Ja, waarom reageer je dan wel op mij?quote:
Ben ik verplicht hier én alles te lezen én overal op te reageren?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, waarom reageer je dan wel op mij?
Of is dat schijtlollige redneck-plaatje wel inhoudelijk?
Frappant dat je net mijn post eruit pikt in die lawine van apocalyptische Auschwitz vergelijkingen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik verplicht hier én alles te lezen én overal op te reageren?![]()
Retorische vraag.
Wat is een deuger lol.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo mythisch zijn ze niet hoor, dit topic zit er vol mee lol.
Gewoon heel hard roepen dat iedereen die een andere mening heeft dan jij een racistische homohater is die Auschwitz wil heropenen, waarmee je aangeeft dat je ontzettend begaan met mensenrechten en zo.quote:
Iemand die niet voor de lol oude vrouwtjes voor de bus gooit, honden schopt en babies in het gezicht spuugt natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iemand die niet voor de lol oude vrouwtjes voor de bus gooit, honden schopt en babies in het gezicht spuugt natuurlijk.
Ik zal binnenkort wel weer eens een stelling droppen en dan zie je het halve topic weer apeshit gaan. Dan kun je ze er zelf feilloos uitpikken tenzij je er zelf bij hoort. Dan zie je het uiteraard niet.quote:
Gaat niet komen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef xpompompomx het volgende:
En namen en rugummers van deze "deugers" graag lol.
Nou ja, feitelijk is de definitie gewoon "alles wat mij niet zint is deugen", maar dat geldt voor heel veel van dat soort newspeak.quote:
Deugen niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gaat niet komen.
Wel lachen dat deugen tegenwoordig vies is.
ok.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wel weer eens een stelling droppen en dan zie je het halve topic weer apeshit gaan. Dan kun je ze er zelf feilloos uitpikken tenzij je er zelf bij hoort. Dan zie je het uiteraard niet.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, feitelijk is de definitie gewoon "alles wat mij niet zint is racisme", maar dat geldt voor heel veel van dat soort newspeak.
[..]
Nou ja, feitelijk is de definitie gewoon "alles wat mij niet zint is transfobie", maar dat geldt voor heel veel van dat soort newspeak.
[..]
Nou ja, feitelijk is de definitie gewoon "alles wat mij niet zint is islamofobie", maar dat geldt voor heel veel van dat soort newspeak.
Misschien dat nu het kwartje landt?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, feitelijk is de definitie gewoon "alles wat mij niet zint is nazisme", maar dat geldt voor heel veel van dat soort newspeak.
Yup, de tijd dat dat als normaal gedrag werd gezien is voorbijquote:Op maandag 20 januari 2025 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iemand die niet voor de lol oude vrouwtjes voor de bus gooit, honden schopt en babies in het gezicht spuugt natuurlijk.
Nee, dat lijkt me geen deugend taalgebruik, dus dat zou eigenlijk prima moeten zijn dus.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon heel hard roepen dat iedereen die een andere mening heeft dan jij een racistische homohater is die Auschwitz wil heropenen, waarmee je aangeeft dat je ontzettend begaan met mensenrechten en zo.
Weinig zin om het topic te laten ontsporen. Zullen we het bij de Amerikaanse politiek houden? Zodra gender en tampons op mannen wc’s worden besproken dan zie je deugers vanzelf komen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ok.
Maar noem nou eens de namen en de rugnummers van de deugers in dit topic dan?
Eerst janken over "deugers" en dan niet eens man en paard durven noemen. Beetje zwak, niet?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Weinig zin om het topic te laten ontsporen. Zullen we het bij de Amerikaanse politiek houden? Zodra gender en tampons op mannen wc’s worden besproken dan zie je deugers vanzelf komen.
Ik heb kritiek op homoseksualiteit..quote:Op maandag 20 januari 2025 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deugen niet.
"Deugen" wel.
Jeweetwel: gewoon alles en iedereen in het nazi-kamp parkeren wanneer gewaagd wordt kritiek te geven op heilige stokpaardjes als immigratie, klimaat, gender en religie.
Ik heb geen idee waar dit stukje projectie vandaan komt. Ik zie het woord islamofobie hier niet te pas en te onpas gebruikt worden. Dit in tegenstelling tot termen als deugen, woke of DEI.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien dat nu het kwartje landt?
Waarom heb je kritiek op homoseksualiteit, en waar bestaat die uit?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb kritiek op homoseksualiteit..
En nu?
Nu gaan homos verdwijnen?
Uh-huh.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit stukje projectie vandaan komt. Ik zie het woord islamofobie hier niet te pas en te onpas gebruikt worden. Dit in tegenstelling tot termen als deugen, woke of DEI.
Ik wil niet meewerken aan het ontsporen van dit topic. Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Als je het echt wilt weten zoek dan even de discussies op omtrent gender en illegale immigratie en dan kun je het deugvolk er zo uit halen. Succes alvast.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eerst janken over "deugers" en dan niet eens man en paard durven noemen. Beetje zwak, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |