Ja mooi gesprekje tussen hun.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt eerlijk wat er is en was. En hij zonderde zich erg af van de rest. Heel goed gesprek vind ik tussen jordy en keanu. Eerlijk
Ze hebben toch al moeten stemmen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Zou kunnen dat nieuwe inwoners mogen bepalen wie definitief genomineerd staan. Zou een plottwist kunnen zijn.
Mee eensquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt eerlijk wat er is en was. En hij zonderde zich erg af van de rest. Heel goed gesprek vind ik tussen jordy en keanu. Eerlijk
editquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze hebben toch al moeten stemmen?
Maar er moeten er altijd 3 overblijven en dat is nog niet bekend.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
6 targets, geen nominatiesquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Welke nieuwe inwonersquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Zou kunnen dat nieuwe inwoners mogen bepalen wie definitief genomineerd staan. Zou een plottwist kunnen zijn.
Ik snap dat hij daar elke keer over begint want het is ook waar. Heel vaak als Keanu iets wil zeggen wordt er door anderen gewoon doorheen getetterd.. of ze hem niet serieus nemen en het is ook erg onbeschoft. Begrijp wel dat je dan het gevoel krijgt beter je mond te kunnen houden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
ah weer het er wordt niet naar me geluisterd verhaal van Keanu.
Ja, maar dan verzint hij weer wat anders......dan moeten mensen hem ff laten gaan .....en op deze manier mag ik even met je praten je kan altijd naar me toekomen jaja dan kan ik je weer de schuld geven .quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
En hij valt maar weer in herhaling
Ik hoor 'm eigenlijk zeggen dat als in een hoekje zit te huilen, hij dan eigenlijk om aandacht vraagt.
Michelangelo zei in een podcast dat hij de nieuwe bewoonster kent.quote:
Keanu zet Jordy klem en laat hem praten namens de hele groep.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Laatst tetterde alles door elkaar toen met dat kip verhaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap dat hij daar elke keer over begint want het is ook waar. Heel vaak als Keanu iets wil zeggen wordt er door anderen gewoon doorheen getetterd.. of ze hem niet serieus nemen en het is ook erg onbeschoft. Begrijp wel dat je dan het gevoel krijgt beter je mond te kunnen houden.
Is heel eerlijk toch.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Verity het volgende:
Die Jordy kan ook echt niet zijn mond houden. Hij zei zojuist dat bewoners Keanu en Lennie wilden nomineren om uit elkaar te halen.
En hij luistert ook niet, Jordy heeft al een paar keer gezegd dat mensen dachten dat ze aan het konkelen waren, nog steeds snapt hij het niet, want ze hadden alleen lol en blablaquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar dan verzint hij weer wat anders......dan moeten mensen hem ff laten gaan .....en op deze manier mag ik even met je praten je kan altijd naar me toekomen jaja dan kan ik je weer de schuld geven .
Klopt, maar te eerlijk voor dit spel. Zelfde met zijn token, enkel Niels mocht dit weten. Ondertussen heeft hij het al aan het halve huis laten zien.quote:
Daarom Kaenu zuigt het uit de mensen.....hij is een ontzettend goed mens maar de mensen om hem heen zijn niet goed.....quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Verity het volgende:
Die Jordy kan ook echt niet zijn mond houden. Hij zei zojuist dat bewoners Keanu en Lennie wilden nomineren om uit elkaar te halen.
Klopt maar hij verraadt wel andere bewoners.. is ook niet de eerstesteenlegging dat hij iemand voor de bus gooit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is heel eerlijk tegen keanu over alles.
voor mij hoeft er niemand meer bij - laat deze groep het maar uitvechtenquote:
Hij luistert nooit want hij komt altijd met "ja maar ik". Nooit geeft hij iemand gelijk....quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En hij luistert ook niet, Jordy heeft al een paar keer gezegd dat mensen dachten dat ze aan het konkelen waren, nog steeds snapt hij het niet, want ze hadden alleen lol en blabla
Dat is dan nog niet zo erg want dat is iets wat over hemzelf gaat..quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Klopt, maar te eerlijk voor dit spel. Zelfde met zijn token, enkel Niels mocht dit weten. Ondertussen heeft hij het al aan het halve huis laten zien.
hoop dat ze bij een volgend seizoen alleen 'gewone' nederlanders en belgen casten die niet media-geil zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Michelangelo zei in een podcast dat hij de nieuwe bewoonster kent.
Indien Michelangelo ze kent verwacht ik nog een jong sociale media verslaafde poppemieke.
Later in het spel kan dit dan nog verkeerd voor hem uitpakken, kan een reden worden om hem te nomineren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar hij verraadt wel andere bewoners.. is ook niet de eerstesteenlegging dat hij iemand voor de bus gooit.
Echt onzin dit. Dat is BB en doen dat al jaren en maakt juist dat er meer dynamiek komt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
voor mij hoeft er niemand meer bij - laat deze groep het maar uitvechten
blijf het toch al raar vinden dat er na de start nog mensen binnenkomen - gewoon iedereen v.a. dag 1
En Jordy is zo bang voor de wraakpin.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt nu in zijn gezicht zeggen dat het ze niet boeit dat ze een pin hebben en achter zijn rug er kwaad om zijn.
Er is nog niet gestemd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
Is bekend wie op wie heeft gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |