperde ook veel met zijn vingertje. Conclusie: mensen die met hun vinger wapperen (met name heel populair in progressieve kringen…) zijn stiekem nazi.
Wat jij mist is dat de beweging in het filmpje helemaal geen hitlergroet is. Wellicht met de tekst erbij dat die beweging duidelijker wordt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:56 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik ken zijn slappe handjes, maar heb jij dat gifje bekeken. Quasi een 1 op 1 kopie van hoe Musk het deed, alsof Musk zich gebaseerd heeft op dit filmpje. Dit gifje was niet zo één van die slappe handjes, dat is toch duidelijk. Goed geprobeerd om het te deflecteren,
Als Musk niet beschuldigd wil worden van nazisme, dan moet ie niet gaan rommelen bij de rechtse partijen in Duitsland en zeker niet een nazi groet op een podium brengen. Kunnen we het daar over eens zijn? Jij probeert echt te zeggen dat dit niet op een nazi groet lijkt of wat? Ben jij blind of heb je onlangs een beroerte gehad of zo?
Ik moet ook niet met een witte capuchon en KKK op de borst in de spotlight gaan staan als ik niet als Klu Klux Klan adept neergezet wil worden. Ook al doe ik voor de rest niks met de KKK. Dat is gewoon om problemen vragen en iedereen met 2 hersencellen begrijpt dat. Zeker op zo'n podium is een beetje fatsoen niet te veel gevraagd zou ik zeggen.
Bewijs die 90% maar eens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kom op.. 90%+ van de mensen zou in eerste instantie denken, WTF doet die gast nou de Hitlergroet? Dan LIJKT het er dus wel degelijk op. Of het dan in details afwijkt of niet, het oordeel is dan al snel gevormd. En dat is op z'n zachtst gezegd 'een beetje lomp' van Elon en volledig aan zichzelf te wijten (en datgene wat hij heeft gesnoven/geslikt).
Er valt niets te onderbouwen aan de beelden van Musk die tweemaal de hitlergroet maakt. Er zijn beelden. Het was geen getekende versie ofzo. Gewoon live op tv.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan tenminste mijn standpunt onderbouwen. Tot op heden hoor ik van de andersdenkenden niets anders dan ‘nietus’.
Ja laat ook maar, je bent niet serieus te nemen. Ik steek hier geen moeite in. Het LIJKT erop voor het overgrote deel van de wereld. Fact. Dat jij dat anders ziet, prima. Scherp dat je in een oogwenk zag dat het er TOTAAL niet op leek. Kudo's voor je inzichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |