Wanneer heb je mij voor het laatst gezien, vraag ik me vooral afquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:18 schreef DelanoMilano het volgende:
Gisteren Monique gezien, mooie vrouw maar steekt schraal af vergeleken met @:kwiwi
Op fotoboek!quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer heb je mij voor het laatst gezien, vraag ik me vooral af
Ik las net dat e kroket en André jr elkaar in een zonnencentrum tegen kwamen. Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:18 schreef DelanoMilano het volgende:
Gisteren Monique gezien, mooie vrouw maar steekt schraal af vergeleken met @:kwiwi
Standje "crematie" is alweer te ver weggetrokken zeker 🤣quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las net dat e kroket en André jr elkaar in een zonnencentrum tegen kwamen. Hoe verzin je het
Ik ook,quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
,,Rachel staat donderdag om 10:00 uur in de rechtbank van Utrecht tegenover ex-bestie Marieke”
Bron: Ditjes en Datjes.
Ik dacht dat die zaak klaar was.
Ook Govert de Roos komt in de docu naar voren, dat was ik alweer helemaal vergeten. Een paar jaar geleden nam hij het op Instagram helemaal op voor Rachel, en toen dacht ik dat zij samen wel eens de lakens hadden gedeeld... Nu zie ik deze beelden weer en denk holy shit, dat is volgens mij echt zoquote:Yvonne heeft de aanklacht ingezien en stelt dat Roxeanne overtuigende bewijzen heeft dat Rachel haar wel degelijk in de steek heeft gelaten. “Ze haalt bewijsstukken aan die de uitspraken van Joop Kruis weerleggen. Zo bewijzen beelden uit de documentaire Namens André uit 2005 dat Rox heel erg heimwee heeft en haar moeder het flink laat afweten in die tijd.”
Er is in die documentaire bijvoorbeeld een telefoongesprek te zien tussen Rachel en Roxeanne, aldus Yvonne. “Hoe was het op school vandaag? O, oké. Oké lieverd. Ja, het is erg druk, lieverd”, zegt moeder daarin.
De toen 12-jarige Roxeanne vervolgens tegen de interviewer: “Nou ik heb heel erg heimwee naar m’n moeder. Ik ben echt een moederskindje. Dus eh, ik lig ook nachten wakker, lig ik altijd heel hard te huilen, maar ja…”
Zijn er ook beelden van Rachel die de motorkap deelt met de bodyguard?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben hier wat oude VHS'en aan het overzetten met daarop afleveringen van 'Namens André', de docusoap die er in 2005 werd gemaakt over de familie van Galen in aanloop naar het herdenkingsconcert. Zelden zoiets ziekelijks gezien. En blijkbaar diende het een paar jaar geleden ook als bewijsmateriaal, toen 'boezemvriend' Joop Kruis (die ook in de docusoap naar voren komt) beweerde dat Rox alles bij elkaar loog toen ze zei dat Rachel er bijna niet was:
[..]
Ook Govert de Roos komt in de docu naar voren, dat was ik alweer helemaal vergeten. Een paar jaar geleden nam hij het op Instagram helemaal op voor Rachel, en toen dacht ik dat zij samen wel eens de lakens hadden gedeeld... Nu zie ik deze beelden weer en denk holy shit, dat is volgens mij echt zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´
Hoeveel showbizdeskundigen zijn er wel niet ?quote:
Te veel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel showbizdeskundigen zijn er wel niet ?
Krokettenwalhallaquote:Op donderdag 24 april 2025 08:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Tja, met de zomer in aantocht en waarschijnlijk vele optredens in zicht wil deze kleine jongen natuurlijk ook kunnen genieten. [lees zuipen en snuiven]. Het bier kruipt waar het niet gaan kan.
En ik geef hem niet eens ongelijk. Dreetje Drew is geen type voor een vaste relatie met een vrouw die zijn moeder speelt.
Over zijn moeder gesproken, die zal snel vanuit haar krokettenwalhalla van zich laten horen en ik verwacht ook weer mooie spirituele tegeltjeswijsheid via IG van heilige Mootje zelf. Alles om maar in de aandacht te blijven.
Het wordt pas echt feest als SarahSoel aka babyBlue zich ook nog even laat zien met een subtiele sneer. 🥳
Ik verwacht overigens binnen nu en twee weken de échte knaller; dat hij al een tijdje bezig is met een nieuwe de Ware voor het moment.
En ergens tegen kerst wederom een lied voor zijn zoon, aangezien 'Kleine Grote Vriend' geen hit is geworden.
Ik kijk er nu al naar uit!
In December weer bij elkaar verwacht ikquote:Op woensdag 23 april 2025 21:56 schreef funkyfabulous het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)e-opnieuw-uit-elkaar
Here we go again...
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:13 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Krokettenwalhalla![]()
Woord van het jaar nominatiewaardig!
https://www.mediacourant.(...)straat-dol-op-naomi/quote:André Hazes jr. en Monique Westenberg doen voorkomen alsof er geen directe aanleiding is voor hun nieuwste liefdesbreuk, maar is dat wel zo? Hij zou namelijk meer dan gek zijn op ene Naomi…
Onze enige hoop tijdens deze knakworst komkommer tijdquote:Op woensdag 30 april 2025 13:15 schreef Deisyy het volgende:
Niet dat jullie blij gaan zijn met een dooie mus, want André noemt iedereen 'poepie'.
Dit in je hoofd zingend met de stem van Rene Karst.quote:
Geen inktvlekkenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Fotootje voor de sfeer en het nageslacht.
[ afbeelding ]
Wie heeft er nog dat soort camera's joh. Of zijn die weer hip tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is weer hip net als polaroid dingen.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:53 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Wie heeft er nog dat soort camera's joh. Of zijn die weer hip tegenwoordig?
Ah okee, dank je. Die polaroid zijn al vrij lang weer terug dacht, maar dit nu dus ook. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja dat is weer hip net als polaroid dingen.
Dacht bih het scannend kijken dat het Maxime Meiland was..quote:Op woensdag 30 april 2025 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Welke billen?quote:Op woensdag 30 april 2025 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Geen inktvlekken
-edit- zijn die billen gefotoshopt?
En singels, maar dat weet Dré niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja dat is weer hip net als polaroid dingen.
Mensen die zo op het strand staan te poseren gun ik een persoonsgerichte mini-tsunami.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja, maar dan heet het Dré's-land."quote:
Terecht slotje, maar gewoon hier verder.quote:Op woensdag 4 juni 2025 02:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Een pareltje van Tong uit een inmiddels gesloten eigen topic
[..]
"Ja, maar dan heet het Dré's-land."
Uit respect voor Dré, hè.
Ben ik de enige die zich stoort aan zijn manier van praten en al die extra woordjes en dingetjes?quote:Het is geen geheim dat André Hazes jr. zijn, inmiddels weer, ex-vriendin Monique Westenberg en hun zoontje gratis in zijn peperdure villa laat wonen, maar critici vragen zich af hoe dat straks gaat als zij ook een nieuwe vent aan de haak slaat. “Want dat gaat natuurlijk ook wel een keer gebeuren”, zei Story-baas Guido den Aantrekker eerder.
Juiste gozer
Patty Brard vraagt aan de desk van Shownieuws aan André of hij een datende Monique ook zou toleren. “Nee, dat vind ik echt helemaal oké, maar wel…”
Daarop zegt de tv-diva: “De juiste gozer?”
André: “Exact. Dat is voor mij zó belangrijk. In mijn ogen heb ik het liefst dat ik gewoon met zo’n gozer kan zitten en lekker met hem kan dollen en grapjes over alle situaties kan maken.”
Pijnlijk
Vindt Monique het niet pijnlijk dat André nu al een ander heeft? “Dat weet ik niet. Kijk, ik denk niet dat zij had gedacht dat ik jaren vrijgezel zou blijven. Ik had wel — heel eerlijk — verwacht dat ik even twee jaar zou h*eren zeg maar. Gewoon h*ereren. Een keer echt, zeg maar. En dan kom je iemand tegen…”
“Ik wilde over Noa eerst ook niet spreken, want ik wilde echt even kijken: is dit het of is dit gewoon een paar dates? Ik bleef gewoon bij haar hangen, omdat ik het met haar heel leuk had. Ik zou niet anders meer willen, zeg maar. (…) Het is een heel normale relatie. Ze heeft een heel goede opvoeding gehad van d’r ouders en het is heel fijn om met d’r te zijn.”
‘Het was op’
Is daar een verschil in met Monique dan? “Nee, zo kijk ik er ook oprecht niet naar hoor. Kijk, Monique en ik waren gewoon op. Ik hou van haar met heel m’n hart. Als zij mij nu belt, dan geef ik m’n lever, snap je? Ik zal de rest van m’n leven voor haar zorgen, het is de moeder van m’n kind en daar ben ik elke dag dankbaar voor.”
“Alleen op een gegeven moment was díe liefde om 100 met elkaar te worden gewoon op. Dat zagen we wel gewoon allebei. Liever dan dat we gewoon stoppen en gewoon zo met elkaar om kunnen blijven gaan.”
Stemproblemen
Op dit moment zegt André optredens af wegens stemproblemen. Waar komt dat door? “Ik zit wel in een scheiding en gelukkig gaat die goed, maar het brengt natuurlijk wel stress met zich mee. In mijn ogen pakt stress altijd je zwakste punt en bij mij is dat dan even mijn strot. Ik ben god dankbaar voor hoe het gaat, maar toch brengt het spanning.”
“Je hebt toch in een keer andere tijden Dré, je moet om zes uur opstaan om hem naar school te brengen, snap je? Hij heeft toch ook vraagjes en daar moet je toch antwoord op geven. Ik beschouw mezelf nu wel als een volwassene, dus ik kom niet meer met bepaalde dingen weg, ook niet richting m’n kind. Ik wil het gewoon allemaal heel graag goed doen.”
quote:André Hazes lijkt haar geen kwaaie pier. Maar er zit iemand in zijn team die per se wil dat
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:04 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich stoort aan zijn manier van praten en al die extra woordjes en dingetjes?
Dit is ook weer bijzonderquote:“Ik wilde over Noa eerst ook niet spreken, want ik wilde echt even kijken: is dit het of is dit gewoon een paar dates? Ik bleef gewoon bij haar hangen, omdat ik het met haar heel leuk had. Ik zou niet anders meer willen, zeg maar. (…) Het is een heel normale relatie. Ze heeft een heel goede opvoeding gehad van d’r ouders en het is heel fijn om met d’r te zijn.”
Rox doet toch ook niks anders dan met een zeer matige stem teren op haar achternaam. Nepobaby ten top. Kan ze een belabberde basis hebben gehad, dat hebben er velen, ze leeft daar nu wel van. Meeste mensen met een kutthuis hebben die luxe niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:17 schreef funkyfabulous het volgende:
De juiste gozer. Maar hij mag wél om de zoveel tijd zijn babymama dumpen voor de eerste beste gewillige meid waarbij het totaal niet om het innerlijk gaat want het zijn allemaal kopietjes van elkaar. Wat een topvent is het toch.
Ben blij dat Rox de tegenwoordigheid van geest heeft gehad om wat te doen aan de belabberde basis die ze heeft meegekregen.
Kan me er deels in vinden wat je zegt, maar ik denk dat Rox toch echt een bepaald inzicht heeft (gekregen) wat die andere twee niet hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Rox doet toch ook niks anders dan met een zeer matige stem teren op haar achternaam. Nepobaby ten top. Kan ze een belabberde basis hebben gehad, dat hebben er velen, ze leeft daar nu wel van. Meeste mensen met een kutthuis hebben die luxe niet.
In geschreven tekst is dat irritant, maar gesproken doen heel veel mensen dat, je hebt alleen weinig gesproken tekst die letterlijk geciteerd wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:04 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich stoort aan zijn manier van praten en al die extra woordjes en dingetjes?
Zou me niks verbazen als Monique helemaal geen man meer gaat vinden hoor, of in ieder geval niet mee in de openbaarheid gaat treden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:04 schreef Piperidine het volgende:
[..]
ik wacht op het interview met de schoonvader.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:53 schreef Kim-Holland het volgende:
André is naar eigen zeggen dolgelukkig met Noa. “Het is echt een schatje, moet ik eerlijk zeggen. Ze is echt top. Weet je waarom ze vooral zo mooi is? Omdat ze zelf niet weet dat ze zo mooi is en dat is gewoon een verademing.”
Uhu...![]()
Huis te klein
Blijft André eigenlijk in zijn rijtjeshuis wonen? “Kijk, als ik weer ooit een keer vader word, en ik word nog een keer vader daar heb je het al.. , dan wordt dat huis te klein, maar met pijn in mijn hart zou ik daar weggaan, want ik heb de allerleukste straat van Nederland. We letten op elkaar en zorgen voor elkaar.”
Uhu..hij wel, hij kan niet eens voor zichzelf zorgen.![]()
Tot slot: waarom is hij altijd gelijk zo dikke mik met zijn wisselende schoonvaders? “Weet je hoe dat komt? Dat klinkt misschien heel raar. Omdat ik echt heel goed ben voor je dochter, snap je? Uhu...![]()
Totdat het fout gaat natuurlijk.”
https://www.mediacourant.(...)aparazzo-moordgozer/
Uit respect voor André Sr Monique houdt hij zich er nog even buiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
ik wacht op het interview met de schoonvader.
Nee hoor ik ook.. Vooral dat overdreven hyperactieve gedoe.... Zal wel weer aan de snuif zitten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:04 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Precies en hun moeder door de stront trekken (ookal is het een heks) maar kroket wel ervoor heeft gezorgd dat ze een carierre kregen op jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Rox doet toch ook niks anders dan met een zeer matige stem teren op haar achternaam. Nepobaby ten top. Kan ze een belabberde basis hebben gehad, dat hebben er velen, ze leeft daar nu wel van. Meeste mensen met een kutthuis hebben die luxe niet.
Ik kan er niets mee maar ik heb het idee dat hij weer gebruikt. Al tijdens de opnames. Ik herken zoveel gedragingen die je bij een drugsverslaving ziet. En ik heb daar behoorlijk dicht opgezeten om dat gedrag te herkennen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 01:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
Precies en hun moeder door de stront trekken (ookal is het een heks) maar kroket wel ervoor heeft gezorgd dat ze een carierre kregen op jonge leeftijd.
Zie nu jouw bericht en eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 01:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee hoor ik ook.. Vooral dat overdreven hyperactieve gedoe.... Zal wel weer aan de snuif zitten.
Waarom zo'n link hier neer gooien, dat maakt het topic niet leuker om te lezen, het maakt het topic veel leesbaarder en leuker als het volledige artikel hier gepost wordt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:17 schreef funkyfabulous het volgende:
https://www.mediacourant.(...)h-weer-zwijgen-niks/
Zou 'ie iemand op zn dak hebben gehad?
Interessant; wil je er wat meer over vertellen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee maar ik heb het idee dat hij weer gebruikt. Al tijdens de opnames. Ik herken zoveel gedragingen die je bij een drugsverslaving ziet. En ik heb daar behoorlijk dicht opgezeten om dat gedrag te herkennen.
Maar misschien zit ik er wel naast en is hij in dat gedrag blijven hangen. Kan en hoop ik voor hem.
Nope. Dat is teveel off topic. Daarnaast heb ik daar zoveel verdriet en pijn van gehad dat ik dat niet meer wil oprakelen. Sorryquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:38 schreef Somerset het volgende:
[..]
Interessant; wil je er wat meer over vertellen?
Oh bedoelde aangaande andre hazes. Maar dat rakelt natuurlijk dan ook opquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Dat is teveel off topic. Daarnaast heb ik daar zoveel verdriet en pijn van gehad dat ik dat niet meer wil oprakelen. Sorry
Oh oke. Ik zie het aan zijn ogen, zijn mimiek en de onrust die hij uitstraalt. Maar hey, ik speculeer ook maar wat natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:49 schreef Somerset het volgende:
[..]
Oh bedoelde aangaande andre hazes. Maar dat rakelt natuurlijk dan ook op
Ja eensquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zie het aan zijn ogen, zijn mimiek en de onrust die hij uitstraalt. Maar hey, ik speculeer ook maar wat natuurlijk.
Toevoeging: Het kan natuurlijk ook dat het jarenlange drugsgebruik iets van schade heeft achtergelaten in zijn hoofd. Dat zie ik bij mijn naaste namelijk ook.
Dan ga je er wel ten onrechte vanuit dat er in dat hoofd uberhaupt iets zit om te beschadigenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zie het aan zijn ogen, zijn mimiek en de onrust die hij uitstraalt. Maar hey, ik speculeer ook maar wat natuurlijk.
Toevoeging: Het kan natuurlijk ook dat het jarenlange drugsgebruik iets van schade heeft achtergelaten in zijn hoofd. Dat zie ik bij mijn naaste namelijk ook.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:39 schreef totebel het volgende:
[..]
Dan ga je er wel ten onrechte vanuit dat er in dat hoofd uberhaupt iets zit om te beschadigen
Zeker in dat wereldjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 01:48 schreef quirina het volgende:
Oh ja hoor die kan best wel weer aan de snuif zitten. Beetje stress en dan is een nakkie zo weer gepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |