Waarom is onze Thierry niet uitgenodigd? Of zijn wij als Nederland toch een maatje te klein.quote:CBS News also reported that Hungarian prime minister Viktor Orbán has been invited.[23] El Salvador's president Nayib Bukele, Italian prime minister Giorgia Meloni, and last democratically-elected Georgian president Salome Zourabichvili are also reportedly invited.[24]
Israeli prime minister Benjamin Netanyahu and Argentine president Javier Milei are reportedly planning to attend.[25][26] Former Brazilian president Jair Bolsonaro has indicated that he is an invitee, but he would need his confiscated passport to be returned by the government in order to travel.[27] Russia confirmed that President Vladimir Putin did not receive an invitation.[28] Trump stated that he had not invited President Volodymyr Zelenskyy to his inauguration but expressed willingness to welcome him if he decided to attend.[29] Former British prime minister Liz Truss will attend the inauguration.[30] Ecuadorian president Daniel Noboa and Paraguayan president Santiago Peña are also planning to attend.[31]
The foreign ministers of QUAD nations including, S. Jaishankar from India, Penny Wong from Australia, and Takeshi Iwaya from Japan, will also attend the inauguration. They are expected to meet with Trump the day after the ceremony for discussions.[32][33][34]
French Reconquête politicians Éric Zemmour and Sarah Knafo, as well as Identity–Freedoms leader Marion Maréchal, will also attend the ceremony.[35][36] Spanish Vox leader Santiago Abascal is also reportedly planning to attend the ceremony.[37] Belgian Vlaams Belang leader Tom Van Grieken, Reform UK leader Nigel Farage, Alternative for Germany co-leader Tino Chrupalla, and former Polish Prime Minister Mateusz Morawiecki have also confirmed their attendance.[38] Members of the Bundestag Jan Wenzel Schmidt and Beatrix von Storch alongside her husband Sven von Storch have confirmed their attendance.[39] AfD co-leader Alice Weidel[39] and Freedom Party of Austria Herbert Kickl, who was invited, will not attend the ceremony.[40]
Ex-Capitool bestormer…quote:Op maandag 20 januari 2025 17:30 schreef Vincent_student het volgende:
Wie is dat jonge ventje toch dat steeds in beeld komt, met dat vlaggetje in het reverknoopsgat?
Lange Trumpquote:Op maandag 20 januari 2025 17:30 schreef Vincent_student het volgende:
Wie is dat jonge ventje toch dat steeds in beeld komt, met dat vlaggetje in het reverknoopsgat?
Als het z'n dochter niet was geweest hadden ze een relatie - Trumpquote:Op maandag 20 januari 2025 17:31 schreef Viesdik het volgende:
die blonde dochter denk ik van trump.. of kleindochter.. tering.. die mag er wel zijn
Zal wel van de melkboer zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:31 schreef Viesdik het volgende:
die blonde dochter denk ik van trump.. of kleindochter.. tering.. die mag er wel zijn
Gisteren gekekenquote:
@3rr0r heeft nog wel een gifje van Shaquille O'Nealquote:Op maandag 20 januari 2025 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn Amerikanen toch overdreven volk hè.
Niet paraatquote:Op maandag 20 januari 2025 17:36 schreef Coco het volgende:
[..]
@:3rr0r heeft nog wel een gifje van Shaquille O'Neal
daarquote:
En nog wat users unbannen op fok.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
Biden wil zometeen nog even wat familie gratie verlenen
rare combo inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2025 17:40 schreef Zwansen het volgende:
Op CNN zeiden ze terecht dat het wel heel bijzonder is dat je de kabinetsleden en de familie ziet met al die tech-boys ertussen.
Naja wat CNN en Fox vinden vinden wij niet zo heel RULLEVANTquote:Op maandag 20 januari 2025 17:40 schreef Zwansen het volgende:
Op CNN zeiden ze terecht dat het wel heel bijzonder is dat je de kabinetsleden en de familie ziet met al die tech-boys ertussen.
Google is wokequote:Op maandag 20 januari 2025 17:42 schreef xzaz het volgende:
Dus:
Google is er
Facebook niet zo te zien?
Musk gezien?
Amazon is er.
OnlyFans is er.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:42 schreef xzaz het volgende:
Dus:
Google is er
Musk gezien?
Amazon is er.
Musk komt hand in hand met Trump binnen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:42 schreef xzaz het volgende:
Dus:
Google is er
Musk gezien?
Amazon is er.
Mark en musk zijn ook aanwezigquote:Op maandag 20 januari 2025 17:42 schreef xzaz het volgende:
Dus:
Google is er
Musk gezien?
Amazon is er.
Musk is present, TikTok ook weer…quote:Op maandag 20 januari 2025 17:42 schreef xzaz het volgende:
Dus:
Google is er
Musk gezien?
Amazon is er.
Swissjjjjjj die Ivanquote:Op maandag 20 januari 2025 17:41 schreef 3rr0r het volgende:
Djie Die Fans - Mart Smeets @:PowerLoungen
naja als het om snelheid gaat ben jij wel daar de geschikte persoon voor, dus ik geloof jequote:Op maandag 20 januari 2025 17:42 schreef Zorro het volgende:
Wat is dat voor een ongein dat iedereen "kijk mij eens belangrijk zijn" moet worden aangekondigd?
Stel je voor bij een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal eerst een uur de binnenkomende gasten benoemen
"Dames en heren, Guus Hiddink!"
"Hier is Marco van Basten"
"Welkom Ruud Gullit"
"Applaus voor Arjen Robben"
Ga er gewoon heen, ga zitten en laat Trump en wie ook nog meer iets moet zeggen gewoon hun woordje doen. Veel sneller.
Met die leeftijden druppelt het vooral binnen…quote:Op maandag 20 januari 2025 17:43 schreef Vincent_student het volgende:
Tjonge, ze blijven maar binnenkomen. Is die zaal nog niet vol?
De president van Amerika heeft iets meer belang dan een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:42 schreef Zorro het volgende:
Wat is dat voor een ongein dat iedereen "kijk mij eens belangrijk zijn" moet worden aangekondigd?
Stel je voor bij een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal eerst een uur de binnenkomende gasten benoemen
"Dames en heren, Guus Hiddink!"
"Hier is Marco van Basten"
"Welkom Ruud Gullit"
"Applaus voor Arjen Robben"
Ga er gewoon heen, ga zitten en laat Trump en wie ook nog meer iets moet zeggen gewoon hun woordje doen. Veel sneller.
Het worden 4 geweldige meme jarenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:43 schreef onlogisch het volgende:
Dat kusje wat niet lukte, daar zullen we een hoop memes van gaan zien.
Dat hoor ik graagquote:Op maandag 20 januari 2025 17:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als het om snelheid gaat ben jij wel daar de geschikte persoon voor, dus ik geloof je
Fake News!quote:Op maandag 20 januari 2025 17:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
De president van Amerika heeft iets meer belang dan een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal.
Gelukkig memejaarquote:
Daarom draagt ze juist die hoed.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:44 schreef Droopie het volgende:
Die Trump kon zijn vrouw niet eens zoenen door die hoed
Dan kun je er wel veel zagen kwijt.quote:
Kekw, omegalul, Sadge Sadgequote:Op maandag 20 januari 2025 17:45 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu ook op twitch.
Asmongold genot.
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
De NOS wordt bestuurd door reptielen!
En als je dat over Afrikaanse landen zegt is het ineens verkeerd.quote:
In de open haard mag ik hopen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:47 schreef Vincent_student het volgende:
Ok. 17:47. Ophouden nu, waar is die bijbel?
Dat is een lyric uit het nummer Blackwater Park van Opeth.quote:
En mensen die niet miljardair zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef PirE het volgende:
Gelijke rechten, behalve voor zwangere vrouwen.
Duh.quote:
Biden geeft hem ook zo'n lesje door hier bij aanwezig te zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
We krijgen een lesje alles waar Trump schijt een heeft.
Twitch is toch om spelletjes te streamenquote:
Ik ben al lang blij dat ie zijn termijn heeft overleefd en de wereld Harris heeft bespaard als presidentquote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef Dagoduck het volgende:
Biden slaapt alweer bijna. Die wordt geen 100.
Hadden die techlui maar aan het werk moeten zijn in plaats van daar te zitten.quote:
Alsof mensen al dat gewauwel willen volgen.quote:
van daar zijn bijnaam sleepy joequote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef Dagoduck het volgende:
Biden slaapt alweer bijna. Die wordt geen 100.
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet geloven
Spijt krijgen als je de hemel niet in mag
Kom je nu mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben wel voor een leeftijdgrens van max 70 jaar als je President wil worden. je mag president worden op je 70e op het einde van die 4 jaar ben je dan 74. Maar dan mag je niet meer mee doen aan een tweede ambtstermijn
Jij laat dat een ander doen?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat een negativiteit hier. Merendeel is nota bene zelf te dom om te schijten.
Akkoord.quote:
Helaas is dit niet juist.quote:
Tjah, democratisch gekozen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hunker naar de dag dat dit soort mensen gewoon in een gesticht worden gestopt ipv dat ze hier voor miljarden mensen onzin mogen spuien.
Een lessenaar heet dat.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:56 schreef 3rr0r het volgende:
Zit er nu een jongetje op z'n knieen achter die mic pilaar? @:KingRoland
Zou van 2013 geleden zijnquote:
Dat wordt ingevoerd net voor jij die leeftijd bereiktquote:Op maandag 20 januari 2025 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hunker naar de dag dat dit soort mensen gewoon in een gesticht worden gestopt ipv dat ze hier voor miljarden mensen onzin mogen spuien.
Over wiens hun zus heb je het precies?quote:
Edwin?quote:
Welke leeftijd?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wordt ingevoerd net voor jij die leeftijd bereikt
Remember het is daar 12:00quote:
Klap in het gezicht van alle christenen die op 'm hebben gestemd.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:59 schreef ach het volgende:
De Trumps zijn niet echt van het bidden zo te zien
Oh ik dacht dat je doelde op het feit dat het allemaal mensen zijn die blij zijn als ze het eind van de Trump tijd nog halen.quote:
@Zorro pik je ditquote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Tengano het volgende:
Ivanka ziet er een beetje uit als Zorro
Zeg, pas op je woorden he!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Tengano het volgende:
Goede film.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Het liefst wel. Vooruit, ze mogen even mee naar Mufasa.
Dat is haar moeder.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Tengano het volgende:
Nee dit kan niet.quote:
Niet eens radicaal links kerel.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat vanuit een radicaal links perspectief dit niet de mensen zijn die je graag ziet. Maar dat maakt het nog geen 'triest' clubje. Sterker nog, iemand als Orban voert over het algemeen prima beleid.
Kung Laoquote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Tengano het volgende:
Nee ik doelde op mensen die meedoen aan die collectieve psychose.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je doelde op het feit dat het allemaal mensen zijn die blij zijn als ze het eind van de Trump tijd nog halen.
Die is niet helemaal barkiequote:Op maandag 20 januari 2025 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die man klinkt alsof ie niet meer helemaal 100 is.
Als ie zorgt dat Bitcoin omhoog vliegt dan vind ik het verder best.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet eens radicaal links kerel.
Iedereen met wat gezond verstand in het centrum kan al van kilometers ruiken dat dat volk foute boel is.
Dat jij een stijve lul krijgt van extreem rechtse bagger was wel al duidelijk.
Erika genot.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Auf der Heide bluht ein kleines Blumelein
Ja, benieuwd wanneer de bromance ten einde komt. De inauguratie hebben ze in ieder geval nog gehaald.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:04 schreef TLC het volgende:
Grappig dat mensen denken dat Trump de dienst gaat uitmaken, de echte president komt uit Zuid-Afrika.
Trump is gewoon zijn bitch.
99 luftballons is leukerquote:Op maandag 20 januari 2025 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Barron heet die knulquote:Op maandag 20 januari 2025 18:05 schreef Tengano het volgende:
Ik zie Byron ook nog wel president worden.
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:
rood!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:06 schreef Paul het volgende:
Wie maakt gifje van die schouderduw
[ afbeelding ]
Gaat een meme worden. Markeer mijn worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:06 schreef Paul het volgende:
Wie maakt gifje van die schouderduw
[ afbeelding ]
Dat is dan nog de schuld van Biden.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:06 schreef eenjongen... het volgende:
Bitcoin 3k gedaald sinds ie president is
Dat is toch de film Idiocracy?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:05 schreef Tengano het volgende:
Ik zie Byron ook nog wel president worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |