Ik wil de blauwe. Hoe chemischer, hoe beterquote:
Moet je der niet zo noemen denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:09 schreef kree het volgende:
opzich sta ik niet eens verkeerd tegenover vrouwen met beetje buikje ofzo?
tot zekere hoogte. althans uiterlijk dus?
Verder gaat het me daar nooit zoveel om, zou verliefd worden op een fatty ook wss als ze leuk zijn.
quote:Op maandag 20 januari 2025 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je der niet zo noemen denk ik.
er stond niet voor niks een vraagteken achterquote:Op maandag 20 januari 2025 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krijgt ie gelijk klap voor ze kop.quote:
of stond er. lol denk niet,. naja jullie snappen het idee,quote:Op maandag 20 januari 2025 03:10 schreef kree het volgende:
[..]
er stond niet voor niks een vraagteken achter
Wat heb jij iemand te bieden?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:09 schreef kree het volgende:
opzich sta ik niet eens verkeerd tegenover vrouwen met beetje buikje ofzo?
tot zekere hoogte. althans uiterlijk dus?
Verder gaat het me daar nooit zoveel om, zou verliefd worden op een fatty ook wss als ze leuk zijn.
ik hou jullie maar bezig enzo....quote:Op maandag 20 januari 2025 03:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga met je mee maar wil nog even reageren op kree
Ben het niet heel vaak met je eensquote:Op maandag 20 januari 2025 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij ziet er uit als brad pittquote:Op maandag 20 januari 2025 03:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heb jij iemand te bieden?
Meer als Dirk Kuijt na een zware wedstrijd voor de verbouwing.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij ziet er uit als brad pitt
Nou, met een beetje LULlige uitspraken?!quote:
5 dagen oud bak vreten van de afhaalchinees.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godverquote:Op maandag 20 januari 2025 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
5 dagen oud bak vreten van de afhaalchinees.
haha goeie vraag, mss wel creatief iig?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en dan 80 eisen stellen alsof die super knap en succesvol is in het levenquote:Op maandag 20 januari 2025 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meer als Dirk Kuijt na een zware wedstrijd voor de verbouwing.
quote:Op maandag 20 januari 2025 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2025 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |