hebben jullie het nou nog over die ja/nee hitlergroetquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er valt niets te onderbouwen aan de beelden van Musk die tweemaal de hitlergroet maakt. Er zijn beelden. Het was geen getekende versie ofzo. Gewoon live op tv.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
Hij heeft geen historie van het aanhangen van het nazisme,
Of ie extreem-rechts is of zulke ideeën constant verkondigt is eigenlijk niet eens het punt. Hij doet het voor de clicks, de ophef, de spotlight. Paar weken geleden had hij z'n X-avatar veranderd in Pepe the Frog, een bekend extreem rechts signaal op 4chan voorheen. En een dag of 2 later was het weer weg. Voor de clicks, de nieuwsberichten, etc.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hitler wapperde ook veel met zijn vingertje. Conclusie: mensen die met hun vinger wapperen (met name heel populair in progressieve kringen…) zijn stiekem nazi.
Ja, ga lekker zo door zou ik zeggen.
Musk zou ook wel gek zijn om een hitlergroet te brengen, want ook Biden heeft ontdekt dat er veel Joden in Amerika zijn met heel veel macht. Die wil je niet tegen je het harnas in jagen.
Hij heeft geen historie van het aanhangen van het nazisme, de context ontbrak, hij heeft niets te winnen met het maken van een hitlergroet…
Het is bizar vergezocht, maar kennelijk is dit twijgje de beste stok om mee te slaan.
Eigenlijk dus niet uitspreken als Musk, maar een Moesk!quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Musk is geboren op 28 juni 1971 in Pretoria, Zuid-Afrika, zoon van een Canadees model en een Zuid-Afrikaans elektromechanisch ingenieur, piloot, zeeman, consultant, project-ontwikkelaar, en voor de helft eigenaar van een Zambiaanse smaragd-mijn nabij het Tanganyikameer.[9][10] Zijn grootmoeder van vaderskant was Brits en hij heeft ook Pennsylvania-Duitse wortels. Na de scheiding van zijn ouders in 1980 woonde Musk vooral bij zijn vader.
Daar zit toch wel wat negerhaat in de roots, jochie.
Reageer dan gewoon normaal op mijn onderbouwing.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er valt niets te onderbouwen aan de beelden van Musk die tweemaal de hitlergroet maakt. Er zijn beelden. Het was geen getekende versie ofzo. Gewoon live op tv.
Jij roept zonder onderbouwing 90%. Als ik je vraag dat te onderbouwen heb je niets anders dan de bekende duim.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja laat ook maar, je bent niet serieus te nemen. Ik steek hier geen moeite in. Het LIJKT erop voor het overgrote deel van de wereld. Fact. Dat jij dat anders ziet, prima. Scherp dat je in een oogwenk zag dat het er TOTAAL niet op leek. Kudo's voor je inzicht![]()
Nee, dat is geen antwoord op je vraag. Die ga ik je ook niet geven, ieder weldenkend mens weet dat het zo is.
Ik laat buiten beschouwing of het er ook daadwerkelijk een was. Dat boeit me niet eens zoveel. Het is gewoon oliedom van Musk.
Dit is een racistische opmerking van je.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Musk is geboren op 28 juni 1971 in Pretoria, Zuid-Afrika, zoon van een Canadees model en een Zuid-Afrikaans elektromechanisch ingenieur, piloot, zeeman, consultant, project-ontwikkelaar, en voor de helft eigenaar van een Zambiaanse smaragd-mijn nabij het Tanganyikameer.[9][10] Zijn grootmoeder van vaderskant was Brits en hij heeft ook Pennsylvania-Duitse wortels. Na de scheiding van zijn ouders in 1980 woonde Musk vooral bij zijn vader.
Daar zit toch wel wat negerhaat in de roots, jochie.
Nou, waarom geef je hem die dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Of ie extreem-rechts is of zulke ideeën constant verkondigt is eigenlijk niet eens het punt. Hij doet het voor de clicks, de ophef, de spotlight. Paar weken geleden had hij z'n X-avatar veranderd in Pepe the Frog, een bekend extreem rechts signaal op 4chan voorheen. En een dag of 2 later was het weer weg. Voor de clicks, de nieuwsberichten, etc.
Of waarom denk je dat hij dat hij zulke acties onderneemt? Onrust zaaien in de Engels en Duitse politiek. De zogenaamde pedo-duiker tweet was ook zo'n geval, hij moet en zal altijd de meeste aandacht hebben.
Jou onderbouwingen zijn wel heel lekker ja. Bewijs maar eens dat het er in een oogwenk voor het merendeel er NIET op lijkt. Zo kan ik ook wat vragen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij roept zonder onderbouwing 90%. Als ik je vraag dat te onderbouwen heb je niets anders dan de bekende duim.
Een Ashkenazi iddquote:
Zwaktebod.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:17 schreef loveli het volgende:
De hele deugmeute hakt VEM2012 even de kop af. Iemand die een doordacht een andere mening heeft dan het gewenste narratief, dat kunnen we niet hebben.
Ah! Nu moet ik het tegendeel bewijzen… Wie stelt, bewijst.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jou onderbouwingen zijn wel heel lekker ja. Bewijs maar eens dat het er in een oogwenk voor het merendeel er NIET op lijkt. Zo kan ik ook wat vragen.
Je kunt de letterlijke feiten niet anders zien dan ze zijn. Er waren beelden. Je kunt dit niet subjectief even wegredeneren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:17 schreef loveli het volgende:
De hele deugmeute hakt VEM2012 even de kop af. Iemand die een doordacht een andere mening heeft dan het gewenste narratief, dat kunnen we niet hebben.
Doordacht zelfsquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:17 schreef loveli het volgende:
Nouja, jij stelt dat het er niet op lijkt. Ik heb daar nog geen goede onderbouwing van gezien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah! Nu moet ik het tegendeel bewijzen… Wie stelt, bewijst.
En het is jouw met een -w in dezen.
Jij verwart meningen met feiten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt de letterlijke feiten niet anders zien dan ze zijn. Er waren beelden. Je kunt dit niet subjectief even wegredeneren.
De zon komt op, de zon gaat onder, water is nat en Musk deed een hitlergroet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |