Whehehe!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik liet het wel even up mijn telefoon zien
[..]
Ik ga het er iig elke dag over hebben
[..]
Waarom het nodig was om deze stomme real life show te onderbreken voor dit
Hoeveel zitten er daar voor verslaving?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb net met haar gebeldquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
En sinterklaaskapoentje, heb jij een vriendin?
Jazeker
Hoe heet ze?
Mascara-klodder.
Ennwaar heb je haar ontmoet?
Bij @:ToT van Fok!
Beter!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb net met haar gebeld
Ik denk niemand.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er daar voor verslaving?
Owwww dan lekker laten zienquote:
Nou als het toch een stomme real life show is, dan is het niet erg dat het onderbroken werdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als het toch een stomme real life show is, dan is het niet erg dat het onderbroken werd
Geen punten meer om te pakkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan dopen ze het om naar de DTS-kliniek!Wacht, dat klinkt gevaarlijk!
Toch om de 5 minuten reclamequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als het toch een stomme real life show is, dan is het niet erg dat het onderbroken werd
Mensen kijken dit blijkbaar voor hun plezierquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja reclame is een van de redenen waarom ik al jaaaren geen tv abo meer hebquote:
Omgquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo extra eng zijn als dit het Topic Bolk Spel zou heten!
Die krijgen zware pillen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen kijken dit blijkbaar voor hun plezier
Dit idd, echt zo fakking irritant!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja reclame is een van de redenen waarom ik al jaaaren geen tv abo meer heb
Dat is wel vaakquote:
leukquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
10
Nieuwe users erbij straks
Dankzij Sint
Tja,ieder zijn of haar smaakquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen kijken dit blijkbaar voor hun plezier
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
Die krijgen zware pillen waarschijnlijk
Owwwww datquote:
Ja tochquote:
Voor een keer of 2 wel denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is ergens wel vermakelijk
Ja fijn, nu heb ik dit nummer weer in mijn hoofd!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Nee het is zonneschijn in de regen
Best fijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Nee het is zonneschijn in de regen
Ja maar nu alweer reclamequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best fijn
Van die tv zonder teveel gedoe
Lekker dom kijken
Geen Videoland daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar nu alweer reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |