Van mensen als Halsemaquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee het is een rechts extremist daar wordt de wereld gelukkig beter van
Die hebben geen leiding over een land, helaas heeft Trump dat welquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:43 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Van mensen als Halsemaen Klaver
![]()
![]()
ook niet.
Nee hoor, wel prima Amerikaans rechts en conservatief en dat is uitstekend om te zien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee het is een rechts extremist daar wordt de wereld gelukkig beter van
Projectie, het blijft mooi om te zienquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:47 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, dat is als MAGA een dagje lachen omdat die DEI-managers de laan uit zijn gestuurd. Maar je eigen leven blijkt morgen nog steeds een treurnis.
Tja, als je leven zo kut is door al die DEI-managers, dan is het zonder die DEI-managers dat eigenlijk ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Projectie, het blijft mooi om te zien.
Je verzint weer eens een scenario, dit speelt alleen in jouw hoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, als je leven zo kut is door al die DEI-managers, dan is het zonder die DEI-managers dat eigenlijk ook.
Ja uitstekend dat een land als Amerika geleid wordt door een rechtse idiootquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, wel prima Amerikaans rechts en conservatief en dat is uitstekend om te zien.
Wat was de referentie dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Deze referentie gaat even volledig langs je heen. Dat kan gebeuren.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:18 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met al die aannames. Je bent er erg slecht in.
Deze dame vroeg zelf naar het klimaat voor lesbische vrouwen binnen de organisatie, of dat een probleem zou kunnen zijn.
Nonsens dus. Je poging om het recht te breien maakt het nog ongeloofwaardiger.quote:Of zeer recent nog een geval waarbij een vrouw puur, vanwege haar geaardheid, de voorkeur kreeg. Want het team waarvoor de vacature voor openstond had nog geen lesbische vrouw.
Hmm. Op welk vlak? Het is immers algemeen bekend dat progressieven juist ongelukkiger en depressiever zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:47 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, dat is als MAGA een dagje lachen omdat die DEI-managers de laan uit zijn gestuurd. Maar je eigen leven blijkt morgen nog steeds een treurnis.
Er is werkelijk niets gelogen of verzonnen aan mijn beste vriend.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Nonsens dus. Je poging om het recht te breien maakt het nog ongeloofwaardiger.
In allerlei andere topics hoor ik juist dat het de elite is en dat het volluk allemaal arm is en niks kan betalen. Wat is het nu?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Op welk vlak? Het is immers algemeen bekend dat progressieven juist ongelukkiger en depressiever zijn.
Dat kun je vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja uitstekend dat een land als Amerika geleid wordt door een rechtse idioot
Jezus Christus te paardquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Op welk vlak? Het is immers algemeen bekend dat progressieven juist ongelukkiger en depressiever zijn.
Met deze logica stel je dat arm = ongelukkig en rijk = gelukkig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In allerlei andere topics hoor ik juist dat het de elite is en dat het volluk allemaal arm is en niks kan betalen. Wat is het nu?
Als ze arm en gelukkig waren zouden ze niet voortdurend klagen daarover.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:55 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Met deze logica stel je dat arm = ongelukkig en rijk = gelukkig.
Daar gaat het al mis dus.
En dat doen ze allemaal, werkelijk allemaal?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als ze arm en gelukkig waren zouden ze niet voortdurend klagen daarover.
Trek X maar eens open zou ik zeggen. Vooral bij economisch positief nieuws.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:57 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
En dat doen ze allemaal, werkelijk allemaal?
Ik heb, hilarisch genoeg, geen X.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Trek X maar eens open zou ik zeggen. Vooral bij economisch positief nieuws.
Hierover denken we duidelijk anders overquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kun je vinden.
Ik vind het juist prima dat de VS geleid wordt door een rechts en conservatief kabinet dat uitstekende beleidsplannen heeft.
Tja dan snap ik dat je niet weet wat er leeft bij het boze rechtse volluk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:59 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Ik heb, hilarisch genoeg, geen X.
Progressievelingen denken over dingen na. Ze gaan er minder makkelijk van uit dat het allemaal wel goed komt. Daarom zijn ze bezig met de wereld verbeteren.quote:
Heb je ook Nederlandse bronnen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Facts, vervelend :
https://magazine.columbia(...)igher-among-liberals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |