Meer als Dirk Kuijt na een zware wedstrijd voor de verbouwing.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij ziet er uit als brad pitt
Nou, met een beetje LULlige uitspraken?!quote:
5 dagen oud bak vreten van de afhaalchinees.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heb jij iemand te bieden?
Godverquote:Op maandag 20 januari 2025 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
5 dagen oud bak vreten van de afhaalchinees.
haha goeie vraag, mss wel creatief iig?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heb jij iemand te bieden?
en dan 80 eisen stellen alsof die super knap en succesvol is in het levenquote:Op maandag 20 januari 2025 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meer als Dirk Kuijt na een zware wedstrijd voor de verbouwing.
quote:Op maandag 20 januari 2025 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2025 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mwah je had allang al kunnen slapen, je leest het zelf maar weer meequote:Op maandag 20 januari 2025 03:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, met een beetje LULlige uitspraken?!
Jij bent degene die hoge eisen stelt.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
haha goeie vraag, mss wel creatief iig?
beetje verlegen.
wel zin om dingen te doen maar niet alleen maar samen.
Ok baan en salaris (voor wat dat boeit want zou mijn laatste zijn om te vragen aan iemand)
]
tja wat een kut vraag eigenlijk?
maar ok omdat je het vraagt, wat heb jij te bieden? nu ff eerlijk reageren ook dan?
welke eisen stel ik volgens jou? en je ontwijkt mijn vraag wel nuquote:Op maandag 20 januari 2025 03:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent degene die hoge eisen stelt.
Je hebt weinig te bieden.
Zeg.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
mwah je had allang al kunnen slapen, je leest het zelf maar weer mee
Niet mijn schuld
Op jouw leeftijd mag de vrouw geen kinderen hebben. Dat is 1.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
welke eisen stel ik volgens jou? en je ontwijkt mijn vraag wel nu
owh sorry hoor. LOL. wordt dat zo erg opgenomen?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg.
Dat kwam niet door jouw uitspraak hoor.
EN met een beetje pech had ik m anders vanmorgen wel gelezen, want meestal 'lees ik bij' vanaf het punt war ik gestopt ben.
Met je 'fatty'.........................................................................
kree stelt nog niet eens echt eisen.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent degene die hoge eisen stelt.
Je hebt weinig te bieden.
Sallyquote:Op maandag 20 januari 2025 03:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg.
Dat kwam niet door jouw uitspraak hoor.
EN met een beetje pech had ik m anders vanmorgen wel gelezen, want meestal 'lees ik bij' vanaf het punt war ik gestopt ben.
Met je 'fatty'.........................................................................
als het rotterdam was kreeg onderbuurman gewoon biemquote:
Euhm dat heb heb ik nooit zo gezegd?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd mag de vrouw geen kinderen hebben. Dat is 1.
quote:
pffff hahaha, zo bedoelde ik het niet.... jemig jullie kunnen ook niet tegen grapje?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:19 schreef Sally het volgende:
[..]
kree stelt nog niet eens echt eisen.
Hij noemt de wat gezettere vrouwen een beetje heul erg lullige term.
Hier in Rotterdam hebben we Mr Visser niet nodig!quote:Op maandag 20 januari 2025 03:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het rotterdam was kreeg onderbuurman gewoon biem
Dat heb je wel zo gezegd en bij godsgratie zal je wel een kind accepteren.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm dat heb heb ik nooit zo gezegd?
Het is niet mijn voorkeur iig, gewoon omdat het shit lastig maakt denk ik. onmogelijk is het niet en sluit het niet uit ook.
Ok wat nog meer?
Gewoon knallenquote:Op maandag 20 januari 2025 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam hebben we Mr Visser niet nodig!
gotsamme, jij vindt dit opnieuw 'een overduidelijk garpje'?!quote:Op maandag 20 januari 2025 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
pffff hahaha, zo bedoelde ik het niet.... jemig jullie kunnen ook niet tegen grapje?
Het was beetje gechargeerd wel dat geef ik toe.
Euhm nee?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat heb je wel zo gezegd en bij godsgratie zal je wel een kind accepteren.
Jij blijft altijd alleen.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm nee?
dat heb ik niet zo gezegd?
maar ok dat kunnen we oneens zijn, het lijkt mij heel lastig om een relatie te hebben met een vrouw en kind en waar nog een echte papa bij is die erbij is.
Dat wel. onmogelijk zal het niet zijn, maar niet mijn voorkeur iig.
whoooh rustig aan? als ik alles serieus moet nemen wat hier over mij gezegd werd dan zou het niet leuk meer zijn he?quote:Op maandag 20 januari 2025 03:23 schreef Sally het volgende:
[..]
gotsamme, jij vindt dit opnieuw 'een overduidelijk garpje'?!
Neeeee neeen neeen nee neee enneeeeeenehhhneeee.
Zo zijn we echt niet getrouwd, kreetje.
Echt.
Hoe kan je nou denken dat het 'even opgevat wordt als grapje' ????
.
Laatst ook al zoiets.
Omdat ik geen 'fatty' genoemd wens te worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:25 schreef kree het volgende:
[..]
whoooh rustig aan? als ik alles serieus moet nemen wat hier over mij gezegd werd dan zou het niet leuk meer zijn he?
Waarom neem je je dat nou zo zwaar op? snap ik niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |