waar maar zie niet echt zo goeie dingen erin.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:50 schreef Olga het volgende:
[..]
mja het is een democratisch land. Of we het er nu mee eens zijn of niet.
niemand vertrouwen in, ik had uit voorzorg al mijn aandelen al op spaarrekening gezet ff.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom heeft trump niets over crypto gezegd vuile lul
alles daalt nu
Heb ik ook gedaan half december!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:45 schreef kree het volgende:
dramatisch dit, alle aandelen die ik had op spaarrekening gezet.
De grote redder noemt NOS het en goude eeuw
MY god.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slim jij dacht zelfde als ik. vorig jaar was wel goeie winst trouwens.quote:
De noodtoestand inzetten (terwijl er geen noodtoestand is), is ideaal voor autoritaire regimes om politieke tegenstanders monddood te maken, wist je dat?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:06 schreef Bassie48 het volgende:
Verder een fantastische en inspirerende speech. Vooral de noodtoestand en het leger inzetten bij de grens. Moeten ze in Europa ook doen.
Tja. Ik ken er ook wel een die zou op Trump hebben gestemd want Harris gebruikte pronounsquote:Op maandag 20 januari 2025 19:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schitterend hoe radicaal extreemrechts zich hier zo enorm druk om kan maken.
Je hebt nu eenmaal mensen die niet kunnen omgaan met de vrijheden van een democratie en verlangen naar een autoritair regime dat alles van bovenaf oplegt.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De noodtoestand inzetten (terwijl er geen noodtoestand is), is ideaal voor autoritaire regimes om politieke tegenstanders monddood te maken, wist je dat?
Terwijl ze vorig jaar schreeuwden dat het om echte issues moest gaan, zoals the cost of living.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schitterend hoe radicaal extreemrechts zich hier zo enorm druk om kan maken.
Ja, dat is waar het om gaat ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja. Ik ken er ook wel een die zou op Trump hebben gestemd want Harris gebruikte pronouns
Denk dat je dan verder ook wel een heel zorgeloos leven moet hebben inderdaad als je je zo druk kunt maken over wat andere mensen met hun lichaam doenEn toch zijn ze altijd zo boos. Ik snap het ook niet.
Of je zegt iets inhoudelijks..quote:Op maandag 20 januari 2025 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Enfin, we gaan weer allemaal kapotdood zie ik?
Nee, dat bedenk je er zelf bij.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Enfin, we gaan weer allemaal kapotdood zie ik?
Oh, zoals memes plaatsen waaruit blijkt dat het allemaal vanwege 'FOBIE' is dat heel de Westerse wereld naar rechts trekt?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je zegt iets inhoudelijks..
Waar doe ik dat? En waarom heb je het daarover ipv over de Amerikaanse politiek?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, zoals memes plaatsen waaruit blijkt dat het allemaal vanwege 'FOBIE' is dat heel de Westerse wereld naar rechts trekt?
Omdat je kennelijk alleen problemen hebt met inhoudsloosheid wanneer het van een bepaalde signatuur is.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? En waarom heb je het daarover ipv over de Amerikaanse politiek?
En dat heeft er allemaal voor gezorgd dat jij op cursus moetquote:Op maandag 20 januari 2025 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je kennelijk alleen problemen hebt met inhoudsloosheid wanneer het van een bepaalde signatuur is.
Affijn: dit is allemaal het logisch gevolg van dat weerzinwekkende DEI-narratief dat al jaren de VS heeft gegijzeld. Kun je van alles van Trump vinden, mensen zijn gewoon klaar met identiteitspolitiek, klimaatextremisme en intersectionaliteit.
Je hebt een paar jaar de doorsnee Amerikaan als boertige racistische homofobe islamofobe koloniale engnek die broodnodig 'bewust gemaakt moet worden' van diens privileges weg kunnen zetten, en zie hier het resultaat.
Trump is een debiel, en totaal ongeschikt, maar zijn verkiezing is voor iedereen buiten de ijzeren progressieve bubbel een logische vanzelfsprekendheid. Misschien dat het ooit nog eens tot wat zelfreflectie leidt in de kringen der deugers.
Uhm ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat heeft er allemaal voor gezorgd dat jij op cursus moet![]()
En daar ben je nu boos over
Ja joh, ga gewoon in de persoonlijke aanvalquote:Op maandag 20 januari 2025 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je kennelijk alleen problemen hebt met inhoudsloosheid wanneer het van een bepaalde signatuur is.
Affijn: dit is allemaal het logisch gevolg van dat weerzinwekkende DEI-narratief dat al jaren de VS heeft gegijzeld. Kun je van alles van Trump vinden, mensen zijn gewoon klaar met identiteitspolitiek, klimaatextremisme en intersectionaliteit.
Je hebt een paar jaar de doorsnee Amerikaan als boertige racistische homofobe islamofobe koloniale engnek die broodnodig 'bewust gemaakt moet worden' van diens privileges weg kunnen zetten, en zie hier het resultaat.
Trump is een debiel, en totaal ongeschikt, maar zijn verkiezing is voor iedereen buiten de ijzeren progressieve bubbel een logische vanzelfsprekendheid. Misschien dat het ooit nog eens tot wat zelfreflectie leidt in de kringen der deugers.
Welke persoonlijke aanval?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja joh, ga gewoon in de persoonlijke aanval
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke persoonlijke aanval?
Er zijn twee mogelijkeden.
Amerikanen stemmen Trump omdat het boertige racistische homofobe engnekken zijn, of...
Amerikanen stemmen Trump als reactie op een overheersend narratief van bovenaf dat geen weerklank vindt onder het gros van de bevolking.
Ik ga voor optie twee.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |