Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-01-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ze al mooi genoeg van zichzelf is.
En ze leefden nog lang en gelukkig
Eenschquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:33 schreef sp3c het volgende:
Nu weet ik niet hoe iedereen eruit ziet maar als je in de trein nog met potloden en kwasten in de weer moet is het meestal niet nodig
Vind ik da
gebruik je misschien een vpn? heb je wellicht naast je abo alsnog een adblocker of privacytool draaien? Misschien een die de cookie-consentpopup blokkeert? Het kan zijn dat die namelijk niet wordt weergegeven en het niet hebben van de wel/geen toestemming kan problemen geven.quote:
Ja, maar echt nodig is het natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:33 schreef sp3c het volgende:
Nu weet ik niet hoe iedereen eruit ziet maar als je in de trein nog met potloden en kwasten in de weer moet is het meestal niet nodig
Vind ik da
Ik doe het alleen in het weekend opquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar echt nodig is het natuurlijk nooit.
Maar soms vind je het wat mooier, of je voelt je er zelfverzekerder door
Mooi bijpassend bij je jurkje?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe het alleen in het weekend op
Kennelijk was ik nog niet wakker, in de text only moet er nog op de knop wijzigen geklikt worden, terwijl bij oa new decade dat niet hoeftquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:39 schreef Danny het volgende:
[..]
gebruik je misschien een vpn? heb je wellicht naast je abo alsnog een adblocker of privacytool draaien? Misschien een die de cookie-consentpopup blokkeert? Het kan zijn dat die namelijk niet wordt weergegeven en het niet hebben van de wel/geen toestemming kan problemen geven.
Wat krijg je als je https://i.fokzine.net/templates/2019/css/fok-min.css opent?
Ja snap ik wel maar als het goed genoeg is om de deur uit te gaan dan ben je al mooi genoeg van jezelfquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar echt nodig is het natuurlijk nooit.
Maar soms vind je het wat mooier, of je voelt je er zelfverzekerder door
Gast, 2 uur slaap is ook voor jou te kortquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kennelijk was ik nog niet wakker, in de text only moet er nog op de knop wijzigen geklikt worden, terwijl bij oa new decade dat niet hoeft
Alles is oke nu
Sssht..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gast, 2 uur slaap is ook voor jou te kort
Pak vanmiddag nog wel wat meequote:
Of je vindt slaap gewoon belangrijker dan uiterlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja snap ik wel maar als het goed genoeg is om de deur uit te gaan dan ben je al mooi genoeg van jezelf
Maakt mij verder niet uit natuurlijk want ik wacht wel als een echte gentleman
Dat kan ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of je vindt slaap gewoon belangrijker dan uiterlijk
Ahw echte gentlemannen zijn schaars
Ah, dit klinkt bekenderquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:46 schreef sp3c het volgende:
Wel opzichtig op mijn foon naar de klok kijken natuurlijk
Zuchtend
Flauwe grappen kun je gewoon aan wennenquote:
Hey schoonheidquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:53 schreef ToT het volgende:
Zo, schoonheidsslaapje ook weer achter de rug.
Heeft weinig geholpen.Helleuh!
Gelukkig wel, anders was er geen hoop meer voor mijquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Flauwe grappen kun je gewoon aan wennen
ToTgod!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:53 schreef ToT het volgende:
Zo, schoonheidsslaapje ook weer achter de rug.
Heeft weinig geholpen.Helleuh!
Ligt er aan wel frontje er op zit en of de software bevaltquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo lang het de kraamhulp maar niet is
Straks weer een hoop denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders was er geen hoop meer voor mij
Voor mij?quote:
Anders even een updatequote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ligt er aan wel frontje er op zit en of de software bevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |