Sintquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Geen zin in vandaag
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Geen zin in vandaag
Ahw, goeiemorgenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Geen zin in vandaag
Gast, het gaat serieus enorm meevallen en je hebt iets geweldigs om in de weekenden naar terug te gaan steeds!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Geen zin in vandaag
De teamgeestquote:
Nee het zal misschien wel meevallen. Wil gewoon bij Klodder zijn...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw, goeiemorgen
Snap wel dat je geen zin hebt, maar hopelijk valt het mee. En het is natuurlijk niet voor niets. Sterkte!
Ja maar daar heb ik dus geen zin in lol. Maar je hebt wel gelijk qua mindset.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, het gaat serieus enorm meevallen en je hebt iets geweldigs om in de weekenden naar terug te gaan steeds!
Zie het als een werkweek waarin je aan jezelf werkt!
Ik hoop het maarquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
Pak er zo een dekentje bij en ga nog ff op de bank pitten denk
Me myself en I?quote:
Hoe laat moet je er zijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joh ik wil ook nog wel pitten. Maar we moeten nog opruimen...
Misschien is dat ook zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:07 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom klinkt de tram soms alsof er een vliegtuig voor je deur opstijgt
Ja mag welquote:
De y kan ook wel voor i door gaanquote:
Toen ging je nog over de dakenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lang geleden dat ik in het donker al wakker was
Goed verhaal weer myzzesamiquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De y kan ook wel voor i door gaan
Heej!!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Geen zin in vandaag
Oh dan heb je nog even. Opruimen is toch vooral zorgen dat je huis niet gaat stinken of er ongedierte komt.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:05 schreef MizzezAmy het volgende:
There is no I in team, hoppa weg er mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |