SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Gaan we weerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Bijna half acht.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
daar word ik niet speciaal voor wakkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ben je op tijd wakker om te bolkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
DTSers zijn super eng.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niks gelezenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
De centerfold ook niet even uitgeklapt?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
He kibi
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb het koudDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Je kijkt wel heel erg bozig nu 😧quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dankquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Nou heb ik buikpijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Lief dankjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Buikpijn gaat er helaas nog niet van weg.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Pijnstiller nemen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:44 schreef drakin het volgende:
Buikpijn gaat er helaas nog niet van weg.![]()
Je hebt ook bijna overal een bolk plaatje vanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
Doe maar een verkeersgeluid bolker![]()
![]()
Jawel, deze is al eerder voorbij gekomen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerder thee en rustquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Koffie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Munttheequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wil je mijn buikpijn dan?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik denk welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook niet zo van de thee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Niet teruggelezen dus ik weet ook niet echt wat welquote:
Maar denk van welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Al 8 uur geweest.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En tijd voor de mailybolk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, even noterenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat geeft niet. Ik wel en ik heb het even nodig nuquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
In elk geval een deel van greys.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat kan gewoon.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wens je warme thee en geen buikpijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Ik wel en ik heb het even nodig nu![]()
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wens je warme thee en geen buikpijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik had een lang verhaal van hem verwachtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je een lang verhaal te vertellen voor hem?![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag wel, maar nu ben ik er klaar meequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je nu alweer druk met gedoe![]()
Genieten van je avond.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vanmiddag wel, maar nu ben ik er klaar mee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vanmiddag wel, maar nu ben ik er klaar mee![]()
![]()
Heerlijk, even een glas.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, klopt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
We hebben hier slechte TV aan staan zeg. 'Winter vol Liefde'. Soort reality dating soap. Waarom!?:')![]()
Man3quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We hebben hier slechte TV aan staan zeg. 'Winter vol Liefde'. Soort reality dating soap. Waarom!?![]()
Sla op tafel en zeg keihard BOLK.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We hebben hier slechte TV aan staan zeg. 'Winter vol Liefde'. Soort reality dating soap. Waarom!?
Of vraag of iemand zin heeft in een potje stiften.![]()
Als ik dat verplicht zou moeten kijken dan voorzie ik een kleine uitdagingquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We hebben hier slechte TV aan staan zeg. 'Winter vol Liefde'. Soort reality dating soap. Waarom!?![]()
![]()
Mag je de zender niet wisselen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We hebben hier slechte TV aan staan zeg. 'Winter vol Liefde'. Soort reality dating soap. Waarom!?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Glij 'm erinquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft wel met winter en sneeuw te maken![]()
Kneuterig in de sneeuw met BN'ers?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft wel met winter en sneeuw te maken![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht* Vooruit dan maar weer...
* ToT ritst z'n gulp open...
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Haha ja misschien dat de slaperige zooi hier dan wat wordt opgeschriktquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Sla op tafel en zeg keihard BOLK.
Of vraag of iemand zin heeft in een potje stiften.:')![]()
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha ja misschien dat de slaperige zooi hier dan wat wordt opgeschrikt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu vragen ze me 'wat is een bolk'??![]()
![]()
Een bolk op je muil, gauw!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En wat heb je gezegdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu vragen ze me 'wat is een bolk'??
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Omgquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
10
Nieuwe users erbij straks
Dankzij SintWoei!
![]()
#WieBenJijNouWeer x10quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
10
Dankzij Sint![]()
En wat zeiden ze toenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moest het allemaal gaan uitleggen.
"Je zit in een verkeerde kliniek als je gelooft dat zoiets bestaat!" ?quote:
Of ze geloven het wel dat dit bestaat en verklaren hem voor gek dat hij hier rond wil blijven hangen!![]()
![]()
En sinterklaaskapoentje, heb jij een vriendin?quote:
Jazeker
Hoe heet ze?
Mascara-klodder.
Ennwaar heb je haar ontmoet?
Bij @ToT van Fok!![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
En sinterklaaskapoentje, heb jij een vriendin?
Jazeker
Hoe heet ze?
Mascara-klodder.
Bij @:ToT van Fok!![]()
!
![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Jazeker
Hoe heet ze?
Mascara-klodder.
Bij @:ToT van Fok!![]()
![]()
Of ze willen ook mee doenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
"Je zit in een verkeerde kliniek als je gelooft dat zoiets bestaat!" ?
Of ze geloven het wel dat dit bestaat en verklaren hem voor gek dat hij hier rond wil blijven hangen!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ik liet het wel even up mijn telefoon zienquote:Ik ga het er iig elke dag over hebbenquote:Waarom het nodig was om deze stomme real life show te onderbreken voor ditquote::')![]()
Whehehe!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik liet het wel even up mijn telefoon zien
[..]
Ik ga het er iig elke dag over hebben
[..]
Waarom het nodig was om deze stomme real life show te onderbreken voor dit![]()
![]()
![]()
Hoeveel zitten er daar voor verslaving?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom het nodig was om deze stomme real life show te onderbreken voor ditThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Heb net met haar gebeldquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Jazeker
Hoe heet ze?
Mascara-klodder.
Bij @:ToT van Fok!
:')![]()
Beter!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb net met haar gebeld![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik denk niemand.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er daar voor verslaving?:')![]()
Nou als het toch een stomme real life show is, dan is het niet erg dat het onderbroken werdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom het nodig was om deze stomme real life show te onderbreken voor dit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als het toch een stomme real life show is, dan is het niet erg dat het onderbroken werd
Geen punten meer om te pakkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan dopen ze het om naar de DTS-kliniek!Wacht, dat klinkt gevaarlijk!
Toch om de 5 minuten reclamequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als het toch een stomme real life show is, dan is het niet erg dat het onderbroken werdsinterklaaskapoentje
![]()
Mensen kijken dit blijkbaar voor hun plezierquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als het toch een stomme real life show is, dan is het niet erg dat het onderbroken werd
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja reclame is een van de redenen waarom ik al jaaaren geen tv abo meer hebquote::')![]()
Omgquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo extra eng zijn als dit het Topic Bolk Spel zou heten!![]()
![]()
Die krijgen zware pillen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen kijken dit blijkbaar voor hun plezier![]()
Dit idd, echt zo fakking irritant!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja reclame is een van de redenen waarom ik al jaaaren geen tv abo meer heb
En er is maar weinig op tv wat me interesseert.![]()
leukquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
10
Dankzij Sint
Smile, it's free therapy.![]()
Tja,ieder zijn of haar smaakquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen kijken dit blijkbaar voor hun plezier
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
Die krijgen zware pillen waarschijnlijk![]()
![]()
Voor een keer of 2 wel denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is ergens wel vermakelijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja fijn, nu heb ik dit nummer weer in mijn hoofd!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Nee het is zonneschijn in de regen
Bekijk deze YouTube-video![]()
Best fijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Nee het is zonneschijn in de regen
Van die tv zonder teveel gedoe
Lekker dom kijken
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar nu alweer reclamequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best fijn
Van die tv zonder teveel gedoe
Lekker dom kijken
:')![]()
Geen Videoland daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar nu alweer reclameThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: