Ja mooi gesprekje tussen hun.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt eerlijk wat er is en was. En hij zonderde zich erg af van de rest. Heel goed gesprek vind ik tussen jordy en keanu. Eerlijk
Ze hebben toch al moeten stemmen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Zou kunnen dat nieuwe inwoners mogen bepalen wie definitief genomineerd staan. Zou een plottwist kunnen zijn.
Mee eensquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt eerlijk wat er is en was. En hij zonderde zich erg af van de rest. Heel goed gesprek vind ik tussen jordy en keanu. Eerlijk
editquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze hebben toch al moeten stemmen?
Maar er moeten er altijd 3 overblijven en dat is nog niet bekend.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
6 targets, geen nominatiesquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Welke nieuwe inwonersquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Zou kunnen dat nieuwe inwoners mogen bepalen wie definitief genomineerd staan. Zou een plottwist kunnen zijn.
Ik snap dat hij daar elke keer over begint want het is ook waar. Heel vaak als Keanu iets wil zeggen wordt er door anderen gewoon doorheen getetterd.. of ze hem niet serieus nemen en het is ook erg onbeschoft. Begrijp wel dat je dan het gevoel krijgt beter je mond te kunnen houden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
ah weer het er wordt niet naar me geluisterd verhaal van Keanu.
Ja, maar dan verzint hij weer wat anders......dan moeten mensen hem ff laten gaan .....en op deze manier mag ik even met je praten je kan altijd naar me toekomen jaja dan kan ik je weer de schuld geven .quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
En hij valt maar weer in herhaling
Ik hoor 'm eigenlijk zeggen dat als in een hoekje zit te huilen, hij dan eigenlijk om aandacht vraagt.
Michelangelo zei in een podcast dat hij de nieuwe bewoonster kent.quote:
Keanu zet Jordy klem en laat hem praten namens de hele groep.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Laatst tetterde alles door elkaar toen met dat kip verhaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap dat hij daar elke keer over begint want het is ook waar. Heel vaak als Keanu iets wil zeggen wordt er door anderen gewoon doorheen getetterd.. of ze hem niet serieus nemen en het is ook erg onbeschoft. Begrijp wel dat je dan het gevoel krijgt beter je mond te kunnen houden.
Is heel eerlijk toch.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Verity het volgende:
Die Jordy kan ook echt niet zijn mond houden. Hij zei zojuist dat bewoners Keanu en Lennie wilden nomineren om uit elkaar te halen.
En hij luistert ook niet, Jordy heeft al een paar keer gezegd dat mensen dachten dat ze aan het konkelen waren, nog steeds snapt hij het niet, want ze hadden alleen lol en blablaquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar dan verzint hij weer wat anders......dan moeten mensen hem ff laten gaan .....en op deze manier mag ik even met je praten je kan altijd naar me toekomen jaja dan kan ik je weer de schuld geven .
Klopt, maar te eerlijk voor dit spel. Zelfde met zijn token, enkel Niels mocht dit weten. Ondertussen heeft hij het al aan het halve huis laten zien.quote:
Daarom Kaenu zuigt het uit de mensen.....hij is een ontzettend goed mens maar de mensen om hem heen zijn niet goed.....quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Verity het volgende:
Die Jordy kan ook echt niet zijn mond houden. Hij zei zojuist dat bewoners Keanu en Lennie wilden nomineren om uit elkaar te halen.
Klopt maar hij verraadt wel andere bewoners.. is ook niet de eerstesteenlegging dat hij iemand voor de bus gooit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is heel eerlijk tegen keanu over alles.
voor mij hoeft er niemand meer bij - laat deze groep het maar uitvechtenquote:
Hij luistert nooit want hij komt altijd met "ja maar ik". Nooit geeft hij iemand gelijk....quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En hij luistert ook niet, Jordy heeft al een paar keer gezegd dat mensen dachten dat ze aan het konkelen waren, nog steeds snapt hij het niet, want ze hadden alleen lol en blabla
Dat is dan nog niet zo erg want dat is iets wat over hemzelf gaat..quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Klopt, maar te eerlijk voor dit spel. Zelfde met zijn token, enkel Niels mocht dit weten. Ondertussen heeft hij het al aan het halve huis laten zien.
hoop dat ze bij een volgend seizoen alleen 'gewone' nederlanders en belgen casten die niet media-geil zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Michelangelo zei in een podcast dat hij de nieuwe bewoonster kent.
Indien Michelangelo ze kent verwacht ik nog een jong sociale media verslaafde poppemieke.
Later in het spel kan dit dan nog verkeerd voor hem uitpakken, kan een reden worden om hem te nomineren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar hij verraadt wel andere bewoners.. is ook niet de eerstesteenlegging dat hij iemand voor de bus gooit.
Echt onzin dit. Dat is BB en doen dat al jaren en maakt juist dat er meer dynamiek komt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
voor mij hoeft er niemand meer bij - laat deze groep het maar uitvechten
blijf het toch al raar vinden dat er na de start nog mensen binnenkomen - gewoon iedereen v.a. dag 1
En Jordy is zo bang voor de wraakpin.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt nu in zijn gezicht zeggen dat het ze niet boeit dat ze een pin hebben en achter zijn rug er kwaad om zijn.
Er is nog niet gestemd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
Is bekend wie op wie heeft gestemd?
Klopt zes bewoners hebben alleen een target pin gekregen van de DM Jordy en Niels.quote:
Nou die zorgt zelfs dat de buitenwereld hem eruit halen na een nominatie... Ik in ieder geval wel,quote:
Dat verwacht ik ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:08 schreef freaky40 het volgende:
Kan ook nog een spel komen waarin degene met een targetpin hun nominatie kunnen vrij spelen.
Er is al genomineerd door iedereen. Jordy is een beetje een flapuit denk ik die spontaan iets zegt om het goed te bedoelen denk ik.Jordy vertelde wel wat.mensen over.keanu hadden gezegd maar andersom hield hij zijn mond over wat mattie en Jeffrey over jordy hadden gezegdquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:08 schreef freaky40 het volgende:
Kan ook nog een spel komen waarin degene met een targetpin hun nominatie kunnen vrij spelen.
Er hebben er 6 een targetpin, dat zijn er 3 teveel. Morgen worden de 3 genomineerde bekend gemaakt, dus er moet nog iets gebeuren om dit terug te brengen naar 3.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er is al genomineerd door iedereen. Jordy is een beetje een flapuit denk ik die spontaan iets zegt om het goed te bedoelen denk ik.
Mensen hebben 3 namen van de 6 moeten nomineren vanochtend Dus.morgen 3 genomineerdquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er hebben er 6 een targetpin, dat zijn er 3 teveel. Morgen worden de 3 genomineerde bekend gemaakt, dus er moet nog iets gebeuren om dit terug te brengen naar 3.
Alleen Niels Milena en Charise heeft hij verteld welke hij heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:01 schreef Verity het volgende:Alleen Niels
[..]
Klopt, maar te eerlijk voor dit spel. Zelfde met zijn token, enkel Niels mocht dit weten. Ondertussen heeft hij het al aan het halve huis laten zien.
En hij zal ook wel weer de eerste zijn die het bord pakt wat iemand niet leeg heeft gegeten. Bah, wat een gulzige nare gastquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus niels zijn bord alweer leeg. Iedereen heeft net een paar happen op
En nog een bord volquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus niels zijn bord alweer leeg. Iedereen heeft net een paar happen op
Link van zijn podcast?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Indien Michelangelo ze kent verwacht ik nog een jong sociale media verslaafde poppemieke.
Die hebben ze nog niet vrijgespeeld..quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:12 schreef zodeju het volgende:
Dacht trouwens dat ze de andere meubels kregen zoals tafel enz voor in de keuken.
Heeft 'm ook aan Jeffrey laten zien, bij de toilettenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen Niels Milena en Charise heeft hij verteld welke hij heeft.
Je zal met die vent uit eten zijn en ziet dat hij als een beest eet. Nog net niet vanaf zijn bord eten zonder vork.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
En hij zal ook wel weer de eerste zijn die het bord pakt wat iemand niet leeg heeft gegeten. Bah, wat een gulzige nare gast
Contextquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft 'm ook aan Jeffrey laten zien, bij de toiletten
Die kauwt echt niet.. schuift alles zo naar binnen en slikt het wegquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
Lekker grote happen nemen mjom mjom
Niels hapt het lekker weg![]()
Jordy speelt natuurlijk ook zijn eigen spel. Wel geloof ik dat hij het met Keanu echt meent. Het kan verder niet kwaad om eerlijk te zijn. Als dat dan je kop kost dan is dat maar zo dan ben je wel eerlijk geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er is al genomineerd door iedereen. Jordy is een beetje een flapuit denk ik die spontaan iets zegt om het goed te bedoelen denk ik.Jordy vertelde wel wat.mensen over.keanu hadden gezegd maar andersom hield hij zijn mond over wat mattie en Jeffrey over jordy hadden gezegd
Dus Jolien weet het dan ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft 'm ook aan Jeffrey laten zien, bij de toiletten
Zo onbeschoft ook.. maar denk dat hij dan wel rustigeraan doet want zal het dan zelf moeten betalen. Ik verwacht niet dat hij dan dubbele porties neemtquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je zal met die vent uit eten zijn en ziet dat hij als een beest eet. Nog net niet vanaf zijn bord eten zonder vork.
En Niels heeft er wel oren na......quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:18 schreef ledn81 het volgende:
Eten op nog steeds honger![]()
Jeffrey wil brocolli wokken
Hij neemt drie menu’s bij de macquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo onbeschoft ook.. maar denk dat hij dan wel rustigeraan doet want zal het dan zelf moeten betalen. Ik verwacht niet dat hij dan dubbele porties neemt
Jordy hoef nie droge brocoli niequote:Op woensdag 22 januari 2025 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Niels heeft er wel oren na......
Pardonquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je had ook niet hoeven reageren natuurlijk
Elsa vermoedelijk..quote:
Dat Sharice het niet aan kan of Elsa?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Elsa vermoedelijk..
Sharice wil het er eigenlijk over hebben, maar ze is bang dat ze het niet aan kan
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
Oeii Keanu zegt je hebt gister gezegd dat je me niet erop ging zetten en nu zeg je dat je hebt zitten twijfelen.. (tussen hem en Sharice)
Jordy zegt nu niks te mogen zeggen.
Keanu gaat er vanuit dat hij erop staat
Begreep vanuit de Cos en gesprek dat ze wel hebben gestemd al.
Sharice snapt volgens mij niet waar Elsa haar nu niet gesaved heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat Sharice het niet aan kan of Elsa?
Waar de Belgen altijd zo opgeven over hun culinaire bourgondische levenstijl heb ik de afgelopen jaren in BB alleen maar onbeschofte belgische vreters gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo onbeschoft ook.. maar denk dat hij dan wel rustigeraan doet want zal het dan zelf moeten betalen. Ik verwacht niet dat hij dan dubbele porties neemt
Oh die kapster vorige keer uit BB, Met open mond kauwen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:32 schreef marky het volgende:
[..]
Waar de Belgen altijd zo opgeven over hun culinaire bourgondische levenstijl heb ik de afgelopen jaren in BB alleen maar onbeschofte belgische vreters gezien.
bourgondisch heeft weinig van doen met etiquettequote:Op woensdag 22 januari 2025 12:32 schreef marky het volgende:
[..]
Waar de Belgen altijd zo opgeven over hun culinaire bourgondische levenstijl heb ik de afgelopen jaren in BB alleen maar onbeschofte belgische vreters gezien.
Nou wat dat betreft denk ik dat de Nederlanders niet onderdoen aan de Belgen. Vindt het altijd heel vreemd om het zo te benoemen. Maakt het uit of het een Belg of een Hollander is? Is toch om het even..quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bourgondisch heeft weinig van doen met etiquette
en ik zie geen verschil tussen NL/Belg hierin
Dat dacht ik al, maar dat is eigenlijk niet "saven", maar zo denk ik dan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
er zijn 6 nominatie targets...
je kunt 3 mensen dus 'saven' omdat je er 3 moet nomineren
Vind ze daar ook wel erg gemakkelijk mee omgaan. Zoiets kun je gewoon opeisen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:37 schreef ledn81 het volgende:
ze hopen dat de telefoon gaat.. maar grappen ook dat als de telefoon ook binnen af gaat dat er 1 iemand is die als eerste erheen rent
potato, potahtoquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar dat is eigenlijk niet "saven", maar zo denk ik dan.
Je bent gewoon genomineerd en niet niet gesaved.
In BB eten de nederlanders over het algemeen vrij netjes. Ashley had vorig jaar wat moeite om met de lippen op elkaar de eten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou wat dat betreft denk ik dat de Nederlanders niet onderdoen aan de Belgen. Vindt het altijd heel vreemd om het zo te benoemen. Maakt het uit of het een Belg of een Hollander is? Is toch om het even..
Ze hebben het er nu ook over dat het ook wel netjes is om anderen een kans te geven als je zelf al geweest bent.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ze daar ook wel erg gemakkelijk mee omgaan. Zoiets kun je gewoon opeisen.
Ik begrijp niet dat die gast er zelf niet uit gaatquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
vanmorgen nog wel
[ link | afbeelding ]
Idd, het spel zou wat mij betreft moeten zijn dat je lekker met een stoeltje voor de cel de afwas gaat doen en er bovenop zit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:37 schreef ledn81 het volgende:
ze hopen dat de telefoon gaat.. maar grappen ook dat als de telefoon ook binnen af gaat dat er 1 iemand is die als eerste erheen rent
Waarom zou hij?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat die gast er zelf niet uit gaat
Die met de grootste mond dat het niet oké is om altijd als eerste iets te willen en doenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:37 schreef ledn81 het volgende:
Niels zet alles en iedereen tegen elkaar opquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:41 schreef ledn81 het volgende:
Milena : "Niels zorgt voor de meeste ophef en roddeltjes"
Ik duidelijk wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bourgondisch heeft weinig van doen met etiquette
en ik zie geen verschil tussen NL/Belg hierin
uiteindelijk zitten ze er allemaal met 1 doelquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben het er nu ook over dat het ook wel netjes is om anderen een kans te geven als je zelf al geweest bent.
Maar sommige mensen zijn ikke ikke ikke..
En dat Niels nu ook al begon over wie als eerste naar de DR mocht de volgende keer.. Er was afgesproken dat het Keanu was, maar Niels wist dat al niet meer of gaf aan dat het nog niet was afgesproken
Omdat hij ziek is en niets van zichzelf kan laten zien. Ik heb alleen nog maar zielig en ziek gezien.quote:
Niemand daar is zielig..quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:42 schreef Snensie het volgende:
[..]
Omdat hij ziek is en niets van zichzelf kan laten zien. Ik heb alleen nog maar zielig en ziek gezien.
Waarom zou hij dat doen? Thuis ben je ook dan nog steeds ziek en je mag dan eindelijk meedoen aan je droom en dat zou je dan maar op geven? Tuurlijk ga je niet zelf.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat die gast er zelf niet uit gaat
Nou ik zou mezelf zo niet op tv willen hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Thuis ben je ook dan nog steeds ziek en je mag dan eindelijk meedoen aan je droom en dat zou je dan maar op geven? Tuurlijk ga je niet zelf.
En de groep laat dat zelf toe, staan erbij en kijken ernaar en maar klagenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die met de grootste mond dat het niet oké is om altijd als eerste iets te willen en doendiegene rent zelf altijd het hardst
Hij denkt echt dat hij geniaal isquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Niels: Niemand kan raden welke drie ik genomineerd heb.
Alleen gaat het niet over wat jij wel of niet zou doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou ik zou mezelf zo niet op tv willen hoor.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou ik zou mezelf zo niet op tv willen hoor.
Het lijkt erop dat de meesten het helaas nog niet zo zien. Ik hoop dat ze hem heel snel uit gaan kotsenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:45 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En de groep laat dat zelf toe, staan erbij en kijken ernaar en maar klagen
Ik zeg niet eens iets rots ofzo maar jij moet degene die iets zegt over ( kennelijk) een favoriet van jou weer de mond snoeren. Over zielig gesproken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen gaat het niet over wat jij wel of niet zou doen.
Indien Michelangelo ze kent verwacht ik nog een jong sociale media verslaafde poppemieke kleptomanequote:Op woensdag 22 januari 2025 11:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
misschien toevallig dezelfde als de rest, maar hij doet niet mee met de rest. hij heeft gekozen op gevoelquote:
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien toevallig dezelfde als de rest, maar hij doet niet mee met de rest. hij heeft gekozen op gevoel
Dat zijn op dit moment de drie bewoners die ik het gun om nog verder te komen.quote:
Ik ben er wel respect voor hoor maar mensen krijgen zo geen beeld van je hoe je echt bent.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik heb er alleen maar respect voor dat je niet meteen opgeeft
Maar dat kan toch nog komen? Ik vind dat hij die kans nog moet krijgen. Hopen dat hij snel beter is enneagram hij dan nog kan laten zien wat hij in zijn mars heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ben er wel respect voor hoor maar mensen krijgen zo geen beeld van je hoe je echt bent.
Niels heeft meerdere keren aangegeven dat hij deze week niet op Axel gaat stemmen. De andere bewoners gingen dat wel doen, die vonden het niet zielig dat hij ziek is. Daarmee bedoeld hij dat hij voor zichzelf heeft gekozen. Al heeft 1 stem minder waarschijnlijk toch geen zin.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien toevallig dezelfde als de rest, maar hij doet niet mee met de rest. hij heeft gekozen op gevoel
Ik hoop het maar voor hem dan want als hij er nu uit gaat is dat wel heel lullig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat kan toch nog komen? Ik vind dat hij die kans nog moet krijgen. Hopen dat hij snel beter is enneagram hij dan nog kan laten zien wat hij in zijn mars heeft.
Ik heb bij Jordy het gevoel dat hij heel tactisch en sterk het spel wil spelen maar dat hij het vaak niet over zijn hart kan krijgen. Van alles wat hij zegt te doen en waar hij voor staat is tot nu toe nog niet veel uitgekomen. Het valt hem zwaarder als wat hij had verwacht denk ik.quote:
En dan.....quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:56 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is nog geheimzinnig over zijn gamechanger (die iedereen al weet) : "Laat ik het zo zeggen ik zit hier nog 2 weken"![]()
Hoogmoed komt voor de val hoop ik![]()
[ afbeelding ]
Meeloper dusquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb bij Jordy het gevoel dat hij heel tactisch en sterk het spel wil spelen maar dat hij het vaak niet over zijn hart kan krijgen. Van alles wat hij zegt te doen en waar hij voor staat is tot nu toe nog niet veel uitgekomen. Het valt hem zwaarder als wat hij had verwacht denk ik.
Die twee denken echt zo geniaal te zijn.. de arrogantie druipt ervan af.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:56 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is nog geheimzinnig over zijn gamechanger (die iedereen al weet) : "Laat ik het zo zeggen ik zit hier nog 2 weken"![]()
Hoogmoed komt voor de val hoop ik![]()
[ afbeelding ]
Nahh zo wil ik het toch niet noemen.quote:
Maar ik wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nahh zo wil ik het toch niet noemen.
Niels zegt dat de hele tijd en dat kan hij makkelijk zeggen want hij weet dat Axel voor de meesten toch wel een target is deze week. Wel slim van hem hoor want dan blijft hijzelf buiten schotquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Axel is een principe kwestie voor Niels
Laten we het hopenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:00 schreef Puzzie het volgende:
Niels weet dat hij er volgende week sowieso op staat.
Ben wel benieuwd hoe Elsa heeft gestemdquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:01 schreef Puzzie het volgende:
Sharice is verschoten van de keuzes van sommige mensen die hebben gekozen..
Elsa en jolien dus
Ze heeft Sharice en Jeff niet gesaved als ik het goed begrijp..quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Elsa heeft gestemd
Benieuwd of ze dan ook eerlijk antwoord gaan gevenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:02 schreef ledn81 het volgende:
Keanu gaat om feedback vragen bij de Milena, Jolien en Jeffrey of ze hem idd negatief vonden in de groep
Vindt het een nare jongen worden.....Dit is niet dom dit is weer om iemand nadelig uit te laten komen...volgens mij bewust.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu doorpraten over wat jordy heeft verteld. Dom dom
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dan ook eerlijk antwoord gaan geven
Ze zetten nu Jordy liever in een slecht daglicht, zodat hij de volgende keer genomineerd wordt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dan ook eerlijk antwoord gaan geven
Mattie zegt het nu dat hij dat dachtquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey en mattie hebben dat gezegd en zullen nu hun mond houden
Ze zetten zich zo te kijk als leugenaars terwijl jordy eerlijk is geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze zetten nu Jordy liever in een slecht daglicht, zodat hij de volgende keer genomineerd wordt.
nee in mijn ogen niet, ze zijn allemaal dbk geweest en hebben van de 6 3 namen moeten noemen, en daar wordt languit over gediscussieerdquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo even ochtendje gewerkt. Nog wat gemist? Staat niks in streamverslagen
Ja, ik zou toch beweren dat Jordy dat juist wel tegen 'm gezegd heeft buiten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zetten zich zo te kijk als leugenaars terwijl jordy eerlijk is geweest.
Mattheus is ook altijd wel eerlijk..quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mattie zegt het nu dat hij dat dacht
Ah thx. Ben benieuwd wie er genomineerd staan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee in mijn ogen niet, ze zijn allemaal dbk geweest en hebben van de 6 3 namen moeten noemen, en daar wordt languit over gediscussieerd
Ja, maar vraag me af waarom. Hij neemt niks aan, en doet het om zijn verhaal te halen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:08 schreef lojanda het volgende:
Keanu kan dan wel vaak in herhaling vallen en zeuren maar hij gaat wel altijd naar de persoon toe om verhaal te halen of iets uit te praten. Hij is ook zoals hij zegt altijd degene die ziet als iemand verdrietig is naar diegene gaan om te vragen of ze willen praten of dat hij iets kan doen.
neequote:Op woensdag 22 januari 2025 13:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ah thx. Ben benieuwd wie er genomineerd staan.
Telefoon ook niet afgegaan?
slachtofferrol is bekendquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar vraag me af waarom. Hij neemt niks aan, en doet het om zijn verhaal te halen.
Ben benieuwd hoelang hij dat blijft doen.
En zoveel zien we hem niet hahaquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen gaat het niet over wat jij wel of niet zou doen.a
Ja he. Wat valt die mattie door de mand. Wat een roddelaar is dat zeg eb zet mensen slecht neer terwijl juist jordy eerlijk is geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:13 schreef marky het volgende:
Jordy is de enige geweest die eerlijk is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Benieuwd of Keanu dan ook nog een gesprek aangaat met Jordy. Zelf wilt hij wel dat iedereen naam hem toe komt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:16 schreef lojanda het volgende:
Eigenlijk zou Keanu nu Jordy erbij moeten halen![]()
Kom op Keanu je kan het
Inderdaad maar zijn laffe mensen jordy is de eerlijkste daar. Want wat jordy heeft de waarheid gezegdquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:16 schreef lojanda het volgende:
Eigenlijk zou Keanu nu Jordy erbij moeten halen![]()
Kom op Keanu je kan het
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:17 schreef greysbones het volgende:
Jordy praat zijn eigen straatje schoon
en dit is dan geen roddelen
nou veeg mij maar op danEens, maar dat doen er een paar in deze groep ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt zo lekker schoon op straat 🧹![]()
Dit zou een kans zijn om de waarheid naar boven te krijgen. Iedereen kan dan zijn woordje doenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad maar zijn laffe mensen jordy is de eerlijkste daar. Want wat jordy heeft de waarheid gezegd
Eerlijkheid betekent niet dat je andere erbij moet lappen zodat je zelf beter overkomt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad maar zijn laffe mensen jordy is de eerlijkste daar. Want wat jordy heeft de waarheid gezegd
Dat doe hij juist nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:21 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy speelt meer voor zichzelf dan het lijkt. Hij speelt dit spel alleen.
Dat waren Niels en Jordy niet dat waren Jeffrey en Mattheus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:20 schreef Puzzie het volgende:
Niels en Jordy zijn eigenlijk wat zij van Lennie en Keanu maakten .. Dat klopt wel.
Ik zeg wat er net werd gezegd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dat waren Niels en Jordy niet dat waren Jeffrey en Mattheus.
Wel hij vertelde van de week al aan Sharice meen ik dat hij wist dat Niels niet goed in de groep lag.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doe hij juist niet![]()
Dat had wel beter voor hem geweest..
Jammer, zit je eindelijk in BB, ben je ziekquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:42 schreef Snensie het volgende:
[..]
Omdat hij ziek is en niets van zichzelf kan laten zien. Ik heb alleen nog maar zielig en ziek gezien.
Er gebeurt eindelijk watquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een geroddel vandaag in het huis
het virusje van Sharice?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer, zit je eindelijk in BB, ben je ziek
Ja, ze snotterde wat inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het virusje van Sharice?
want die leek ziek toen ze binnen kwam
Zo kijkt ze gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het virusje van Sharice?
want die leek ziek toen ze binnen kwam
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
Kom op lafaards zeg het nu tegen jordy.
Jammer dat Jeff wss weer gesaved gaat wordenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey was juist de aanstichter van alles wat keanu en lennie aanging en nu zijn smoel dichthouden en het naar jordy toespelen. Ik moest al niets van hem hebben maar nu komt mattie bij in dat lijstje samen met keanu
De een doet het wat transparanter dan de ander.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:23 schreef lojanda het volgende:
Uiteindelijk doen ze allemaal alles om geen target te zijn en lappen ze elkaar er allemaal bij..
Het is een spel en elk seizoen naaien ze elkaar. Een hoop gekonkel en gedraai en na de finale zijn het allemaal besties.. nou ja behalve Ariana dan
quote:
En terecht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer dat Jeff wss weer gesaved gaat worden
Niet nodig, ik postte wat op dat moment werd gezegd ..quote:
Ja erg vermoeiend die knul.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
dit gesprek gaat nu al een uur over Keanu he
een uur!
Hij is blij dat ze nu luisteren en niet door hem heen tetterenquote:
Dat komt omdat Elsa er nog niet bij is komen zittenquote:
Wel een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
Niemand is straks nog favoriet van de kijker, op deze manier. Interessant
Begrijp je wat ik bedoel..quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:28 schreef greysbones het volgende:
Zou Keanu familie zijn van Nathalie
snap juhhh
snapjuhhh
Ik vind jordy en milena het eerlijkste op dit momentquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
Die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:28 schreef greysbones het volgende:
Zou Keanu familie zijn van Nathalie
snap juhhh
snapjuhhh
die ging ook uitzichzelfquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergeten![]()
Zij is ook niet lang gebleven
Nog even en iedereen is ziek daar behalve Axel want die is dan al uitgeziekt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze snotterde wat inderdaad.
wees blijquote:
Matti lult mee met de groep waar hij op dat moment bij is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan niet meer ernaar kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:32 schreef Puzzie het volgende:
How can i make it all about me me me me
Zwakkelingquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Matti lult mee met de groep waar hij op dat moment bij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |