Elon kan tenminste wel trillionair worden. Dat miljoenen Amerikanen zaken als Medicare kwijt zullen raken LOL.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:18 schreef matthijst het volgende:
Wat een mongool. Maar ja, boeit hem verder geen fuck. Miljardair.
Veroordelingen van iedereen om hem heen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:17 schreef Junglebeast het volgende:
Vraag me af of hij dat allemaal kan regelen in 4 jaar tijd. Had hij ook veel wensen/aanpassingen in 2016 en wat is daarvan terecht gekomen?
Ik ben in mijn eigenland.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zouden ze hier op het forum ook moeten doen…
Boodschappen nog steeds niet goedkoperquote:Op maandag 20 januari 2025 18:22 schreef matthijst het volgende:
Al die illegalen eruit.
Niemand die dat werk dan doet
Trump gaat slavernij weer invoerenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:22 schreef Junglebeast het volgende:
Wie gaan al die banen vervangen die hij het land uitstuurt?
Dit is gespeeld, Trump gaat criminaliteit oplossen.quote:
Trump niet? Die houdt nog steeds vol dat ie gewonnen had in 2020quote:Op maandag 20 januari 2025 18:19 schreef KingRoland het volgende:
LegendarischTrump
Kamala en Biden zure verliezers
Dat zou prima zijn. Er blijken daar nog behoorlijk wat terroristische moslimfundamentalisten rond te lopen namelijk.quote:
Zie hier de seethe @KingRolandquote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef Jan_Lul het volgende:
wat een president-onwaardige speech. Afgeven op je voorganger en z'n beleid, net doen of het land een 3e wereldland geworden is de laatste 4 jaar.
"I'm going to put America first every day" ofzoiets zei hij toch? Zodra hij op de golfbaan gesignaleerd wordt moet men hem daar eens aan herinneren.
Succes de komende 4 jaar makkerquote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Trump niet? Die houdt nog steeds vol dat ie gewonnen had in 2020
Rip native americans en de natuur.quote:
Prachtig honderdduizenden doden he?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou prima zijn. Er blijken daar nog behoorlijk wat terroristische moslimfundamentalisten rond te lopen namelijk.
Misschien kunnen ze Belgie ook kopen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:24 schreef Urquhart het volgende:
Wanneer begint hij over Groenland kopen?
Het is de opmaat, Idiocracy 0.5quote:
Vliegt die nog niet genoeg?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef Zorro het volgende:
Nou zeg eens wat over Bitcoin, dat dat omhoog vliegt
Ja golfcountquote:Op maandag 20 januari 2025 18:23 schreef Jan_Lul het volgende:
wat een president-onwaardige speech. Afgeven op je voorganger en z'n beleid, net doen of het land een 3e wereldland geworden is de laatste 4 jaar.
"I'm going to put America first every day" ofzoiets zei hij toch? Zodra hij op de golfbaan gesignaleerd wordt moet men hem daar eens aan herinneren.
“Boren klein kind, boren”, het klinkt niet goed…quote:Op maandag 20 januari 2025 18:24 schreef PirE het volgende:
Prijzen verlagen bam. Waarom komt Schoof daar niet mee?
quote:
Eens. Dat pushen van dat LHBT onzin richting kinderen moet stoppen. Ook al walg ik van zowel rep als dems, de dems willen dat juist wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:25 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb totaal geen vertrouwen in Trump, maar nog minder had ik dat in z'n voorganger.
Maar goed.. wel blij dat we 4 jaar af zijn van dat woke gedoe
invoertax uit China verhogenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:26 schreef Dagoduck het volgende:
Hij gaat geld uit het buitenland halen, rip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |