Mensen, we kunnen weer ‘links’ afstrepen op de HR-bingo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is Trump een eeuwig slachtoffer dan? Dat waren transgenders, moslims en mensen van kleur toch?
[..]
Dit zal een verschil van visie betreffen. Deze mensen zijn namelijk door Trump op kwaliteit geselecteerd, maar dit is wellicht iets dat men vanuit een progressief en links wereldbeeld niet zal begrijpen.
Ze worden gewoon graag uitgebuit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:39 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe al dat domme volk deze mensen aanbidden alsof het goden zijn. Fucking gestoord. Vooral de mensen die in relatieve armoede leven of 3 banen moeten hebben om zichzelf te onderhouden en er straks nog slechter aan toe zijn straks. Crazy.
En Heinrich Musk zag dat het goed was 😱quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De nazi's hielden ook razzia's op kerken
Dan krijgen ze de tijd van hun levenquote:
Een vaccin tegen een heel normaal natuurlijk fenomeen? Ok.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:13 schreef Ali_boo het volgende:
Persoonlijke MRNA vaccine gemaakt door een AI?
Kan niet wachten!
[ x ]
Een vaccin tegen kanker bedoel je? Waarom zou je daarop tegen zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:46 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Een vaccin tegen een heel normaal natuurlijk fenomeen? Ok.
Blijf je dan ook eeuwig jong, als je dat laat inspuiten?
Op de manier waarop hij het verkondigd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een vaccin tegen kanker bedoel je? Waarom zou je daarop tegen zijn?
Poeh ja, het is beroerd gesteld met de gezondheidszorg hier in de EU. Kun je toch stukken beter voor in de VS zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:20 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Komt niet in de EU want die reguleert alle innovatie kapot. De inwoners gaan eerder en pijnlijker dood maar hebben gelukkig wel veel privacy (gehad)..
Kouder dan ijs die Trump. Geen enkele vorm van empathie, alsof het de duivel zelf is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
Het eeuwige slachtoffer heeft het weer eens zwaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Narcistische sociopaat. Van het type waar hele volksstammen kwispelend achteraan de afgrond in lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:00 schreef Vostok het volgende:
[..]
Kouder dan ijs die Trump. Geen enkele vorm van empathie, alsof het de duivel zelf is.
Bizar idd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Narcistische sociopaat. Van het type waar hele volksstammen kwispelend achteraan de afgrond in lopen.
Omdat het deportatie is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom dat geforceerde gebruik van het woord deportatie? Het is gewoon het terugsturen van illegalen.
Trump heeft gelijk. Het was een schandalige preek van die bisschop. Geen enkele compassie voor nabestaanden van al die vermoorde mensen door illegalen. Heeft niets met naastenliefde te maken maar wel met politiek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
Het eeuwige slachtoffer heeft het weer eens zwaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Die groet bij de inauguratie had namelijk een ander doel: het trollen dat normaal op internet plaatsvindt, werd hier in het volle daglicht gespeeld. Musk wist precies wat hij deed. Hij wist ook dat hij niet gecanceld zou worden, simpelweg omdat de gevestigde orde hem steunt. Wat hij eigenlijk communiceerde, was een schaamteloze provocatie: "Wat wil je doen, Shitlib? Kom maar op! Wil je de CIA inschakelen? Prima, die staan toch aan mijn kant. Machteloos ben je, hč? Denk je echt dat je mij kunt cancelen? Zelfs Steve Bannon kreeg dat niet voor elkaar, en ik heb z’n toko gewoon zonder toestemming ingepikt. De nieuwe Soros en Genghis Khan? Dat ben ik! Zie je dat niet?"
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lgdfvizctk2b
Hoeveel mensen worden er precies vermoord door die illegalen? Heb je cijfers?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:17 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Trump heeft gelijk. Het was een schandalige preek van die bisschop. Geen enkele compassie voor nabestaanden van al die vermoorde mensen door illegalen. Heeft niets met naastenliefde te maken maar wel met politiek.
Ik vind het een lomp woord.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:13 schreef Vostok het volgende:
[..]
Omdat het deportatie is?
Deportatie verwijst naar het proces waarbij een persoon, vaak een buitenlander of een immigrant, gedwongen wordt om een land te verlaten en terug te keren naar hun land van herkomst. Dit kan gebeuren om verschillende redenen, zoals het overtreden van immigratiewetten, het ontbreken van de juiste documenten, of vanwege criminele activiteiten. Deportatie kan plaatsvinden na een juridische procedure, waarbij de autoriteiten besluiten dat de persoon niet het recht heeft om in het land te blijven. Het is een ingrijpende maatregel die vaak gepaard gaat met veel emotionele en sociale gevolgen voor de betrokken persoon en hun familie.
De woke tijd is toch voorbij dus opflikkeren met gezeur over lompe woorden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een lomp woord.
Terugsturen klinkt veel vriendelijker, en dat is het feitelijk ook.
Ik vind je ui lomp.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen met je nieuwe ui?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij hoeveel is het een probleem, paar dode kinderen is niet zo'n probleem, pas bij X doden?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoeveel mensen worden er precies vermoord door die illegalen? Heb je cijfers?
Het kan verkeren. Gisteren vond ie nog dat Musk nu toch te ver ging.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:50 schreef Vostok het volgende:
[..]
Ik vind je ui lomp.
Is een Hitlergroet als ui toegestaan op FOK?
Er worden per jaar zo'n 20-30k mensen vermoord in de VS, ik dacht dat daar iets van 30 door niet-burgers worden vermoord.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij hoeveel is het een probleem, paar dode kinderen is niet zo'n probleem, pas bij X doden?
Laken Riley Act, heet niet voor niets zo.
Ah omdat Amerikanen ook misdaden plegen is het een prima idee om nog meer criminelen toe te laten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er worden per jaar zo'n 20-30k mensen vermoord in de VS, ik dacht dat daar iets van 30 door niet-burgers worden vermoord.
Getallen maken uit ja, zeker als je een hetze tegen bepaalde groepen wil voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |